Ik ben ook geen Hagenees. Ik woon er alleen.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:08 schreef Pino-Helmond het volgende:
Er was inderdaad een `piep` te horen.
Terug naar de winkel is uiteraard geen optie!!
@ Armageddon: Een loser? Ach, zolang ik maar niet zo´n hersenloze Hagenees ben.. ;-))
Hoezo is dat geen optie? Als jij je portomonee laat vallen en iemand anders raapt dat achter jouw rug op en loopt er mee weg zou je dat ook niet fijn vinden toch?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:08 schreef Pino-Helmond het volgende:
Er was inderdaad een `piep` te horen.
Terug naar de winkel is uiteraard geen optie!!
@ Armageddon: Een loser? Ach, zolang ik maar niet zo´n hersenloze Hagenees ben.. ;-))
Het moge duidelijk zijn dat er alles behalve betaald isquote:Op maandag 29 januari 2007 12:49 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hoezo is dat geen optie? Als jij je portomonee laat vallen en iemand anders raapt dat achter jouw rug op en loopt er mee weg zou je dat ook niet fijn vinden toch?
Ik zou even uitzoeken of er nou wel of niet betaald is, en dan alsnog naar de winkel om te betalen.
Bruut!quote:Op maandag 29 januari 2007 22:28 schreef Serinde het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat er alles behalve betaald is![]()
Het kán inderdaad zijn dat de bank gaat bemiddelen op verzoek van de winkelier. Maar die kans is erg kleinBij de plaatselijke boekenwinkel was ik gewoon teruggegaan, bij een schoenenwinkel waar ik anders nooit kom zouden ze inderdaad gewoon pech hebben.
Zeker wel, tenzij ik weet dat jij het bentquote:Op maandag 29 januari 2007 14:55 schreef Pino-Helmond het volgende:
Terug gaan?? Opletten is het devies.
Als ik 100 euro verlies komt ook niemand het terugbrengen.
stoer man dat je je vriendin zo onder de duim hebt. Liefdevolle relatie zullen jullie hebben. of heb je een vriend?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Inderdaad die apparaten gaan keihard piepen bij een mislukte transactie. Die kassamuts moet die laarzen dus gewoon betalen van het armzalig loontje. Eigen schuld dikke bult. Je vriendin heeft nu gratis laarzen en jij bent een loser dat je met je vriendin laarzen gaat kopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |