Ah een bevestiging van mijn vermoeden dus, bedanktquote:Op maandag 29 januari 2007 23:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zegt 't boerke oet drente. Man, jij weet niet wat je meemaakt als je eens in de grote stad bent.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga het eerst maar eens buiten je schermpje bekijken. B.t.w: een cursus Marokkaans kan helpen, leer je je nieuwe vrienden nog sneller kennen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah een bevestiging van mijn vermoeden dus, bedankt.
Heb vorig jaar een werkbezoek gebrachtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ga het eerst maar eens buiten je schermpje bekijken. B.t.w: een cursus Marokkaans kan helpen, leer je je nieuwe vrienden nog sneller kennen.![]()
Wat schattig. Heb je een rozarium aan laten leggen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb vorig jaar een werkbezoek gebracht.
Slapen Limbo's niet uit?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
* geeft duke een lolly *
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
* geeft SCH mijn lolly *
Busje komt zo?quote:Hop, naar mijn huidige job!
Moet je niet naar je sinecure?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:32 schreef SCH het volgende:
Slapen Limbo's niet uit?
nichten???quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:47 schreef Chewie het volgende:
kunnen jullie ergens anders gaan lopen nichten?
Trekken wij ons toch niks van aan, lieverdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Chewie is homofoob!
Dat hoeft ook niet, maar doe dat lekker in de SC of zoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Trekken wij ons toch niks van aan, lieverd![]()
Die kroeg ken ik niet...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar doe dat lekker in de SC of zo
Ok.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:19 schreef freako het volgende:
Diploma's moeten geen vereiste zijn.
Iets duidelijkere topictitel misschien?
Dialect,quote:Op maandag 29 januari 2007 21:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die staat je dan ook vreemd aan te kijken.
Zeiken, zeek, gezeken.
* PJORourke is het met Aaah eensch.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vind het een interessante filosofische beschouwing, waar menig fokkiaan niet intelligent genoeg voor is om er repliek aan te geven. Waarvan akte.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |