Wat een onzin.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:32 schreef Kadesh het volgende:
De islam zal ,,spoedig'' de meest dominante kracht in Europa zijn, aldus Lewis, omdat het continent de strijd voor zijn eigen cultuur en godsdienst heeft opgegeven.
en dan te bedenken dat hun (de joden) dus wel zo min of meer de arabische wereld hebben overgenomen, binnen 100 jaar van een minderheid van 1:17 naar een meerderheid die daar de wet dicteertquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sorry, maar 't hele de Moslims komen Europa overnemen is 1 groot overdreven paranoide verhaal wat absoluut niet met reeele cijfers en prognoses te onderbouwen is. 't Is allemaal panisch geschreeuw wat vooral inspeelt op onderbuikgevoelens. Bangmakerij en onnodig gestigmatiseer, meer is het niet......en hele volkstammen lullen elkaar na zodat ze er steeds meer in gaan geloven. Zelfs al lang uitgerangeerde professoren worden klakkeloos aanvaart als deskundigen, puur omdat zij de eigen paranoia bevestigen, niet omdat zij valide argumenten of onderbouwde feiten leveren.
Dat is relevant voor een discussie over Moslims die de Westerse wereld overgaan nemen omdat?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:43 schreef Kritski het volgende:
Als we dan toch aan het YouTube'en zijn...
http://www.youtube.com/watch?v=aiki0qeah7Q
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Omdat die de cijfertjes aan hun kant hebben staan.
Zelfs al gaan we uit van de sterkste groeiprognose van de Moslimbevolking en de sterkste groeiafname van de niet-Moslimbevolking. Dan nog is een absolute Moslimmeerderheid een complete ver van onze bed show.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:48 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Wellicht hebben ze cijfertjes aan hun kant (Welke cijfertjes dan? Welke cijfers zeggen nu echt iets over de zulke mogelijke trends en ontwikkelingen?), maar het gaat er juist om wat er zal gaan gebeuren. Tja, als dan je argument is dat het nu ook niet zo is?
Hilarischquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:52 schreef Kritski het volgende:
Het nageslacht van Sack_Blabbath: http://www.youtube.com/watch?v=U-ipJ6gDsy0
Hoeveel Duitsers wilden 70 jaar geleden alle Joden aan het gas hangen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
...want zelfs volgens de meest beangstigende cijfertjes blijft het een enorme minderheid van de Moslims die dat aanhangt.
Op dit moment ruim 5% dacht ik en nog meer die er geen problemen mee zouden hebben. 5% van nu 1 miljoen kan genoeg zijn, met name omdat men er dus erg passief er tegen ageert.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zelfs al gaan we uit van de sterkste groeiprognose van de Moslimbevolking en de sterkste groeiafname van de niet-Moslimbevolking. Dan nog is een absolute Moslimmeerderheid een complete ver van onze bed show.
En dan ga je ook nog maar eens vanuit dat die complete Moslimbevolking voor 100% een radicale sharia en een bloederige en agressieve Jihad aanhangt. Wat natuurlijk klinkklare onzin is, want zelfs volgens de meest beangstigende cijfertjes blijft het een enorme minderheid van de Moslims die dat aanhangt.
Hoevaak ben jij met je hoofd op de straatkeien gestuiterd toen je een baby'tje was?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:59 schreef Kritski het volgende:
[..]
Hoeveel Duitsers wilden 70 jaar geleden alle Joden aan het gas hangen?
Dit is een inderdaad een wonderkind. Check al die volwassen mannen die vol ontzag en respect naar dit kind luisteren.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:52 schreef Kritski het volgende:
Het nageslacht van Sack_Blabbath: http://www.youtube.com/watch?v=U-ipJ6gDsy0
Dus die 5% gaan hier een geslaagde staatsgreep organiseren straks. Knap van zequote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:00 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Op dit moment ruim 5% dacht ik en nog meer die er geen problemen mee zouden hebben. 5% van nu 1 miljoen kan genoeg zijn, met name omdat men er dus erg passief er tegen ageert.
Dan ben jij zeker een muslim-against-Israel mannetje.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is zo'n Christian-for-Israel mannetje.
Ojee. Ik denk dat het ondertussen zeker 6% is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:01 schreef Monidique het volgende:
Ik hoop het. Europa is verloederd en zwak en immoreel. Waarschijnlijk zou een tijdelijk kalifaat wel weer enige morele waardigheid de Europeanen kunnen schenken. Zodra dat bereikt is, lijkt mij Amerika aan de beurt, bron van alle ellende op de wereld.
Ja geweldig. Een paar gebrainwashde harige geitenneukers die naar een peuter luisteren die een sprookje verteld.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:01 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dit is een inderdaad een wonderkind. Check al die volwassen mannen die vol ontzag en respect naar dit kind luisteren.![]()
Dat is in onderhavig topic niet relevant en kan je een ander topic bespreken. Hoe jij daarover denkt is mij inmiddels al wel duidelijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat vind je van zijn mening over een vermeende genocide op armeniers?
't schijnt dat dat jochie een sprookje vertelt in een taal die hij voor de rest niet kent .. toch wel even van een ander kaliber dan een vermeende traan op een of ander maria-beeld wat iedere keer weer 1000en katholieken op de been brengtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:04 schreef Kritski het volgende:
[..]
Ja geweldig. Een paar gebrainwashde harige geitenneukers die naar een peuter luisteren die een sprookje verteld.
Te gek! Morgen boek ik gelijk een vlucht naar Rijad.
het is in zoverre relevant dat je hem niet de ene keer als autoriteit kan neer zetten die onvoorwaardelijk geloofd moet worden en hem dan in een andere context in twijfel trekken omdat zijn conclusie je niet aanstaatquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:06 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dat is in onderhavig topic niet relevant en kan je een ander topic bespreken. Hoe jij daarover denkt is mij inmiddels al wel duidelijk.
En dat maakt het minder ziek?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:32 schreef Kritski het volgende:
[..]
En ik zei het nog wel met een glimlach!![]()
in turkije is de gemiddelde leeftijd van een hafiz (iemand die de koran volledig uit het hoofd kan reciteren) tussen de 7 en 9 jaar oud, dus is dit wel netjes van dat ventje maar niet echt bijzonderquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:27 schreef moussie het volgende:
[..]
't schijnt dat dat jochie een sprookje vertelt in een taal die hij voor de rest niet kent .. toch wel even van een ander kaliber dan een vermeende traan op een of ander maria-beeld wat iedere keer weer 1000en katholieken op de been brengt
Triest dat die kinderen zo jong al volgepropt worden daarmee. Niet alleen in de islam trouwens, ook christelijke ouders pompen zoiets al vanaf de jonge jeugd erin.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:37 schreef Slayage het volgende:
in turkije is de gemiddelde leeftijd van een hafiz (iemand die de koran volledig uit het hoofd kan reciteren) tussen de 7 en 9 jaar oud, dus is dit wel netjes van dat ventje maar niet echt bijzonder
de imam waar ik het meest van heb geleerd was op zijn 8ste hafiz
we zien wat het resultaat is als je je kinderen zogenaamd vrij opvoedtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Triest dat die kinderen zo jong al volgepropt worden daarmee. Niet alleen in de islam trouwens, ook christelijke ouders pompen zoiets al vanaf de jonge jeugd erin.
Best als je een geloof wilt aanhangen hoor, maar dan moet je het wel zelf beslissen en niet opgelegd krijgen. Laat die kinderen als ze een of 15 zijn kennis maken met de islam/bijbel/watdanook, dan kunnen ze zelf beslissen of ze het willen geloven of niet.
die jonge spreekt voor de rest de taal niet schijnt, dus hij heeft het van niemand geleerd .. dat lees ik iig bij de comments van dat filmpiequote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
in turkije is de gemiddelde leeftijd van een hafiz (iemand die de koran volledig uit het hoofd kan reciteren) tussen de 7 en 9 jaar oud, dus is dit wel netjes van dat ventje maar niet echt bijzonder
de imam waar ik het meest van heb geleerd was op zijn 8ste hafiz
Dat zal dan wel waar zijn, he! Is het godverdomme toch Allah die dit ventje persoonlijk heeft gezegend met een vloeiende arabische uitspraak!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:01 schreef moussie het volgende:
[..]
die jonge spreekt voor de rest de taal niet schijnt, dus hij heeft het van niemand geleerd .. dat lees ik iig bij de comments van dat filmpie
Daar is niks geen wonder aan, het is waarschijnlijker dat ze hem een jaar lang binnen opgesloten hebben en hem een aantal verzen uit het hoofd hebben laten leren, zodat ie ze blindelings kan opdreunen. Dat had mijn kleine neefje ook gekund, alleen speelt hij liever buiten voetbal op straat met zijn vriendjes, zoals dat ook hoort op die leeftijd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:01 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dit is een inderdaad een wonderkind. Check al die volwassen mannen die vol ontzag en respect naar dit kind luisteren.![]()
Het is dan ook geen sprookje, het is een smeekbede, voor vooruitgang, beterschap en saamhorigheid van de oprechten etc.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:27 schreef moussie het volgende:
[..]
't schijnt dat dat jochie een sprookje vertelt in een taal die hij voor de rest niet kent .. toch wel even van een ander kaliber dan een vermeende traan op een of ander maria-beeld wat iedere keer weer 1000en katholieken op de been brengt
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:03 schreef Kritski het volgende:
Is het godverdomme toch Allah die dit ventje persoonlijk heeft gezegend met een vloeiende arabische uitspraak!
Dat bedoel ik nou, op die leeftijd heb je helemaal nog geen benul van dat soort zaken, en liggen je interesses op andere vlakken, vandaar dat ik zeg dat het geen wonderkind is, maar eentje die het de hele dag met de paplepel ingegoten krijgt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is dan ook geen sprookje, het is een smeekbede, voor vooruitgang, beterschap en saamhorigheid van de oprechten etc.
Graag zie ik ook jouw inbreng in deze kwestie. Hoe is het volgens jou mogelijk dat sommige mensen de islam als een bedreiging zien voor hun eigen (westerse) levenswijze en cultuur?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is dan ook geen sprookje, het is een smeekbede, voor vooruitgang, beterschap en saamhorigheid van de oprechten etc.
ik dacht al dat die beschrijving van moussiecniet kon kloppen, sprookjes in islamquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nooit te oud he! De muziek is gewoon zo ubervrolijk en positiefquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
we zien wat het resultaat is als je je kinderen zogenaamd vrij opvoedt![]()
kristel is trouwens![]()
maar kom op ben je niet iets te oud voor k3?![]()
Dat weet jij evenmin als Superfighter, of het uit zichzelf komt of hij dag in dag uit er mee wakker werd en mee sliepquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, op die leeftijd heb je helemaal nog geen benul van dat soort zaken, en liggen je interesses op andere vlakken, vandaar dat ik zeg dat het geen wonderkind is, maar eentje die het de hele dag met de paplepel ingegoten krijgt.
Er is e.o.a. gezaghebbende moslim publicatie (ben de naam ff kwijt) die eens in de zoveel jaar de wereld opdeelt in 3 gebiedenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:32 schreef Kadesh het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)pa_over_.html?p=20,1
Ik denk dat Lewis wel een punt heeft, Europa en (vooral) nederland passen zich veel teveel aan, en veel mensen zien niet de gevaren die dat met zich meebrengt niet. (of willen dat niet zien)
Natuurlijk kan ik het niet bewijzen, maar ten eerste geloof ik niet in wonderen, en ten tweede is mijn gedachtengang in deze gewoon de meest logische.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat weet jij evenmin als Superfighter, of het uit zichzelf komt of hij dag in dag uit er mee wakker werd en mee sliep
hoe kan je nou en beweren dat lewis gelijk gaat krijgen en dat de westerse cultuur volstrekt superieur is aan de islamitische?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:18 schreef Haaglander het volgende:
Gelet op de ongelofelijke dhimmitude van links Europa, geloof ik dat Lewis gelijk gaat krijgen. Vreselijk jammer, want de westerse cultuur is volstrekt superieur aan de islamitische.
Met vooringenomen standpunten die met aanneemt over bepaalde onderwerpen maakt het toch ook onnodig om over te reageren en discussiëren?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik het niet bewijzen, maar ten eerste geloof ik niet in wonderen, en ten tweede is mijn gedachtengang in deze gewoon de meest logische.![]()
Ja, die bullshit heb ik al een aantal keren voorbij zien fietsen, is een Egyptische publicatie, maar die zijn al zo'n 2000 jaar het spoor volledig bijster, dus kan je dat gezeik dan ook met een fikse korrel zout nemen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:20 schreef Napalm het volgende:
[..]
Er is e.o.a. gezaghebbende moslim publicatie (ben de naam ff kwijt) die eens in de zoveel jaar de wereld opdeelt in 3 gebieden
1) Moslimgebieden
2) Niet-moslimgebieden
3) Gebieden die bezig zijn te veroverd te worden door de moslims.
West-Europa is sinds kort "categorie 3"...
(Nee, er is geen categorie 4)
je hebt het over dar ul islam en dar ul harb, die derde bestaat nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:20 schreef Napalm het volgende:
[..]
Er is e.o.a. gezaghebbende moslim publicatie (ben de naam ff kwijt) die eens in de zoveel jaar de wereld opdeelt in 3 gebieden
1) Moslimgebieden
2) Niet-moslimgebieden
uhuhquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:20 schreef Napalm het volgende:
[..]
1) Moslimgebieden
2) Niet-moslimgebieden
Tuurlijk wel, dar ul bullshit.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
je hebt het over dar ul islam en dar ul harb, die derde bestaat niet![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dar ul bullshit.
Jawel je hebt dar ul sulh
Ik had het deze (moeilijke) vraag al een paar berichten hier boven geplaatst, maar waarschijnlijk heb je die niet gezien:quote:
check:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
ja die van die bosnische imam, vind ik wel wat hebben eigenlijk![]()
Idd niet gezien.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:27 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik had het deze (moeilijke) vraag al een paar berichten hier boven geplaatst, maar waarschijnlijk heb je die niet gezien:
Graag zie ik ook jouw inbreng in deze kwestie. Hoe is het volgens jou mogelijk dat sommige mensen de islam als een bedreiging zien voor hun eigen (westerse) levenswijze en cultuur?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |