True.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Toch zijn moorden in de VS veel talrijker dan hier. En dat de kans dat je vermoord wordt in Lunteren-buiten net zo klein is als dat je vermoord wordt in Connecticut doet daar niks aan af.
Nee, dat denk ik niet. Ik doelde op het feit dat als iemand niet leert, of moeite stopt om iets te kunnen, dan moet je ook niet zeuren als je geen geld kan verdienen en dus in een 'ghetto' moet gaan wonen.quote:Je denkt dat mensen graag in een ghetto wonen?
Het is overigens: "nicht in Frage".
Zo kan je het ook noemen, gebrek aan arbeidsplaatsen voor mensen die niets hebben geleerd, en de taal niet goed machtig zijn.quote:Dus het komt niet gewoon door gebrek aan, zeg, arbeidsplaatsen?
Hebben we het nog steeds over de VS?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:06 schreef freud het volgende:
[..]
True.
[..]
Nee, dat denk ik niet. Ik doelde op het feit dat als iemand niet leert, of moeite stopt om iets te kunnen, dan moet je ook niet zeuren als je geen geld kan verdienen en dus in een 'ghetto' moet gaan wonen.
[..]
Zo kan je het ook noemen, gebrek aan arbeidsplaatsen voor mensen die niets hebben geleerd, en de taal niet goed machtig zijn.
Het ligt gewoon aan jou ventje. Als jíj je oogkleppen nou eens afdoet, dan had je ook gelezen dat ik er niet aan twijfel dat (bepaalde) allochtonen crimineler zijn. En dat je ook moet kijken naar waar de oorzaak ligt, en dan niet beginnen met 'zo zijn ze gewoon'.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Owja, tuurlijk. Gewoon ziekelijk hoe enorm de oogkleppen zijn bij jullie. Allochtonen kunnen echt niks verkeerd doen he en alles ligt aan ons. Aan zelfs de meest overduidelijk negatieve cijfers wordt nog geprobeerd een andere draai te geven
Sorryquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:53 schreef Floripas het volgende:
Elseetielein, dat is een onbegonnen zaak, __Saviour__ tot de orde roepen.
Bron?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:02 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, jij altijd met je VS: prachtig voorbeeld dat land! Torenhoge criminaliteit, waanzinnige werkloosheid, zwaar achtergestelde minima en minderheidsgroepen, het grootste aantal zware criminelen ter wereld (bijvoorbeeld massamoordenaars). Vooral de VS erbij halen als je goede voorbeelden wil geven op het gebied van werkloosheid (en criminaliteit). Kijk eens even naar de verschrikkelijke werkloosheid onder latino's, bijvoorbeeld.
En betalen 'de allochtonen' dan ook minder belasting? Dan lijkt het me wel een interessante constructie.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:38 schreef StefanP het volgende:
Allochtonen dienen geen uitkering te krijgen. Punt. Moet je eens opletten hoe snel ze gaan werken.
Ik als autochtoon zou wel zo'n systeem willen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:16 schreef knowall het volgende:
[..]
En betalen 'de allochtonen' dan ook minder belasting? Dan lijkt het me wel een interessante constructie.
klik In de VS is het voor het eerst sinds 2000 dat de werkloosheid daalt, was de afgelopen jaren erg hoog.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:38 schreef StefanP het volgende:
[..]
Bron?De werkloosheid is in de VS een stuk lager, en al helemaal onder immigranten omdat je als immigrant geen uitkering krijgt. Precies wat er in NL moet gebeuren dus. Je lult uit je nek. Je leeft in lala-land. Je hebt geen [i]enkel[/l] benul waar je het over hebt. Het werkloosheidcijfer in de VS ligt al een jaar rond de 4.5%, dat is toch echt wel lager dan in NL.
vergelijking NL - VSquote:Pwnt dus. Die 'torenhoge' criminaliteit is ook een verzinsel van je Indymedia freaks... ben je uberhaupt ooit wel eens in de VS geweest?
Hoge werkloosheid latinos: klikquote:Allochtonen dienen geen uitkering te krijgen. Punt. Moet je eens opletten hoe snel ze gaan werken.
tuurlijk, omdat het niet in jullie linkse straatje past. rot toch op zegquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:53 schreef Floripas het volgende:
Elseetielein, dat is een onbegonnen zaak, __Saviour__ tot de orde roepen.
De werkloosheid ligt tussen de 4,7 en 6,4 procent, hoor. In Nederland tussen de 5,5 en de 6,5 procent. (Bron: RTLZ). Niks "pwnt".quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:38 schreef StefanP het volgende:
[..]
Bron?De werkloosheid is in de VS een stuk lager, en al helemaal onder immigranten omdat je als immigrant geen uitkering krijgt. Precies wat er in NL moet gebeuren dus. Je lult uit je nek. Je leeft in lala-land. Je hebt geen [i]enkel[/l] benul waar je het over hebt. Het werkloosheidcijfer in de VS ligt al een jaar rond de 4.5%, dat is toch echt wel lager dan in NL. Pwnt dus. Die 'torenhoge' criminaliteit is ook een verzinsel van je Indymedia freaks... ben je uberhaupt ooit wel eens in de VS geweest?
Allochtonen dienen geen uitkering te krijgen. Punt. Moet je eens opletten hoe snel ze gaan werken.
Nee, hoor, omdat je te dom bent om de duivel z'n kont te kussen, te oppervlakkig om een blokje om te gaan zonder weg te waaien en te verzuurd om nog glazuur op je tanden te hebben.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
tuurlijk, omdat het niet in jullie linkse straatje past. rot toch op zeg![]()
nee dat is volwassen hoor, dom mens van het zwakke geslacht. je bent zo links dat je een terrorist nog zou knuffelen omdat hij het goed bedoelt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, hoor, omdat je te dom bent om de duivel z'n kont te kussen, te oppervlakkig om een blokje om te gaan zonder weg te waaien en te verzuurd om nog glazuur op je tanden te hebben.
Na een onvoorziene confrontatie met jou zou ik George Bush nog knuffelen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nee dat is volwassen hoor, dom mens van het zwakke geslacht. je bent zo links dat je een terrorist nog zou knuffelen omdat hij het goed bedoelt.
da's een goede gast. Doe hem de groeten van me, zwakke vrouw!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Na een onvoorziene confrontatie met jou zou ik George Bush nog knuffelen.
Zegt de gozer met de morbide obsessie voor een kindvrouwtje.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
da's een goede gast. Doe hem de groeten van me, zwakke vrouw!
Ja en dan worden alle autochtonen werkeloos die een winkel hebben in een buurt met veel allochtonen, handelen in schapen en zijn er in de grote steden geen vakkenvullers meer te vinden. Om maar een paar rare voorbeelden te noemen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Nederland zou ze allemaal het land uit kunnen schoppen! Werkeloosheid daalt dan enorm. En de criminaliteit ook, want allochtonen zijn tot 5x crimineler dan autotochtonen. Alleen maar voordelen dus!
ja maar jouw vriendin heeft morbide obesitas!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zegt de gozer met de morbide obsessie voor een kindvrouwtje.
Nou en?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ja maar jouw vriendin heeft morbide obesitas!
ja precies, nou en. waar slaat het op. waar slaan de dingen op in jouw laatste posts. precies, ook nergens op.quote:
Ah, het CBS is dus incorrect?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
In december was het werkloosheidscijfer van Nederland 3,6% klik
[..]
Hispanic unemployment fell this spring to 4.9 percent from 5.8 percent in the same period last yearquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:59 schreef StefanP het volgende:
Daar gaat het hier om - het schandelijke aantal werkloze allochtonen in NL. Moet je eens opletten hoe snel ze opeens wel kunnen werken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |