Ik stel voor dat er een poll over wordt gehouden.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:57 schreef PJORourke het volgende:
Kunnen we Lemmeb niet even unbannen? Dat praat wat makkelijker.
Ja, dus? Dan hebben we het over directe bedreigingen aan het adres van Wilders. Mensen die aankondigen Wilders op die dag op die manier dood te zullen maken. Jij snapt het verschil niet met een willekeurige doodsverwensing, zoals je die op dit forum nogal eens langs ziet komen?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er zijn anders wel mensen veroordeeld die op internet Wilders met de dood bedreigden.
Wat is er met Volkert van der G.? Zit die hier tegenwoordig ook al?quote:Dát deed ik dan ook niet. Het ging over Volkert van der G.
Daar gaat het mij niet om, het gaat me er om dat bijvoorbeeld GeenStijl dat soort werk ook weg moet halen - anders zijn ze medeverantwoordelijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:58 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Ja, dus? Dan hebben we het over directe bedreigingen aan het adres van Wilders. Mensen die aankondigen Wilders op die dag op die manier dood te zullen maken. Jij snapt het verschil niet met een willekeurige doodsverwensing, zoals je die op dit forum nogal eens langs ziet komen?
[..]
Even teruglezen.quote:Wat is er met Volkert van der G.? Zit die hier tegenwoordig ook al?
Ik vind deze usernaam trouwens ook wel oké.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik stel voor dat er een poll over wordt gehouden.
GeenStijl haalt vrijwel niks weg. 'Ga eens deaud' is daar inmiddels een normale manier om medeusers te verwelkomen.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om, het gaat me er om dat bijvoorbeeld GeenStijl dat soort werk ook weg moet halen - anders zijn ze medeverantwoordelijk.
En hoe voelde dat toen? Knap klote waarschijnlijk, want je hebt het er nog steeds over.quote:Ben jij overigens gewoon Lemmeb, de user die al begon te grienen toen ik postuleerde dat hij dehumaniseerde? En een kusje op de pleister moest krijgen van EWS?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002118.htmlquote:Op zondag 4 februari 2007 15:06 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
GeenStijl haalt vrijwel niks weg. 'Ga eens deaud' is daar inmiddels een normale manier om medeusers te verwelkomen.
[..]
PJO's voorstellen tot hervorming neem ik serieus. Die van jou niet - ik vond het nogal frappant. Ik ben zelf helemaal geen groot voorstander van veel gemod. Dus als mijn medestanders in deze inconsequent blijken mogen ze van mijn deaud.quote:En hoe voelde dat toen? Knap klote waarschijnlijk, want je hebt het er nog steeds over.
Mevoruw heeft heeft één usernote aangenaaid gekregen en is al onder de indruk.
Ik mag voor je hopen dat jij je er dan zelf niet schuldig aan maakt.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:14 schreef Monidique het volgende:
Het probleem van Fok! is natuurlijk ook dat er gewoon teveel gekloond wordt. Nu is dat op zich niet zo erg, als het bekend is, maar er wordt vaak gewoon in één discussie gepraat door verschillende users, die ik ervan verdenk gewoon een en dezelfde persoon te zijn.
Ik zou niet durven. Je verdenkt me toch nergens van?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik mag voor je hopen dat jij je er dan zelf niet schuldig aan maakt.
Verdenken wel, maar ik kan niets bewijzen zonder hulp van de fokpolitie.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Je verdenkt me toch nergens van?
Ja, hoe maak ik een poll?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:16 schreef Sidekick het volgende:
Heeft iemand nog concrete feedback te melden?
Ik zou niet durven. Je verdenkt me toch nergens van?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik mag voor je hopen dat jij je er dan zelf niet schuldig aan maakt.
Wie denk jij dan dat ik nog meer ben en waar baseer je dat op?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Verdenken wel, maar ik kan niets bewijzen zonder hulp van de fokpolitie.
Ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:16 schreef Sidekick het volgende:
Heeft iemand nog concrete feedback te melden?
Wat kan mij het nou schelen wat jij ervan vindt? Users die mij een beetje kennen (en dat ben jij dus niet) weten dat ik normaal gesproken hooguit in de FB kom om mezelf weer eens te verdedigen tegen de één of andere jankzak.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002118.html
[..]
PJO's voorstellen tot hervorming neem ik serieus. Die van jou niet - ik vond het nogal frappant.
Je klaagt anders wel bovengemiddeld vaak in de FB. Er gaat geen (post)dag voorbij of je deponeert hier wel weer een paar posts die volgens jou niet door de beugel kunnen. En dan ook nog beweren dat je "zelf helemaal geen groot voorstander van veel gemod bent". Totaal niet geloofwaardig.quote:Ik ben zelf helemaal geen groot voorstander van veel gemod. Dus als mijn medestanders in deze inconsequent blijken mogen ze van mijn deaud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |