Ik geef ze groot gelijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:59 schreef De_Ananas het volgende:
Idioten die niet verkleedt gaan met carnaval maar wel ruzie zoeken
Ga dan niet uit met carnaval en ga thuis zielig in je 1tje drinkenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:01 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik geef ze groot gelijk.
Ik heb ook zin om me vanavond kapot te zuipen, en 15-jarige meisjes te vingeren.
Maar daarvoor hoef ik geen debiel masker of een roze teletubbie pak voor aan te trekken..
Daar lopen toch geen jonge, dronken meisjes rondquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga dan niet uit met carnaval en ga thuis zielig in je 1tje drinken![]()
Ga jij dan lekker naar de kinderdisco, hebben wij geen last van je kut kopquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:04 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Daar lopen toch geen jonge, dronken meisjes rond![]()
Slechtste argument ooit, aangezien het juist heel knap is van ons dat wij het zelfs met zo een teletubbiepak kunnen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:01 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik geef ze groot gelijk.
Ik heb ook zin om me vanavond kapot te zuipen, en 15-jarige meisjes te vingeren.
Maar daarvoor hoef ik geen debiel masker of een roze teletubbie pak voor aan te trekken..
Prins Carnaval is dan gewoon Beatrix op Koninginnedag. Precies hetzelfde. Liggen ze zich wat te fappen op Trijs en Lex.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar dan lopen ze niet te ouwehoeren over prins carnavalVan die lui die daar serieus mee bezig zijn
![]()
Ik wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Prins Carnaval is dan gewoon Beatrix op Koninginnedag. Precies hetzelfde. Liggen ze zich wat te fappen op Trijs en Lex.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Prins Carnaval is dan gewoon Beatrix op Koninginnedag. Precies hetzelfde. Liggen ze zich wat te fappen op Trijs en Lex.
ga dan nie in da boeren zuide van het land wonen! hier in groningen zitten we veiligquote:Op maandag 29 januari 2007 16:39 schreef SunChaser het volgende:
Game On
Het grote kots jij ook op Carnaval? topic #1
Ja hoor, het komt er weer aan. Op de radio carnavalskrakers (Boem is Ho, Tuut Tuut, dat zij mijn tante Jo ) en op straat zie ik van die karren die testritten maken. Potsierlijke praalwagens. En dan dat Alaaaaaaaaaaaaf, Alaaaaaaaaaaaaf, lekker zuipen en vreemdgaan. Daar hebben nuchere Hollanders geen 1 weekend voor nodig, dat doen ze gewoon het hele jaar door.
Hypocriet kutfeest
Ja man. Brazilaansen zijn mooi. Vooral dat vele haar op het pruimpjequote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:34 schreef GlazenKaak het volgende:
Carnaval in Brazilië met mooie mensen![]()
Carnaval in boer'nland met puisterige boeren![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:35 schreef YellowDog het volgende:
[..]
ga dan nie in da boeren zuide van het land wonen! hier in groningen zitten we veilig
Ja die vrouwen boeien me niet :pquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja man. Brazilaansen zijn mooi. Vooral dat vele haar op het pruimpje![]()
![]()
Leuke kado'tjes, maar als je ze openmaakt valt het vies tegen.
Zoals die boer van Puberruilquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:37 schreef dlebrok het volgende:
[..]als er ergens strontboeren wonen is het wel in Drenthe en Groningen
saaie stinkerds.
De meeste bedrijven zijn idd maandag en dinsdag niet open. Behalve de grotere bedrijven zoals UPS hier in de buurt. Die gaan gewoon door.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:48 schreef Max-Westerman het volgende:
Gadverdamme
De media doet ook altijd als of heel Brabant/Limburg plat is
Ja tuurlijk joh fabrieken draaien 4 dagen lang niet
er zitten tenminste meer mensen in groningen die ABN praten dan die stelletje pisnicht-belgen in het zuidenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:37 schreef dlebrok het volgende:
[..]als er ergens strontboeren wonen is het wel in Drenthe en Groningen
saaie stinkerds.
Correctie: ABN praten vervangen door Door de neus praten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
er zitten tenminste meer mensen in groningen die ABN praten dan die stelletje pisnicht-belgen in het zuiden![]()
TYPE TO THE HAND CUZ THE FACE AIN'T LISTENING ANYMOOOOOOOOOOOrz0rz kk h4xxo3quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Correctie: ABN praten vervangen door Door de neus praten.
1-0quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:10 schreef EsDe het volgende:
Zelfs vanavond bij NEC-RKC vanavond moest er carnaval aan te pas komen... een of andere prins carnaval met z'n medekneusjes kwam het veld op voor aanvang want de droom van deze geweldige prins kneuzenval was om de opstelling eens voor te lezen als stadionspeaker...![]()
Carnaval is niet mijn ding, heb er een schijthekel aan en ook aan alles wat ermee te maken heeft, maar dat lui het top vinden: Okay, so be it... maar val mij er dan potverdomme niet mee lastig als ik rustig een avondje voetbal ga kijken ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |