Dan gaan we toch weer terug naar 4-3-3. Dat is de laatste 2 seizoenen ook goed gegaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:07 schreef Jasza het volgende:
Luque in een 4-4-2 gaat niet werken boys
Al is het wel een counterspeler zoals bij Depor![]()
![]()
Goede speler bij Depor, maar niet goed genoeg voor psv.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:17 schreef ub40_bboy het volgende:
Is die Luque zo goed dan? Waar kan die allemaal spelen?
Misschien wel. Wim Jonk is ook van Inter naar PSV gekomen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:12 schreef methodmich het volgende:
Leuk, Tijani Belaid naar PSV.
Hebben ze van die goede contacten met Inter? Ze haalden toen ook Coe, die dus nu weer naar Kopenhagen is.
PSV speelt altijd met een aanvallende middenvelder. De stap van 4-4-2 met aanvallende middenvelder naar 4-3-3 is niet ZO groot hoor. Koeman wil graag kunnen afwisselen tussen 4-4-2 en 4-3-3. Waarbij een 4-3-3 formatie voor hem de voorkeur heeft. Helaas was de selectie van PSV zo, dat een echte 4-3-3 niet echt tot de mogelijkheden hoorde (veel middenvelders, niet al teveel aanvallers). Met een Luque zou een 4-3-3 wel tot de mogelijkheden gaan behoren. (Luque is op linksbuiten of op spitspositie inzetbaar)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:07 schreef Jasza het volgende:
Luque in een 4-4-2 gaat niet werken boys
Al is het wel een counterspeler zoals bij Depor![]()
![]()
Je mag ook gewoon zeggen dat je jaloers bent hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:52 schreef Jasza het volgende:
Mooi geld weer van Ambramovich wss, neppe kutclub is psv toch ook. Ga is voor je eigen centen werken boeren
Jaloers op?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:56 schreef Daemician het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je jaloers bent hoor.![]()
Weetniet, moest ik gewoon ff kwijtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:06 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ach, jullie hebben ook aandeelhouders die geld in Ajax stoppen
wie probeer je nu eigenlijk te overtuigen?![]()
Lekker selectief weer.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jaloers op?
Een counterteam?
Een nepclub ?
Een club die spelers haalt via die kneus van Chelsea?
Nee, geef mij maar AFCA hoor.
Beste transfers van de winterstop zijn toch echt van ons en met ons eigen verdiende geld !![]()
Jaloers op hoe innovatief PSV is met beperkte middelen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jaloers op?
Een counterteam?
Een nepclub ?
Een club die spelers haalt via die kneus van Chelsea?
Nee, geef mij maar AFCA hoor.
Beste transfers van de winterstop zijn toch echt van ons en met ons eigen verdiende geld !![]()
Dat doet er trouwens niet aan af dat dat (in potentie) 2 goeie aanwinsten zijn. Ik denk dat Davids sowieso voor de groep al goed is om erbij te hebben. En Leonardo, tja hij kan voetballen, en duur was hij niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:10 schreef Daemician het volgende:
[..]
En owjeeeeey! Leonardo koste maar liefst 750.000 en tribunewarmhouder Davids komt transfervrij.Welke club wilde ook alweer geen spelers halen omdat er GEEN GELD was?
Grapjas.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:56 schreef Daemician het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je jaloers bent hoor.![]()
Goed nieuws allemaalquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:24 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Het staat nu ook op ad.nl: http://www.ad.nl/sport/article1041662.ece
Daar staat ook in dat Ball waarschijnlijk naar Man City gaat. Goed voor hem en voor PSV.
Alle bronnen nemen het van elkaar over natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:24 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Het staat nu ook op ad.nl: http://www.ad.nl/sport/article1041662.ece
Daar staat ook in dat Ball waarschijnlijk naar Man City gaat. Goed voor hem en voor PSV.
Don't remind mequote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wel. Wim Jonk is ook van Inter naar PSV gekomen.
Ik moet morgen toevallig in de buurt zijn van het ziekenhuis dus wie weetquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt gaaf, weer een uitstekende speler erbij op de Nederlandse velden. Als Bos81 vrij is moet hij maar even op de uitkijk gaan staan bij de medische keuring.
Nu wel, en anders moet je niet op .nl kijken maar op .org daar staat elke roddel mbt RKC maar je dat zal jullie weinig interesseren denk ik hahaquote:
dan klopt dat dus ongeveer.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zou het gaan om zo'n 6 ton........ dat lijkt me inderdaad het maximum basissalaris
quote:30/1/2007 - PSV krijgt nog ruim 100.000 euro voor Ronaldo
(Gepost door RvN)
PSV heeft nog een meevaller door de transfer van Ronaldo naar AC Milan. Volgens regelingen van de FIFA krijgen clubs een opleidingsvergoeding betaald uit transfersommen die later voor de speler worden betaald voor de voetbaljaren tussen 12 en 23 jaar. Gezien de twee jaar dat hij voor PSV uitkwam zou PSV nog 112.000 euro krijgen van de transfersom, zo melden Spaanse media.
behalve het bericht wat ook al op het netwerk stond (http://www.mcfc.co.uk/default.sps?pageid=115&pagegid=%7BDBD12D53%2D8346%2D431D%2DA04F%2D5D0F8664DE80%7D&newsid=399048&siteid=&pageno=&newscategory=&frommonth=11&fromyear=2006&tomonth=1&toyear=2007) staat er niks op de site van Manchester City.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:42 schreef dndiek het volgende:
Waarom kan Ball nou niet even een handtekening zetten in Manchester?
die moest al 16 maanden weg zijn............... maar de opvolging is nog steeds niet geregeld.... de oplossing staat in mn sig..........quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:22 schreef mcyodogg het volgende:
Ik bedenk me net, wat deed Timmer op die nieuwjaarsreceptie van PSV? Die moet toch al 4 maanden weg zijn?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik geloof het pas als ik het op psv.netwerk lees.
quote:31/1/2007 - 'Luque heeft zijn zinnen gezet op PSV'
In De Telegraaf laat de zaakwaarnemer van Luque weten dat zijn speler er met PSV uit is over een periode van vijf maanden en de clubs een principe-akkoord hebben. Het is alleen nog wachten op een definitief ja uit Newcastle alvorens hij de inmiddels gereserveerde vlucht kan nemen om in Nederland de laatste details in de onderhandelingen af te ronden en medisch gekeurd te worden.
"Er zijn een paar andere clubs die geinformeerd hebben naar de mogelijkheid om Albert voor een half jaar te huren, maar Newcastle weet dat hij zijn zinnen heeft gezet op PSV. Albert vindt het geweldig dat PSV zoveel geduld heeft getoond en hij hoopt de kans te krijgen om dat terug te betalen op het veld."
Wat? Daar heb ik iig nog nooit kwats zien staan, die bevestigen een transfer pas als de inkt droog is.quote:
PSV netwerk? Daar staat het toch bol van de onbevestigde geruchten?quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat? Daar heb ik iig nog nooit kwats zien staan, die bevestigen een transfer pas als de inkt droog is.
Ze vermelden ook geruchten ja, maar het wordt duidelijk vermeld wanneer iets rond is of wanneer het slechts een gerucht is.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:54 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
PSV netwerk? Daar staat het toch bol van de onbevestigde geruchten?![]()
Sowieso weinig spelers aan boord, dus overtolig zullen ze niet snel meer zijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:14 schreef okee6 het volgende:
Als Ball vertrekt, mag PSV van goede zaken spreken. Met weinig overtollige spelers meer aan boord.
sporttribunequote:PSV mist Xiang Sung mogelijk in Champions League
Woensdag 31 januari 12:52 - Alex van Vogelpoel
Voetbal - De werkvergunning voor de Chinese verdediger Xiang Sun laat lang op zich wachten. PSV is daardoor inmiddels behoorlijk in tijdnood gekomen. Als de papieren vandaag niet rond komen, dan mag de linksback niet spelen in de Champions League. Alle clubs moeten vanavond om twaalf uur de spelerslijst indienen voor de resterende ronden van de Europa Cup toernooien.
Op de lijst mogen enkel spelers staan die op 31 januari speelgerechtigd zijn voor de Nederlandse competitie. Dat is Sun alleen als hij hier ook mag werken, zo meldt AD/Sportwereld. Problemen voor de Eredivisie hoeft dit overigens niet op te leveren. Daarvoor gelden minder strenge regels. De verwachting in Eindhoven is dat Sun komend weekend in Nederland zal arriveren.
telegraafquote:PSV nog in wachtkamer voor Luque
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - PSV is nog steeds in afwachting van het definitieve akkoord van Newcastle United over de huur van de Spaanse spits Albert Luque. De Eindhovense club is nog steeds positief gestemd over het slagen van de deal.
Mochten de onderhandelingen toch stuklopen, dan heeft PSV nog een optie achter de hand die snel gerealiseerd kan worden. Dat is ook nodig, want om middernacht sluit de transfermarkt.
Een Zuid-Amerikaan gok ik?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:24 schreef ruud.nl het volgende:
Ze hebben dus zelfs iets achter de hand.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |