Dat was T-bag blindegeitquote:Op maandag 29 januari 2007 23:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ja die naaktscene van sara was echt![]()
Haywire bouwt zijn vlotje aan Lake Michigan, neem dus ook aan dat hij naar het plaatsje holland toe gaat.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:42 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
De plaats Holland ligt vlak bij Michigan tevens heeft dit dorpje/stadje ook een windmolen.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haywire bouwt zijn vlotje aan Lake Michigan, neem dus ook aan dat hij naar het plaatsje holland toe gaat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Holland_(Michigan)
hadden we toch echt wel iets over gehoord, nederland kennendequote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:36 schreef __Saviour__ het volgende:
volgens gaat het toch echt over nederland. volgens mij zei hij ook zoiets in die 2e special.
Omdat hij de under-dog is. en ze hem een beetje vergetenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Is misschien ook wel zo, maar gezien het schilderij dat aan de muur hing, gaat die hier wel heen
maar die gozer boeit me niet, waarom zit die nog in de serie
Hij heeft niks met het verhaal te maken, ook al is dat dood na vorige weekquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Omdat hij de under-dog is. en ze hem een beetje vergeten
Noob, vanavond is 15quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:27 schreef APK het volgende:
Welke aflevering zijn ze nu
13 heb ik gehad -de aflevering waar Mahone wordt neergeschoten- en 14 kan ik nog niet vinden.
g-o-o-g-l-equote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:27 schreef APK het volgende:
Welke aflevering zijn ze nu
13 heb ik gehad -de aflevering waar Mahone wordt neergeschoten- en 14 kan ik nog niet vinden.
Edit: Ah, 14 is John Doe, 22 januari
Kan 'em niet vinden.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze gaan Sara halen en die maakt Steadman weer levend.
Wat een bullshit. Ten eerste is het een gissing wat je doet, want Kellerman kijkt naar Michael & Linc en jij denkt dat ie ze gelijk gaat neerschietenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:53 schreef 3ddfreak het volgende:
Als Kellerman nie weer zijn kar gaat keren komt hij nogal labiel over... En zo'n labiel persoon wordt door de president van de USA het meest vertrouwd? Wat realistisch is dit toch! Ze zoeken het soms nogal ver vind ik om de spanning erin te houden. Eigenlijk is er in heel season 2 nog niets gebeurd dat hen een stap verder helpt. Integendeel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand al een promo van de volgende aflevering?
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
"The water is warm."quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:39 schreef Xrenity het volgende:
Wel coole ep
Gebaren taal op de video's was wel tof vond ik.
Ze hebben toch samen gewerkt?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:45 schreef JohnLennon het volgende:
En BTW, waar slaat het op dat mahone naar brad gaat om sarah te vinden :S
Het boek en die tikken op z'n been hadden niets met elkaar te maken. Michael tikte op z'n been om de FBI op een dwaalspoor te zetten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:45 schreef JohnLennon het volgende:
dus als ik het goed begrijp begon michael met z'n hand te tikken op z'n been om de FBI op een dwaalspoor te brengen en het was een code die sarah waarschijnlijk zou begrijpen? Evenals dus de verwijzingen naar het boek wat (wtf :S) Bellick dus wist.
Hij was daar toch toevallig. In het begin van seizoen 2 zaten ze samen 8ter iedereen aan. En Mahone moest antwoorden hebben, en Bellicks naam stond in dat dossier van Sara.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:45 schreef JohnLennon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |