LOL nu moest ik toch echt wel ff heel hard lachen!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Of ik een jaar zonder seks zou gaan zitten? Ja hoor, ik heb altijd mezelf nog. Ik zou zelfs niet mijn tepels tegen het douchescherm gaan drukken, gekke meid die ik ben.
Ik Yvon erg wijs spreken vandaag.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:51 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, bart. Je MOET kiezen, eikel !
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jij hoeft niet met mij in een huis![]()
Zekerquote:
Ik begrijp wat je bedoelt maar Huub blijft mijn favoriet. Als hij er uit zou gaan is voor mij het programma afgelopen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:40 schreef 2live het volgende:
Met het risico dat heel fok het niet met me eens is, zeg ik toch;
Ik word die spelletjes van Huub nu ook wel een beetje zat, hij is van precies hetzelfde niveau als die anderen.....iedere kwestie wordt op dit ogenblik uitgemolken om de groep terug te pakken.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jij hoeft niet met mij in een huis![]()
voordat Huub kwam, was het ook leuk. Ik bedoel; iedereen kan vervangen worden....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:54 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt maar Huub blijft mijn favoriet. Als hij er uit zou gaan is voor mij het programma afgelopen.
Ben benieuwd hoelang dit programma nog doorgaat. Ik heb trouwens geen idee wat de kijkcijfers zijn enzo. Dus.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
er mag helemaal niemand meer in huis!
Klopt, maar mensen beginnen zich er nu zo aan te ergeren dat ze het gaan nadoen.quote:
Matig. Al meerdere keren is gedacht dat de stekker er wel uit zou gaan binnenkort, maar dat lijkt toch niet te gaan gebeuren voorlopig.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang dit programma nog doorgaat. Ik heb trouwens geen idee wat de kijkcijfers zijn enzo. Dus.
I hope soquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:59 schreef HiDiHo het volgende:
Hatemail NL ?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja huub is ook met het spel bezig, dat wil ik niet ontkennen. Maar wees eerlijk Huub is recht voor zijn raap daarin. Praat erover en klaar. Het andere groepje hoor je over niets anders meer praten.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:01 schreef doesss het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk spelen ze allemaal het spel.
Alleen de speelstijl is nog al verschillend.
Laten we het erop houden dat ze niet allemaal even attractief en fair spelen.![]()
Volgens mij zijn die brieven met van die bloemetjes er om heen van zijn ex en zijn zoontje.quote:
Ach wat toevállig! De bedenktijd houdt dus psies op Valentijnsdag op? Yvonne die een paar dagen geleden al had gehint naar Bart dat hij eens iets leuks voor Lesley moest doen "een ontbijt op bed, ofsow".quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:43 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Bart depri omdat Lesley ontslag neemt. Met let wel 14 dagen bedenktijd. Leuk voor de verhaallijn.
JAquote:
Vind je ??quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:03 schreef F04 het volgende:
Das raar dat er veel is gecensureert.
Duhhh hij niet, heeft hij te grote plaat voor voor zijn kopquote:
Kan iemand niet proberen om die letters donkerder te maken?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:01 schreef HiDiHo het volgende:
Zwart gemarkeerd: Ik haat je, en je moeder ...... enz,enz
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:02 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ach wat toevállig! De bedenktijd houdt dus psies op Valentijnsdag op? Yvonne die een paar dagen geleden al had gehint naar Bart dat hij eens iets leuks voor Lesley moest doen "een ontbijt op bed, ofsow".
Er wordt niet gescript hoor, echt niet![]()
Danny?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:00 schreef F04 het volgende:
[[url=http://www.imagebee.org/thumbs/6566dgk005.jpg]afbeelding][/URL]
Wat o wat staat er in de brief?
Ik denk zelf dat 't van famielie komt.
Het is al bekend dat Lesley en Yvonne buiten het huis contact met elkaar hebben, ze schijnen het zelfs heel erg goed met elkaar te kunnen vinden dus Yvonne kan al heel lang op de hoogte zijn van Lesley haar plannen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:02 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ach wat toevállig! De bedenktijd houdt dus psies op Valentijnsdag op? Yvonne die een paar dagen geleden al had gehint naar Bart dat hij eens iets leuks voor Lesley moest doen "een ontbijt op bed, ofsow".
Er wordt niet gescript hoor, echt niet![]()
Daar is de resolutie van 480x270 te laag voor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:05 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Kan iemand niet proberen om die letters donkerder te maken?
Zo, daar baalde ik echt van. De enige lekkere man er uit. En ik vond het daarna ook niet zo leuk meer...pas toen Huub kwam werd ik weer fanatiek..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:55 schreef 2live het volgende:
[..]
voordat Huub kwam, was het ook leuk. Ik bedoel; iedereen kan vervangen worden....
Toen Nicolaas wegging dachten sommige ook dat het niet meer leuk zou worden....
Of van de plannen van de redactie...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is al bekend dat Lesley en Yvonne buiten het huis contact met elkaar hebben, ze schijnen het zelfs heel erg goed met elkaar te kunnen vinden dus Yvonne kan al heel lang op de hoogte zijn van Lesley haar plannen.
die brief waar jij het over hebt hebben ze ook op tv laten zien, en voorgelezen. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:11 schreef CHAOS_ het volgende:
Die brief is volgens mij van een meisje wat hij in Suriname heeft ontmoet en iets mee heeft gehad, ziet er hetzelfde uit als een brief, die hij aan Natasja liet zien een tijdje terug. Geloof, dat het van zijn kant over is, leuk voor de vakantie, maar meer niet.
ja idd..de reden dat hun zoveel spaarlampen hebben is omdat ze ze gewoon naar huub hebben gestuurd:Pquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:12 schreef petraa het volgende:
En ja hoor NL en Zdngmw hebben het WEER over Huub. Hebben die 2 niets anders te lullen.
Luister jij daar nog naar?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:12 schreef petraa het volgende:
En ja hoor NL en Zdngmw hebben het WEER over Huub. Hebben die 2 niets anders te lullen.
BIj de paarden. Bart stond te pissen en de camera's draaiden naar hem toe, hij werd woest ging gelijk STijn bellen. He Stijn wat gebeurde er nou net en toen streamlock.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Luister jij daar nog naar?![]()
Waar is Huub ?
haha..we moeten jullie toch up-to-date houden tochquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar is Huub ?
nee, naar huub; axa grote volte...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar is Huub ?
yep..over lesley?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:18 schreef bunnyma het volgende:
Ging Bart verhaal halen bij Stijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |