Zo kan het ook..quote:Op maandag 29 januari 2007 11:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag tegen feyenoord:
Babel - Huntelaar
Leo
Perez - Davids - Gabri
Emanuelson - Vermaelen - Heitinga - Ogararu
Stekelenburg
Laat hem maar lekker invallen, dan is hij altijd lekker gretig.quote:
Joh, dat is tien jaar geleden dat 'ie daar heeft gespeeld. Lijkt me dus niet slim.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:48 schreef egoTRON het volgende:
Davids op '4' tegen Feyenoord is misschien ook een optie...
[afbeelding]
(zoals Dortmund-uit in 1996-97)
Nee joh, die blijft lekker!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Babel wordt toch verkocht?
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Babel wordt toch verkocht?
'T is maar een optie, veel verdedigers blijven er niet over zonder Stam / Grygeraquote:Op maandag 29 januari 2007 11:48 schreef twi het volgende:
[..]
Joh, dat is tien jaar geleden dat 'ie daar heeft gespeeld. Lijkt me dus niet slim.
Vermaelen - Heitinga ging prima in de play-offs vorig jaar.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:49 schreef egoTRON het volgende:
[..]
'T is maar een optie, veel verdedigers blijven er niet over zonder Stam / Grygera
Omdat ik Huntelaar - Sneijder geen goede combinatie meer vind. Of Sneijder op de bank, of Hunter op de bank.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom, in godsnaam, heb jij Sneijder er naast staan?
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:29 schreef twi het volgende:
Robar, je avatar is heel grappig, maar wordt al jaar en dag gedragen door een debiele PSV'er hier op het forum genaamd leolinedance. Geen idee of je daar geassocieerd mee wilt worden.
1.7 miljoen pakken en Grygera laten gaan. Met het oog op de playoffs niet verstandig, maar wanneer Vermaelen klaargestoomd kan worden om rond die tijd als linker centrale verdediger in vorm te zijn mis je Grygera rond die tijd ook niet meer zo.
Ik ben Perez-fan. Hij is de beste optie achter de spits. In de basis dusquote:Op maandag 29 januari 2007 11:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker invallen, dan is hij altijd lekker gretig.
En toen had Feyenoord een heel wat sterkere aanval.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vermaelen - Heitinga ging prima in de play-offs vorig jaar.![]()
He, Ronald Koeman is in de zaalquote:Op maandag 29 januari 2007 11:51 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Omdat ik Huntelaar - Sneijder geen goede combinatie meer vind. Of Sneijder op de bank, of Hunter op de bank.
Ik zie dat 'ie nu een andere heeft, maar dat is pas sinds kort. Toen je reageerde dacht ik dat hij 't wasquote:
Daarom heb ik Sneijder ook op linkshalf staan en Perez op 10.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:51 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Omdat ik Huntelaar - Sneijder geen goede combinatie meer vind. Of Sneijder op de bank, of Hunter op de bank.
En ik denk dat het verhaal van Kapitein Ortega best eens waar kan zijn.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:51 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Er zit wel wat in dat Huntelaar minder presteert met Sneijder achter hem. Daarom Perez op 10 en Sneijder linkshalf.quote:
Dat zou ook een optie kunnen zijn inderdaad..quote:Op maandag 29 januari 2007 11:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er zit wel wat in dat Huntelaar minder presteert met Sneijder achter hem. Daarom Perez op 10 en Sneijder linkshalf.
Ik vind van niet, Huntelaar deed het uitstekend vorig seizoen, 'ondanks' de aanwezigheid van Sneijder. Sneijder is niet het probleem, de taken die Ten Cate aan Huntelaar (of beiden) geeft zijn 't probleem. Misschien moet 'ie maar eens met Danny bellen hoe hij dat nu eigenlijk deed met KJH.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er zit wel wat in dat Huntelaar minder presteert met Sneijder achter hem. Daarom Perez op 10 en Sneijder linkshalf.
Als hij goed zijn best doet op de training wel ja.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:55 schreef Wopper1 het volgende:
Zal ten Cate Leonardo niet willen prikkelen en hem een basisplaats geven tegen ze oud-werkgever?
Dat Hunter geen voorzetten krijgt is het probleem jaquote:Op maandag 29 januari 2007 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind van niet, Huntelaar deed het uitstekend vorig seizoen, 'ondanks' de aanwezigheid van Sneijder. Sneijder is niet het probleem, de taken die Ten Cate aan Huntelaar (of beiden) geeft zijn 't probleem. Misschien moet 'ie maar eens met Danny bellen hoe hij dat nu eigenlijk deed met KJH.
Op linksbuiten denk ik ja. Dan kan hij zich lekker uitleven tegen die zwakke feyenoord verdedigingquote:Op maandag 29 januari 2007 11:55 schreef Wopper1 het volgende:
Zal ten Cate Leonardo niet willen prikkelen en hem een basisplaats geven tegen ze oud-werkgever?
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat Hunter geen voorzetten krijgt is het probleem ja![]()
quote:Mulder: als ik PSV was, kocht ik Perez
Nu de transfercarrousel op volle toeren draait, worden steeds meer Ajacieden in verband gebracht met een vertrek. In het januarinummer van Voetbal Magazine zegt tv-analist Youri Mulder dat PSV er goed aan zou doen Kenneth Perez over te nemen van Ajax. De Deense spelmaker heeft bij Ajax geen basisplaats onder trainer Henk ten Cate.
"Ik zie Perez bij Ajax mokken als hij op de bank zit of wordt gewisseld", zegt Mulder. "Ik heb de indruk dat Ten Cate een beetje met hem in de maag zit, hij is ook gehaald op het moment dat Blind nog trainer van Ajax was. Ik betwijfel of Ten Cate hem gehaald zou hebben. Als ik PSV was, kocht ik Perez: mooie voetballer. Er moet een reden voor zijn dat hij niet speelt. Ik bedoel, je haalt hem niet voor niets. Misschien dat het afschaffen van de nummer 10-positie hem parten speelt."
De oud-international vertelt ook dat Ten Cate lang niet altijd blij is met zijn kritische opmerkingen. "Ik hoor jubelverhalen over Ajax, maar zo groot vind ik het verschil met het vorig seizoen ook weer niet. Ze spelen wel iets beter, maar we moeten niet overdrijven. Toen ik dat onlangs in een uitzending van Studio Voetbal zei, kreeg Jack van Gelder na afloop gelijk een nijdig sms'je van Henk ten Cate met de mededeling dat Ajax wel twaalf punten meer had dan vorig seizoen op hetzelfde tijdstip onder Blind. Mooi hè, dat die trainers met een rekenmachine het aantal punten ten opzichte van hun voorganger bijhouden..."
Die 0-2 tegen Kopenhagen is ook meer de schuld van pech dan van Ten Cate...quote:Op maandag 29 januari 2007 12:03 schreef twi het volgende:
Henk vergeet dat Blind de CL wel haalde. De volgende ronde van de CL zelfs. Dat weegt veel zwaarder mee dan de volgende ronde UEFA.
De redactie typt niet zo snel.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:10 schreef koningdavid het volgende:
De beurs is open, nog geen bericht op Ajax.nl![]()
Komt nog wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:10 schreef koningdavid het volgende:
Inlezen..quote:Op maandag 29 januari 2007 12:11 schreef dlebrok het volgende:
knip
De keuring is niet om 9 uur sóchtends hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 12:10 schreef koningdavid het volgende:
Zelfs met Aron Winter maken we jullie inquote:Op maandag 29 januari 2007 12:11 schreef dlebrok het volgende:
heheheheBen benieuwd of ie zondag meedoet.
Ja en dat had ik allang gepostquote:Op maandag 29 januari 2007 12:13 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Misschien niet, zie paar posts hierboven.
Hier lopen ze te zeuren over wanneer het op ajax.nl komt dus blijkbaar was dit bericht nog niet bekend.quote:
Wel dus. Lees maar even terug.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:13 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Hier lopen ze te zeuren over wanneer het op ajax.nl komt dus blijkbaar was dit bericht nog niet bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |