abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45854404
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:30 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Een Zuid-Amerikaan gok ik?
Ja of Wesley Sonck
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 januari 2007 @ 13:35:44 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45854500
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja of Wesley Sonck
toch blijf ik erbij dat als hij destijds niet naar ajax was gegaan maar naar PSV dat hij dan wel geslaagd was.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45854510
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:35 schreef rubbereend het volgende:

[..]

toch blijf ik erbij dat als hij destijds niet naar ajax was gegaan maar naar PSV dat hij dan wel geslaagd was.
we zullen het nooit weten
pi_45854520
quote:
PSV dichtbij akkoord Luque

31 januari 2007, 10:44
Door: Jelmer van der Dussen
Albert Luque lijkt dan toch echt deze transferperiode te verkassen naar PSV. De aanvaller heeft al een principe-akkoord bereikt met de Eindhovenaren. Vandaag zal de Spanjaard de medische keuring afleggen.
PSV huurt Luque voor een half jaar van Newcastle United, waar hij amper aan spelen toekwam. "De vlucht is al gereserveerd. Er is in principe een akkoord tussen de clubs, alleen wachten we nog op het groene licht van de Newcastle United-voorzitter", verklaart zijn manager Francis Martin tegenover Telesport.

Luque heeft ondanks andere opties wel het beste gevoel bij een overgang naar Eindhoven. "Er zijn een paar andere clubs die geïnformeerd hebben naar de mogelijkheid om Albert voor een half jaar te huren, maar Newcastle weet dat hij zijn zinnen heeft gezet op PSV. Albert vindt het geweldig dat PSV zoveel geduld heeft getoond en hij hoopt de kans te krijgen om dat terug te betalen op het veld."
bron

de vlucht is al geboekt. volgens mij komt t wel goed.
toch lekker zo, op de laatste dag
vooral als farfan dadelijk een schorsing zou gaan krijgen...
pi_45854529
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja of Wesley Sonck
Met Koeman weet je het nooit inderdaad.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45854744
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:30 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Een Zuid-Amerikaan gok ik?
Het ligt vast niet aan mij, he, dat ik denk dat jij licht cynisch bent over het aankoopbeleid van PSV?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45854775
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:37 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Met Koeman weet je het nooit inderdaad.
pi_45854862
ik ben benieuwd naar het alternatief, mocht Luque niet komen...

[ Bericht 2% gewijzigd door dndiek op 31-01-2007 14:06:02 ]
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_45855270
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:46 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Het ligt vast niet aan mij, he, dat ik denk dat jij licht cynisch bent over het aankoopbeleid van PSV?
Oh, het aankoopbeleid van PSV is voortreffelijk, helemaal als je de behaalde resultaten ernaast legt.
Maar waar AZ, Ajax, Feyenoord en Twente grotendeels Nederlanders opstellen, vind ik het jammer dat PSV altijd met Zuid-Amerikanen (vaak nog met ingewikkelde transferconstructies) op de proppen komt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:08:31 #210
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_45855362
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:05 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Oh, het aankoopbeleid van PSV is voortreffelijk, helemaal als je de behaalde resultaten ernaast legt.
Maar waar AZ, Ajax, Feyenoord en Twente grotendeels Nederlanders opstellen, vind ik het jammer dat PSV altijd met Zuid-Amerikanen (vaak nog met ingewikkelde transferconstructies) op de proppen komt.
ajax en feyenoord speelde tot voor enkele jaren terug ook met meer buitenlanders dan nederlanders hoor.

Maar ik ben met je eens dat er eigenlijk teveel buitenlanders in de selectie van PSV zitten.
Maar van de andere kant, als er geen haalbare Nederlandse spelers rondlopen van het juiste kaliber dan ga je al snel over grens kijken en shoppen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_45855376
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:08 schreef PyTh het volgende:

[..]

ajax en feyenoord speelde tot voor enkele jaren terug ook met meer buitenlanders dan nederlanders hoor.

Maar ik ben met je eens dat er eigenlijk teveel buitenlanders in de selectie van PSV zitten.
Maar van de andere kant, als er geen haalbare Nederlandse spelers rondlopen van het juiste kaliber dan ga je al snel over grens kijken en shoppen.
Klopt, Ajax speelde 3 jaar geleden met teveel buitenlanders en gelukkig is het nu weer zoals het hoort
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:13:54 #212
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_45855519
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:09 schreef Jasza het volgende:

[..]

Klopt, Ajax speelde 3 jaar geleden met teveel buitenlanders en gelukkig is het nu weer zoals het hoort
Terwijl PSV toen weer met meer Nederlanders dan Buitenlanders speelde.
Nu zijn de rollen gewoon omgedraaid al maakt dat voor de prestaties niks uit
pi_45855574
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:13 schreef PyTh het volgende:

[..]

Terwijl PSV toen weer met meer Nederlanders dan Buitenlanders speelde.
Nu zijn de rollen gewoon omgedraaid al maakt dat voor de prestaties niks uit
Als Koeman in de zomer blijft en oa Farfan, Gomes enzo gaan weg ben ik benieuwd wat er gehaald gaat worden
pi_45855641
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:08 schreef PyTh het volgende:
Klopt. Maar wij hoeven ook weinig te gaan shoppen, wij leiden ze gewoon zelf op.

Wat dat betreft hoop ik, voor het Nederlandse voetbal, dat PSV ook meer de kans gaat geven aan eigen talenten. Met gasten als Afellay, Aissati en Beerens is er aardig wat potentie. Maar wie was daarvoor de laatste PSV-er die doorgebroken was uit de eigen opleiding? Bruggink, of kwam hij van Twente?
pi_45855676
Bruggink kwam van Twente
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:18:41 #216
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_45855677
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:09 schreef Jasza het volgende:

[..]

Tsja, noem eens twee Nederlandse spelers van het niveau dat PSV op dit moment ambieert en die haalbaar zijn (lees: betaalbaar zijn!!!). Dan komt al snel de naam van Schaars naar boven (ze zeggen dat PSV hier wel werk van wil maken en geld in wil stoppen), maar dan houdt het al snel op. Elk jong Nederlands talent en elke Nederlandse speler die het niveau van PSV gelijk aan kan, moet meteen bakken met geld kosten en dat kan en wil PSV op dit moment niet betalen. En het niveau dat PSV nastreeft hebben veel spelers in de Nederlandse competitie gewoon niet. Ja, dan is het logisch dat je naar het buitenland gaat.

Maar aan de andere kant: waarom dat gezeur op het aantal buitenlanders van PSV? (Ja ik weet het, jij en je vriendjes hier in dit topic zijn ajacied en je moet toch ergens over zeiken). PSV wil bij de subtop of top van Europa gaan horen. De clubs die daar nu zitten, hoeveel binnen- en buitenlandse spelers hebben die in hun teams? Juist, ook een stuk meer buitenlandse. Dat hoort er nou eenmaal bij.
pi_45855691
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:17 schreef koningdavid het volgende:

[..]
Maar wie was daarvoor de laatste PSV-er die doorgebroken was uit de eigen opleiding?
Zenden?
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:22:20 #218
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_45855787
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:19 schreef Radegast het volgende:

[..]

Zenden?
Ik denk Bouma maar wel via een omweg

En Bjorn van der Doelen was ook eigen jeugd
pi_45855824
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:19 schreef Radegast het volgende:

[..]

Zenden?
dat is echt al weer wayyyy back.
pi_45855887
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:18 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Tsja, noem eens twee Nederlandse spelers van het niveau dat PSV op dit moment ambieert en die haalbaar zijn (lees: betaalbaar zijn!!!). Dan komt al snel de naam van Schaars naar boven (ze zeggen dat PSV hier wel werk van wil maken en geld in wil stoppen), maar dan houdt het al snel op. Elk jong Nederlands talent en elke Nederlandse speler die het niveau van PSV gelijk aan kan, moet meteen bakken met geld kosten en dat kan en wil PSV op dit moment niet betalen. En het niveau dat PSV nastreeft hebben veel spelers in de Nederlandse competitie gewoon niet. Ja, dan is het logisch dat je naar het buitenland gaat.

Maar aan de andere kant: waarom dat gezeur op het aantal buitenlanders van PSV? (Ja ik weet het, jij en je vriendjes hier in dit topic zijn ajacied en je moet toch ergens over zeiken). PSV wil bij de subtop of top van Europa gaan horen. De clubs die daar nu zitten, hoeveel binnen- en buitenlandse spelers hebben die in hun teams? Juist, ook een stuk meer buitenlandse. Dat hoort er nou eenmaal bij.
Het is niet alleen gezeik op psv hoor, maar ik vind 4 of 5 nederlanders minimaal toch wel een regel die ze is moeten gaan invoeren.

Zorgt er alleen maar voor dat er meer talenten doorbreken

Jullie hebben Cocu en Kromkamp? Ohja en Affelay
pi_45855891
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:18 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Engelaar en Mendes da Silva had je afgelopen zomer voor redelijke bedragen kunnen halen. Het maakt mij niet uit dat PSV weinig Nederlanders heeft, maar ik heb het gevoel dat ze in Eindhoven af en toe iets te snel in 't verre buitenland gaan zoeken.
pi_45855898
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:22 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik denk Bouma maar wel via een omweg

En Bjorn van der Doelen was ook eigen jeugd
Ik bedoel maar.

Maar wat dat betreft vind ik het zonde dat een Mendez (heeft op mij geen grootse indruk gemaakt) de voorkeur krijgt boven Aissati bijvoorbeeld.
Hetzelfde geldt voor Tardelli en Beerens.
pi_45855974
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:25 schreef Jasza het volgende:

[..]

Het is niet alleen gezeik op psv hoor, maar ik vind 4 of 5 nederlanders minimaal toch wel een regel die ze is moeten gaan invoeren.

Zorgt er alleen maar voor dat er meer talenten doorbreken
Van mij mag dat best 6 of 7 worden. Maar dat moet wel worden ingevoerd in Europa, anders word onze competitie wel heel zwak.
pi_45855999
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:29 schreef HansU het volgende:

[..]

Van mij mag dat best 6 of 7 worden. Maar dat moet wel worden ingevoerd in Europa, anders word onze competitie wel heel zwak.
Tuurlijk moet het overal worden ingevoerd
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:31:42 #225
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_45856046
Bijkomend probleem is natuurlijk ook, dat als je goed presterende Nederlanders in je team hebt, ze heel vaak weer snel weg zijn en weggeplukt worden om in Engeland, Italie, Spanje of Duitsland te gaan voetballen.

bijv. Bouma, van Bommel, Hofland, Ooijer, Robben, Bruggink & Vennegoor of Hesselink....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')