Ik hoop voor je dat je de Film beter snapte dan de spelling van de titel.quote:
welke wijk kom je te wonen? en via welke coorporatie?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:28 schreef PeuRac het volgende:
morgen rond deze tijd zit ik al bijna in mn appartement in Helsinki
quote:Op maandag 29 januari 2007 14:39 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je de Film beter snapte dan de spelling van de titel.
ff spoileren ik wil nix verklappenquote:Op maandag 29 januari 2007 14:39 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je de Film beter snapte dan de spelling van de titel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag laatste dag dat ik er aan werk.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kooistra!
Hoe staat het met de bachelor-scriptie?
En wat is je verdere planning dan? Eventjes masteren/werken want ik neem aan dat je te laat bent om nu nog in te stromen bij een HBO...?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vandaag laatste dag dat ik er aan werk.
57 pagina's inclusief bijlages
Ik ben pas volgend jaar klaarquote:Op maandag 29 januari 2007 15:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En wat is je verdere planning dan? Eventjes masteren/werken want ik neem aan dat je te laat bent om nu nog in te stromen bij een HBO...?
Kannermaki via de HOASquote:Op maandag 29 januari 2007 14:51 schreef vlad het volgende:
[..]
welke wijk kom je te wonen? en via welke coorporatie?![]()
Kannelmaki is hetquote:
Mja ligt ingewikkeld bij ons.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom nu al je scriptie dan? Moet je nog wat vakjes halen ofzo?
Ah oke. Nah, dan loop je nog steeds netjes. Wanneer is de planning om de boel af te ronden?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ligt ingewikkeld bij ons.
Bachelor these is officieel vervallen, maar dit is de officieuze versie zeg maar. Net zo veel werk, maar niet het label. Nou gaat het paper gecombineerd met een begeleidend vak. Dat kan het eerste semester of het tweede. Ik heb voor het eerste semester gekozen ivm het onderzoeksonderwerp. (dekolonisatie van Indonesië). En ik moet/wil nog wat extra vakjes doen, ergo ik loop ietsje uit.
precies over een jaar. En dan hopelijk het tweede semester gelijk een nieuwe opleiding beginnen.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah oke. Nah, dan loop je nog steeds netjes. Wanneer is de planning om de boel af te ronden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |