Zou je in KLB ook eens moeten doen.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb wel mijn best gedaan voor een goeie OP he![]()
hopquote:Op maandag 29 januari 2007 22:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zou je in KLB ook eens moeten doen.
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mooie op yeahquote:Op maandag 29 januari 2007 22:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb wel mijn best gedaan voor een goeie OP he![]()
Niet voordat de vijand verslagen is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:36 schreef n8 het volgende:
goed topic!!![]()
Echt naar voor je Camplo, alhoewel ik niet helemaal begrijp hoe ze t voor elkaar heeft gekregen..
de oplossing ligt idd in BIER!!
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:50 schreef Camplo het volgende:
Die komen er niet.
Nog niksquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nog wat wijzer geworden Camplo ?
tis avondquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:31 schreef Camplo het volgende:
Ben vanavond thuis.
Meisje helemaal rechts is bekend bij mij. Allemaal Utrecht en omstreken als je het mij vraagtquote:
Meer info?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:22 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Meisje helemaal rechts is bekend bij mij. Allemaal Utrecht en omstreken als je het mij vraagt![]()
nuquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:40 schreef GeileSmurf het volgende:
wanneer kan ik die fokradio uitzending herbeluisteren ??![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:04 schreef FOKradio het volgende:
[..]
nu
Ga hiervoor naar Radio.fok.nl om alles terug te luisteren. Camplo zit in het eerste uur, voor de mensen die dat nog speciaal willen horen
Moet je ook niet blij mee zijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:22 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Meisje helemaal rechts is bekend bij mij.
zeg jij snapt zijn op's gewoon nietquote:Op maandag 29 januari 2007 22:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar Camplo.... Waarom zo moeilijk. Je kan toch ook gewoon bij die ex van je thuis langs gaan ? Je bent er toch in die 2 jaar wel eens blijven slapen.... hoop ik toch voor je.
Idd. Hij is gewoon te domquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg jij snapt zijn op's gewoon niet![]()
het is een holanderquote:
Zijn verhuisd. God weet waar ze wonen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar Camplo.... Waarom zo moeilijk. Je kan toch ook gewoon bij die ex van je thuis langs gaan ? Je bent er toch in die 2 jaar wel eens blijven slapen.... hoop ik toch voor je.
Welke van de 2 moet ik nu gelovenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:16 schreef M.I.B. het volgende:
Klinkt dit verhaal je bekend in de oren, Camplo?
pffff ik ben er klaar mee...
Wat zeg jij danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:25 schreef arneaux het volgende:
Je moet mij geloven.
Die heeft ie al. Maar die waren niet van Salsagirl naabquote:Op maandag 12 februari 2007 19:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij heeft campo jajong naaktfotos beloofd!
Waar t3h f0k gaat het over?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Welke van de 2 moet ik nu geloven
Hey sgaaatjquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
Waar t3h f0k gaat het over?
A lower plateau is what we're above
PM me maar voor MSN.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hey sgaaatjDaten? Wat zeg je ervan?
![]()
Dus ook al ben ik fugly dan nog ben je ervoor in, handigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
PM me maar voor MSN.
Eerst je CAM aan, dan je tel nummer, dan een scan van je ID (sofinummer mag je weglaten)
En i'm in![]()
Dat zal wel meevallen hoop ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dus ook al ben ik fugly dan nog ben je ervoor in, handig
Ik drukte gewoon op F5quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wow, dat was snelJe hebt er zin in merk ik
Will doquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
'k Wl dan wel een bloemetje voor Valentijn hè
'k vind die foto rechtsboven zegmaar in je fobo stuk leuker dan die waar je je haar los hebt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
'k Wl dan wel een bloemetje voor Valentijn hè
Warum die andere had ik net per ongeluk perfect geweldig haarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:19 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
'k vind die foto rechtsboven zegmaar in je fobo stuk leuker dan die waar je je haar los hebt.
Maar dat geheel terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |