En hoe bereikt ze je ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wee tniet precies, ze dacht dat Camplo dingen met mij zat uit te spoken ofzo omdat we in dezelfde topics kwamenTerwijl ik hem niet eerder sprak dan in deze topics
En ze zou me de nek omdraaien
Dat gaan we zo zien: Ik ga Salsa namelijk NU bellen.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:53 schreef cultheld het volgende:
Toch hilarisch om te lezen hoe Camplo heel ONZ voor de gek houdt.
Right... ga wieberenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:53 schreef cultheld het volgende:
Toch hilarisch om te lezen hoe Camplo heel ONZ voor de gek houdt.
Bitchfightquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wee tniet precies, ze dacht dat Camplo dingen met mij zat uit te spoken ofzo omdat we in dezelfde topics kwamenTerwijl ik hem niet eerder sprak dan in deze topics
En ze zou me de nek omdraaien
en dan neemt Camplo op met een meisjestemmetjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat gaan we zo zien: Ik ga Salsa namelijk NU bellen.....
Onderschatten is goedquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
Bitchfight![]()
Maar de latina gaat het wel winnen![]()
50 Euri op Salsa![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
en dan neemt Camplo op met een meisjestemmetje![]()
wat zei ze eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb haar net gebeld maar durfde niks te zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
Ze klonk wel lief![]()
Desondanks toch een kutactie![]()
![]()
nee nerd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
en dan neemt Camplo op met een meisjestemmetje![]()
Ja HALLO (heel zacht). En toen heb ik opgehangen ! Einz !111111quote:
Wie zegt dat ze dezelfde persoon is als die op de foto in de OP? Voor hetzelfde geld is het z'n moederquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb haar net gebeld maar durfde niks te zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
Ze klonk wel lief![]()
Desondanks toch een kutactie![]()
![]()
of je kleine zusje stiekem je gsm gevenquote:
Dat ze dat nummer nog durft te gebruiken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja HALLO (heel zacht). En toen heb ik opgehangen ! Einz !111111111!! 1111 PWND haar !1111!
!
Mn kleine zusje is 20.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
of je kleine zusje stiekem je gsm geven![]()
wel een teleurstellingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja HALLO (heel zacht). En toen heb ik opgehangen ! Einz !111111111!! 1111 PWND haar !1111!
!
quote:
Hoi met Salsaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
wel een teleurstelling![]()
ik dacht dat ze opnemen met haar naam![]()
Een mobiel?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
wel een teleurstelling![]()
ik dacht dat ze opnemen met haar naam![]()
ja anders weet je toch niet met je spreektquote:
Klonk als een jonge.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dezelfde persoon is als die op de foto in de OP? Voor hetzelfde geld is het z'n moeder.
the plot tihckens againquote:
Hahahaha, maybe nog ooit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ohja Camplo... wist je dat er in dit verhaal een heel goed boek schuil gaat....... En dat meen ik serieus. Alleen moet je nog even een spannend einde aan het verhaal geven... iets met verdwijning. En dan een schrijver opzoeken en cashen maar.
Bio heeft eerder ook al gezegd dat die foto uit Utrecht komtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:04 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wel ooit gezien zei ze... dus Biogarde is de key... momenteel![]()
Dadelik is ze stieklem bij de Onz-meet geweestquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bio heeft eerder ook al gezegd dat die foto uit Utrecht komt
Nee ze was knap fake kut..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
Dadelik is ze stieklem bij de Onz-meet geweest![]()
Coma Estas?quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hou je bek tegen Postmortum lelijkerd !
Je ziet eruit als een goedkoop gangstersletje. Zo ene Colombiaanse die meegaat voor een BTG kaart of een Big Mac. Met je nepkrullenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:34 schreef Bizznitch het volgende:
Moeten jullie 3 eens naar jezelf kijkenPoepoe
!
Inderdaad, een middelvinger voor die hoer !quote:
Dat praat het niet goed hoor, kraspandaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:34 schreef Bizznitch het volgende:
Moeten jullie 3 eens naar jezelf kijkenPoepoe
!
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ze is ook nog eens bi-sexueel lees ik op haar MySpace![]()
![]()
![]()
Edit: Foutje -->![]()
![]()
![]()
moest zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
Kraspandaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat praat het niet goed hoor, kraspanda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |