Jazeker!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:54 schreef typtypo het volgende:
[..]
Anan bedoel je daar sidekick mee?
Als in koffie anan?
Dat vind ik geen gek idee.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jazeker!![]()
Echtgaaf, een poll is een stap in de goede richting. Zeker voor een subforum als POL zou er een POL-parlement moeten zijn en een parlement wordt direct door de kiezer (de user) gekozen!![]()
Is dat zo?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:55 schreef PJORourke het volgende:
En het infecteert EWK, vroeger een best redelijke user, ook.
Dat lijkt mij in ieder geval beter dan hoe het nu is.quote:
Goede voorstellen.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:15 schreef typtypo het volgende:
[..]
Dat lijkt mij in ieder geval beter dan hoe het nu is.
Maar een rolatie systeem lijkt mij ook wat.
Of een beperking van een termijn dat iemand mod mag zijn op een bepaalde subforum.
2 jaar lijkt me een mooie termijn.
Als men perse mod wil blijven dan op een ander subforum.
Waarom heeft sidekick die "geuzenaam" verdiend?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jazeker!![]()
Echtgaaf, een poll is een stap in de goede richting. Zeker voor een subforum als POL zou er een POL-parlement moeten zijn en een parlement wordt direct door de kiezer (de user) gekozen!![]()
Nou, niet verdiend, maar gestolen. Hij gebruikt de icon van Anan. Dat zegt eigenlijk al genoeg over zijn megalomane gedrag.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:19 schreef typtypo het volgende:
[..]
Waarom heeft sidekick die "geuzenaam" verdiend?![]()
Och dat was me nog niet eens opgevallen.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, niet verdiend, maar gestolen. Hij gebruikt de icon van Anan. Dat zegt eigenlijk al genoeg over zijn megalomane gedrag.
Dus jij bent meer voor een dictatuur die jarenlange onderdrukking voorstaat tot de leider sterft?quote:Op zondag 4 februari 2007 01:26 schreef Ryan3 het volgende:
Ach, Aahtje dringt aan op hervormingen..
Dat is het verradelijke en suggestieve van zijn icon. Wel slim.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:26 schreef typtypo het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde de schijn van onpartijdigheid die van anan uit zou moeten gaan.![]()
Ironisch is dat koffie nou niet bepaald onpartijdig is.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is het verradelijke en suggestieve van zijn icon. Wel slim.
En Koffie is corrupt.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:40 schreef typtypo het volgende:
Ironisch is dat koffie nou niet bepaald onpartijdig is.
Hoe toepasselijk, bijna symbolisch.![]()
Volgens mij wordt er niemand onderdrukt. Ik ben het ook niet altijd eens met SK, maar so what?quote:Op zondag 4 februari 2007 01:28 schreef typtypo het volgende:
[..]
Dus jij bent meer voor een dictatuur die jarenlange onderdrukking voorstaat tot de leider sterft?
Zoiets?![]()
Het gaat er om dat er een zekere bedrijfsblindheid optreed na een aantal jaren.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er niemand onderdrukt. Ik ben het ook niet altijd eens met SK, maar so what?
Dan is het niet van max havelaar.quote:
Mm, hier hoef je niet verplicht 8 uur per dag rond te hangen hè. Je wint soms wat en je verliest soms wat. Ik handhaaf dus wat ik over SK zei. Daarbij is het aan Aahtje om de boel hier te hervormen? Hij heeft bijna 2 jaar lang gefulmineerd op Fok!. Op het moment dat-ie unbanned is, is hij blijkbaar spoorslags weer teruggegaan naar Fok! (vraag me af wat-ie heeft moeten beloven op zijn blote knieën) en nu zou hij even de poten van onder POL=Fok! mod SK weg willen zagen. Hilarisch hoor. Aahtje is de laatste persoon wmb om hervormingen door te willen voeren op POL. Het idee alleen al.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:06 schreef typtypo het volgende:
[..]
Het gaat er om dat er een zekere bedrijfsblindheid optreed na een aantal jaren.
Het komt ten goede aan de objectiviteit.
Een beperking van een termijn wat is daar verkeerd aan?
quote:Op zondag 4 februari 2007 02:27 schreef Ryan3 het volgende:
Zeg JAM ik wilde nog even reageren hè.
Precies wat Stali altijd zegt.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:27 schreef JAM het volgende:
Ik doe je enkel een plezier. Je verdoet je tijd man, je verdoet je tijd. Fuck it.
WTF heeft dit allemaal te maken met een een beperking van een termijn voor een mod?quote:Op zondag 4 februari 2007 02:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, hier hoef je niet verplicht 8 uur per dag rond te hangen hè. Je wint soms wat en je verliest soms wat. Ik handhaaf dus wat ik over SK zei. Daarbij is het aan Aahtje om de boel hier te hervormen? Hij heeft bijna 2 jaar lang gefulmineerd op Fok!. Op het moment dat-ie unbanned is, is hij blijkbaar spoorslags weer teruggegaan naar Fok! (vraag me af wat-ie heeft moeten beloven op zijn blote knieën) en nu zou hij even de poten van onder POL=Fok! mod SK weg willen zagen. Hilarisch hoor. Aahtje is de laatste persoon wmb om hervormingen door te willen voeren op POL. Het idee alleen al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |