Zo kan het ook..quote:Op maandag 29 januari 2007 11:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag tegen feyenoord:
Babel - Huntelaar
Leo
Perez - Davids - Gabri
Emanuelson - Vermaelen - Heitinga - Ogararu
Stekelenburg
Laat hem maar lekker invallen, dan is hij altijd lekker gretig.quote:
Joh, dat is tien jaar geleden dat 'ie daar heeft gespeeld. Lijkt me dus niet slim.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:48 schreef egoTRON het volgende:
Davids op '4' tegen Feyenoord is misschien ook een optie...
[afbeelding]
(zoals Dortmund-uit in 1996-97)
Nee joh, die blijft lekker!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Babel wordt toch verkocht?
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Babel wordt toch verkocht?
'T is maar een optie, veel verdedigers blijven er niet over zonder Stam / Grygeraquote:Op maandag 29 januari 2007 11:48 schreef twi het volgende:
[..]
Joh, dat is tien jaar geleden dat 'ie daar heeft gespeeld. Lijkt me dus niet slim.
Vermaelen - Heitinga ging prima in de play-offs vorig jaar.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:49 schreef egoTRON het volgende:
[..]
'T is maar een optie, veel verdedigers blijven er niet over zonder Stam / Grygera
Omdat ik Huntelaar - Sneijder geen goede combinatie meer vind. Of Sneijder op de bank, of Hunter op de bank.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom, in godsnaam, heb jij Sneijder er naast staan?
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:29 schreef twi het volgende:
Robar, je avatar is heel grappig, maar wordt al jaar en dag gedragen door een debiele PSV'er hier op het forum genaamd leolinedance. Geen idee of je daar geassocieerd mee wilt worden.
1.7 miljoen pakken en Grygera laten gaan. Met het oog op de playoffs niet verstandig, maar wanneer Vermaelen klaargestoomd kan worden om rond die tijd als linker centrale verdediger in vorm te zijn mis je Grygera rond die tijd ook niet meer zo.
Ik ben Perez-fan. Hij is de beste optie achter de spits. In de basis dusquote:Op maandag 29 januari 2007 11:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker invallen, dan is hij altijd lekker gretig.
En toen had Feyenoord een heel wat sterkere aanval.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vermaelen - Heitinga ging prima in de play-offs vorig jaar.![]()
He, Ronald Koeman is in de zaalquote:Op maandag 29 januari 2007 11:51 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Omdat ik Huntelaar - Sneijder geen goede combinatie meer vind. Of Sneijder op de bank, of Hunter op de bank.
Ik zie dat 'ie nu een andere heeft, maar dat is pas sinds kort. Toen je reageerde dacht ik dat hij 't wasquote:
Daarom heb ik Sneijder ook op linkshalf staan en Perez op 10.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:51 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Omdat ik Huntelaar - Sneijder geen goede combinatie meer vind. Of Sneijder op de bank, of Hunter op de bank.
En ik denk dat het verhaal van Kapitein Ortega best eens waar kan zijn.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:51 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Er zit wel wat in dat Huntelaar minder presteert met Sneijder achter hem. Daarom Perez op 10 en Sneijder linkshalf.quote:
Dat zou ook een optie kunnen zijn inderdaad..quote:Op maandag 29 januari 2007 11:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er zit wel wat in dat Huntelaar minder presteert met Sneijder achter hem. Daarom Perez op 10 en Sneijder linkshalf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |