abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45789639
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waar heb jij in godsnaam aardrijkskunde lessen gevolgd? Wat een onzin, meer welvaart zorgt voor meer auto's, Meer wegen kunnen trouwens wel voor meer welvaart zorgen.

Hoezo is er geen ruimte? Er is ongeveer maar 4% van Nederland bebouwt.
Het is een algemeen bekend feit (en onderzocht ook), dat verbreding van de wegen zorgt voor verbreding van de files, niet verkorting.
pi_45789674
nou dan zou ik maar rap gaan investeren in de opwekking van schonere energie .. of is dit een aanloop om ons ergens binnen kort dan toch maar een kerncentrale door de strot te douwen ?
pleased to meet you
pi_45789686
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hecht je zonder die cijfers wel waarde aan de overtuiging dat de trein wel beter is voor het milieu?
Ik hecht er niet heel veel waarde aan, maar ik wil graag harde cijfers zien en weten hoe het komt dat de trein minder zuinig zou zijn, zijn de motoren in de trein bijvoorbeeld erg inefficient?Of zijn de treinen te zwaar?.
Over het algemeen genomen is de omzetting naar electriciteit en dan pas naar beweging effiecienter dan direct van fossiele brandstof naar beweging, helemaal als je het op grote schaal kan toepassen. Anders zouden er geen hybride auto's worden gemaakt.
pi_45789715
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:29 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Het is een algemeen bekend feit (en onderzocht ook), dat verbreding van de wegen zorgt voor verbreding van de files, niet verkorting.
Verbreding ja, maar als ze ook korter worden zegt dat nog helemaal niks over het aantal auto's dat in de files staat.
pi_45789765
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:32 schreef ikke_ook het volgende:

[..]

Verbreding ja, maar als ze ook korter worden zegt dat nog helemaal niks over het aantal auto's dat in de files staat.
Dat is het nou juist, ze verkorten níet.
  maandag 29 januari 2007 @ 14:33:57 #106
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45789770
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:29 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Het is een algemeen bekend feit (en onderzocht ook), dat verbreding van de wegen zorgt voor verbreding van de files, niet verkorting.
niet in verhouding tot de capaciteits toename van de wegen, als je gelijk zou hebben zou de ideale oplossing onverharde karrensporen zijn.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_45789816
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:24 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Wat een onzin, gemeentes bouwen wel naar vraag, ze willen alleen vaak voor geld bouwen, niet naar behoefte... Dat is een keuze van de gemeentes, niet van Den Haag.
Gemeentes zijn zeker ook niet brandschoon maar gemeentes hebben zeker niet de keus in hoeveel huizen ze mogen bouwen. Mocht dat wel het geval zijn zou Almere meer huizen bouwen, dat is namelijk voor hun economisch zeer aantrekkelijk. Hetzelfde geldt overigens voor veel gemeenten rondom de stad Groningen, die willen graag meer woningbouw maar mogen dat niet.
pi_45789830
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:29 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Het is een algemeen bekend feit (en onderzocht ook), dat verbreding van de wegen zorgt voor verbreding van de files, niet verkorting.
Vroegah, had ik een vriendje die verkeerskundige was/is. Bovenstaande is het eerste wat hij riep zodra heel autorijdend Nederland weer eens brulde dat er meer wegen aangelegd moeten worden om de files op te lossen.
Volgens hem is 90 de ideale snelheid om de beste doorstroming te hebben. Nu ben ik daar sinds die 80km zones met meer files niet zo zeker meer van maar meer asfalt is zeker niet de oplossing.
Syllables govern the world
pi_45789852
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:33 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Dat is het nou juist, ze verkorten níet.
Het probleem ligt natuurlijk ook niet zo simpel, wegen verbreden is niet DE oplossing, je zult ook knooppunten aan moeten pakken, en op en afritten langer moeten maken.

En mensen leren autorijden zou ook helpen
pi_45789957
Juist meer op- en afritten, dat zei ex-vriendje de verkeerskundige ook. 90km per uur rijden en meer op- en afritten zou het hele probleem oplossen.
Syllables govern the world
  maandag 29 januari 2007 @ 14:40:54 #111
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45790005
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:35 schreef reese.com het volgende:

[..]

Vroegah, had ik een vriendje die verkeerskundige was/is. Bovenstaande is het eerste wat hij riep zodra heel autorijdend Nederland weer eens brulde dat er meer wegen aangelegd moeten worden om de files op te lossen.
Volgens hem is 90 de ideale snelheid om de beste doorstroming te hebben. Nu ben ik daar sinds die 80km zones met meer files niet zo zeker meer van maar meer asfalt is zeker niet de oplossing.
Als het laten toenemen van de verkeerscapaciteit geen oplossing zou zijn, dan moeten we dus de snelwegen opheffen en onverharde karrensporen neerleggen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 29 januari 2007 @ 14:42:07 #112
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45790044
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:39 schreef reese.com het volgende:
Juist meer op- en afritten, dat zei ex-vriendje de verkeerskundige ook. 90km per uur rijden en meer op- en afritten zou het hele probleem oplossen.
Dan ontkom je er niet aan de wegen te verbreden om te voorkomen dat de instroom en uitstroom het doorgaande verkeer niet hinderd.
En die specialisten hebben toch ook die 80/90 Km zones bij de grote steden uitgedacht die voor zoveel files zorgden?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_45790133
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dan ontkom je er niet aan de wegen te verbreden om te voorkomen dat de instroom en uitstroom het doorgaande verkeer niet hinderd.
En die specialisten hebben toch ook die 80/90 Km zones bij de grote steden uitgedacht die voor zoveel files zorgden?
Wat dat betreft lijkt mij het plan van de VVD dan niet eens zo gek, Supersnelwegen voor het interlokale/regionale verkeer en daarnaast/boven/onder snelwegen voor het lokale verkeer.
pi_45790205
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dan ontkom je er niet aan de wegen te verbreden om te voorkomen dat de instroom en uitstroom het doorgaande verkeer niet hinderd.
En die specialisten hebben toch ook die 80/90 Km zones bij de grote steden uitgedacht die voor zoveel files zorgden?
Zei ik hierboven niet ook dat ik van die 90km niet zo zeker ben gezien die 80km zones met files?

Bovendien zijn die zones iets heel anders dan overal maar 90km mogen.

[ Bericht 6% gewijzigd door reese.com op 29-01-2007 14:52:39 ]
Syllables govern the world
  maandag 29 januari 2007 @ 14:47:43 #115
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_45790225
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]
En die specialisten hebben toch ook die 80/90 Km zones bij de grote steden uitgedacht die voor zoveel files zorgden?
Mensen gedragen zich minder als machines dan waar bij het maken van die modellen wordt uitgegaan. Om te beginnen houden ze bij 120 nauwelijks meer afstand dan met 90, terwijl die berekeningen daar wel van uitgaan.
Vampire Romance O+
pi_45790236
Privatiseer de snelwegen en de spoorwegen en het probleem lost zich vanzelf op.

Doe het niet en het probleem wordt alleen maar erger, welk slim plannetje je er ook op loslaat.
  maandag 29 januari 2007 @ 14:48:30 #117
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45790252
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat dat betreft lijkt mij het plan van de VVD dan niet eens zo gek, Supersnelwegen voor het interlokale/regionale verkeer en daarnaast/boven/onder snelwegen voor het lokale verkeer.
Yep, roep ik ook al jaren.
Boven de bestaande snelwegen betaal wegen voor personenwagens, met uitsluitend afritten bij de grote steden, je rijdt van Arnhem naar Denhaag, en hebt onderweg alleen een afrit Rotterdam en Utrecht.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_45790291
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:35 schreef Chewie het volgende:

[..]

Gemeentes zijn zeker ook niet brandschoon maar gemeentes hebben zeker niet de keus in hoeveel huizen ze mogen bouwen. Mocht dat wel het geval zijn zou Almere meer huizen bouwen, dat is namelijk voor hun economisch zeer aantrekkelijk. Hetzelfde geldt overigens voor veel gemeenten rondom de stad Groningen, die willen graag meer woningbouw maar mogen dat niet.
Als je bedoelt dat er voor sommige plekken een bestemmingsplanwijziging nodig is om er huizen te kunnen bouwen, dan heb je deels gelijk, dat gaat via de provincie.
Verder kunnen ze de inhoud van een te bebouwen gedeelte redelijk zelf beslissen.
pi_45790355
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als het laten toenemen van de verkeerscapaciteit geen oplossing zou zijn, dan moeten we dus de snelwegen opheffen en onverharde karrensporen neerleggen.
Aparte manier van redeneren heb jij...
pi_45790538
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:49 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Als je bedoelt dat er voor sommige plekken een bestemmingsplanwijziging nodig is om er huizen te kunnen bouwen, dan heb je deels gelijk, dat gaat via de provincie.
Verder kunnen ze de inhoud van een te bebouwen gedeelte redelijk zelf beslissen.
Nee dus, gemeentes mogen niet zelf beslissen hoeveel woningen ze mogen bouwen. Bovenstaande klopt overigens ook maar dat gemeentes zelf mogen bepalen hoeveel woningen ze mogen bouwen op die grond klopt dus niet.
pi_45790572
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:57 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee dus, gemeentes mogen niet zelf beslissen hoeveel woningen ze mogen bouwen. Bovenstaande klopt overigens ook maar dat gemeentes zelf mogen bepalen hoeveel woningen ze mogen bouwen op die grond klopt dus niet.
Mag ik vragen waar jij je kennis vandaan haalt?
pi_45790653
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:58 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Mag ik vragen waar jij je kennis vandaan haalt?
Kranten, verslagen van gemeentes/provincies, search op google levert ook voldoende hits op.
pi_45790736
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:00 schreef Chewie het volgende:

[..]

Kranten, verslagen van gemeentes/provincies, search op google levert ook voldoende hits op.
Dan ga ik je toch overtroeven, ik ben zelf kaderstellend in het onderwerp binnen een gemeente, en er zit echt waanzinnig veel ruimte in hoeveel woningen je mag bouwen op een stuk grond. Niet onbegrensd, natuurlijk, maar als het niet om geld gaat benutten de meeste gemeentes de grens niet eens.
  maandag 29 januari 2007 @ 15:04:39 #124
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_45790788
Het is natuurlijk onzin om de plannen van linkse partijen af te kraken omdat de trein vies is doordat de stroom die opgewekt wordt er meer co2 in de lucht komt. Als er meer wordt geinvesteerd in het openbaar vervoer ipv wegen dan zal natuurlijk ook de energievoorziening schoner worden.
  maandag 29 januari 2007 @ 15:07:01 #125
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_45790883
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:49 schreef bolletje_25 het volgende:
Er moeten ook meer mensen met de trein reizen. Maak het OV dus maar graties. Maar daar wil rechts nederland ook niet aan.
Goed plan.
Buschauffeurs niet meer betalen en geen onderhoud meer.
Dan kan het gratis.
Of bedoel je met gratis dat iemand anders betaald.

Het OV is al bijna gratis. 1/3 van de inkomsten bestaan uit subsidie.
Het OV zit erg vol in de spits, het helemaal gratis maken zal het nog drukker maken.
Ik wil (bijna) gratis brandstof voor mijn auto.
Dat hebben ze in, het o zo linkse, Venezuela ook.
Waarom wil links Nederland dat dan niet hier?
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
  maandag 29 januari 2007 @ 15:08:45 #126
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_45790940
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Met roetfilters en hybrides is er al veel mogelijk maar idd dit is wel een heel groot verschil.
Zoveel hybrides rijden er niet in NL.
Er die rijden niet veel zuiniger dan een moderne, niet al te zware, Diesel.
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
  maandag 29 januari 2007 @ 15:10:49 #127
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45791005
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:51 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Aparte manier van redeneren heb jij...
Vind je? Dat is namelijk precies wat je zegt als je beweert dat meer capaciteit voor meer file zorgt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_45791012
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:03 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Dan ga ik je toch overtroeven, ik ben zelf kaderstellend in het onderwerp binnen een gemeente, en er zit echt waanzinnig veel ruimte in hoeveel woningen je mag bouwen op een stuk grond. Niet onbegrensd, natuurlijk, maar als het niet om geld gaat benutten de meeste gemeentes de grens niet eens.
Verschilt het dan per provincie? Provncie Utrecht heeft tot zover ik heb kunnen vinden het aantal te bouwen woningen per gemeente tot 2010 vastgesteld en ik weet dat in Groningen ook een maximum aantal per gemeente gelden, de gemeente Haren (tot 2001 mijn woonplaats), waar ik redelijk actief was voor de VVD, liep elk jaar te klagen over het te beperkte aantal wat gebouwd mocht worden en zo ken ik nog meer gemeentes in Groningen die tegen hetzelfde opliepen

In Zuid-Holland lijkt hetzelfde te gelden http://www.stadsregio.info/?ID=10143
pi_45791040
Wel apart dat mijn universitaire docenten hier toch anders tegenaan kijken dan meneer Annema .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 29 januari 2007 @ 15:13:30 #130
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45791105
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:04 schreef JelleS het volgende:
Het is natuurlijk onzin om de plannen van linkse partijen af te kraken omdat de trein vies is doordat de stroom die opgewekt wordt er meer co2 in de lucht komt. Als er meer wordt geinvesteerd in het openbaar vervoer ipv wegen dan zal natuurlijk ook de energievoorziening schoner worden.
Als je eco weenies volgt zou de trein niet rijden als het windstil is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_45791122
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:14 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe positief de auto er uit zo springen als carpoolen veel meer ingeburgerd zou raken. Per persoon nog maar 1/4 van de vervuiling van een trein.
Carpoolen promoten heeft men zo vaak geprobeerd maar het lukt zo slecht .

Want dat is een van de weinig manieren om echt vervoersbewegingen te beperken. En opzich is carpoolen ook een vorm van collectief vervoer net als trein of bus.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_45791127
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:49 schreef bolletje_25 het volgende:
Er moeten ook meer mensen met de trein reizen. Maak het OV dus maar graties. Maar daar wil rechts nederland ook niet aan.
Maar ondertussen wel rekeningrijden in willen voeren onder het motto van "de gebruiker betaald" zeker?
  maandag 29 januari 2007 @ 15:14:07 #133
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45791128
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:11 schreef du_ke het volgende:
Wel apart dat mijn universitaire docenten hier toch anders tegenaan kijken dan meneer Annema .
universitaire docenten -> Mensen die het niet konden trekken in het bedrijfsleven
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_45791140
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vind je? Dat is namelijk precies wat je zegt als je beweert dat meer capaciteit voor meer file zorgt.
Neehoor, wat jij toepast is omgekeerd evenredige redenatie, en het feit dat het ene zo is, betekend niet dat het tegenovergestelde dan het tegenovergestelde effect heeft.
Maargoed, jij je zin, we maken van alles weer karresporen, moet je zien hoe snel iedereen dan de trein neemt in plaats van de auto
pi_45791212
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je eco weenies volgt zou de trein niet rijden als het windstil is.
Ja, want als het je meer opwekt dan nodig hebt kan je windenergie natuurlijk niet opslaan voor als je meer nodig hebt
pi_45791216
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

universitaire docenten -> Mensen die het niet konden trekken in het bedrijfsleven
  maandag 29 januari 2007 @ 15:17:37 #137
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45791257
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

Carpoolen promoten heeft men zo vaak geprobeerd maar het lukt zo slecht .
Dat is logisch dat carpoolen slecht lukt, want:
Je moet tegelijk beginnen en klaar zijn
Je moet bij elkaar in de buurt wonen en werken
Rokers vs Niet Rokers in dezelfde auto
Nederland is erg flexible wat arbeidsplek en arbeidstijden aangaat.
Het gaat eigenlijk vooral voor ambtenaren en de ministeries staan allemaal vlakbij het station.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_45791278
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

universitaire docenten -> Mensen die het niet konden trekken in het bedrijfsleven
Syllables govern the world
pi_45791279
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je eco weenies volgt zou de trein niet rijden als het windstil is.
Je laat in dit topic trouwens wel ongeveer net zo'n 'kritische houding' zien als die 'eco weenies'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_45791309
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je meer treinen wilt laten rijden zal je ook meer rails moeten aanleggen.
Niet noodzakelijk. Je kan ook de huidige cappaciteit beter benutten. Er is een nieuw beveiligingssysteem in ontwikkeling wat er voor zorgt dat treinen veel dichter op elkaar kunnen rijden. Maar dat is een flinke investering en men moet het er Europees over eens zijn.
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:19 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk die cijfers wel eens willen zien, want ik ben erg benieuwd. Hebben we een andere bron dan de Telehaat?
Heb er ook geen cijfers van maar het is natuurlijk wel degelijk een probleem. Als je niet dichtbij een station woont of werkt maakt dat de trein een stuk minder aantrekkelijk.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_45791324
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:10 schreef Chewie het volgende:

[..]

Verschilt het dan per provincie? Provncie Utrecht heeft tot zover ik heb kunnen vinden het aantal te bouwen woningen per gemeente tot 2010 vastgesteld en ik weet dat in Groningen ook een maximum aantal per gemeente gelden, de gemeente Haren (tot 2001 mijn woonplaats), waar ik redelijk actief was voor de VVD, liep elk jaar te klagen over het te beperkte aantal wat gebouwd mocht worden en zo ken ik nog meer gemeentes in Groningen die tegen hetzelfde opliepen

In Zuid-Holland lijkt hetzelfde te gelden http://www.stadsregio.info/?ID=10143
Ik moet zeggen dat het ontzettend overtuigend klinkt, maar dan vraag ik me toch af hoe wij in mijn gemeente vrolijk er op los kunnen bouwen, met maar liefst 3 grote bouwprojecten tegelijk, met ongekende opleveringswaarden. Dat zou betekenen dat een andere gemeente in de provincie dan minder mag bouwen.
En volgens mij is het een doelstelling, geen limiet.
pi_45791339
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

universitaire docenten -> Mensen die het niet konden trekken in het bedrijfsleven
Fuck vandaar dat ze vorig jaar is weggekocht door een groot adviesbureau .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_45791376
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Niet noodzakelijk. Je kan ook de huidige cappaciteit beter benutten. Er is een nieuw beveiligingssysteem in ontwikkeling wat er voor zorgt dat treinen veel dichter op elkaar kunnen rijden. Maar dat is een flinke investering en men moet het er Europees over eens zijn.
[..]

Heb er ook geen cijfers van maar het is natuurlijk wel degelijk een probleem. Als je niet dichtbij een station woont of werkt maakt dat de trein een stuk minder aantrekkelijk.
Op zich is meer rails wel beter. Maar ik heb liever dat er meer rails wordt neergelegd om het OV te verbeteren en daarmee een duurzame manier van vervoer te ontwikkelen, dan meer asfalt neer te leggen om het probleem te vergroten.
pi_45791421
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, als jij de Bus van A naar B neemt, zeg van Winterswijk naar Doetinchem, dan rijd die bus een veel langere route dan dat je met de auto zou rijden. Per gereden KM is dus geen eerlijke vergelijking
Er rijdt geen bus van winterswijk naar doetinchem, alleen een trein
  maandag 29 januari 2007 @ 15:24:01 #145
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45791471
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Niet noodzakelijk. Je kan ook de huidige cappaciteit beter benutten. Er is een nieuw beveiligingssysteem in ontwikkeling wat er voor zorgt dat treinen veel dichter op elkaar kunnen rijden. Maar dat is een flinke investering en men moet het er Europees over eens zijn.
Het Nederlandse net van treinen is een van de dichtsbereden te wereld, meer treinen in de spits (waar we het over hebben) is in de randstad (waar het meest nodig) op dezelfde rails verschrikkelijk problematies en dan hebben we het nog niet over de capaciteit van de stations.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_45791515
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:14 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Neehoor, wat jij toepast is omgekeerd evenredige redenatie, en het feit dat het ene zo is, betekend niet dat het tegenovergestelde dan het tegenovergestelde effect heeft.
Maargoed, jij je zin, we maken van alles weer karresporen, moet je zien hoe snel iedereen dan de trein neemt in plaats van de auto
Dat zou gaaf zijn dan moeten ook al oude spoorlijnen weer hersteld worden. En tramstraten in ere hersteld.
  maandag 29 januari 2007 @ 15:25:38 #147
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45791523
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:22 schreef erikkll het volgende:

[..]

Er rijdt geen bus van winterswijk naar doetinchem, alleen een trein
Als die al een keertje rijdt

het is maar een voorbeeld schat,
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 29 januari 2007 @ 15:27:11 #148
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45791554
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:21 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Op zich is meer rails wel beter. Maar ik heb liever dat er meer rails wordt neergelegd om het OV te verbeteren en daarmee een duurzame manier van vervoer te ontwikkelen, dan meer asfalt neer te leggen om het probleem te vergroten.
En hoe ga je bij het station komen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_45791560
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als die al een keertje rijdt

het is maar een voorbeeld schat,
vandaag reed er tussen winterswijk en zutphen geen enkele trein vanwege een botsing
  maandag 29 januari 2007 @ 15:28:58 #150
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45791601
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:27 schreef erikkll het volgende:

[..]

vandaag reed er tussen winterswijk en zutphen geen enkele trein vanwege een botsing
Dan rijdt er een bus, die werkelijk 2 keer de normale afstand aflegt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')