kweenie van het Islamitisch geloof mogen mannen geen goud. Dus ja wat al die Turkjes er mee doen. Of ze zijn geen moslimquote:
Ach ik zie er ook zat die drinken en wiet roken.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:53 schreef Burakius het volgende:
[..]
kweenie van het Islamitisch geloof mogen mannen geen goud. Dus ja wat al die Turkjes er mee doen. Of ze zijn geen moslim![]()
tja hehe.. niet mijn probleem tochquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach ik zie er ook zat die drinken en wiet roken.
Mag ook niet.
Doen ze toch.
Ain't we all?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:57 schreef Burakius het volgende:
[..]
tja hehe.. niet mijn probleem tochtoch wel geinig dat ze rondbazuinen ja dit mag niet dit mag niet en ondertussen wel hypocriet bezig zijn.
![]()
Of het is nep.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:53 schreef Burakius het volgende:
[..]
kweenie van het Islamitisch geloof mogen mannen geen goud. Dus ja wat al die Turkjes er mee doen. Of ze zijn geen moslim![]()
ja of koeien kunnen vliegen enzoquote:
ji bedoelt zeker zulk soort goudquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind zilver mooier. Goud staat mooier bij donkere mensen vind ik.
wat een mooie ringquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:01 schreef Adelante het volgende:
ik heb 1 ring (gekregen van m'n vriendin) en dat is samen met m'n horloge het enige dat ik aan sieraden draag. en hij is van zilver:
[afbeelding]
Eens. Ik vind goud al snel ordinair staan, tenzij het een trouwring is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:05 schreef Pinball het volgende:
Ik vind goud wel oke als je in een woonwagen woont, anders eigenlijk niet.
Dat dus.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:08 schreef wootahH het volgende:
Goud bij donkere/getinte huid
zilver bij blanke huid.
hahaquote:
Hoezo zou de vrouw in kwestie boos worden? Ik ben getrouwd maar draag geen trouwring. Mijn vrouw accepteert dat gewoon. Je laat je toch niet dwingen tot het dragen van een ring als je dat niet wilt?... Anders moeten ze maar niet met je trouwen...quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:26 schreef Cutebutpsycho het volgende:
oke, en een trouwring op zijn tijd is soms ook wel noodzakelijk- anders word de vrouw in kwestie ook weer boos denk ik..
Je hébt vrouwen die het niet kunnen waarderen. De buitenwereld (lees: andere vrouwenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:53 schreef mAst3rb33r het volgende:
[..]
Hoezo zou de vrouw in kwestie boos worden? Ik ben getrouwd maar draag geen trouwring. Mijn vrouw accepteert dat gewoon. Je laat je toch niet dwingen tot het dragen van een ring als je dat niet wilt?... Anders moeten ze maar niet met je trouwen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |