Diemen-Zuidquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Godverdomme, het is alsof de duivel er mee speelt.
Zondag naar ajax vs. Feyenoord, en maandag de hele dag training voor m'n werk in Diemen (in de schaduw van dat betonnen gedrocht).![]()
Nee (i.v.m. de inmiddels wel bekende reden).quote:
Volgens mij wil jij gewoon een keer mee he?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zondag is david in de kerk![]()
Dacht dat die debiel allang weg wasquote:Feyenoord en Jean Dondé breken per direct
31/1/2007 21:40
Het mislukte huwelijk tussen Jean Carlos Dondé en Feyenoord is voorbij. De Braziliaanse linksback kwam met de Rotterdamse club contractontbinding overeen.
Sinds zijn komst in de zomer van 2003 speelde de 23-jarige welgeteld één keer voor Feyenoord. Drie jaar geleden viel hij acht minuten in tegen FC Twente.
Feyenoord verhuurde hem aan Hamburger SV, waar hij eveneens tot één optreden kwam in de Bundesliga, en aan Fluminense. In Brazilië stond hij vijf keer in de basis, viel hij vier keer in en scoorde hij eenmaal.
die kan dus gewoon echt helemaal nietsquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dacht dat die debiel allang weg was
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Godverdomme, het is alsof de duivel er mee speelt.
Zondag naar ajax vs. Feyenoord, en maandag de hele dag training voor m'n werk in Diemen (in de schaduw van dat betonnen gedrocht).![]()
Kerkquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zondag is david in de kerk![]()
En dan? Uitkerinkje aanvragen? Werken, werken, trainen, trainen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:40 schreef TJDoornbos het volgende:
Ja oke Bogarde was erger maar als je als speler met het 2de speelt (en dat niet eens altijd) en alleen maar traint vraag je toch zelf om ontbinding, of zie ik dat verkeerd?
Nee, je bekijkt het vanuit de verkeerde kant.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Hij had (lijkt mij) naar Brazilië terug kunnen gaan. Maar je hebt gelijk ik was te snel en te hard met mn oordeel!!!
Malkowski, daar dachten ze wel even de "nieuwe Dudek" mee gekocht te hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:30 schreef Erasmusch het volgende:
We hebben wel meer van die profiteurs gehad met Malkowski, Magrao, Basto etc
wij hebben onze eigen tempelquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij gewoon een keer mee he?![]()
quote:Looyen: "PSV belde te laat"
01 februari 2007
Als PSV zich al een paar dagen geleden bij NEC gemeld had, was Romano Denneboom nu PSV'er geweest. Dat zegt Leen Looyen, de technisch directeur van NEC. "Het was nu te laat om nog een nieuwe spits te vinden", zegt hij. Onder meer Matthew Amoah en Ellery Cairo waren in beeld om Denneboom te vervangen, maar beide spelers bleken op korte termijn niet haalbaar.
"Als PSV me drie dagen eerder belt met de mededeling dat ze in Romano een alternatief zien voor Luque, kan ik actie ondernemen om hem te vervangen", legt Looyen uit tegenover Omroep Gelderland. "Ik zeg je dat Romano in dat geval nu voor PSV gespeeld had. In deze situatie konden we echter niet akkoord gaan."
Looyen had al wel een lijstje met mogelijke vervangers van Denneboom. "Slory, Van Beukering, Cairo en Amoah. Die laatste was zelfs al onderweg naar Nijmegen, maar het kon allemaal niet op tijd doorgaan", zegt hij. De interesse in Amoah is opvallend, aangezien de Ghanees jarenlang uitkwam voor streekgenoot en rivaal Vitesse.
Alle vier de potentiële opvolgers van Denneboom bleken onhaalbaar, vertelt Looyen. "Van Beukering mocht van Han Berger niet per direct weg, terwijl we met Feyenoord geen akkoord konden sluiten over Slory. Cairo was gisteravond aan het voetballen met Hertha BSC, waardoor hij onbereikbaar was."
"Ik vind het allemaal heel vervelend voor Romano, maar ik behartig de belangen van NEC. Dat heb ik hem vandaag ook uitgelegd. Ik snap echter dat hij teleurgesteld is."
Lekker professioneelquote:Cairo was gisteravond aan het voetballen met Hertha BSC, waardoor hij onbereikbaar was."
Daarom konden ze ook geen akkoord bereiken...quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daarom konden ze ook geen akkoord bereiken...
Dat persoon gewoon de kanker schelden, belt die nooit meer. Heb geen last meer van dit soort onzin...quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:08 schreef Staanplaats het volgende:
Wat is dit nu weer? Word ik gebeld door de sponsorloterij ofzo?
Of ik meewil doen, en er gaat wel 50 cent naar de jeugdopleiding van Feijenoord...!? Eén we doen toch toch geen tyfus met dat geld, twee ik had aangegeven dat ik niet zat te wachten op deze onzin..
Ze bellen hier ook altijd. Hebben gewoon de 'klantenbestanden' van een hoop clubs en doen daar hun ding mee, heel irritantquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:08 schreef Staanplaats het volgende:
Wat is dit nu weer? Word ik gebeld door de sponsorloterij ofzo?
Of ik meewil doen, en er gaat wel 50 cent naar de jeugdopleiding van Feijenoord...!? Eén we doen toch toch geen tyfus met dat geld, twee ik had aangegeven dat ik niet zat te wachten op deze onzin..
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat persoon gewoon de kanker schelden, belt die nooit meer. Heb geen last meer van dit soort onzin...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |