Somsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:49 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Doe jij 's avonds ook iets anders dan ongelimiteerd zuipen offe?![]()
Schrijf een column over hoe tof je jezelf vindt. Deed ik ook altijd als ik wat moest schrijven en geen inspiratie hadquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:51 schreef rudedeltadude het volgende:
kut man... ik moet nog 2 columns schrijven voor school, maar de inspiratie is ver te zoeken....
Vooral gisteren moesten we drinken want het was tijd voor de Royal Rumble en dat is bierwaardigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Soms
Als ik bij vrienden ben dan drinken we daar bier bij want we vinden bier lekker. Ik kan er niets aan doen dat ik veel vrienden heb
Ik beperk het laveloze gezuip meestal tot de weekeindes; mijn hele vriendengroep heeft bijna allemaal een vaste baan en kunnen het zich dus niet veroorloven om door de weeks 'los te gaan'. Ik ook niet; want ben ook druk door de week. In mijn studentenleven was dat wel anders trouwens...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Soms
Als ik bij vrienden ben dan drinken we daar bier bij want we vinden bier lekker. Ik kan er niets aan doen dat ik veel vrienden heb
Ik normaal ook alleen in weekeindes maar gisteren moesten we Royal Rumble kijken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:21 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik beperk het laveloze gezuip meestal tot de weekeindes; mijn hele vriendengroep heeft bijna allemaal een vaste baan en kunnen het zich dus niet veroorloven om door de weeks 'los te gaan'. Ik ook niet; want ben ook druk door de week. In mijn studentenleven was dat wel anders trouwens...![]()
haha... denk niet dat dat goedgekeurd wordt...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Schrijf een column over hoe tof je jezelf vindt. Deed ik ook altijd als ik wat moest schrijven en geen inspiratie had
quote:Make that banner the skull and crossbones, because the Vancouver-based metal band 3 Inches of Blood write about pirates. And swords. And, for good measure, warring cyborgs from the future.
zoek gewoon iets wat je irriteert, of verbaasd en ga daar lekker over kletsen. En verder alleen een kwestie van het begin en het einde op elkaar afstemmen. Ik vond columns ook wel wat lastig maar wel heel leuk!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:50 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
haha... denk niet dat dat goedgekeurd wordt...
misschien doet ik het wel over de anonimiteit op een internetforum
Welkom in Zwolle, waar ben je gaan wonen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:36 schreef Euc- het volgende:
Jeeej, jullie hebben een nieuwe inwoner jongens!
Ben vandaag verhuisd, moet donderdag bij de Librije beginnen (1 feb.) voor een halfjaar, heb dus morgen nog om me ff in te schrijven en wat de stad te verkennen. Ken hier verder geen hond maar ach, komt wel goed hoop ik
In de Celestraat, is volgensmij wel dichtbij allesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Welkom in Zwolle, waar ben je gaan wonen?
Enne, geen geld jatten daar dan he
Is een leuke straat! lekker in Assendorp. En smokkel s wat eten mee uit de librije, 1x gegeten daar maar kwas ongelukkig en koos voor de kalfszwezerik, jij mag t goed makenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:41 schreef Euc- het volgende:
[..]
In de Celestraat, is volgensmij wel dichtbij alles
Ik zal me in proberen te houden..![]()
hier zwermen met muggenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:44 schreef beelz het volgende:
Avond Zwolle
Mijn avondlunch was lekker. Eerst als avondeten lekkere nasi gemaakt en net nog ff wezen frituren.
En ik mep net een mug dood... Muggen... in de winter... hoerig.
Ik haat muggen.quote:
Het beste van muggen is dat je ze ongestraft mag doden, in tegenstelling tot hiulende mannen... Die mag je niet doden...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:53 schreef Sylvana het volgende:
ja, ik had vandaag ook een mug in mn kamer ja, echt irritant en in de winter moeten die gewoon dood zijn ja
Trustuhquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:00 schreef WEST het volgende:
maarja ik heb zo'n electrische vliegenmepper werkt goed
en nu ga ik maffen![]()
moet je zo'n mug alleen wel te pakken krijgen, en daar heb ik nog wel es problemen meequote:Op woensdag 31 januari 2007 00:00 schreef beelz het volgende:
[..]
Het beste van muggen is dat je ze ongestraft mag doden, in tegenstelling tot hiulende mannen... Die mag je niet doden...
Muggen doden makkelijk voor een harde piraat als ik.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
moet je zo'n mug alleen wel te pakken krijgen, en daar heb ik nog wel es problemen mee
dan mag jij mijn muggen doden, lief hequote:Op woensdag 31 januari 2007 00:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Muggen doden makkelijk voor een harde piraat als ik.
Heel lief yarrrrr!quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan mag jij mijn muggen doden, lief he
Morgen Ties,quote:
veel succesquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:07 schreef Sylvana het volgende:
mogguh
vandaag naar open dag van ROC, ben benieuwd
Thnx, maar zal wel lukkenquote:
ik moet eerst een opleidingsplaats vinden voor ik me kan aanmelden op school. En ik zal vast niet in het 2e jaar instromen aangezien ik nog nooit iets in de verzorging gedaan hebquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Thnx, maar zal wel lukkenKan dan iig ff persoonlijk gesprek aanvragen om te kijken of ik nou in 2e of 3e jaar kan instromen en dan gelijk meeloopdag regelen
Novak heeft altijd hele goedkope 2e hands fietsen. Zo goedkoop eigenlijk dat als ik een lekke band heb daar een nieuwe fiets haal in plaats van de band te plakken.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:00 schreef Euc- het volgende:
Heeft er trouwens nog iemand een fiets over? Of weet een hele goedkope fiethandel (nee niet de junkie op het station).
nou hup naar meneer Appie Hquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:14 schreef beelz het volgende:
Hehehe fuck ik ontdek net dat we vanavond eters krijgen
Moet ik ook nog boodschappen doen voor het eten.
En het drinken
Ik zit nog met een handdoek omquote:
Dat is je geradenquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:30 schreef Rann het volgende:
*zwaait*, kzit niet meer in Zwolle, maar nu met project in Kampen...hehe
Maar kom af en toe wel eens kijken
Waar ligt dat ergens?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:24 schreef beelz het volgende:
[..]
Novak heeft altijd hele goedkope 2e hands fietsen. Zo goedkoop eigenlijk dat als ik een lekke band heb daar een nieuwe fiets haal in plaats van de band te plakken.
nou, eigenlijk woon ik in een klein stadje vlakbij Zwolle, maar ik ben wel in Zwolle geborenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Welkom in Zwolle, waar ben je gaan wonen?
Enne, geen geld jatten daar dan he
Welk stadje woon je dan?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:09 schreef After_Forever het volgende:
[..]
nou, eigenlijk woon ik in een klein stadje vlakbij Zwolle, maar ik ben wel in Zwolle geboren![]()
Aha dat ken ik welquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:59 schreef After_Forever het volgende:
ik kom uit Hasselt, zo'n 10 km boven/naast Zwolle
http://www.nowak.nlquote:
Dat ligt tegenwoordig toch ook bijna vastgeplakt aan Stadshagen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:59 schreef After_Forever het volgende:
DUur!! Beter is om gewoon ff langs de prikborden van de supermarkten te lopen; daar zit altijd wel een briefje tussen van particulieren met goedkope fietsen; scheelt je de helft al snel!quote:
Dat is Kampen...quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:25 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat ligt tegenwoordig toch ook bijna vastgeplakt aan Stadshagen?![]()
Zo laat nog? Dat wordt dan zeker morgen pas weer terug naar Deventer.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:37 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga nog ff naar die mooie stad van jullie toe
Stadshagen komt aardig dichtbij jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:25 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat ligt tegenwoordig toch ook bijna vastgeplakt aan Stadshagen?![]()
Zou geen mountainbike kopen, die van mij is ook net gejat... Dus.. mocht iemand een blauw met witte vinden..quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:46 schreef descendent1 het volgende:
[..]
DUur!! Beter is om gewoon ff langs de prikborden van de supermarkten te lopen; daar zit altijd wel een briefje tussen van particulieren met goedkope fietsen; scheelt je de helft al snel!![]()
(bij de V en D verkopen ze nu trouwens ook een gloedjenieuwe mountainbike voor 99 euro; ik ga morgen ff kijken of dat wat is. !
Haha, nee, niet met WEST, maar iemand andersquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:59 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zo laat nog? Dat wordt dan zeker morgen pas weer terug naar Deventer.
Date met WEST?![]()
he sylvana, het was lekker.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha, nee, niet met WEST, maar iemand anders( wel die hier ook post
)
En het is ook niet Sitethief
Net weer thuis, duik zo mn eigen bedje maar weer in
lolquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:30 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
he sylvana, het was lekker.
tot de volgende keer
die deed ook mee toch?quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
zou je vriendin vast leuk vinden
ik zit ondertussen netjes een verslag te typen hoor...quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lol
naja, ik ga doen wat jij nu aan het doen bent, dromen
trusten
aha een schaapekoekiequote:Op woensdag 31 januari 2007 20:59 schreef After_Forever het volgende:
Iiih een sport waarbij je moet tellenquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:15 schreef WEST het volgende:
[..]
aha een schaapekoekie![]()
Ik ben een bleistaertn![]()
goeiemorgen Zwolle, gister 2 dartwedstrijden gehad waar ik van loop te balen beide wedstrijden ruim 200 punten voor maar niet uitgooien he uiteindelijk 2-2en 2-2
![]()
wat is daar het probleem vanquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Iiih een sport waarbij je moet tellen![]()
hoezo, kun je niet tellen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Iiih een sport waarbij je moet tellen![]()
Ik heb m hier nu staan; hij was zelfs maar 70 euro!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:19 schreef Giem het volgende:
[..]
