Het zevende jaar, begint dat als je 6 jaar bij elkaar bent? Ja toch? Als je 7 jaar samen bent, ben je toch in je achtste jaar?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:10 schreef easy-going het volgende:
Ah, ik dacht dat het 7e jaar het meest tricky jaar was "the 7 year itch"
Toch niet bij Mary Borsato hè?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:07 schreef Vicky het volgende:
Wil wel graag een mooie jurk maar heb al een adresje gekregen van een zaakje in Alkmaar waar ze trouwjurken opkopen...
Ja! Ik wil ook NIET trouwenquote:
Het schijnt dat als je in die tijd, je weet wel, 7 jaar samen, dat als er dan een kindje bij komt, dat dat dan heeeeel erg tricky isquote:Op maandag 29 januari 2007 21:12 schreef beefcake het volgende:
[..]
Het zevende jaar, begint dat als je 6 jaar bij elkaar bent? Ja toch? Als je 7 jaar samen bent, ben je toch in je achtste jaar?![]()
![]()
Nou ik voel lekker toch dat wij een uitzondering zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 21:14 schreef easy-going het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je in die tijd, je weet wel, 7 jaar samen, dat als er dan een kindje bij komt, dat dat dan heeeeel erg tricky is![]()
Zou dat nou echt alleen door dat extra papiertje komen? Want dat is toch het enige verschil tussen trouwen, verkering hebben, en samen wonen (en zelfs dat komt met een samenlevingscontract nog in de buurt van trouwen want dat is ook een papiertje...toch?).quote:Op maandag 29 januari 2007 21:02 schreef m@x het volgende:
Wij hebben die fase allang achter de rug. In juni zijn we alweer vijf jaar getrouwd en ik las vandaag in de Margriet (Neeeeeeeeee, niet van mij maar van een collega) dat het vijfde jaar het meest kritieke jaar is. Dan gaan er een hele hoop uit elkaar.
5 en 7 is 12 hequote:Op maandag 29 januari 2007 21:15 schreef Sjeen het volgende:
Owwww, zeven jaar pfff nou dan zit het hier wel goed, wij zijn ruim 12 jaar samen![]()
Vicky dat winkeltje heet "Ja ik wil" en zit in de Ridderstraat (mijn jurk kwam daar ook vandaan en was inderdaad echt niet duur...350 Euro) MAAR volgens mij is die mevrouw er afgelopen jaar mee gestopt. Voor je naar Alkmaar komt zou ik dus eerst de telefoongids er nog even op na slaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:13 schreef Vicky het volgende:
Snoopy, geen ideeErgens in Alkmaar bij de V&D is een klein straatje waar dat winkeltje zit
Ben alleen nog nooit in Alkmaar geweest
Haha zoiets heb ik ook, maar dan wel kindjes hebben he, alsof dat niet voor grote mensen isquote:Op maandag 29 januari 2007 21:19 schreef Lishe het volgende:
Wat zijn jullie allemaal allang getrouwd!![]()
Ik vind trouwen eigenlijk iets voor grote-mensen.Zo van; later, ooit. Ik geloof dat ik er nog niet aan toe ben.
Ja ik herken het helemaal!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:23 schreef Lishe het volgende:
Ja, dat vind ik anders. Raar. Maar zo voelt het.
Wij hebben ook een afspraak... als we met 65 nog samen zijn, dan gaan we in Vegas trouwenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:19 schreef Lishe het volgende:
Wat zijn jullie allemaal allang getrouwd!![]()
Ik vind trouwen eigenlijk iets voor grote-mensen.Zo van; later, ooit. Ik geloof dat ik er nog niet aan toe ben.
Moet je het vooral op internet zetten, daar gaat hun geheimquote:Op maandag 29 januari 2007 20:57 schreef m@x het volgende:
Syrena wil en haar vriendje ook maar ze weten het niet van elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |