Gelukkig maar, dat is me daar een killer.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:20 schreef Consigliere het volgende:
Drenthe doet ook niet mee..
Ja je hebt een punt....quote:
Denk ik ook. Feyenoord zal echt niet nog n keer zo dik willen verliezen. Dus ze zijn extra gebrand op een goed resultaat. Een 1-0 ofzo denk ik...quote:Op maandag 29 januari 2007 10:32 schreef SiemeN het volgende:
Na hoogmoed komt de val.
Ik verwacht dat Feyenoord te kloppen is door Ajax, zeker in eigen huis. Maar om nu vooraf te spreken van een vernedering die zal gaan plaatsvinden, is me iets te enthousiast.
Leo, Charisteas en de Hunter. Dus 2-1, dat lijkt me reëel.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:34 schreef Black-Death het volgende:
Ik denk dat we met 3-1 winnen zondagLeonardo, Huntelaar en Sneijder!
Gister was je nog zo optimistisch..quote:Op maandag 29 januari 2007 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Idd, als F'noord goed heeft opgelet gisteren weten ze hoe je Ajax kan pakken, vol erop in het begin en dan hopen dattie valt, en zo moeilijk is het niet om tegen Ajax te scoren.
Dus ik verwacht echt geen 4-0 ofzo deze keer, f'noord is niet super sterk, maar Ajax is met de juiste instelling echt nog steeds te pakken, en Stam heeft gisteren weer behoorlijk lopen stofzuigen...
Ik geloof nog steeds wel dat Ajax kan en gaat winnen, maar om maar weer ff van een walkover te spreken gaat me echt tever hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:40 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Gister was je nog zo optimistisch..![]()
Ik spreek alleen maar de hoop uit op een vernedering...quote:Op maandag 29 januari 2007 10:32 schreef SiemeN het volgende:
Na hoogmoed komt de val.
Ik verwacht dat Feyenoord te kloppen is door Ajax, zeker in eigen huis. Maar om nu vooraf te spreken van een vernedering die zal gaan plaatsvinden, is me iets te enthousiast.
12.00 uur zal Ajax.nl wel weer vastlopen denk ik.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:49 schreef stefmans het volgende:
Vandaag zal het officiele bericht van Davids wel uitkomen![]()
Bron : Voetbalprimeur.nlquote:Spreekverbod voor Huntelaar
Ajax heeft Klaas-Jan Huntelaar een spreekverbod opgelegd, zo meldt het Algemeen Dagblad. Aanleiding van de maatregel is een interview dat de spits twee weken geleden had met het AD.
In dat vraaggesprek liet Huntelaar duidelijk merken dat hij het op dit moment niet erg naar zijn zin heeft bij de Amsterdammers.
De aanvaller begon het seizoen goed, maar lijkt nu enigszins de weg kwijt te zijn. De laatste keer dat Huntelaar het net vond voor Ajax was op 17 december 2006.
Och, tegen Feyenoord scoort hij wel weer en is hij weer los!quote:
Ik ruik enige gemakzucht..quote:Op maandag 29 januari 2007 10:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, tegen Feyenoord scoort hij wel weer en is hij weer los!
Dat lijkt me wel handig, dan wel van hetzelfde niveau.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:56 schreef koningdavid het volgende:
Als we toch nog geld over hebben, misschien is het een idee alvast een verdediger te kopen i.v.m. het vertrek van Gryga?
Op http://ajax.netwerk.to/ staat het ook daar zullen ze het wel vandaan hebbenquote:
Bron: ajax.netwerk.to/quote:Maandag medische keuring, dinsdag presentatie Davids
(Gepost door RvN)
Edgar Davids zal maandag medisch worden gekeurd bij Ajax. Dat bevestigde Ajax technisch directeur tegenover RTV Noord-Holland. Indien Davids de keuring goed doorstaat, is het de bedoeling dat hij dinsdag wordt gepresenteerd als nieuwe aanwinst.
Het gaat over spreekverbod.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Op http://ajax.netwerk.to/ staat het ook daar zullen ze het wel vandaan hebben![]()
[..]
Bron: ajax.netwerk.to/
Perez als linksbuitenquote:Op maandag 29 januari 2007 11:09 schreef De_Ananas het volgende:
Extra geld, geen Luque en Babel mag weg van mij. Waarom doet ie zo lang over zijn contract verlengen? En dan kan Perez als hangende linksbuiten, heeft veeeeeel meer rendement dan Babel
Een aanvaller die niet juist gebruikt word.. Zo hadden we er nog één, eentje die nu de sterren van de hemel gaat spelen in Bremen.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:11 schreef thewishmaster het volgende:
Je hebt Leo en Perez inderdaad voor links, dus als je 7 miljoen kan vangen voor een aanvaller die zo weinig scoort moet je dat gewoon doen.
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:14 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Een aanvaller die niet juist gebruikt kan worden.
Gebruik dan Leo op de linksbuiten. Luque is meer naam als daad en heeft al ruim een jaar geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeld.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:15 schreef Jasza het volgende:
Kijk, Babel is een 4-4-2 speler. Hij maakt leuke acties als linksbuiten maar wat is het rendement?
Bijna niks idd, Luque heeft een linkerbeen en dat zie ik toch liever daar.
1.7 vind ik toch wel een mooi bedrag hoor, alleen moeten we dan zeker nog wat nieuwe spelers hebben.quote:Juventus biedt nog één keer op Grygera
29 januari 2007, 11:12
Door: Reon Boeringa
Juventus heeft een allerlaatste poging gedaan om Zdenek Grygera nog deze maand te halen. De Bianconeri zagen al twee keer een bod afgewezen worden door Ajax, maar denkt nu wél tot een akkoord te komen met de Amsterdammers.
Channel4 meldt dat de originele vraagprijs van Ajax 2.6 miljoen euro was. Inmiddels vraagt de club van Henk ten Cate nog maar 2.3 miljoen euro. De club kan namelijk nu nog geld aan de Tsjech verdienen, in de zomer is hij transfervrij.
Om de transfer van Grygera af te ronden heeft Juventus de zaakwaarnemer van de verdediger gevraagd Ajax over te halen. Mino Raiola is in gesprek met de clubleiding om een bod van 1.7 miljoen euro geaccepteerd te krijgen.
Zeker voor een geblesseerde speler.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
1.7 vind ik toch wel een mooi bedrag hoor, alleen moeten we dan zeker nog wat nieuwe spelers hebben.
En een wisselspeler (al die jaren eigenlijk)..quote:Op maandag 29 januari 2007 11:25 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Zeker voor een geblesseerde speler.
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:26 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En een wisselspeler (al die jaren eigenlijk)..
Cashen zeg ik...quote:Op maandag 29 januari 2007 11:25 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Zeker voor een geblesseerde/geschorste speler.
Ik zeg doen, hij ligt er nu toch 6 weken uitquote:Op maandag 29 januari 2007 11:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
1.7 vind ik toch wel een mooi bedrag hoor, alleen moeten we dan zeker nog wat nieuwe spelers hebben.
Van mij mag hij weg, natuurlijk zou ik hem langer willen zien bij Ajax maar liever nu 1,7 dan aan het einde van het seizoen voor 0,0.. Dan kunnen we meteen een andere leuke verdediger zoeken!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Iemand die nog nooit bij Ajax meer dan 20 duels heeft gespeeld in 1 seizoen is doorgaans vaak een wisselspeler toch?quote:
Hij is vaak geblesseerd geweest, anders speelde hij altijd hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 11:28 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Iemand die nog nooit bij Ajax meer dan 20 duels heeft gespeeld is doorgaans vaak een wisselspeler toch?
Of vaak geblesseerd/ geschorst.....quote:Op maandag 29 januari 2007 11:28 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Iemand die nog nooit bij Ajax meer dan 20 duels heeft gespeeld is doorgaans vaak een wisselspeler toch?
Maduro niet aubquote:Op maandag 29 januari 2007 11:30 schreef Wopper1 het volgende:
Achterin heb je toch eigenlijk voldoende rondlopen? Heitinga/Stam/Maduro/Vermealen ze kunnen allemaal centraal spelen. Strik erom en gaan voor 1,7 miljoen.
Die kikker?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:29 schreef twi het volgende:
Robar, je avatar is heel grappig, maar wordt al jaar en dag gedragen door een debiele PSV'er hier op het forum genaamd leolinedance. Geen idee of je daar geassocieerd mee wilt worden.
Playoffs?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:29 schreef twi het volgende:
Robar, je avatar is heel grappig, maar wordt al jaar en dag gedragen door een debiele PSV'er hier op het forum genaamd leolinedance. Geen idee of je daar geassocieerd mee wilt worden.
1.7 miljoen pakken en Grygera laten gaan. Met het oog op de playoffs niet verstandig, maar wanneer Vermaelen klaargestoomd kan worden om rond die tijd als linker centrale verdediger in vorm te zijn mis je Grygera rond die tijd ook niet meer zo.
Chaos, crisis in de zaal!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:31 schreef Jasza het volgende:
Altijd leuk die laatste dagen voor het sluiten van de transfermarkt
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:31 schreef thewishmaster het volgende:
Maduro is wel geen noodoplossing hoor
Inderdaad. We worden toch kampioen?quote:
Jammer dat Chivu zelf nog niet wil..quote:Op maandag 29 januari 2007 11:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Kunnen we Chivu niet terughalen als Grygera weggaat?
Tsja, totdat PSV nog ergens punten gaat laten liggen hou ik niet met meer rekening dan playoffs ja. Laten we eerst volgende week maar zien te winnen voordat we weer over het kampioenschap beginnen.quote:
Rosales? Meer vertrouwen geven en nog even laten ballen!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:32 schreef koningdavid het volgende:
1,7 voor een geblesseerde Gryga zou ik ook zeggen: verkopen.
Met het geld dat we nog hebben van Rosenberg en nog krijgen van Rosales kan je best een aardige verdediger halen.
Waarom zou Cristian Chivu terugkomen?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Kunnen we Chivu niet terughalen als Grygera weggaat?
Kutjolquote:Spurs en Ajax nog niet eens over Davids
Door: Reon Boeringa
Waar diverse media al een definitieve transfer van Edgar Davids meldden, laat Martin Jol weten dat een overgang naar Ajax nog niet rond is. "In Nederland zeggen ze dat de alles klaar is, maar daar zijn wij het niet mee eens."
Een vrije transfer is volgens Jol dan ook niet een optie. "Onze voorzitter zorgt dat het een goede deal wordt", vertelt de oefenmeester aan de BBC.
Toch is Jol niet treurig over het aanstaande vertrek van Davids. "Ik heb zoveel ruzie's met hem gehad, omdat hij in Nederland een ster is. Hij vraagt dan waarom hij niet speelde, en dat legde ik dan uit. Ik zette hem op linksmidden als ik dat nodig vond."
Ach, misschien wil Chelsea Babel ook wel ruilen tegen Boulahrouz met wat geld. Doe daar Robben bij en we hebben een dealquote:
Omdat hij ons mist?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom zou Cristian Chivu terugkomen?
Zie hem eerder naar AC Milan, Internazionale, Barça of Real Madrid vertrekken.
quote:
Alsof Jol zoiets zou zeggen:quote:
Leuk stukje duimzuigerij van Reon.quote:Toch is Jol niet treurig over het aanstaande vertrek van Davids. "Ik heb zoveel ruzie's met hem gehad, omdat hij in Nederland een ster is. Hij vraagt dan waarom hij niet speelde, en dat legde ik dan uit. Ik zette hem op linksmidden als ik dat nodig vond."
Inderdaad!quote:Op maandag 29 januari 2007 10:40 schreef koningdavid het volgende:
De Baab moet blijven.![]()
Ik heb me juist zo verheugd op het spitsenduo Leo - Babel tegen Werder Bremen.
Check maar op de bbc site, is geen duimzuigerijquote:Op maandag 29 januari 2007 11:37 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof Jol zoiets zou zeggen:
[..]
Leuk stukje duimzuigerij van Reon.
quote:Davids close to Ajax deal - Jol
Edgar Davids is on the verge of leaving Tottenham for former club Ajax, according to Spurs boss Martin Jol.
Davids moved to White Hart Lane in August 2005 but this season the 33-year-old Dutch international has found first-team opportunities rare.
"He played last year but didn't this year," said Jol. "It's better if he plays regularly because of his age.
"They are having a deal with him, they said in Holland, and the only thing is we have to agree with them."
There have been reports that Davids will be allowed to leave on a free transfer but Jol added: "That's what our chairman does, gets good deals."
It is therefore unclear whether a fee would be required for the veteran, who signed a contract at the end of last season that takes him up to the end of the current campaign.
Jo also appeared to make light of claims that he had fallen out with his fellow Dutchman.
"I had so many arguments with him because in Holland he's a legend," stated Jol.
"He will ask me 'why aren't I playing' so I tell him. He is a legend and was a very good pro for us, he played on the left when I needed him."
Was het maar zo, maar ik geloof er niet in.quote:
Het is letterlijk vertaalt van de BBC site.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een onzinstukje over Jol en Davids inderdaad.
Chivu mist ons wel.. Maar hij wil eerst prijzen pakken met Roma en daarna een stapje hoger. Dus als hij terug zou komen is het over een jaar of 6..quote:Op maandag 29 januari 2007 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was het maar zo, maar ik geloof er niet in.![]()
Kortom, die zien we niet meer terug.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:39 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Chivu mist ons wel.. Maar hij wil eerst prijzen pakken met Roma en daarna een stapje hoger. Dus als hij terug zou komen is het over een jaar of 6..
meteen doen!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, misschien wil Chelsea Babel ook wel ruilen tegen Boulahrouz met wat geld. Doe daar Robben bij en we hebben een deal
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag tegen feyenoord:
Babel - Huntelaar - Rosales
Leo
Perez - Gabri
Davids
Vermaelen - Heitinga - Ogararu
Stekelenburg
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:42 schreef Jasza het volgende:
Stam gister, die verslaggever van RTVNH vroeg:
Weet je dat Ajax een beursgenoteerd bedrijf is, dat je dus niet alle dingen mag zeggen(hij zei al dat Davids kwam)
Zegt Jaap:
Ik bepaal zelf wel wat ik zeg
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:42 schreef Jasza het volgende:
Stam gister, die verslaggever van RTVNH vroeg:
Weet je dat Ajax een beursgenoteerd bedrijf is, dat je dus niet alle dingen mag zeggen(hij zei al dat Davids kwam)
Zegt Jaap:
Ik bepaal zelf wel wat ik zeg
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag tegen feyenoord:
Babel - Huntelaar - Leo
Davids - Sneijder - Gabri
Emanuelson - Vermaelen - Heitinga - Ogararu
Stekelenburg
Zo kan het ook..quote:Op maandag 29 januari 2007 11:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag tegen feyenoord:
Babel - Huntelaar
Leo
Perez - Davids - Gabri
Emanuelson - Vermaelen - Heitinga - Ogararu
Stekelenburg
Laat hem maar lekker invallen, dan is hij altijd lekker gretig.quote:
Joh, dat is tien jaar geleden dat 'ie daar heeft gespeeld. Lijkt me dus niet slim.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:48 schreef egoTRON het volgende:
Davids op '4' tegen Feyenoord is misschien ook een optie...
[afbeelding]
(zoals Dortmund-uit in 1996-97)
Nee joh, die blijft lekker!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Babel wordt toch verkocht?
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Babel wordt toch verkocht?
'T is maar een optie, veel verdedigers blijven er niet over zonder Stam / Grygeraquote:Op maandag 29 januari 2007 11:48 schreef twi het volgende:
[..]
Joh, dat is tien jaar geleden dat 'ie daar heeft gespeeld. Lijkt me dus niet slim.
Vermaelen - Heitinga ging prima in de play-offs vorig jaar.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:49 schreef egoTRON het volgende:
[..]
'T is maar een optie, veel verdedigers blijven er niet over zonder Stam / Grygera
Omdat ik Huntelaar - Sneijder geen goede combinatie meer vind. Of Sneijder op de bank, of Hunter op de bank.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom, in godsnaam, heb jij Sneijder er naast staan?
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:29 schreef twi het volgende:
1.7 miljoen pakken en Grygera laten gaan. Met het oog op de playoffs niet verstandig, maar wanneer Vermaelen klaargestoomd kan worden om rond die tijd als linker centrale verdediger in vorm te zijn mis je Grygera rond die tijd ook niet meer zo.
Ik ben Perez-fan. Hij is de beste optie achter de spits. In de basis dusquote:Op maandag 29 januari 2007 11:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker invallen, dan is hij altijd lekker gretig.
En toen had Feyenoord een heel wat sterkere aanval.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vermaelen - Heitinga ging prima in de play-offs vorig jaar.![]()
He, Ronald Koeman is in de zaalquote:Op maandag 29 januari 2007 11:51 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Omdat ik Huntelaar - Sneijder geen goede combinatie meer vind. Of Sneijder op de bank, of Hunter op de bank.
Ik zie dat 'ie nu een andere heeft, maar dat is pas sinds kort. Toen je reageerde dacht ik dat hij 't wasquote:
Daarom heb ik Sneijder ook op linkshalf staan en Perez op 10.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:51 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Omdat ik Huntelaar - Sneijder geen goede combinatie meer vind. Of Sneijder op de bank, of Hunter op de bank.
En ik denk dat het verhaal van Kapitein Ortega best eens waar kan zijn.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:51 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Er zit wel wat in dat Huntelaar minder presteert met Sneijder achter hem. Daarom Perez op 10 en Sneijder linkshalf.quote:
Dat zou ook een optie kunnen zijn inderdaad..quote:Op maandag 29 januari 2007 11:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er zit wel wat in dat Huntelaar minder presteert met Sneijder achter hem. Daarom Perez op 10 en Sneijder linkshalf.
Ik vind van niet, Huntelaar deed het uitstekend vorig seizoen, 'ondanks' de aanwezigheid van Sneijder. Sneijder is niet het probleem, de taken die Ten Cate aan Huntelaar (of beiden) geeft zijn 't probleem. Misschien moet 'ie maar eens met Danny bellen hoe hij dat nu eigenlijk deed met KJH.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er zit wel wat in dat Huntelaar minder presteert met Sneijder achter hem. Daarom Perez op 10 en Sneijder linkshalf.
Als hij goed zijn best doet op de training wel ja.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:55 schreef Wopper1 het volgende:
Zal ten Cate Leonardo niet willen prikkelen en hem een basisplaats geven tegen ze oud-werkgever?
Dat Hunter geen voorzetten krijgt is het probleem jaquote:Op maandag 29 januari 2007 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind van niet, Huntelaar deed het uitstekend vorig seizoen, 'ondanks' de aanwezigheid van Sneijder. Sneijder is niet het probleem, de taken die Ten Cate aan Huntelaar (of beiden) geeft zijn 't probleem. Misschien moet 'ie maar eens met Danny bellen hoe hij dat nu eigenlijk deed met KJH.
Op linksbuiten denk ik ja. Dan kan hij zich lekker uitleven tegen die zwakke feyenoord verdedigingquote:Op maandag 29 januari 2007 11:55 schreef Wopper1 het volgende:
Zal ten Cate Leonardo niet willen prikkelen en hem een basisplaats geven tegen ze oud-werkgever?
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat Hunter geen voorzetten krijgt is het probleem ja![]()
quote:Mulder: als ik PSV was, kocht ik Perez
Nu de transfercarrousel op volle toeren draait, worden steeds meer Ajacieden in verband gebracht met een vertrek. In het januarinummer van Voetbal Magazine zegt tv-analist Youri Mulder dat PSV er goed aan zou doen Kenneth Perez over te nemen van Ajax. De Deense spelmaker heeft bij Ajax geen basisplaats onder trainer Henk ten Cate.
"Ik zie Perez bij Ajax mokken als hij op de bank zit of wordt gewisseld", zegt Mulder. "Ik heb de indruk dat Ten Cate een beetje met hem in de maag zit, hij is ook gehaald op het moment dat Blind nog trainer van Ajax was. Ik betwijfel of Ten Cate hem gehaald zou hebben. Als ik PSV was, kocht ik Perez: mooie voetballer. Er moet een reden voor zijn dat hij niet speelt. Ik bedoel, je haalt hem niet voor niets. Misschien dat het afschaffen van de nummer 10-positie hem parten speelt."
De oud-international vertelt ook dat Ten Cate lang niet altijd blij is met zijn kritische opmerkingen. "Ik hoor jubelverhalen over Ajax, maar zo groot vind ik het verschil met het vorig seizoen ook weer niet. Ze spelen wel iets beter, maar we moeten niet overdrijven. Toen ik dat onlangs in een uitzending van Studio Voetbal zei, kreeg Jack van Gelder na afloop gelijk een nijdig sms'je van Henk ten Cate met de mededeling dat Ajax wel twaalf punten meer had dan vorig seizoen op hetzelfde tijdstip onder Blind. Mooi hè, dat die trainers met een rekenmachine het aantal punten ten opzichte van hun voorganger bijhouden..."
Die 0-2 tegen Kopenhagen is ook meer de schuld van pech dan van Ten Cate...quote:Op maandag 29 januari 2007 12:03 schreef twi het volgende:
Henk vergeet dat Blind de CL wel haalde. De volgende ronde van de CL zelfs. Dat weegt veel zwaarder mee dan de volgende ronde UEFA.
De redactie typt niet zo snel.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:10 schreef koningdavid het volgende:
De beurs is open, nog geen bericht op Ajax.nl![]()
Komt nog wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:10 schreef koningdavid het volgende:
Inlezen..quote:Op maandag 29 januari 2007 12:11 schreef dlebrok het volgende:
knip
De keuring is niet om 9 uur sóchtends hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 12:10 schreef koningdavid het volgende:
Zelfs met Aron Winter maken we jullie inquote:Op maandag 29 januari 2007 12:11 schreef dlebrok het volgende:
heheheheBen benieuwd of ie zondag meedoet.
Ja en dat had ik allang gepostquote:Op maandag 29 januari 2007 12:13 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Misschien niet, zie paar posts hierboven.
Hier lopen ze te zeuren over wanneer het op ajax.nl komt dus blijkbaar was dit bericht nog niet bekend.quote:
Wel dus. Lees maar even terug.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:13 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Hier lopen ze te zeuren over wanneer het op ajax.nl komt dus blijkbaar was dit bericht nog niet bekend.
Dan zou geen 1 Surinamer door z'n keuring komen als het om 9 uur 's ochtens wasquote:Op maandag 29 januari 2007 12:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
De keuring is niet om 9 uur sóchtends hoor![]()
Jullie hadden al extreme mazzel nodig om van de nummer 11 te winnenquote:Op maandag 29 januari 2007 12:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zelfs met Aron Winter maken we jullie in![]()
Wat wil je daarmee oplossen?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:16 schreef SiemeN het volgende:
Misschien kunnen we Ferdi nog overhalen een jaartje mee te ballen? De geweldenaar!
Ferdi Vierklau adoratie topic
Groningen uit is ook wel iets lastiger dan Feyenoord hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:15 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Jullie hadden al extreme mazzel nodig om van de nummer 11 te winnen
...die jullie met 3-0 heeft ingemaakt, voordat wij jullie met slechts 0-4 in zouden gaan maken.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:15 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Jullie hadden al extreme mazzel nodig om van de nummer 11 te winnen
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:19 schreef twi het volgende:
[..]
...die jullie met 3-0 heeft ingemaakt, voordat wij jullie met slechts 0-4 in zouden gaan maken.
Ik bedoel dus te zeggen dat er niet vanuit gegaan moet worden dat Ajax wel even over Feyenoord heenwalst met 4-0 omdat het in de Kuip gebeurde. Jullie wonnen tenslotte ook niet met zulke cijfers van lager geklasseerde clubs dan Feyenoord. Bovendien is beter spelen geen garantie voor winst, kijk maar naar Feyenoord tegen AZ en PSV.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:19 schreef twi het volgende:
[..]
...die jullie met 3-0 heeft ingemaakt, voordat wij jullie met slechts 0-4 in zouden gaan maken.
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:16 schreef SiemeN het volgende:
Misschien kunnen we Ferdi nog overhalen een jaartje mee te ballen? De geweldenaar!
Ferdi Vierklau adoratie topic
Tja, dat "mag" dus niet bij Ajax helaas...quote:Op maandag 29 januari 2007 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
Sowieso een beetje belachelijk hoe Henk ten Cate met KJH omgaat, laatstgenoemde heeft zich vorig seizoen toch wel voldoende bewezen? Waar hij vorig seizoen vaak in de slotfase voor belangrijke treffers zorgde, moet hij nu steeds meer vroegtijdig het veld verlaten. Ook wordt hij het veld in gestuurd met vele opdrachten, terwijl hij het beste is is één (simpele) opdracht: het scoren van doelpunten, veel doelpunten!
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Aan ongemotiveerde Spanjaarden heeft deze jongen een broertje dood.
hebben we dames elftallen tegenwoordig?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:50 schreef jna het volgende:
wtf![]()
[afbeelding]
Ik speel rood, ik speel wit,
Ik ben dylan,
Ik moet naar de kapper.
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:50 schreef jna het volgende:
wtf![]()
[afbeelding]
Ik ben dylan,
Ik moet naar de kapper.
Geweldig, het hele seizoen zag je hem niet behalve als er wat te vieren was. Dan stond ie opeens vooraanquote:
Joh, die slogan is natuurlijk dramatisch.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:53 schreef Aanvoerder het volgende:
En toch vind ik die slogan echt onmetelijk slecht. Talk about bad marketing.
Iedereen die erbij was zker iddquote:Op maandag 29 januari 2007 12:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die foto van Montana is ook het enige waarom iedereen Juanfran herinnert
Hij wordt tenminste herinnerd, ook al zal hij vast liever door zijn voetbalkwaliteiten herinnerd worden.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die foto van Montana is ook het enige waarom iedereen Juanfran herinnert
Wilde het nogmaals even benadrukken.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Joh, die slogan is natuurlijk dramatisch.
Dat kan niet, want die had hij niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij wordt tenminste herinnerd, ook al zal hij vast liever door zijn voetbalkwaliteiten herinnerd worden.
Blijft prachtig!quote:
Ik herinnerde me ook nog een Celta-Ajax en toen speelde Juanfran wel erg goed. Dat heeft hij bij ons nooit laten zien helaas.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:04 schreef SiemeN het volgende:
Aan het begin van vorig seizoen was ik in de kroeg enthousiast met een vriend van me aan het praten over de komst van Juanfran..
Ik was Roger alweer bijna vergeten.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:05 schreef Pritt het volgende:
Ik was die pannenkoekebakker van een Juanfran alweer bijna vergeten.
Idd, toen die transfer bekend werd was ik erg optimistisch erover, bij Celta speelde hij altijd geweldige, geweldige runs naar voren enzo maar hij was toch wel een stuk minder geworden.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik herinnerde me ook nog een Celta-Ajax en toen speelde Juanfran wel erg goed. Dat heeft hij bij ons nooit laten zien helaas.
quote:Op maandag 29 januari 2007 13:11 schreef SiemeN het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Zoek de verschillen.
http://marcawas5.recoletos.es/Estadisticas/LigaFutbol/Controlador?opcion=8&codJugador=2169&codEquipo=22&temporada=2006-07&jornada=20&competicion=1&grupo=0quote:Op maandag 29 januari 2007 13:10 schreef BoNi het volgende:
Hoe doet Juanfran het nu eigenlijk bij Zaragoza? Volgens mij speelt hij wel vrij veel......
Je PI zegt alles inderdaad.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:11 schreef SiemeN het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Zoek de verschillen.
Ach, die man heeft in z'n leven nog nooit een prijs gewonnen. Wanneer je dan iets wint ga je los. Zelfde zal voor Roger gelden.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:53 schreef jna het volgende:
[..]
Geweldig, het hele seizoen zag je hem niet behalve als er wat te vieren was. Dan stond ie opeens vooraan![]()
Ben benieuwd of Roger dat ook zou doen![]()
Ten Cate, want die had een boos smsje daar Jack gestuurtquote:Op maandag 29 januari 2007 14:19 schreef Pritt het volgende:
Net of iemand luistert naar Youri Mulder.
was al gemeldquote:Op maandag 29 januari 2007 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ajax legt Klaasjan Huntelaar een spreekverbod op
Ajax heeft Klaas Jan Huntelaar een spreekverbod opgelegd, zo meldt het Algemeen Dagblad. Aanleiding voor de beslissing is het interview dat de aanvaller twee weken geleden gaf in diezelfde krant.
In het bewuste interview meldde Huntelaar momenteel ontevreden te zijn bij Ajax. De aanvaller stelde het vertrouwen te missen van de technische staf en dat hij het niet erg naar zijn zin heeft in Amsterdam. Deze uitspraken zijn niet goed gevallen bij zijn werkgever.
Huntelaar maakt momenteel een mindere periode door bij Ajax. De aanvaller scoorde vorig seizoen aan de lopende band, maar heeft momenteel sinds 17 december 2006 niet meer gescoord. Gisteren werd Huntelaar nog gewisseld in het competitieduel tegen FC Groningen.
bron:voetbalzone
o sorry over het hoofd gezien.quote:
Denk je serieus dat van Geel tegen RTVNH gaat bevestigen dat hij vandaag gekeurd word als er niks rond isquote:Op maandag 29 januari 2007 14:25 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Nog steeds geen officieel bericht of Edgar nou komt of niet...
We zullen toch niet weer blij zijn gemaakt met een dooie mus.... ?????
Joh, Joeri Mulder neem je toch niet serieus?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:59 schreef wolferl het volgende:
Waarom moet Tottenham nou weer dwars gaan doen, die fatso van een Jol moet gewoon Davids laten gaan.
En waarom wil iedereen PSV beter maken, Youri Mulder moet eens meer zijn kop dicht houden, ras anti ajacied.
Nee ik denk niet dat Martin staat te liegen...quote:Op maandag 29 januari 2007 14:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk je serieus dat van Geel tegen RTVNH gaat bevestigen dat hij vandaag gekeurd word als er niks rond is![]()
Bij Rosenberg kwam het ook pas rond 5 uur, dus zal wel komen zometeen of hij moet natuurlijk afgekeurd zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 14:30 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat Martin staat te liegen...
Had alleen toch wel een officieel bericht verwacht..
Davids is ontzettend fit, trainde hard bij Spurs.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:32 schreef MaxC het volgende:
Wat een onzin al die opstellingen voor zondag met Davids
We mogen al blij zijn als hij 1x kan meetrainen deze week, jullie willen hem nu al meteen in de basis zetten? Hoogstens een klein invalbeurtje om spelritme op te doen en te wennen
Dat is wel ubertriest trouwens.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ten Cate, want die had een boos smsje daar Jack gestuurt
Ik snap ook niet waarom Ten Cate Perez geen basisplaats geeft. In de wedstrijden dat Perez mee mocht doen, heeft hij toch wel zijn meerwaarde bewezen dacht ik zo.
Het zou voor Maduro ontzettend goed zijn als Davids komt. Daar kan Maduro een hoop van leren. Maduro komt er echt welquote:Op maandag 29 januari 2007 14:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Davids is ontzettend fit, trainde hard bij Spurs.
Hij moet wel spelen want we hebben niks beters hoor, of wil jij weer Maduro zien![]()
Ja maar in deze vorm moet hij niet spelenquote:Op maandag 29 januari 2007 14:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het zou voor Maduro ontzettend goed zijn als Davids komt. Daar kan Maduro een hoop van leren. Maduro komt er echt wel
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:39 schreef Jasza het volgende:
niertransplantatie is mislukt bij Klasnic
Je hoeft geen goede voetbaljournalist te zijn om te zien dat Kenneth Perez absoluut een basisplaats hoort te hebben. Hij is vrijwel iedere wedstrijd van cruciaal belang, als hij mee mag doen dan. Hij zou de selectie van PSV nog een stuk sterker maken, dus ik zie de onzin er niet van in. Dan moet Ajax hem maar beter benutten...quote:Op maandag 29 januari 2007 14:28 schreef Robar het volgende:
Joh, Joeri Mulder neem je toch niet serieus?
Ik snap niet wat ze met hem moeten.
Ik kan geen enkele eigenschap ontdekken wat nog enigszins een goede voetbal journalist van hem zou kunnen maken.
Daarom is het goed als Davids komt. Dan kan hij met Maduro aan de slag gaan en kan Maduro in alle rust aan zijn vorm werken.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar in deze vorm moet hij niet spelen![]()
Als je naar het middenveld kijkt zie je dat er al één creatieve middenvelder staat. En twee creatieve middenvelders kan niet in een 4-3-3 systeem. Dus hij heeft Sneijder voor zich en Sneijder is gewoon beter. En op linksvoor vind ik Perez ook weer niet zo goed. Dus logisch dat hij op de bank zit.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:40 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Je hoeft geen goede voetbaljournalist te zijn om te zien dat Kenneth Perez absoluut een basisplaats hoort te hebben. Hij is vrijwel iedere wedstrijd van cruciaal belang, als hij mee mag doen dan. Hij zou de selectie van PSV nog een stuk sterker maken, dus ik zie de onzin er niet van in. Dan moet Ajax hem maar beter benutten...
Waar staat dat?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:43 schreef DaYwALKuR het volgende:
Hoe zit het nu met Babel, die wil alleen verlengen met een lage ontsnappings clausule he?
Ajax speelt de laatste duels 3-4-3 en daarin kan het zeker welquote:Op maandag 29 januari 2007 14:44 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als je naar het middenveld kijkt zie je dat er al één creatieve middenvelder staat. En twee creatieve middenvelders kan niet in een 4-3-3 systeem. Dus hij heeft Sneijder voor zich en Sneijder is gewoon beter. En op linksvoor vind ik Perez ook weer niet zo goed. Dus logisch dat hij op de bank zit.
Inderdaad.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax speelt de laatste duels 3-4-3 en daarin kan het zeker wel![]()
Bijna al nieuws sites toch?quote:
Stel we spelen zo tegen feyenoord:quote:Op maandag 29 januari 2007 14:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad.
Een 4-mansmiddenveld met Perez, Sneijder, Gabri en Davids is uitstekend in balans.
Gelukkig is Huntelaar wel in vorm.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Stel we spelen zo tegen feyenoord:
Ogararu-Vermaelen-Sjonnie
Gabri-Davids-Perez-Sneijder
De Mul-Huntelaar-Leo
Babel is uit vorm dus niet opstelllen wat mij betreft![]()
Als je Babel en Leo omwisselt en De Mul erin zet welquote:Op maandag 29 januari 2007 14:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stekelenburg
Ogararu - Heitinga - Vermaelen
Davids
Gabri - Sneijder
Perez
Leo - Huntelaar - Babel
Dan moet het toch wel heel raar lopen als we niet winnen
Die scoort altijd tegen feyenoord, daarnaast kan die in de kleine ruimte in de 16 altijd gevaar stichtenquote:Op maandag 29 januari 2007 14:49 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Gelukkig is Huntelaar wel in vorm.![]()
Dat kan ook ja. We zitten aardig op één lijn. Nu Henk nogquote:Op maandag 29 januari 2007 14:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als je Babel en Leo omwisselt en De Mul erin zet wel![]()
Ajax zal niet veel ruimte krijgen dus heb je niet zoveel aan Ryan en De Mul heeft tenminste een voorzet die nog wel is goed komt![]()
-----------Stekelenburg---------------------quote:Op maandag 29 januari 2007 14:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Stel we spelen zo tegen feyenoord:
Ogararu-Vermaelen-Sjonnie
Gabri-Davids-Perez-Sneijder
De Mul-Huntelaar-Leo
Babel is uit vorm dus niet opstelllen wat mij betreft![]()
dan ken jij Harry nog nietquote:Op maandag 29 januari 2007 14:53 schreef Jasza het volgende:
Tsja maar ik zou tegen dit feyenoord altijd 3-4-3 spelen met Perez omdat je dan aanvallend ze ontzettend onder druk kan zetten en ze zijn niet de ploeg die er makkelijk uit zal komen met druk.
Harry in de diepte, kuuuut hij is net zo snel als Leo.quote:
Feyenoord?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:39 schreef MaxC het volgende:
Maduro komt er wel, maar ik weet niet of Ten Cate hem de kans daarvoor geeft.
Ik denk dat hij eind van het seizoen of volgende wordt verkocht aan een middenmoter/subtopper
gevondenquote:
bron: http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=22969quote:Struikelblok schijnt een, in het nieuwe contract op te nemen, gelimiteerde transfersom te zijn.
Precies, er staat nergens dat het een lage transfersom isquote:Op maandag 29 januari 2007 15:02 schreef Jasza het volgende:
Gelimiteerd hoeft niet laag te zijn, kan ook 12 of 13 miljoen zijn.
maarja toch niet de jackpot he!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:04 schreef jna het volgende:
[..]
Precies, er staat nergens dat het een lage transfersom is
15 miljoen voor Babel is de jackpotquote:Op maandag 29 januari 2007 15:10 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zal wel 15 miljoen zijn of iets dergelijks.
Dat klopt maar het lijkt me vrij sterk dat het zo'n hoog bedraf betreft.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:02 schreef Jasza het volgende:
Gelimiteerd hoeft niet laag te zijn, kan ook 12 of 13 miljoen zijn.
Wow, die is ook pas 12x op het grote scherm geweest dit seizoenquote:Op maandag 29 januari 2007 12:50 schreef jna het volgende:
wtf![]()
[afbeelding]
Ik ben dylan,
Ik moet naar de kapper.
jij hebt er verstand vanquote:Op maandag 29 januari 2007 15:08 schreef Radegast het volgende:
Tegen Feyenoord zonder Davids:
Stekelenburg;
Ogararu, Heitinga,Vermaelen,Emanuelson;
Gabri,Perez,Sneijder;
De Mul,Huntelaar,Leonardo
Tegen Feyenoord met Davids:
Stekelenburg;
Ogararu,Heitinga,Vermaelen;
Gabri,Sneijder,Davids,Urby;
De Mul,Huntelaar,Perez
De Mul moet je sowieso laten spelen, linksbacks van Feyenoord zijn grappig slecht...
Elke wedstrijd iddquote:Op maandag 29 januari 2007 15:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wow, die is ook pas 12x op het grote scherm geweest dit seizoen![]()
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:40 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Je hoeft geen goede voetbaljournalist te zijn om te zien dat Kenneth Perez absoluut een basisplaats hoort te hebben. Hij is vrijwel iedere wedstrijd van cruciaal belang, als hij mee mag doen dan. Hij zou de selectie van PSV nog een stuk sterker maken, dus ik zie de onzin er niet van in. Dan moet Ajax hem maar beter benutten...
Reken er maar niet opquote:Op maandag 29 januari 2007 15:20 schreef Cheiron het volgende:
Ik ging gisteren de trein uit met op de radio 1-0 achter (Groningen zal eens geen penalty krijgen) en pas s' avonds laat hoorde ik dat er toch nog gewonnen was. Geweldig! Vanavond lekker op mn gemak de samenvatting kijken.
Hoop dat de blessure van Grygera niet te ernstig is, die kun je wel gebruiken tegen Feyenoord. s
Tegen Feyenoord zal hij er niet bij zijn hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:20 schreef Cheiron het volgende:
Ik ging gisteren de trein uit met op de radio 1-0 achter (Groningen zal eens geen penalty krijgen) en pas s' avonds laat hoorde ik dat er toch nog gewonnen was. Geweldig! Vanavond lekker op mn gemak de samenvatting kijken.
Hoop dat de blessure van Grygera niet te ernstig is, die kun je wel gebruiken tegen Feyenoord. s
Is maar de vraag of ie Werder haalt...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:20 schreef Cheiron het volgende:
Weet niet waar dat fabeltje vandaan is gekomen maar dat is niet zo.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Grygera is toch ook geschorst tegen feyenoord?
Ja dan lijkt me beter 7 miljoen + die Luque, die was super goed bij Deportivo!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
15 miljoen voor Babel is de jackpot
Dan wil ik hem op de fiets wel wegbrengen. Doe ik er nog een mooie strik om ook.
Daar hadden ze het gisteren over. Volgens mij bij 10.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weet niet waar dat fabeltje vandaan is gekomen maar dat is niet zo.
VI van afgelopen ff gecheckt, alleen Leo en Stam stonden op scherp.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daar hadden ze het gisteren over. Volgens mij bij 10.
Maar die jongen raakt nu geen bal meer. En je hebt niet veel aan een ongemotiveerde Spanjaard.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ja dan lijkt me beter 7 miljoen + die Luque, die was super goed bij Deportivo!
Maakt niet uit, hij is vier weken geblesseerd, dus een eventuele schorsing maakt niet uit.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Grygera is toch ook geschorst tegen feyenoord?
Verkopen dan, tegen Werder kunnen we hem hard gebruiken maar als hij dat niet haalt kan je hem wel verkopen voor die 1.8 miljoenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij is vier weken geblesseerd, dus een eventuele schorsing maakt niet uit.
bij depor was ie goed ja. Maar Kluivert was bij Barca ook goedquote:Op maandag 29 januari 2007 15:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ja dan lijkt me beter 7 miljoen + die Luque, die was super goed bij Deportivo!
En we hebben Gabri en Roger
Voor iemand die 4 weken geblesseerd is, met een half jaar contract en die met zijn hoofd al in Turijn is, vind ik 1,8 miljoen veel geld. Ajax zal gek zijn als ze hem niet verkopen.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Verkopen dan, tegen Werder kunnen we hem hard gebruiken maar als hij dat niet haalt kan je hem wel verkopen voor die 1.8 miljoen![]()
Ajax speelde 1 op 1 ja, logisch dat er soms ruimte voor Groningen was.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:33 schreef PyTh het volgende:
Er werden toch wel heel veel kansen weggegeven gisteren.
Ben benieuwd naar Zondag zonder Japie, wedstrijden zonder hem vergaan jullile over het algemeen niet geweldig.
Zo PyThje, ook weer op vrije voeten?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:33 schreef PyTh het volgende:
Ben benieuwd naar Zondag zonder Japie, wedstrijden zonder hem vergaan jullile over het algemeen niet geweldig.
Ze zullen in ieder geval geen penalties mee krijgenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zo PyThje, ook weer op vrije voeten?![]()
Wat verwacht je van PSV zónder Jefferson Farfán tegen AZ?
Laten we ook niet vergeten dat Ajax nog een tijd met tien man speelde!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax speelde 1 op 1 ja, logisch dat er soms ruimte voor Groningen was.
Vorige keer viel Jaap na 20 minuten uit en wonnen we ook dik van Feyenoord.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:33 schreef PyTh het volgende:
De eerste helft vond ik toch wel erg zwak van Ajax. We werden (voor de zoveelste keer) afgebluft op agressiviteit. Maar de tweede helft hebben we ons knap teruggevochten. Dat vond ik weer erg positief.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax speelde 1 op 1 ja, logisch dat er soms ruimte voor Groningen was.
En toen was feyenoord alleen de eerste 20 minuten echt gevaarlijk. Veel slechter werden we er toen niet op.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vorige keer viel Jaap na 20 minuten uit en wonnen we ook dik van Feyenoord.
Verwacht een moeilijke wedstrijd, maar toch een kleine overwinning.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
Wat verwacht je van PSV zónder Jefferson Farfán tegen AZ?
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:51 schreef denthemen het volgende:
goed nieuws, er is getekend, heb net een sms gehad van Ed dat het rond is
DENTHEMENquote:Op maandag 29 januari 2007 15:51 schreef denthemen het volgende:
Geniaal! Perfect als complete OP, voor het volgende topic!quote:
Schorsing, die klap uit frustratie doet zelfs KJH hem niet na!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Verwacht een moeilijke wedstrijd, maar toch een kleine overwinning.
Wist niet eens dat Jeff niet van de partij is tegen AZ
Heb jij inside information ofzo![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:51 schreef denthemen het volgende:
Zijn daar nog beelden van?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Schorsing, die klap uit frustratie doet zelfs KJH hem niet na!
Heerlijk!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:51 schreef denthemen het volgende:
hihihiquote:Op maandag 29 januari 2007 15:51 schreef denthemen het volgende:
Nou, vooruit dan maar!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Montana, de volgende topic wordt er dus wel één met een TT lijkt me
Waar heeft die Ed het dan vandaan? Want ik zie het nog nergens staan?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:51 schreef denthemen het volgende:
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar heeft die Ed het dan vandaan? Want ik zie het nog nergens staan?![]()
Die schijnt weer een goede vriend van van geel te zijn of zoquote:Op maandag 29 januari 2007 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij kan toch gewoon bij hem komen bij de kleedkamers?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:59 schreef denthemen het volgende:
ik ben benieuwd wanneer ajax het gaat melden eigenlijk, misschien pas morgen? Aangezien dan zijn presentatie is. Maar de bloemen liggen hier al klaarNu ff kijken of ik morgen tussen het gewone klootjes volk ga staan of dat ik hem binnen ga opwachten
![]()
Zou ie erbij geweest zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar staat dat?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:59 schreef Radegast het volgende:
Babel naar NUFC: complete onzin volgens Glenn Roeder.
Traint ie wel al morgenochtend?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:59 schreef denthemen het volgende:
ik ben benieuwd wanneer ajax het gaat melden eigenlijk, misschien pas morgen? Aangezien dan zijn presentatie is. Maar de bloemen liggen hier al klaarNu ff kijken of ik morgen tussen het gewone klootjes volk ga staan of dat ik hem binnen ga opwachten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |