Jij ken tellen!quote:Op maandag 29 januari 2007 18:50 schreef JelleS het volgende:
Zo dan heb je er toch wel 4!!!!!
Dat was ik eigenlijk vergetenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh, dat was de vraag niet.
Costa-Gravas dan. Of José Garcia. Die doet ook mee in La boîte noire met Marin.
Voor een moment was ik bang ja.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:09 schreef Sokolsky het volgende:
Nee hoor, ik zit je maar te stangen. Maar ik dacht als je zoveel puntjes vergeet, heb je dat bij mij ook vast een keer gedaanJe denkt toch niet dat ik serieus mijn eigen punten bijhoud?
Sokolsky +1quote:Op maandag 29 januari 2007 20:42 schreef Sokolsky het volgende:
En Vive l'amour.
Oorspronkelijk leek het me een leuk idee voor een vraag, maar toen ik ging zoeken bleek het allemaal vrij lastig te zijn inderdaad. Maar ja, toen was ik er al aan begonnen. Toch zat je met je eerste statement wel goed, maar je riep de verkeerde...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:59 schreef cwk het volgende:
Ik begon nog serieus, maar dit gaat ook weer nergens over. Ik zit em wel uit.
Hij is zeer de moeite waard, maar het is geen vlotte zit.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:44 schreef cwk het volgende:
Heb em net gevonden, ben er wel benieuwd naar.![]()
Zeg, daar mogen ze niet kijken, joker.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Meer filmtips voor specifieke mede Fok!kers
Dat was mijn onconventionele manier van antwoord gevenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:48 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Zeg, daar mogen ze niet kijken, joker.
Die staat stond zelfs nog in men top 15 johquote:Op maandag 29 januari 2007 20:56 schreef cwk het volgende:
JelleS vind ik wel iemand die Amélie kut vindt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |