Zou je in KLB ook eens moeten doen.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb wel mijn best gedaan voor een goeie OP he![]()
hopquote:Op maandag 29 januari 2007 22:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zou je in KLB ook eens moeten doen.
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mooie op yeahquote:Op maandag 29 januari 2007 22:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb wel mijn best gedaan voor een goeie OP he![]()
Niet voordat de vijand verslagen is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:36 schreef n8 het volgende:
goed topic!!![]()
Echt naar voor je Camplo, alhoewel ik niet helemaal begrijp hoe ze t voor elkaar heeft gekregen..
de oplossing ligt idd in BIER!!
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:50 schreef Camplo het volgende:
Die komen er niet.
Nog niksquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nog wat wijzer geworden Camplo ?
tis avondquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:31 schreef Camplo het volgende:
Ben vanavond thuis.
Meisje helemaal rechts is bekend bij mij. Allemaal Utrecht en omstreken als je het mij vraagtquote:
Meer info?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:22 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Meisje helemaal rechts is bekend bij mij. Allemaal Utrecht en omstreken als je het mij vraagt![]()
nuquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:40 schreef GeileSmurf het volgende:
wanneer kan ik die fokradio uitzending herbeluisteren ??![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:04 schreef FOKradio het volgende:
[..]
nu
Ga hiervoor naar Radio.fok.nl om alles terug te luisteren. Camplo zit in het eerste uur, voor de mensen die dat nog speciaal willen horen
Moet je ook niet blij mee zijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:22 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Meisje helemaal rechts is bekend bij mij.
zeg jij snapt zijn op's gewoon nietquote:Op maandag 29 januari 2007 22:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar Camplo.... Waarom zo moeilijk. Je kan toch ook gewoon bij die ex van je thuis langs gaan ? Je bent er toch in die 2 jaar wel eens blijven slapen.... hoop ik toch voor je.
Idd. Hij is gewoon te domquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg jij snapt zijn op's gewoon niet![]()
het is een holanderquote:
Zijn verhuisd. God weet waar ze wonen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar Camplo.... Waarom zo moeilijk. Je kan toch ook gewoon bij die ex van je thuis langs gaan ? Je bent er toch in die 2 jaar wel eens blijven slapen.... hoop ik toch voor je.
Welke van de 2 moet ik nu gelovenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:16 schreef M.I.B. het volgende:
Klinkt dit verhaal je bekend in de oren, Camplo?
pffff ik ben er klaar mee...
Wat zeg jij danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:25 schreef arneaux het volgende:
Je moet mij geloven.
Die heeft ie al. Maar die waren niet van Salsagirl naabquote:Op maandag 12 februari 2007 19:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij heeft campo jajong naaktfotos beloofd!
Waar t3h f0k gaat het over?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Welke van de 2 moet ik nu geloven
Hey sgaaatjquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
Waar t3h f0k gaat het over?
A lower plateau is what we're above
PM me maar voor MSN.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hey sgaaatjDaten? Wat zeg je ervan?
![]()
Dus ook al ben ik fugly dan nog ben je ervoor in, handigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
PM me maar voor MSN.
Eerst je CAM aan, dan je tel nummer, dan een scan van je ID (sofinummer mag je weglaten)
En i'm in![]()
Dat zal wel meevallen hoop ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dus ook al ben ik fugly dan nog ben je ervoor in, handig
Ik drukte gewoon op F5quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wow, dat was snelJe hebt er zin in merk ik
Will doquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
'k Wl dan wel een bloemetje voor Valentijn hè
'k vind die foto rechtsboven zegmaar in je fobo stuk leuker dan die waar je je haar los hebt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
'k Wl dan wel een bloemetje voor Valentijn hè
Warum die andere had ik net per ongeluk perfect geweldig haarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:19 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
'k vind die foto rechtsboven zegmaar in je fobo stuk leuker dan die waar je je haar los hebt.
Maar dat geheel terzijde.
Toen ze dat stuurde was ze:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:30 schreef Camplo het volgende:
Niks meer gehoord gelukkig.
[edit]
Ohjawel een smsje
...sorry wilde je niet kwetsen....
[/edit]
Naja barst maar kapot ook.
Gedurende de 'relatie' was Camplo:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Toen ze dat stuurde was ze:
1: Geil
2: Bezopen
3: Combinatie van beide
Gedurende de 'relatie' was Camplo:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Gedurende de 'relatie' was Camplo:
1: Geil
2: Bezopen
3: Combinatie van beide
Anders laat je je toch niet zo naaien![]()
![]()
![]()
nog dommer dan -sandstorm-quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:06 schreef Camplo het volgende:
[..]
Gedurende de 'relatie' was Camplo:
- Blind
- Dom
- Naief
- Blinder
- Dommer
- Dwaas
- Fool
- Fill in.
Jah 1,9quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:24 schreef EricG het volgende:
[..]
Omg dat ze dat 2 jaar heeft vol kunnen houden
heb jij slasa dan op msn ?quote:
Tofquote:
On the wayquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik had Salsa best willen dekselen, daar niet van. Mag ik haar nummer Camplo ?
PM ff.
dekselenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik had Salsa best willen dekselen, daar niet van. Mag ik haar nummer Camplo ?
PM ff.
Waarom haa Salsa jouw dan?quote:
Ik wee tniet precies, ze dacht dat Camplo dingen met mij zat uit te spoken ofzo omdat we in dezelfde topics kwamenquote:
En hoe bereikt ze je ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wee tniet precies, ze dacht dat Camplo dingen met mij zat uit te spoken ofzo omdat we in dezelfde topics kwamenTerwijl ik hem niet eerder sprak dan in deze topics
En ze zou me de nek omdraaien
Dat gaan we zo zien: Ik ga Salsa namelijk NU bellen.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:53 schreef cultheld het volgende:
Toch hilarisch om te lezen hoe Camplo heel ONZ voor de gek houdt.
Right... ga wieberenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:53 schreef cultheld het volgende:
Toch hilarisch om te lezen hoe Camplo heel ONZ voor de gek houdt.
Bitchfightquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wee tniet precies, ze dacht dat Camplo dingen met mij zat uit te spoken ofzo omdat we in dezelfde topics kwamenTerwijl ik hem niet eerder sprak dan in deze topics
En ze zou me de nek omdraaien
en dan neemt Camplo op met een meisjestemmetjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat gaan we zo zien: Ik ga Salsa namelijk NU bellen.....
Onderschatten is goedquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
Bitchfight![]()
Maar de latina gaat het wel winnen![]()
50 Euri op Salsa![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
en dan neemt Camplo op met een meisjestemmetje![]()
wat zei ze eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb haar net gebeld maar durfde niks te zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
Ze klonk wel lief![]()
Desondanks toch een kutactie![]()
![]()
nee nerd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
en dan neemt Camplo op met een meisjestemmetje![]()
Ja HALLO (heel zacht). En toen heb ik opgehangen ! Einz !111111quote:
Wie zegt dat ze dezelfde persoon is als die op de foto in de OP? Voor hetzelfde geld is het z'n moederquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb haar net gebeld maar durfde niks te zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
Ze klonk wel lief![]()
Desondanks toch een kutactie![]()
![]()
of je kleine zusje stiekem je gsm gevenquote:
Dat ze dat nummer nog durft te gebruiken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja HALLO (heel zacht). En toen heb ik opgehangen ! Einz !111111111!! 1111 PWND haar !1111!
!
Mn kleine zusje is 20.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
of je kleine zusje stiekem je gsm geven![]()
wel een teleurstellingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja HALLO (heel zacht). En toen heb ik opgehangen ! Einz !111111111!! 1111 PWND haar !1111!
!
quote:
Hoi met Salsaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
wel een teleurstelling![]()
ik dacht dat ze opnemen met haar naam![]()
Een mobiel?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
wel een teleurstelling![]()
ik dacht dat ze opnemen met haar naam![]()
ja anders weet je toch niet met je spreektquote:
Klonk als een jonge.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dezelfde persoon is als die op de foto in de OP? Voor hetzelfde geld is het z'n moeder.
the plot tihckens againquote:
Hahahaha, maybe nog ooit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ohja Camplo... wist je dat er in dit verhaal een heel goed boek schuil gaat....... En dat meen ik serieus. Alleen moet je nog even een spannend einde aan het verhaal geven... iets met verdwijning. En dan een schrijver opzoeken en cashen maar.
Bio heeft eerder ook al gezegd dat die foto uit Utrecht komtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:04 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wel ooit gezien zei ze... dus Biogarde is de key... momenteel![]()
Dadelik is ze stieklem bij de Onz-meet geweestquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bio heeft eerder ook al gezegd dat die foto uit Utrecht komt
Nee ze was knap fake kut..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
Dadelik is ze stieklem bij de Onz-meet geweest![]()
Coma Estas?quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hou je bek tegen Postmortum lelijkerd !
Je ziet eruit als een goedkoop gangstersletje. Zo ene Colombiaanse die meegaat voor een BTG kaart of een Big Mac. Met je nepkrullenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:34 schreef Bizznitch het volgende:
Moeten jullie 3 eens naar jezelf kijkenPoepoe
!
Inderdaad, een middelvinger voor die hoer !quote:
Dat praat het niet goed hoor, kraspandaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:34 schreef Bizznitch het volgende:
Moeten jullie 3 eens naar jezelf kijkenPoepoe
!
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ze is ook nog eens bi-sexueel lees ik op haar MySpace![]()
![]()
![]()
Edit: Foutje -->![]()
![]()
![]()
moest zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
Kraspandaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat praat het niet goed hoor, kraspanda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |