abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45935210
Ja, ook ik heb een schijthekel aan carnaval. en bejaarden. en kinderen.
pi_45935222
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:39 schreef SunChaser het volgende:
Game On

Het grote kots jij ook op Carnaval? topic #1

Ja hoor, het komt er weer aan. Op de radio carnavalskrakers (Boem is Ho, Tuut Tuut, dat zij mijn tante Jo ) en op straat zie ik van die karren die testritten maken. Potsierlijke praalwagens. En dan dat Alaaaaaaaaaaaaf, Alaaaaaaaaaaaaf, lekker zuipen en vreemdgaan. Daar hebben nuchere Hollanders geen 1 weekend voor nodig, dat doen ze gewoon het hele jaar door.

Hypocriet kutfeest
Zou goed bij jou passen dan
pi_45935230
Omwille van m'n postcount kots ik hier op Carnaval...
pi_45935237
En ik hou echt niet van carnaval...
pi_45935307
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:50 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel kei-indrukwekkend zeg, dat carnaval!
Parselmouth Ik ben het met je eens wat carnaval betreft maar ik vond je altijd zo gaaf en nu zit je mijn brabantse kei's en ons pap en mam af te zeiken, als je brabantse woorden gebruikt hoef je nog geen supercarnavaller te zijn

Ja ik ben een huilie
pi_45935325
sowieso iedereen die z'n best doet om brabants uit te schrijven hier zit gewoon den haagse accenten uit te werken ofzo
pi_45935347
Carnaval
:{
  zaterdag 3 februari 2007 @ 03:35:35 #148
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_45935585
Bij deze kotz ich mit
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_45965748
Is het weer zover? Zijn de saaie Hollandertjes weer aan het zeiken op carnaval? Veel plezier ermee! Stik maar in jullie Heineken en veel plezier op het zomercarnaval
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  Redactie Frontpage zondag 4 februari 2007 @ 12:43:38 #150
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_45966899
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Stik maar in jullie Heineken
Ik stik liever in Heieneken dan in jullie gare lauwe pis dat Bavaria heet
  zondag 4 februari 2007 @ 13:23:52 #151
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_45968560
bavaria is pisbier wat mn opa tijdens de 2e wereldoorlog nog niet wou drinken
.
  zondag 4 februari 2007 @ 14:28:43 #152
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_45970881
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:23 schreef Stommie het volgende:
mee eens tomtom

carnaval
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_45971701
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:23 schreef Stommie het volgende:
Dat was diezelfde opa van boven de rivieren die bloembollen moest eten tijdens de hongerwinter, terwijl het zuiden al bevrijd was ?
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_45971885
Ontopic: Welke meisjes zijn het geilst als ze dronken zijn Limburgse of Brabantse?
  zondag 4 februari 2007 @ 16:08:14 #155
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_45974173
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:50 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Dat was diezelfde opa van boven de rivieren die bloembollen moest eten tijdens de hongerwinter, terwijl het zuiden al bevrijd was ?
whehehehe

wordt ik me daar gepwnd
.
pi_45975426
Ze waren vandaag al bezig in de binnenstad van Breda
deal with it
pi_45975513
ik denk dat ik kots tijdens carnaval
  zondag 4 februari 2007 @ 17:14:33 #158
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_45976685
quote:
Op zondag 4 februari 2007 16:44 schreef RTB het volgende:
Ze waren vandaag al bezig in de binnenstad van Breda
Ik was er ook getuige van ja.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zondag 4 februari 2007 @ 22:38:50 #159
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_45991647
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:56 schreef BigBadPete het volgende:
Ontopic: Welke meisjes zijn het geilst als ze dronken zijn Limburgse of Brabantse?
Ik denk Brabantse. Ik ben nooit in Limburg geweest met carnaval, maar het is moeilijk om de Brabantse te overtreffen
pi_46371059
Ik ben geboren in Nijmegen, de stad waar het net niet of net wel carnaval is, en ik woon nu 2 jaar in Amsterdam, en daar ben ik blij mee. In Amsterdam hebben ze het niet op carnaval, dat is voor domme Brabanders en Limbo’s. Waarom “opeens” je vier dagen lam zuipen en hossen op belachelijke muziek? Het hele jaar uitkijken naar 4 dagen feest? Waarom zou je dat doen? Bovendien heb je hier elke week geweldige feesten, met goede muziek en fantastische bandjes en DJ’s! Nee, wij missen niks aan carnaval, laat dat duidelijk zijn.

Maar als ik in de paradiso sta, of in de escape, en ik zie de mensen elkaar vies aankijken als een één of andere DJ een verkeerde overgang maakt van minimal-house-nummer naar een up-tempo-jazzie-groove, dan mis ik carnaval. Als ik iedereen verdwaast om zich heen zie kijken als de muziek uitgaat en de lichten aan, dan mis ik carnaval. Als ik mensen naast me aan de bar 2 wodka lime, een martini on the rocks, een bacardi cola en een spa-rood hoor bestellen á twee-en-twintig-euro-vijftig, dan mis ik carnaval.

En de kritiek op carnaval als dat het een excuus zou zijn om 4 dagen helemaal lam te zijn van ’s ochtends tot ’s avonds is terecht. Maar dat is juist het fijne van carnaval, het is sociaal geaccepteerd. In Groningen is er geen zak aan om dat te doen, in Apeldoorn ook niet, en in Amsterdam vinden alleen Engelse toeristen het leuk. In Brabant doet iedereen het 4 aaneengesloten dagen per jaar. Waarom? Omdat het fijn is. En nee, dat wil niet zeggen dat “we” de rest van het jaar niet feesten. De enige mensen die terecht zeuren, zijn de mensen die het 4 dagen lang tijdens carnaval leuker hebben dan wij carnavalsvierders in die dagen, en die mensen bestaan niet, of zijn zo verzuurd dat ze bij een leuk feest altijd een diep gesprek gaan houden met een vriend van hetzelfde geslacht.

Met carnaval rolschaatst men al bierdrinkend en aan elkaar vastgebonden met een touw door de straten, tussen de mensen door die staan te springen op DJ Paul Elstak, maar nog liever op een waardeloos dweilorkest natuurlijk, om 11 uur ’s ochtends. Het bier is goedkoop en de martini is er niet. Het is het simpelste en ook het mooiste vermaak wat er is. Er zijn ook mensen die naar de optochten gaan en die in de raad van 11 zitten, daar weet ik allemaal weinig van af. Maar ik weet wel dat carnaval geen pretenties heeft. Daarom hou ik ook van voetbalkantines, simpele trance-deuntjes en kroegen waar Jantje Smit wordt afgewisseld met André Hazes met de stop en play knop. Men doet gewoon wat hij wil, en het liefst een dag of 4 lang. Dat is iets om naar uit te kijken. Ook voor mij als inwoner van Amsterdam. Ik wens iedereen die maandagochtend weer naar kantoor, college of school gaat héél erg veel plezier, ik ben er woensdag weer, alaaf!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:12:33 #161
138448 PeZu
Suspended animation
pi_46371133
beste topic ever!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_46371454
Ik heb al eerder in dit topic op carnaval gekotst.. maar nogmaals kan absoluut geen kwaad

Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:29:12 #163
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_46371642
carnaval
wat?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:31:06 #164
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_46371694
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:09 schreef hoM3r het volgende:
Ik ben geboren in Nijmegen, de stad waar het net niet of net wel carnaval is, en ik woon nu 2 jaar in Amsterdam, en daar ben ik blij mee. In Amsterdam hebben ze het niet op carnaval, dat is voor domme Brabanders en Limbo’s. Waarom “opeens” je vier dagen lam zuipen en hossen op belachelijke muziek? Het hele jaar uitkijken naar 4 dagen feest? Waarom zou je dat doen? Bovendien heb je hier elke week geweldige feesten, met goede muziek en fantastische bandjes en DJ’s! Nee, wij missen niks aan carnaval, laat dat duidelijk zijn.

Maar als ik in de paradiso sta, of in de escape, en ik zie de mensen elkaar vies aankijken als een één of andere DJ een verkeerde overgang maakt van minimal-house-nummer naar een up-tempo-jazzie-groove, dan mis ik carnaval. Als ik iedereen verdwaast om zich heen zie kijken als de muziek uitgaat en de lichten aan, dan mis ik carnaval. Als ik mensen naast me aan de bar 2 wodka lime, een martini on the rocks, een bacardi cola en een spa-rood hoor bestellen á twee-en-twintig-euro-vijftig, dan mis ik carnaval.

En de kritiek op carnaval als dat het een excuus zou zijn om 4 dagen helemaal lam te zijn van ’s ochtends tot ’s avonds is terecht. Maar dat is juist het fijne van carnaval, het is sociaal geaccepteerd. In Groningen is er geen zak aan om dat te doen, in Apeldoorn ook niet, en in Amsterdam vinden alleen Engelse toeristen het leuk. In Brabant doet iedereen het 4 aaneengesloten dagen per jaar. Waarom? Omdat het fijn is. En nee, dat wil niet zeggen dat “we” de rest van het jaar niet feesten. De enige mensen die terecht zeuren, zijn de mensen die het 4 dagen lang tijdens carnaval leuker hebben dan wij carnavalsvierders in die dagen, en die mensen bestaan niet, of zijn zo verzuurd dat ze bij een leuk feest altijd een diep gesprek gaan houden met een vriend van hetzelfde geslacht.

Met carnaval rolschaatst men al bierdrinkend en aan elkaar vastgebonden met een touw door de straten, tussen de mensen door die staan te springen op DJ Paul Elstak, maar nog liever op een waardeloos dweilorkest natuurlijk, om 11 uur ’s ochtends. Het bier is goedkoop en de martini is er niet. Het is het simpelste en ook het mooiste vermaak wat er is. Er zijn ook mensen die naar de optochten gaan en die in de raad van 11 zitten, daar weet ik allemaal weinig van af. Maar ik weet wel dat carnaval geen pretenties heeft. Daarom hou ik ook van voetbalkantines, simpele trance-deuntjes en kroegen waar Jantje Smit wordt afgewisseld met André Hazes met de stop en play knop. Men doet gewoon wat hij wil, en het liefst een dag of 4 lang. Dat is iets om naar uit te kijken. Ook voor mij als inwoner van Amsterdam. Ik wens iedereen die maandagochtend weer naar kantoor, college of school gaat héél erg veel plezier, ik ben er woensdag weer, alaaf!
Wat mooi verwoord
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:32:45 #165
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46371739
quote:

If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_46371823
Carnaval
Niet uit Galilea
pi_46371835
Praalwagens
Niet uit Galilea
pi_46372360
D'r reed hier godverredomme gisteren al een praalwagen door het centrum .
Gelukkig morgen weg hier.
pi_46372920
carnaval
carnavalsmuziek
mensen die al maanden van tevoren het alleen nog maar over carnaval kunnen hebben

gelukkig hoef ik die onzin volgend jaar niet mee te maken.
No bitch to me
pi_46373104
Dat verkleden en die liedjes in belachelijke dialecten heb ik het niet op, maar ik snap de bedoeling van de carnavalsvierder wel. Feesten, zuipen etc..
pi_46375305
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:12 schreef TornadoDK het volgende:
carnaval
carnavalsmuziek
mensen die al maanden van tevoren het alleen nog maar over carnaval kunnen hebben

gelukkig hoef ik die onzin volgend jaar niet mee te maken.
Ga je dood?

CARNAVAL
pi_46375562
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:33 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Ga je dood?

CARNAVAL
nee ik ga samen met je moeder emigreren
No bitch to me
pi_46375660
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:42 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

nee ik ga samen met je moeder emigreren
Lijkt me sterk, die is ongeveer verliefd op Carnaval
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:20:06 #174
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_46383199
quote:

Mooi verwoord...

Het ik kan me er grotendeels in vinden, maar kots wel op carnaval!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_46383970
Carnaval
Ik ben een limburger maar carnaval is zo dom
Ik woon ook nog in Kerkrade 5 en minuten van duitse grens da's nog erger met die Duitse carnavals mongolen

Vandaag liep ik door de stad hoor ik een vrouw tegen een andere vrouw zeggen
*Fijne dagen nog he*
Doe normaal man
Sommige mongolen doen net als of het een wereldwijd feest is

Ohja gister was op het station in heerlen rond 12:00
Stonden daar een paar kerel's verkleed een treinkaartje naar Duitsland en plezier dat ze hadden bij de automaat joh
En maar zuipen en domme liedjes zingen

Gelukkig kan ik zondag een beetje Carnaval ontvluchten door naar Ajax te gaan

Maar dan zal de hele trein wel weer vol zitten met carnavals mongolen
En dat bijna 2 uur lang ofzo van *Oeteldonk* naar Kerkrade

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2007 22:44:54 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')