Zou geen mountainbike kopen, die van mij is ook net gejat... Dus.. mocht iemand een blauw met witte vinden..
In het centrum, bij de plantagekerkquote:
Echt niet... Kampen ligt een kilometer of 20 verderop... Hasselt ligt echt wel aan Stadshagen geplakt tegenwoordig.quote:
Darts is geen sportquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Het was een grapje mensen, darts is een mooie sport, kee?
Succesquote:Straks heb ik een sollicitatiegesprek, hopen dat ik dan overkom alsof ik kan tellen
Gz! ga nu maar ff uitvinden waar ik mijn auto kwijt kanquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Darts is geen sport
Het is bezigheidstherapie voor contactgestoorden of een spelletje maar absoluut geen sport.
als je in de stad moet wezen, moet je eens achter het belastingkantoor kijkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:08 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Gz! ga nu maar ff uitvinden waar ik mijn auto kwijt kanParkeren in Zwolle is kut.
anders zet je hem ongeveer 100 meter achter de leenbakker in die woonwijk, is gratis parkerenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:08 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Gz! ga nu maar ff uitvinden waar ik mijn auto kwijt kanParkeren in Zwolle is kut.
Nope darten is geen sport. Het is een spelletje. Darten wordt pas een sport als je voor het gooien van een pijltje eerst 10 meter sprint moet trekken en het pijltje wordt vervangen door een shuriken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:08 schreef WEST het volgende:
[..]
Darten is wel een sport, je zegt dit alleen maar omdat je niet goed kan gooien
![]()
![]()
Jij woont bij het station dus in de buurt is kut parkerenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:08 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Geen gratix parkeren daar in de buurt? Stomme klote Boni heeft een hekquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:24 schreef beelz het volgende:
[..]
Jij woont bij het station dus in de buurt is kut parkeren
Mijn vriendin woont aan de deventerrorstraatweg in studentenhuis en ze hebben met 4 mensen 1 parkeervergunning
Hek is daar omdat parkeren in de buurt zo goed als onmogelijk isquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:39 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Geen gratix parkeren daar in de buurt? Stomme klote Boni heeft een hek
of om het onmogelijk te makenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Hek is daar omdat parkeren in de buurt zo goed als onmogelijk is
Parkeerplaats bij de Boni is voor klanten van de Boni, niet voor mensen die in de buurt wonen. Dat hek daar vind ik volkomen terecht.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:50 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
of om het onmogelijk te maken
ik ook. moet je nagaan dat je daar op zaterdagochtend komt met je auto om boodschappen te doen, hebben allemaal grappenmakers hun kar daar geparkeerd, omdat ze in de buurt overnachtenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:54 schreef beelz het volgende:
[..]
Parkeerplaats bij de Boni is voor klanten van de Boni, niet voor mensen die in de buurt wonen. Dat hek daar vind ik volkomen terecht.
Van die zwervers met bouwzeil voor de ramen als gordijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:55 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik ook. moet je nagaan dat je daar op zaterdagochtend komt met je auto om boodschappen te doen, hebben allemaal grappenmakers hun kar daar geparkeerd, omdat ze in de buurt overnachten
En hoe is het gegaan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Straks heb ik een sollicitatiegesprek, hopen dat ik dan overkom alsof ik kan tellen
das idd balen jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:46 schreef WEST het volgende:
verdikke waar ik maandag een solicitatie gesprek heb ben ik het niet gewordenwat een klote zooi
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:03 schreef beelz het volgende:
[..]
Echt niet... Kampen ligt een kilometer of 20 verderop... Hasselt ligt echt wel aan Stadshagen geplakt tegenwoordig.
Als het een sport is; waarom zijn negen van de tien darters die je op TV ziet dan lelijke vadsige mannen van middelbare leeftijd?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:08 schreef WEST het volgende:
[..]
Darten is wel een sport, je zegt dit alleen maar omdat je niet goed kan gooien
![]()
![]()
Nee nooit in die lijn gezeten eigenlijk... Noem het maar vreemd maar ik fiets meestal naar Kampen. Stom sportief gedoe enzoquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:53 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ooit in t Zwolle-Kampen lijntje gezeten?
Waar stadshagen ophoudt begint Kampen zo ongeveer...
1 - 0quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:54 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Als het een sport is; waarom zijn negen van de tien darters die je op TV ziet dan lelijke vadsige mannen van middelbare leeftijd?![]()
mischien volgende week voor een weekje werk, maarja het geld raakt zo langzamerhand ook minder..., ik hoop dat ik morgen te horen krijg dat ik een uitkering kan krijgen want anders kom ik helemaal in de problemen.quote:
daar begint nu gelukkig verandering in te komen met de nieuwe generatie darters zoals Jelle Klaassen enzoquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:54 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Als het een sport is; waarom zijn negen van de tien darters die je op TV ziet dan lelijke vadsige mannen van middelbare leeftijd?![]()
let op de nieuwe generatie darters die zijn niet dik, straks als die oude garde weg is dan merk je het verschil wel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:54 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |