Het zevende jaar, begint dat als je 6 jaar bij elkaar bent? Ja toch? Als je 7 jaar samen bent, ben je toch in je achtste jaar?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:10 schreef easy-going het volgende:
Ah, ik dacht dat het 7e jaar het meest tricky jaar was "the 7 year itch"
Toch niet bij Mary Borsato hč?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:07 schreef Vicky het volgende:
Wil wel graag een mooie jurk maar heb al een adresje gekregen van een zaakje in Alkmaar waar ze trouwjurken opkopen...
Ja! Ik wil ook NIET trouwenquote:
Het schijnt dat als je in die tijd, je weet wel, 7 jaar samen, dat als er dan een kindje bij komt, dat dat dan heeeeel erg tricky isquote:Op maandag 29 januari 2007 21:12 schreef beefcake het volgende:
[..]
Het zevende jaar, begint dat als je 6 jaar bij elkaar bent? Ja toch? Als je 7 jaar samen bent, ben je toch in je achtste jaar?![]()
![]()
Nou ik voel lekker toch dat wij een uitzondering zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 21:14 schreef easy-going het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je in die tijd, je weet wel, 7 jaar samen, dat als er dan een kindje bij komt, dat dat dan heeeeel erg tricky is![]()
Zou dat nou echt alleen door dat extra papiertje komen? Want dat is toch het enige verschil tussen trouwen, verkering hebben, en samen wonen (en zelfs dat komt met een samenlevingscontract nog in de buurt van trouwen want dat is ook een papiertje...toch?).quote:Op maandag 29 januari 2007 21:02 schreef m@x het volgende:
Wij hebben die fase allang achter de rug. In juni zijn we alweer vijf jaar getrouwd en ik las vandaag in de Margriet (Neeeeeeeeee, niet van mij maar van een collega) dat het vijfde jaar het meest kritieke jaar is. Dan gaan er een hele hoop uit elkaar.
5 en 7 is 12 hequote:Op maandag 29 januari 2007 21:15 schreef Sjeen het volgende:
Owwww, zeven jaar pfff nou dan zit het hier wel goed, wij zijn ruim 12 jaar samen![]()
Vicky dat winkeltje heet "Ja ik wil" en zit in de Ridderstraat (mijn jurk kwam daar ook vandaan en was inderdaad echt niet duur...350 Euro) MAAR volgens mij is die mevrouw er afgelopen jaar mee gestopt. Voor je naar Alkmaar komt zou ik dus eerst de telefoongids er nog even op na slaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:13 schreef Vicky het volgende:
Snoopy, geen ideeErgens in Alkmaar bij de V&D is een klein straatje waar dat winkeltje zit
Ben alleen nog nooit in Alkmaar geweest
Haha zoiets heb ik ook, maar dan wel kindjes hebben he, alsof dat niet voor grote mensen isquote:Op maandag 29 januari 2007 21:19 schreef Lishe het volgende:
Wat zijn jullie allemaal allang getrouwd!![]()
Ik vind trouwen eigenlijk iets voor grote-mensen.Zo van; later, ooit. Ik geloof dat ik er nog niet aan toe ben.
Ja ik herken het helemaal!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:23 schreef Lishe het volgende:
Ja, dat vind ik anders. Raar. Maar zo voelt het.
Wij hebben ook een afspraak... als we met 65 nog samen zijn, dan gaan we in Vegas trouwenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:19 schreef Lishe het volgende:
Wat zijn jullie allemaal allang getrouwd!![]()
Ik vind trouwen eigenlijk iets voor grote-mensen.Zo van; later, ooit. Ik geloof dat ik er nog niet aan toe ben.
Moet je het vooral op internet zetten, daar gaat hun geheimquote:Op maandag 29 januari 2007 20:57 schreef m@x het volgende:
Syrena wil en haar vriendje ook maar ze weten het niet van elkaar
Ja in alle macsquote:Op maandag 29 januari 2007 21:27 schreef m@x het volgende:
Welke mac? Alle? Oh, daar heb ik echt heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel trek in!
Been there don itquote:Op maandag 29 januari 2007 21:31 schreef Yoni het volgende:
Kom ik aan met mijn twee-kamerkrot en relaties die nooit langer dan een paar maanden duren
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:31 schreef Yoni het volgende:
Ik vind jullie allemaal zo grote-menserig!Trouwen, kindjes, jaaaaaren bij elkaar zijn, van die échte huizen!
Kom ik aan met mijn twee-kamerkrot en relaties die nooit langer dan een paar maanden duren
Mens, ik ben bang dat ik daar nooit meer in kom.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:33 schreef Lishe het volgende:
Jee Dutch, ook al zo lang.Doe je dan wel je jurk weer aan? Tijdens jullie jubileum?
ach joh, ik ben begonnen in een éénkamerkrot. dus dat van jou valt nog meequote:Op maandag 29 januari 2007 21:31 schreef Yoni het volgende:
Ik vind jullie allemaal zo grote-menserig!Trouwen, kindjes, jaaaaaren bij elkaar zijn, van die échte huizen!
Wow jah... dat lijkt me Wow!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:39 schreef Belana het volgende:
Ja! Ik ben ook getrouwd, in mei alweer 4 jaaren in augustus zijn we 7 jaar bij elkaar
trouwerij met alles er op en er aan gehad, veuls te dure trouwjurk, Karl lagerfeld pak, boeket, stadhuis, feessie, was geweldig! het mmoiste cadeau blijft 3 dagen daarna de positieve zwangerschapstest
Bij ons kwam die na 14 dagen.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:39 schreef Belana het volgende:
Ja! Ik ben ook getrouwd, in mei alweer 4 jaaren in augustus zijn we 7 jaar bij elkaar
trouwerij met alles er op en er aan gehad, veuls te dure trouwjurk, Karl lagerfeld pak, boeket, stadhuis, feessie, was geweldig! het mmoiste cadeau blijft 3 dagen daarna de positieve zwangerschapstest
Maakt niet uit Lishe... was een hersenspinsel van mijquote:Op maandag 29 januari 2007 21:29 schreef Lishe het volgende:
Ja Nanook, dat stelde lief ook al voor. Hij zou wel graag trouwen.
Sjeen, ik begrijp je niet zo goed? Sinds dit weekend? Getuigen?
Ja ik bedoel idd het trouwcadeauquote:Op maandag 29 januari 2007 21:46 schreef Belana het volgende:
je bedoelt trouwcadeau toch diaan?ik gun jullie dat ook
ik had er toen al helemaal niet meer op gerekend, we waren al een jaar bezig ook en ik had al bedacht dat ik geen kinderen ging krijgen, dus dat was echt woeiiiiii
lekker nanook! vakantie...mmmmm....kan er ook naar uit kijken. we hebben een chaletje geboekt in de dordogne in juni
Ik zit net een vakantie te zoeken in de dordogne.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:46 schreef Belana het volgende:
je bedoelt trouwcadeau toch diaan?ik gun jullie dat ook
ik had er toen al helemaal niet meer op gerekend, we waren al een jaar bezig ook en ik had al bedacht dat ik geen kinderen ging krijgen, dus dat was echt woeiiiiii
lekker nanook! vakantie...mmmmm....kan er ook naar uit kijken. we hebben een chaletje geboekt in de dordogne in juni
Wij zijn verliefd op Zweden, twee keer in Stockholm geweest. Geweldige stad, geweldige sfeer!quote:Op maandag 29 januari 2007 22:28 schreef _Bar_ het volgende:
Vakantie... ja ik zou het wel weten waar ik heen zou willen
IjslandZweden
Finland
Of naar Schotland
Of een warm oord om lekker bij te komen
Als er mensen zijn die hun droomvakantie verdienen dan zijn jullie het Bar.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:28 schreef _Bar_ het volgende:
Vakantie... ja ik zou het wel weten waar ik heen zou willen
IjslandZweden
Finland
Of naar Schotland
Of een warm oord om lekker bij te komen
Wij zijn toen gratis geregistreerde partners geworden. De getuigen waren onze ouders.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:54 schreef Kleintje het volgende:
Als wij gaan trouwen dan is het puur om alles gelijk goed geregeld te hebben. Dan trouwen we op een woensdag of donderdagmorgen, gratis, zonder dat we iemand op de hoogte stellen, behalve de getuigen.
Wij zitten er wel hard over na te denken
Zou voor mij 2e huwelijk zijn, voor vriendje 1e huwelijk.
Nee dat is niet haalbaarquote:Op maandag 29 januari 2007 22:53 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Als er mensen zijn die hun droomvakantie verdienen dan zijn jullie het Bar.Is het ook enigszins haalbaar om zoiets te doen samen dit jaar?
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:25 schreef Anitra het volgende:
Wij hebben nog een midweek landalgreenparks te goed en aangezien die voor meer personen geld dan dat e zijn in dit gezin mogen evenstar, darkmanta en Arwen met ons mee.
verder totaal geen vakantie plannen, ja heel misschien 4 dagen rock werchtr voor ons saampjes.
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:31 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Arwen smokkelen we naar binnen, doen we zon lange jas Ammen bij djulian in de nek en dan is het een persoon
teveel tekenfilms gekeken vandaag
![]()
check deze maar ff, wij zijn er 4 jaar geleden toen ik net zwanger was van Liam ook geweest. erg leuke campingquote:Op maandag 29 januari 2007 22:22 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik zit net een vakantie te zoeken in de dordogne.Maar wel in juli pas.
Volgens mij is het winkeltje er nog, alleen is het winkeltje niet op de standaardtijden open. (Dinsdag dicht ofzo? ) Ik heb het winkeltje wel gezien toen ik begin januari zelf aan het zoeken was naar een trouwjurk, maar toen was ie dus dicht die dag.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:18 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Vicky dat winkeltje heet "Ja ik wil" en zit in de Ridderstraat (mijn jurk kwam daar ook vandaan en was inderdaad echt niet duur...350 Euro) MAAR volgens mij is die mevrouw er afgelopen jaar mee gestopt. Voor je naar Alkmaar komt zou ik dus eerst de telefoongids er nog even op na slaan.
Ach joh, hier nog een! Heb dan wel een grote mensen-huis, de mannen blijven nooit lang hangen. Ben weer vrijgezel sinds dit weekendquote:Op maandag 29 januari 2007 21:31 schreef Yoni het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |