en anders ik welquote:Op maandag 29 januari 2007 15:10 schreef Augustina het volgende:
Ik ook.
Eén goed.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:22 schreef broer het volgende:
Als we dan toch voor anderen gaan invullen: Lienekien heeft de kat eten gegeven, de planten water gegeven en een aanslag op Amsterdam CS gepland.
Praat me er niet van!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:18 schreef Lienekien het volgende:
Broer is een meneer van planet over een balie wezen trekken
Jawel. Maar door een 'downgrade' van mijn abonnement ging ik automatisch terug van twee naar één e-mailbox. En die prutsers hebben het voor elkaar gekregen om mijn hoofdmailbox automatisch te verwijderen. Dus nu zit ik zonder mail.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:24 schreef Lienekien het volgende:
Had je geen verbinding op je laptop?
Wow!!quote:
Niet best voor je broodwinning.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:27 schreef broer het volgende:
[..]
Jawel. Maar door een 'downgrade' van mijn abonnement ging ik automatisch terug van twee naar één e-mailbox. En die prutsers hebben het voor elkaar gekregen om mijn hoofdmailbox automatisch te verwijderen. Dus nu zit ik zonder mail.
Ik ga niet hard, hoor, maar ik doe het dan toch maar. Tegenwoordig weer twee keer in de week.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wow!!
Ik weet niet eens of ik nog kan zwemmen.., ik heb het al jaaaaren niet meer gedaan
Nee, vertel mij wat. Maar wat doe je eraan? "Dit kost mij klanten", vind ik zo'n flauwe opmerking en bovendien gaan ze er vast niet harder van lopen.quote:
Kun je dan tenminste je adressen weer opnieuw aanmaken?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:31 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, vertel mij wat. Maar wat doe je eraan? "Dit kost mij klanten", vind ik zo'n flauwe opmerking en bovendien gaan ze er vast niet harder van lopen.
Nu ja, het hoeft ook niet hard te gaan, 60 baantjes is toch een heel eind zwemmen geloof ik..quote:Op maandag 29 januari 2007 15:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga niet hard, hoor, maar ik doe het dan toch maar. Tegenwoordig weer twee keer in de week.![]()
Geen idee. Ik ben er voorlopig wel weer even klaar mee. Vreselijk slecht voor mijn humeur, dit.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:32 schreef Lienekien het volgende:
Kun je dan tenminste je adressen weer opnieuw aanmaken?
Ik heb twee jaar geen zin gehad in bezoek 's avonds. Ik ging dan met een vriendin uit eten. Nu heb ik wel weer mensen uitgenodigd, dus best groots.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:48 schreef Augustina het volgende:
En hoe groots vier je het zaterdag?
Klinkt gezellig!!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geen zin gehad in bezoek 's avonds. Ik ging dan met een vriendin uit eten. Nu heb ik wel weer mensen uitgenodigd, dus best groots.
Ik denk dat 'ie niet eens (meer) weet dat ik zaterdag jarig ben.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Klinkt gezellig!!
Komt Do2 ook nog op bezoek??
Dat zal toch wel??quote:Op maandag 29 januari 2007 16:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie niet eens (meer) weet dat ik zaterdag jarig ben.
Mooie leeftijd.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:44 schreef Lienekien het volgende:
Acht-en-dertig.
Ik schat Do2 ook niet in als iemand met het talent om verjaardagen te onthouden.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:07 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat 'ie niet eens (meer) weet dat ik zaterdag jarig ben.
Ga je wat lekkers eten?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:51 schreef broer het volgende:
[..]
Mooie leeftijd.
(Ik ben al iets minder chagrijnig, merk je het?)
Ach,,,best wel, hoor. Het is nou eenmaal een hectisch gebeuren hier vandaag.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:02 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik snap wel dat het verder niet echt boeit.
Gegrillde kip met aardappeltjes en spruitjes.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:04 schreef broer het volgende:
Weet ik nog niet. Het zal wel weer een of andere pastavariant worden.
Jij?
Was 't je eerste werkdag?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:05 schreef JAM het volgende:
Ik heb vanmiddag bij de lunch pasta gegeten.
In beslaggenomen.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:21 schreef Augustina het volgende:
Waar is Do2 eigenlijk?
Yep. Het is OK.quote:
Nee. Ik heb gisteren tot een uurtje of vijf met mijn meisje zitten MSNMSNSMNSMSNSMSN'NEN en nu ja; daarna lukt het niet echt meer. Als ik een uurtje heb geslapen vannacht is het veel. Ik ben ook dood- en doodmoe nu.quote:
Moet ik je even streng toespreken, of weet je 't zo ook wel?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:01 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gisteren tot een uurtje of vijf met mijn meisje zitten MSNMSNSMNSMSNSMSN'NEN en nu ja; daarna lukt het niet echt meer. Als ik een uurtje heb geslapen vannacht is het veel. Ik ben ook dood- en doodmoe nu.
Godver, daar ben ik nou net niet voor in de stemming.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:05 schreef JAM het volgende:
Nee; spreek me maar even streng toe.
Heb je de mijne dan ook niet gehad?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:27 schreef broer het volgende:
Dus nu zit ik zonder mail.
Groningen is mij te ver wegquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:35 schreef Augustina het volgende:
AR, misschien kun je me ophalen als we naar Lienekien d'r verjaardag gaan. Wel zo gezellig, samen rijden.
Ja, graag gedaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:04 schreef Lienekien het volgende:
Wat 'n gebemoei.
God, ik heb bijna al die afleveringen gezien.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:53 schreef broer het volgende:
Oneliners uit CSI Miami.
Een kleine compilatie voor de mensen die nog niet in de gaten hadden hoe slecht die serie eigenlijk is.
Waarom, JAM? In hemelsnaam: waaróm!?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:47 schreef JAM het volgende:
God, ik heb bijna al die afleveringen gezien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |