quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:01 schreef SCH het volgende:
Is Parijs - Roubaix komend weekend al?
Was het maar al zo'n feest!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:01 schreef SCH het volgende:
Is Parijs - Roubaix komend weekend al?
Nog niet geprobeerdquote:
OKee, dat heb ik ook nog nooit gekeken.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, presentator van het programma Top Gear.
Precies.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:27 schreef clauwheee het volgende:
Of tot de derby van het Noorden.
Ja, je zal op je werk eens achter een boef aanrennenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:35 schreef sjimz het volgende:
Ik heb eindelijk weer eens kunnen hardlopen!
Nu alquote:Op maandag 29 januari 2007 20:35 schreef sjimz het volgende:
Het ligt aan jouw pcquote:Op maandag 29 januari 2007 20:42 schreef Bjoro het volgende:
ligt het aan mijn pc of heeft fok weer kuren
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:25 schreef DIGGER het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fc-V3NYckOI
Canibal Corpse, maar dan in Lounge music uitvoering
* Eilanden jaloers is...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:35 schreef sjimz het volgende:
Ik zou willen dat het een smoesje wasquote:Op maandag 29 januari 2007 20:51 schreef SCH het volgende:
Zo heeft iedereen zijn eigen smoesje
zelfs Fok! past zich dus aan aan de gebruikerquote:
Yep. Service, niet?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zelfs Fok! past zich dus aan aan de gebruiker![]()
Ga je mee spinnen?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het een smoesje was![]()
Ik mag wel fietsen, dus dat doe ik maar ter vervanging
Als er meer geinteresseerden zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 20:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Yep. Service, niet?
Isketch anyone?
Ik ga docu kijken bij VPRO nuquote:Op maandag 29 januari 2007 20:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Yep. Service, niet?
Isketch anyone?
Ik kom zometeen. Even een Loempia etenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
De kamer is er voor de geinteresseerden.
Ik heb vanavond ook een kilometer of 7 afgelegd.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:35 schreef sjimz het volgende:
Ik loop altijd 2 x Vondelpark.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ook een kilometer of 7 afgelegd.
Linkje?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
De kamer is er voor de geinteresseerden.
Dat spinnen gaat er behoorlijk fanatiek aan toe heb ik gezien .. laat ik het eerst maar effe opbouwenquote:
en hoe heet de room?quote:
dan zit je al plusminus op 340,000 postsquote:Op maandag 29 januari 2007 21:36 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vanmiddag een DVD/Stereo/CD/Radio-dinges gekocht.
Ik schat zo dat ik medio 2009 begrijp hoe alles werkt.
Nee, ik heb quitte gedraaid vanavond.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En al wat gewonnen, knijn?
wat is dit nu weer voor Avatarquote:Op maandag 29 januari 2007 22:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Avond!
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Avond!
We weten nu wel dat je gae bent doesjequote:Op maandag 29 januari 2007 22:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie GAE topic!
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Avond!
Ik kan de vragen niet zienquote:Op maandag 29 januari 2007 23:16 schreef RayMania het volgende:
Wie durft het tegen mij op te nemen in het popduel:
http://www.rabradio.nl/page/popduelsite/#
Of als 'ie het niet doet, aanklikken in het menu links.
Daar kom ik dan ook ronduit voor uit.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je gae bent doesje![]()
wel eens geprobeerd, duurde me even wat te lang allemaal....quote:Op maandag 29 januari 2007 23:16 schreef RayMania het volgende:
Wie durft het tegen mij op te nemen in het popduel:
http://www.rabradio.nl/page/popduelsite/#
Of als 'ie het niet doet, aanklikken in het menu links.
Dat stond al in het vorige hoolstopicquote:Op maandag 29 januari 2007 23:11 schreef Bjoro het volgende:
hebben we trouwens al een rondje gehad van Blumchen....ze verjaart vandaag
trouwens mooie goal van Hlem tegen FCDBquote:Op maandag 29 januari 2007 23:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben de 22 in HIA MM, bij IFC ofzo?
3 x tegen Haarlem gespeeld dit seizoen, 3 doelpunten tegen, 2 grote blunders en 1 fout van de keeperquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
trouwens mooie goal van Hlem tegen FCDB![]()
Daar heeft ie laatst de voetbalquiz nog gewonnen.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben de 22 in HIA MM, bij IFC ofzo?
Dat waren de buren idd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar heeft ie laatst de voetbalquiz nog gewonnen.
Ik schuif aanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:17 schreef rubbereend het volgende:oi
terug van een pokertoernooitje....... 2e geworden, 210e
wat en mallotenspeelden alles
de hele avond short stacked geweest. Maar aan de finale tafel foutloos gespeeld.....
ik trakteer!
Dat zijn de enige woorden die ik begrijp van je post.quote:
kortweg: vanuit een lastige positie nog heel ver gekomen!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zijn de enige woorden die ik begrijp van je post.
Doe nog maar een whiskietje dan.
Nee.quote:
oja over die erfenis! hoe was dat? Want ik ben wel een Brommetfan met zn verbouwingsprogramma, maar dat programma dat hij in die winkelwagentjes kijkt vind ik verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee.
Hebben er nog wel een paar klaar staan, maar hebben even een videootje van een programma van Frans Bromet zitten kijken.
Frans Bromet: De Nalatenschapquote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:32 schreef rubbereend het volgende:
oja over die erfenis! hoe was dat? Want ik ben wel een Brommetfan met zn verbouwingsprogramma, maar dat programma dat hij in die winkelwagentjes kijkt vind ik verschrikkelijk!
Je weet nooit hoe je aan een nieuwe leuke relatie kan komen op die manier?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 03:01 schreef rubbereend het volgende:
ik zou het doodeng vinden als er malloot op me afkomt in de winkel die wil weten wat ik gekocht heb en daarna met me mee naar huis wil
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 03:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe je aan een nieuwe leuke relatie kan komen op die manier?![]()
blijf maar hoor, ik trakteer!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 03:37 schreef Ole het volgende:
Gelukkig is er hier over mij [u]geroddeld[/u] gepraat![]()
Trusten Hoooollllss ertjes
lijkt me een prima keuze!quote:
dat lijkt me onmogelijk!quote:
Ik spoor niet neequote:Op dinsdag 30 januari 2007 03:51 schreef Ole het volgende:
Bluezz heeft ook van die rare tijden van wakker zijn![]()
'beetje'vreemd, maar zooooooo lekkerquote:
Mmm, ik ga zelfs Jamiroquai draaienquote:Op dinsdag 30 januari 2007 03:56 schreef rubbereend het volgende:
vrouwen die niet sporenwat is het toch leuk 's nachts in Hools
Nee.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 03:56 schreef Ole het volgende:
En jullie hebben je eigen compie of zo?
Wil je het zien??quote:Op dinsdag 30 januari 2007 04:00 schreef golfer het volgende:
Nee.
Ze schopt mij steeds achter de PC weg en logt opnieuw in onder haar eigen naam.
dat gaat het hier zeldenquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 04:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee.
Ze schopt mij steeds achter de PC weg en logt opnieuw in onder haar eigen naam.
Ik volg jouw voorbeeld.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 04:04 schreef rubbereend het volgende:ik ga slapen, fijne nacht nog allen!
Niet liegen nou verdomme zegquote:
ziet er goed uitquote:Op dinsdag 30 januari 2007 04:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet liegen nou verdomme zeg![]()
Die inhoudelijk posts, ala Hugo, of zo
Maar goed nog een keer voor Ole, hoe we er bij zitten :
[[url=
Ja, samen met tong69quote:Op dinsdag 30 januari 2007 04:05 schreef Ole het volgende:
Maarreh.. jullie komen naar rock meet ?
quote:
Popo is lievquote:Op dinsdag 30 januari 2007 04:09 schreef Ole het volgende:
popolon was erg
daar sluit ik me graag bij aanquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Al Chapino een grappige verspreking.
is Al Pacino
Ik wist niet meer hoe ik het moest typenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Al Chapino een grappige verspreking.
is Al Pachino
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:46 schreef clauwheee het volgende:
Doe maar.
Rondje???quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:43 schreef rubbereend het volgende:oi
mijn aanbod voor een rondje van vannacht staat nog steeds
Kijk, goed idee, nu weet ik wat ik ga eten als avondeten.quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:00 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh!
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kijk, goed idee, nu weet ik wat ik ga eten als avondeten.
Dank.
Ik was ook zojuist van plan die te gaan makenquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:01 schreef Gollemrulez het volgende:
Is het bij jullie ook zulks lekker weer?![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:11 schreef RayMania het volgende:
Middag.
Wat een #(*$(*$&(*#& dag, twee maanden voor NIETS gewerkt hier.
Een man in Amerikaquote:
als je van grijs weer houdt is het prima weer hierquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:01 schreef Gollemrulez het volgende:
Is het bij jullie ook zulks lekker weer?![]()
Voor mij ook. Kon me totaal niet meer motiveren voor school.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:50 schreef clauwheee het volgende:
DS, lijkt me voor jou de beste oplossing!
Thx!quote:Succes
Interne opleiding.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Manager worden zonder opleiding? Welk bedrijf?
Ja hoiquote:Op dinsdag 30 januari 2007 04:12 schreef Ole het volgende:
Ik ook
maar wie weet tot op de meet IRL
en hier tot morgen!![]()
Ik muis links, maar ik schrijf rechtsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wie is de lefty, Bluezz of Golfer?
Whehehequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Handig, kan je notities nemen en tegelijk muizen.
verkeerde merk kattenvoer gekocht ofzo?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Whehehe
Poes is net ertussen uit geknepen, zit 2 tuinen verder en doet net of ze oostindisch doof is
Een soort Engelse methodmich-kat dusquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:34 schreef Bluezz het volgende:
Om 5 uur wil ze altijd eten, dus hopelijk komt ze dan sowieso naar huis
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik vind 't meer een Russische kat dan, Diek... Of een Engelse Cup-A-Soup kat.
quote:
Wil je zo graag met hem op de foto?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer, zie net pas dat Hiddink vandaag moest voorkomen.. Anders was ik ff langsgegaan.
een uur te vroegquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:19 schreef golfer het volgende:
Xena is weer binnen. Gelokt met een blikje voer.
quote:
Ze kan gelukkig nog steeds niet klokkijken.quote:
Nog iets meegekregen van het giftige fikkie bij jou in de buurt?quote:
Is Xena een koosnaampje voor Bluezz?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:19 schreef golfer het volgende:
Xena is weer binnen. Gelokt met een blikje voer.
Mijn Home-town even wereldnieuws... Gelukkig is de wind mij gunstig gezindtquote:Bij een brand op een diepvriestrawler in de haven van Velsen-Noord zijn grote hoeveelheden blauwzuurgas en koolmonoxide vrijgekomen. Dit liet rederij W. van der Zwan, eigenaar van het schip, weten.
Op het moment dat de brand uitbrak was het schip leeg, bovendien waren er geen mensen aan boord. Volgens de brandweer zijn er bij het blussen geen gewonden gevallen. Over de oorzaak van de brand en de omvang van de schade kon de brandweer echter nog niets zeggen.
Aan omwonenden werd het advies gegeven ramen en deuren gesloten te houden en af te stemmen op de lokale omroep. Het bedrijventerrein van Velsen is vanwege het gas ontruimd, dit betrof enkele honderden mensen.
Het verkeer had ook last van de rook die van de boot af kwam. Zo werden de A9, de N202 en de N246 voor enkele uren afgesloten voor alle verkeer. Ook heeft luchthaven Schiphol zijn Polderbaan en Zwanenburgbaan gesloten vanwege de rook. Volgens een woordvoerdster van het vliegveld ondervinden reizigers geen hinder van de verandering.
Blauwzuurgas is een erg giftige verbinding tussen waterstof, stikstof en koolstof. Bij inademing wordt het zuur direct via de longen in het bloed opgenomen, waardoor de ademhaling van de cel stil wordt gelegd. Gevolg hiervan is bewusteloosheid en uiteindelijk de dood.
nopequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog iets meegekregen van het giftige fikkie bij jou in de buurt?
De gemakzucht van den mens.....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz heeft fiets weggebracht, lekke band, en geen zin om hem zelf te plakken
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
De gemakzucht van den ouderen mens.....
heb het weer even gehad voor vandaag, of werk is het zo'n gestress allemaal..quote:
Reactie op de post boven mij, had geen zin om te quotenquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Reactie op de post boven mij, had geen zin om te quoten
That's the spiritquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:44 schreef Suijk het volgende:
Ja, hier ook weer thuis. Wat 'n drukte vandaag. Maar dan vliegt de dag wel voorbij.
Ik plaag graag agentjes, of mag dat ook niet volgens de wetquote:
Ik hou dervanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:44 schreef Suijk het volgende:
Ja, hier ook weer thuis. Wat 'n drukte vandaag. Maar dan vliegt de dag wel voorbij.
Bossie tochquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:49 schreef Bos81 het volgende:
Ik plaag graag agentjes, of mag dat ook niet volgens de wet
jawel hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik plaag graag agentjes, of mag dat ook niet volgens de wet
Okeequote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
jawel hoorIk heb vandaag ook weer genoeg burgers gepest
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
jawel hoorIk heb vandaag ook weer genoeg burgers gepest
Wat heb jij vandaag gedaan? Nog nieuws in Den Bosch? Ik kom er dit weekend weer eens, eten bij m'n zussie.quote:
dat jonge zussie?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag gedaan? Nog nieuws in Den Bosch? Ik kom er dit weekend weer eens, eten bij m'n zussie.
Ik ga donderdag naar den bosch.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag gedaan? Nog nieuws in Den Bosch? Ik kom er dit weekend weer eens, eten bij m'n zussie.
Uurtje naar school geweest, verder niet veel gedaan.. Ook weinig nieuws. Hiddink was vandaag in town. Op het paleis van justitiequote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:52 schreef Suijk het volgende:
Hij moest terecht staan voor vermeende belastingfruade.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Uurtje naar school geweest, verder niet veel gedaan.. Ook weinig nieuws. Hiddink was vandaag in town. Op het paleis van justitie
Jup. En ze wonen in de hoeren/junkenbuurt van Den Bosch, maar heb er nog niks gezien.quote:
en hij is vrijgesproken wegens een vormfoutquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij moest terecht staan voor vermeende belastingfruade.
geen idee.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en hij is vrijgesproken wegens een vormfout
Nee hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en hij is vrijgesproken wegens een vormfout
Sensatiezoekertje.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Vrijdag is de volgende verhoordag, ga ik even bijwonen denk ik.
Dat is waar, maar wil je echt Suijk als schoonbroerquote:
Vriendin is niet thuis?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:40 schreef appelsientje het volgende:
Heerlijk vanavond helemaal niks doen
euh jawelquote:
Jaja, handjes thuis dan hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh jawel
ik ga samen met haar niks doen![]()
Ik wel, maar voor mij is het ook iets dichter bij. Als het oostenwind was, hadden de rampenregisters opengetrokken kunnen worden als ik alles zo hoor...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |