en anders ik welquote:Op maandag 29 januari 2007 15:10 schreef Augustina het volgende:
Ik ook.
Eén goed.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:22 schreef broer het volgende:
Als we dan toch voor anderen gaan invullen: Lienekien heeft de kat eten gegeven, de planten water gegeven en een aanslag op Amsterdam CS gepland.
Praat me er niet van!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:18 schreef Lienekien het volgende:
Broer is een meneer van planet over een balie wezen trekken
Jawel. Maar door een 'downgrade' van mijn abonnement ging ik automatisch terug van twee naar één e-mailbox. En die prutsers hebben het voor elkaar gekregen om mijn hoofdmailbox automatisch te verwijderen. Dus nu zit ik zonder mail.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:24 schreef Lienekien het volgende:
Had je geen verbinding op je laptop?
Wow!!quote:
Niet best voor je broodwinning.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:27 schreef broer het volgende:
[..]
Jawel. Maar door een 'downgrade' van mijn abonnement ging ik automatisch terug van twee naar één e-mailbox. En die prutsers hebben het voor elkaar gekregen om mijn hoofdmailbox automatisch te verwijderen. Dus nu zit ik zonder mail.
Ik ga niet hard, hoor, maar ik doe het dan toch maar. Tegenwoordig weer twee keer in de week.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wow!!
Ik weet niet eens of ik nog kan zwemmen.., ik heb het al jaaaaren niet meer gedaan
Nee, vertel mij wat. Maar wat doe je eraan? "Dit kost mij klanten", vind ik zo'n flauwe opmerking en bovendien gaan ze er vast niet harder van lopen.quote:
Kun je dan tenminste je adressen weer opnieuw aanmaken?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:31 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, vertel mij wat. Maar wat doe je eraan? "Dit kost mij klanten", vind ik zo'n flauwe opmerking en bovendien gaan ze er vast niet harder van lopen.
Nu ja, het hoeft ook niet hard te gaan, 60 baantjes is toch een heel eind zwemmen geloof ik..quote:Op maandag 29 januari 2007 15:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga niet hard, hoor, maar ik doe het dan toch maar. Tegenwoordig weer twee keer in de week.![]()
Geen idee. Ik ben er voorlopig wel weer even klaar mee. Vreselijk slecht voor mijn humeur, dit.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:32 schreef Lienekien het volgende:
Kun je dan tenminste je adressen weer opnieuw aanmaken?
Ik heb twee jaar geen zin gehad in bezoek 's avonds. Ik ging dan met een vriendin uit eten. Nu heb ik wel weer mensen uitgenodigd, dus best groots.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:48 schreef Augustina het volgende:
En hoe groots vier je het zaterdag?
Klinkt gezellig!!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geen zin gehad in bezoek 's avonds. Ik ging dan met een vriendin uit eten. Nu heb ik wel weer mensen uitgenodigd, dus best groots.
Ik denk dat 'ie niet eens (meer) weet dat ik zaterdag jarig ben.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Klinkt gezellig!!
Komt Do2 ook nog op bezoek??
Dat zal toch wel??quote:Op maandag 29 januari 2007 16:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie niet eens (meer) weet dat ik zaterdag jarig ben.
Mooie leeftijd.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:44 schreef Lienekien het volgende:
Acht-en-dertig.
Ik schat Do2 ook niet in als iemand met het talent om verjaardagen te onthouden.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:07 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat 'ie niet eens (meer) weet dat ik zaterdag jarig ben.
Ga je wat lekkers eten?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:51 schreef broer het volgende:
[..]
Mooie leeftijd.
(Ik ben al iets minder chagrijnig, merk je het?)
Ach,,,best wel, hoor. Het is nou eenmaal een hectisch gebeuren hier vandaag.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:02 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik snap wel dat het verder niet echt boeit.
Gegrillde kip met aardappeltjes en spruitjes.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:04 schreef broer het volgende:
Weet ik nog niet. Het zal wel weer een of andere pastavariant worden.
Jij?
Was 't je eerste werkdag?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:05 schreef JAM het volgende:
Ik heb vanmiddag bij de lunch pasta gegeten.
In beslaggenomen.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:21 schreef Augustina het volgende:
Waar is Do2 eigenlijk?
Yep. Het is OK.quote:
Nee. Ik heb gisteren tot een uurtje of vijf met mijn meisje zitten MSNMSNSMNSMSNSMSN'NEN en nu ja; daarna lukt het niet echt meer. Als ik een uurtje heb geslapen vannacht is het veel. Ik ben ook dood- en doodmoe nu.quote:
Moet ik je even streng toespreken, of weet je 't zo ook wel?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:01 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gisteren tot een uurtje of vijf met mijn meisje zitten MSNMSNSMNSMSNSMSN'NEN en nu ja; daarna lukt het niet echt meer. Als ik een uurtje heb geslapen vannacht is het veel. Ik ben ook dood- en doodmoe nu.
Godver, daar ben ik nou net niet voor in de stemming.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:05 schreef JAM het volgende:
Nee; spreek me maar even streng toe.
Heb je de mijne dan ook niet gehad?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:27 schreef broer het volgende:
Dus nu zit ik zonder mail.
Groningen is mij te ver wegquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:35 schreef Augustina het volgende:
AR, misschien kun je me ophalen als we naar Lienekien d'r verjaardag gaan. Wel zo gezellig, samen rijden.
Ja, graag gedaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:04 schreef Lienekien het volgende:
Wat 'n gebemoei.
God, ik heb bijna al die afleveringen gezien.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:53 schreef broer het volgende:
Oneliners uit CSI Miami.
Een kleine compilatie voor de mensen die nog niet in de gaten hadden hoe slecht die serie eigenlijk is.
Waarom, JAM? In hemelsnaam: waaróm!?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:47 schreef JAM het volgende:
God, ik heb bijna al die afleveringen gezien..
Ik ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 01:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kijk meestal tijdens het eten een stukje TV.
Ik kom wel gewoon dan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:41 schreef Lienekien het volgende:
Hè, doe nou ff mee, A_R!
Ik dacht dat Lienekien niet Aziatisch was, dus dat jij zo enthousiast bent is wel opmerkelijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:09 schreef JAM het volgende:
Yeah! Neuken!
Roel uit Haaksbergen, dat klinkt niet echt exotisch.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:21 schreef broer het volgende:
Of is PopeOfTheSubspace soms Aziatisch?
Aan de andere kant: het klinkt wél een stuk dichter bij Groningen dan Amsterdam. Dat is voor Lienekien dan misschien weer voordelig.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:23 schreef dwerg het volgende:
Roel uit Haaksbergen, dat klinkt niet echt exotisch.
Het klinkt dichterbij, dat impliceert dat je (net als ik) eigenlijk geen flauw idee hebt waar Haaksbergen ligt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:28 schreef broer het volgende:
Aan de andere kant: het klinkt wél een stuk dichter bij Groningen dan Amsterdam. Dat is voor Lienekien dan misschien weer voordelig.
Bach. Sampras. Wittgenstein. Federer. Van Duin.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:55 schreef dwerg het volgende:
Als Koekepan hier was, zou hij ons allemaal wegschoppen met de tekst 'ga de nostalgisten maar vervelen'.
Hihihiahahahaha dat was ik helemaal vergeten!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:45 schreef thaleia het volgende:
Weet je wie ook uit Haaksbergen komt? puntloos
Ah, lang vervlogen tijden
Als Ollie hier was, zou hij vragen: "Ben jij ook zo'n lekker gek mens, Lienekien?"quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:11 schreef Lienekien het volgende:
Jullie zijn allemaal gek.
Wie is Ollie?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:29 schreef Gellius het volgende:
[..]
Als Ollie hier was, zou hij vragen: "Ben jij ook zo'n lekker gek mens, Lienekien?"
Sorry, nee.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je weet toch wel wie Ollie is??!
Ja, zo héét je. Maar wie bén je. Ik kén je niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:46 schreef Gellius het volgende:
Ik ben Gellius. Kan jij niet lezen?
Wij práten toch nooit? Hebben wij óóit één zinnig woord gewisseld?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:54 schreef Gellius het volgende:
[..]
Maar waaròm dan niet, Lienekien? Waarom doe je niet eens wat beter je bèst?
Je leert Lienekien al aardig kennen Gellius.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:00 schreef Gellius het volgende:
Jij verschuilt je steeds zo ...
Maar je leest alle LPT's toch??quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben kennelijk niet incrowd. Boeit me verder ook totaal niet.
Heb ik gemist dat aanbidding van Ollie een vereiste is?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maar je leest alle LPT's toch??
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb ik gemist dat aanbidding van Ollie een vereiste is?
Je wijdt anders wel een 'quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nee, je hebt niks gemist.
Sterker nog, je verzint er dingen als 'aanbidding' bij
Ollie post ook in LPT wel eens wat, over het algemeen een post van brommerig karakter. Zo gek is het dus niet dat iedereen wel weet wie Ollie is.
Zelfcensuurquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:18 schreef Lienekien het volgende:
![]()
[Bericht 18% gewijzigd door Lienekien op 01-02-2007 14:48 ]
Zeg, naar wat voor kuuroord ben jij geweest in je weken van afwezigheid?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:08 schreef k_man het volgende:
Ach, Lien is vast stiekem een ontzettende lieverd, maar probeert zich op Fok lekker tough voor te doen.![]()
Playing hard to get.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:08 schreef k_man het volgende:
Ach, Lien is vast stiekem een ontzettende lieverd, maar probeert zich op Fok lekker tough voor te doen.![]()
Ja, ik doe ook maar alsof ik iets meer dan gemiddeld van taal afweet.quote:
En ik trapte erin.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik doe ook maar alsof ik iets meer dan gemiddeld van taal afweet.
Hoebedoellu?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg, naar wat voor kuuroord ben jij geweest in je weken van afwezigheid?
Ah, zo ken ik je weer. Ouderwets beledigend.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:04 schreef k_man het volgende:
Hijgerig nog wel. Toe maar.
En dat puur en alleen omdat ik vermoed dat Lien in werkelijkheid wel eens een ontzettende lieverd zou kunnen zijn, geheel en al in tegenspraak met haar zeurderige, ouwelijke imago op Fok?
Ik denk dat je dan beter Augustina om uitleg kunt vragen. Ik weet dat confuse ook niet zo goed te duiden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:05 schreef Gellius het volgende:
Het is me eigenlijk nooit zo opgevallen dat jij "confuus" bent, K_man. Zou je die - toegeschreven - karaktertrek eens kunnen demonstreren?
Daar ben je wat confuus over. Zeg maar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan beter Augustina om uitleg kunt vragen. Ik weet dat confuse ook niet zo goed te duiden.
Ben jij hier nou weer?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:34 schreef broer het volgende:
Zo gaat dat in slowchats, hè? Op een gegeven moment komen er irritaties.
Ja, bij de één wat meer dan bij de ander.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:34 schreef broer het volgende:
Zo gaat dat in slowchats, hè? Op een gegeven moment komen er irritaties.
Met dat confuse bedoel ik meer uit de tijd dat jij in bijna elke post dezequote:Op donderdag 1 februari 2007 18:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan beter Augustina om uitleg kunt vragen. Ik weet dat confuse ook niet zo goed te duiden.
Ja, sommige mensen zijn irritant, en sommige mensen raken daardoor geïrriteerd. Gek hè.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, bij de één wat meer dan bij de ander.![]()
Wheheheh.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen zijn irritant, en sommige mensen raken daardoor geïrriteerd. Gek hè.
Nee, jij doet altijd enorm je best om speciaal mij te irriteren. Dat is heel wat anders.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Wheheheh.
Als mensen écht irritant zijn raken vele mensen geïrriteerd. Als slecht één iemand iedere keer opnieuw weer geïrriteerd raakt spreken we eerder van 'lichtgeraakt'.
Welnee. Ik doe tegen jou niet anders dan tegen de rest.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, jij doet altijd enorm je best om speciaal mij te irriteren. Dat is heel wat anders.
Ik weet het goed gemaakt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Welnee. Ik doe tegen jou niet anders dan tegen de rest.![]()
Ken je trouwens het woord kittelorig?![]()
quote:Na een oproep in het programma De Nieuwe Wereld hebben luisteraars meer dan duizend mooie woorden verzameld. Daaruit heeft een ‘vakjury’ er tien geselecteerd. Het zijn: geroezemoes, goesting, kittelorig, klootjesdrogerij, ledikant, lichtekooi, oelewapper, poelepetaat, reutemeteut en verdonkeremanen. De inzenders hebben blijkbaar gehoor gegeven aan de oproep om niet alleen naar de betekenis van de woorden te kijken, maar ook te luisteren naar hun klank en te letten op de beeldende kracht van de woorden.
Dwerg, ouwe wormsteker.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:09 schreef dwerg het volgende:
Gellius.
Veel zuurder vind je ze niet, broer!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:26 schreef broer het volgende:
Zo zuur ben jij toch niet?
O, dan doe je je altijd heel anders voor dan je bent.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:34 schreef OllieA het volgende:
Veel zuurder vind je ze niet, broer!
Kan jij trouwens niet een fatsoenlijk arisch meisje vinden?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:36 schreef JAM het volgende:
Nee hoor, die Ollie is wel een goede azijnzeiker..
Die snap ik niet. Op Fok doe ik me per definitie natuurlijk alleen maar voor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:36 schreef broer het volgende:
[..]
O, dan doe je je altijd heel anders voor dan je bent.
Ach, bah, met die vieze, opgezwollen, roze perzikkutten en die puisten op die tieten, blegh! Nee, doet u mij maar verse sushi,quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:38 schreef OllieA het volgende:
[..]
Kan jij trouwens niet een fatsoenlijk arisch meisje vinden?
't Is maar een vraag, maar toch...
Je moet ze ook niet op een Mac-dieet zetten...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:40 schreef JAM het volgende:
[..]
Ach, bah, met die vieze, opgezwollen, roze perzikkutten en die puisten op die tieten, blegh! Nee, doet u mij maar verse sushi,.
Waarom niet?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:39 schreef OllieA het volgende:
Die snap ik niet. Op Fok doe ik me per definitie natuurlijk alleen maar voor.
Dat kan ook niet anders hè.
Er zijn maar weinig arische meisjes die aan de puberteit of andere welvaartsziekten ontsnappen, Ollie.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:42 schreef OllieA het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet op een Mac-dieet zetten...
Je kent mij niet irl, dus je kan nooit beoordelen of ik nou redelijk mezelf ben hier, of een azijnzeiker neerzet. Of misschien irl nog veel vervelender ben.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:47 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom niet?
Omdat het alleen maar letters in een virtuele omgeving zijn?
O, op die manier.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:49 schreef OllieA het volgende:
Je kent mij niet irl, dus je kan nooit beoordelen of ik nou redelijk mezelf ben hier, of een azijnzeiker neerzet. Of misschien irl nog veel vervelender ben.
De puberteit is een welvaartsziekte? Is het geen goed idee dat je daar een topic over opent in WFL, JAM?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:48 schreef JAM het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig arische meisjes die aan de puberteit of andere welvaartsziekten ontsnappen, Ollie.
Ik vrees hetzelfde, Ollie. Maar zeg nu zelf; heb je ooit een vijftienjarige in Sierra Leone in z'n onderarm zien snijden omdat hij geen nieuwe Gucci-spijkerbroek kreeg?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:53 schreef OllieA het volgende:
[..]
De puberteit is een welvaartsziekte? Is het geen goed idee dat je daar een topic over opent in WFL, JAM?
Ik kan helaas niet participeren, want dan krijg ik weer een 48 uurs ban van Triggershit, net als na het hoogstaande ZIJN-topic.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:56 schreef JAM het volgende:
Ik vrees hetzelfde, Ollie. Maar zeg nu zelf; heb je ooit een vijftienjarige in Sierra Leone in z'n onderarm zien snijden omdat hij geen nieuwe Gucci-spijkerbroek kreeg?
Nee, daar heb je wel een punt. Maar ik haast me om te zeggen dat ik nog nooitquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:56 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik vrees hetzelfde, Ollie. Maar zeg nu zelf; heb je ooit een vijftienjarige in Sierra Leone in z'n onderarm zien snijden omdat hij geen nieuwe Gucci-spijkerbroek kreeg?
Wat ben jij een fijne gele kikker, JAM.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:05 schreef JAM het volgende:
Ik zal jullie eerst even verblijden met mijn meest recente zelfportret.
[[url=http://img267.imageshack.us/img267/8615/photo83sq8.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, heel blij verrast. Nog erger; er zijn zelfs verhalen over uitbreiding van mijn 'functie'.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Blij verrast?
Ik ben verliefd man, dan doe je dat soort dingen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jezus, JAM. Waar gaat het heen, waar gaat het heen...
Vind je dat zelf nou ook niet een beetje truttig, DO?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik duim voor je, JAM.
Het duimen of de liefde?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:03 schreef OllieA het volgende:
[..]
Vind je dat zelf nou ook niet een beetje truttig, DO?
Ja.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:05 schreef OllieA het volgende:
Allebei.
Old school!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:07 schreef Lienekien het volgende:
Roemer Visscher.
Ah hier zit je, valt hier nog wat te raden?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:59 schreef Gellius het volgende:
Môgge, luitjes.
Dat was eigenlijk best een leuk topic. Ik ga even nadenken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:07 schreef Z het volgende:
En dan was er nog het stormlooptopic:
Raad de allegorie
Betitel-de-Titelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:07 schreef Z het volgende:
Er was wel ooit eens Raad de Kunstenaar (nav een schilderij) maar Ciorian raadde daar praktisch alles herinner ik me nu...
Die vond ik te moeilijk..quote:
Ja.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:32 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Morgen ben je toch jarig?
Hallo Augustina.
Je bedoelt mij en al mijn andere persoonlijkheden?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:24 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Mooi is dat.
Fijne dag allemaal.
Zo gek is dat toch niet?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt mij en al mijn andere persoonlijkheden?![]()
Je voelde je misschien niet aangesproken?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:59 schreef Gellius het volgende:
Môgge, luitjes.
Hoi lekkertje. Hoe is het met jouw pens?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:59 schreef Gellius het volgende:
Dag Pope.
Nee. Vanwege de Liefde die woedde op deze pagina's. Moeilijk te zien, maar ze woedde zeker.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:48 schreef Augustina het volgende:
Vanwege het woord 'brand' in de titel?
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt mij en al mijn andere persoonlijkheden?![]()
Ik ben.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:38 schreef Lienekien het volgende:
Ben jij ook met meer?
Je hoeft zeker ook niet meer terug te komen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:49 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Eh, weet ik niet, was mijn eerste dag
Ik denk dat ik koffie zou moeten schenken aan studenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |