LOL nu moest ik toch echt wel ff heel hard lachen!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Of ik een jaar zonder seks zou gaan zitten? Ja hoor, ik heb altijd mezelf nog. Ik zou zelfs niet mijn tepels tegen het douchescherm gaan drukken, gekke meid die ik ben.
Ik Yvon erg wijs spreken vandaag.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:51 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, bart. Je MOET kiezen, eikel !
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jij hoeft niet met mij in een huis![]()
Zekerquote:
Ik begrijp wat je bedoelt maar Huub blijft mijn favoriet. Als hij er uit zou gaan is voor mij het programma afgelopen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:40 schreef 2live het volgende:
Met het risico dat heel fok het niet met me eens is, zeg ik toch;
Ik word die spelletjes van Huub nu ook wel een beetje zat, hij is van precies hetzelfde niveau als die anderen.....iedere kwestie wordt op dit ogenblik uitgemolken om de groep terug te pakken.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jij hoeft niet met mij in een huis![]()
voordat Huub kwam, was het ook leuk. Ik bedoel; iedereen kan vervangen worden....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:54 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt maar Huub blijft mijn favoriet. Als hij er uit zou gaan is voor mij het programma afgelopen.
Ben benieuwd hoelang dit programma nog doorgaat. Ik heb trouwens geen idee wat de kijkcijfers zijn enzo. Dus.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
er mag helemaal niemand meer in huis!
Klopt, maar mensen beginnen zich er nu zo aan te ergeren dat ze het gaan nadoen.quote:
Matig. Al meerdere keren is gedacht dat de stekker er wel uit zou gaan binnenkort, maar dat lijkt toch niet te gaan gebeuren voorlopig.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang dit programma nog doorgaat. Ik heb trouwens geen idee wat de kijkcijfers zijn enzo. Dus.
I hope soquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:59 schreef HiDiHo het volgende:
Hatemail NL ?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja huub is ook met het spel bezig, dat wil ik niet ontkennen. Maar wees eerlijk Huub is recht voor zijn raap daarin. Praat erover en klaar. Het andere groepje hoor je over niets anders meer praten.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:01 schreef doesss het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk spelen ze allemaal het spel.
Alleen de speelstijl is nog al verschillend.
Laten we het erop houden dat ze niet allemaal even attractief en fair spelen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |