Waarom moet ik dan wel overal meegenieten van andermans kinderen? Hou die dan ook binnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zolang andere mensen maar geen last hebben van jouw plezier!
Zou je aan mijn kat komen, dan vil ik je levend en je hond erbijquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
Nog één keer dan.
Een hond hou je hoofdzakelijk binnen, en die moet een keer of 2 per dag schijten (heel begrijpelijl, wij immers ook.) Dan pak je de lijn, lijn je dat beest aan, pakt wat zakjes, gaat naar buiten en het beest doet zijn ding. Je ruimt de zooi op, de bak in en klaar. Geen mens die er last van heeft.
Je neemt een kat. Mooi kattenluikje erbij en een kattenbak. Kat moet ook schijten, een keer of 2 per dag. Dan kunnen er 2 dingen gebeuren. Of de kat schijt waar het hoort, in de kattenbak. Of hij schijt waar het niet hoort. Bij anderen in de tuin, op straat, speeltuin, bankjes whatever.
Oke, so far, so good.
Als ik hier in de buurt met mijn hond loop, komt er minimaal 1 keer per week een smurf naar me toe om te vragen of ik schijtzakjes bij me heb. Trots dat ik ben op mijn opvoeding haal ik een hele rits zakjes uit mijn jaszak. De smurf gaat verder en doet zijn ding.
Wanneer ik niet minimaal 2 zakjes kan tonen aan mijn vriend, krijg ik als hondenbezitter een boete van 50euri. Heb ik geen probleem mee, dat houd de buurt immers schoon.
Als iemand een kat heeft die buiten gaat schijten, gaat er echt geen smurf aan die kat vragen of ie een zakje bij zich heeft. Noch gaat die smurf die kat achtervolgen om te kijken waar zijn bed slaapt. Dus de 'luie' kattenbezitter lacht lekker in zijn vuistje.
Iedereen mag huisdieren houden, of dat nou honden, katten, vogels, nijlpaarden, muizen of kamelen zijn zal me mijn reet roesten. Zolang andere mensen maar geen last hebben van jouw plezier! (lees: huisdier)
Tot slot:
Een kat ( in dit geval, maar welk ander dier dan ook) waar ik op mijn terrein last van heb (en dan bedoel ik niet 1 keer door mijn tuin lopen, maar echt last.) die is van mij, en die pwn ik.
I rest my case.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 03:05 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Zou je aan mijn kat komen, dan vil ik je levend en je hond erbij
what the fuck?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:04 schreef Isabeau het volgende:
gif, hagelschot in zij, blikjes tonijn die onder spanning buiten staan...allemaal meegemaakt bij katten in de buurt.
Kinderen schijten niet bij je in de tuin, vreten je vijver leeg of jatten een vogel uit je volière.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:50 schreef trabant het volgende:
In die zandbakken zit je behoorlijk te kijk. Daar houden katten niet van.
[..]
Waarom moet ik dan wel overal meegenieten van andermans kinderen? Hou die dan ook binnen.
Of paarden. Als die wat laten vallen, heb je meteen een emmer vol.
ze poepen in je tuin. en de eigenaars zeggen enkelt 'sorry' of blijkt het geen zier te schelenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:09 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Het beestje ging sporadisch naar buiten en als hij dat al deed, hooguit 3 tuinen verder. Maar dan nog: als je niet van katten houdt, pak dan de tuinslang ipv vergif?
Gesproken als een waar Communistquote:Op woensdag 31 januari 2007 03:05 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Ja hoor jij je zin!quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:50 schreef a-child-in-chains het volgende:
Als het Psychopaatjes zijn van 190+ en breed gebouwd zijn het dan Psychopaten?
Als ik last van jouw kat heb, ik hem vervolgens uit m'n tuin schop en jij komt ook nog eens aan de deur zeiken dat ik je poesje met rust moet laten dan krijg jij d'r van mij ook een flink pak rammel bij. Puur principieel weet je wel.quote:Op woensdag 31 januari 2007 03:05 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer, aardig mensenkind.quote:Op woensdag 31 januari 2007 03:05 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Wat kunnen kattenbezitters toch altijd van die geweldige vergelijkingen maken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:50 schreef trabant het volgende:
In die zandbakken zit je behoorlijk te kijk. Daar houden katten niet van.
[..]
Waarom moet ik dan wel overal meegenieten van andermans kinderen? Hou die dan ook binnen.
Of paarden. Als die wat laten vallen, heb je meteen een emmer vol.
Per gemeente binnen de bebouwde kom, "buitenaf" zou ik het "vee" willen noemen ipv huisdieren. ("waakhond" maar dan tegen ongediertje)quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Lijkt me duidelijk dat Kattenbelasting direct moet worden ingevoerd.
De laatste kat die mijn hond uitdaagde een open rug en alle nagels eruitquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:59 schreef Armageddon het volgende:
De laatste hond die mijn kat uitdaagde heeft nu een bril en een piratenlapje op z'n harses.
Misschien kunnen we er wel een apart forum voor openen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
Een 'zeik *hier* andermans huisdier af' topic zou het best goed doen denk ik....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |