Lekker gesport dus?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:27 schreef Sylvana het volgende:
Avond
Ik ben weer terug uit de sportschool, mezelf weer lekker uitgesloofd, alleen de sauna was na afloop bezetdus dat was beetje jammer
Zit alleen te twijfelen of ik nu nog nasi zal maken als avondeten, of maar gewoon wat brood neem
Ja, was wel lekker ja, totaal 40 minuten cardio en 20 minuten krachttraining gedaan ( 7 apparaten, voor biceps/triceps/schouders/rug/buik) dus heb mezelf wel weer aardig uitgesloofdquote:Op maandag 29 januari 2007 20:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Lekker gesport dus?
Kom je zo nog ff op msn, heb nog wat te bespreken enzo.
Goed ideequote:Op maandag 29 januari 2007 20:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Top werk hoor, maar mischien moeten we iets meer pics thumbnailen ofzo, zijn er wel erg veel zo.
Het is niet echt jouw dag he?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:56 schreef Sylvana het volgende:
Nu heb ik hele mooie " 1 minuut witte rijst" voor in de magnetron voor 2 euro, alleen heeft mn huisgenoot de magnetron meegenomen met verhuizen vandaag
Naja, paar minuten koken moet ook wel helpen lijkt me
Laat ik maar es nasi gaan maken ofzo
( k had beter ff langs Chinees kunnen lopen eigenlijk en daar bak nasi halen)
nee niet echtquote:Op maandag 29 januari 2007 21:17 schreef navvy het volgende:
[..]
Het is niet echt jouw dag he?
Ow ja, avond Zwolle!!![]()
ja, heb het nu gewoon paar minuten gekookt, en dat werkt ook welquote:Op maandag 29 januari 2007 21:24 schreef navvy het volgende:
De magnetronrijst smaakt dus nog wel? Zal blij zijn als de maandag voorbij is, wat een kutdag.
net alsof die gevoelens bij jou nog niet aangewakkert zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 23:46 schreef WEST het volgende:
zal me ogen zo gaan sluiten eerst ff een dvdtje in bed kijken dat wekt wat gevoelens op![]()
ik heb het over F1quote:Op maandag 29 januari 2007 23:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
net alsof die gevoelens bij jou nog niet aangewakkert zijn
trustuh
quote:
champcar welquote:Op maandag 29 januari 2007 23:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
in de F1 doen geen vrouwen mee hoor
das idd wel vroeg voor jouw doen jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:13 schreef navvy het volgende:
trusten!!! Ik ga ook zo, voor 1 uur lol
Is t al 1 uur?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
das idd wel vroeg voor jouw doen ja
trusten
hoeft niet hoor, over 11 uur en 38 minuten is het weer 1 uurquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:19 schreef navvy het volgende:
Ik ga al!!!!!!!
je mag anders wel voor mij bezig met school....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:54 schreef littledrummergirl het volgende:
mogguh![]()
kom ik op school, valt mn complete dag uit, dus kga maar weer naar huis
straks weer de hele middag/avond lamballen ( mensen tellen voor de ns) in de trein![]()
Ik heb jaren een blinde jongen op de opleiding gehad en die rond de opleiding ook met succes af. Een beperking zou geen belemmering moeten zijn bij het volgen van een opleiding.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:04 schreef WEST het volgende:
[..]
dat lukt bij never nooit niet, ik heb beperkingen (lees: slechthorendheid) en wat ik nu bereikt heb, is zo goed als de top. HBO gaat me never niet lukken.
Mogguhquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:03 schreef annoylikethewind het volgende:
Moge!
Sylvana, had je mijn post van gisteren nog gelezen?
moet het idd niet zo gaan als bij de Betuwelijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:17 schreef WEST het volgende:
vandaag wordt het startschot gegeven voor de hanzelijnben je toch 20 minuten sneller in A'dam
als alles op tijd klaar komt
![]()
Gelukkig heb ik daar dan nog veel aan als dat ding over 7 jaar een keertje klaar is..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:17 schreef WEST het volgende:
vandaag wordt het startschot gegeven voor de hanzelijnben je toch 20 minuten sneller in A'dam
als alles op tijd klaar komt
![]()
ach voor A'dam bestaat nu een tijd 1 uur en 20 minuten straks is dat 55 minutenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:28 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar dan nog veel aan als dat ding over 7 jaar een keertje klaar is..
Ik heb eigenlijk nooit een kater... Tis 1 van mijn irritantste eigenschappenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mogguh
Wanneer heb jij dat niet?
Ik heb een poes, elke dag
Doe jij 's avonds ook iets anders dan ongelimiteerd zuipen offe?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:41 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit een kater... Tis 1 van mijn irritantste eigenschappen
Gister toen mijn bier op was kreeg ik ineens een literfles Choufe en dan gaat het hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |