Reken maar dat de AIVD nu zn postgeschiedenis ook gaat natrekken.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:00 schreef Eltonno het volgende:
Heeej GeenStijl heeft éindelijk ook lucht gekregen van het verhaal.. Mooi op tijd, na 5 delen... http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/045995.html
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Reken maar dat de AIVD nu zn postgeschiedenis ook gaat natrekken.
Je hebt zeker niet op de FP gelezen? Commentaar is af en toe best fel tégen hem.quote:
Is dat raar?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet op de FP gelezen? Commentaar is af en toe best fel tégen hem.
Nee, die josticommentaren lees ik zelden. Maar die pubers zijn toch verder niet zo interessant?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet op de FP gelezen? Commentaar is af en toe best fel tégen hem.
Is prima.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet zo verschil tussen het AD en de FP. En ik snap de kritiek richting journalistiek niet zo: het is gewoon aardig speurwerk en wel een leuke onthulling alhoewel je je kan afvragen hoe relevant het is voor de hele kwestie rond de ID dat deze jongeman de premier beveiligt of naast Maxima loopt. Dat zou interessanter zijn als hij in zijn vrije tijd bommen in elkaar knutselt of extreemrechtse demonstraties bezoekt enz.
Ik vind het eerder een belastend voor het beveiligingsbedrijf en de RVD - OS wordt hier toch als een soort klokkenluider opgevoerd die misstanden aan de kaak stelt en het is typerend dat hij ziek thuis zit, in plaats van dat er iets met zijn kritiek gebeurt. Maar het is moeilijk om het naadje van de kous te weten als buitenstaander.
Precies. Robert heeft t denk ik onderschat. Het gaat verder dan een Jackass-achtige grap, zeker omdat hij beveiliger is voor justitie. Ze gaan m nu helemaal natrekken, ook zn fokgeschiedenisquote:Op maandag 29 januari 2007 19:02 schreef Isabeau het volgende:
Nee, het was wel te verwachten, SC.
Freddie555quote:Op maandag 29 januari 2007 20:15 schreef Freddie555 het volgende:
Ja, het is makkelijker om "Jan met de pet" aan te vallen dan dat ze er serieus werk maken van hun "gatenkaas beveiliging" en hun soms niet te begrijpen regeltjes - als ik iemand op zijn fouten wijs, en dat vaker moet doen en nog steeds luistert die persoon niet, tja, dan vraagt dat soms drastische acties... in dit geval met een knipoog. Ikzelf begin dan heeeel sarcastisch te reageren, maar vond de actie van Os gepast daar het om regels gaan die blijkbaar heel makkelijk omzeild kunnen worden, en degene die die regels dan ook nog verzinnen worden betaald van ons aller belastinggeld.![]()
Als ze Os gaan natrekken, so what? Hij stelt iets aan de kaak en zou nou ineens een staatsgevaarlijk persoon zijn? Give me a break!![]()
Os, nog steeds een top actie!
Doel je dan vooral op de reacties op de FP of iets anders?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is prima.![]()
Als jij het niet ziet ga ik je ook niet wijzer maken![]()
Doe niet zo overdreven manquote:Op maandag 29 januari 2007 19:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Precies. Robert heeft t denk ik onderschat. Het gaat verder dan een Jackass-achtige grap, zeker omdat hij beveiliger is voor justitie. Ze gaan m nu helemaal natrekken, ook zn fokgeschiedenis
ik ga mijn theezakjes voortaan verbranden ! Straks ontdekken ze dat ik van Jasmijn thee hou..quote:
Weg met die dildo'squote:Op maandag 29 januari 2007 20:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ga mijn theezakjes voortaan verbranden ! Straks ontdekken ze dat ik van Jasmijn thee hou..graven ze mijn hele container uit ofzo
Het is ook erg slim om het in de zeer nieuwsluwe maand januari te doen, zeker met deze stille formatie al denk ik dat het genie OS met al die dingen niet echt rekening heeft gehoudenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het zelf heel goed maar de media maakt er een hypje van.
vond je niet dat hij het heel lang rekte ?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is ook erg slim om het in de zeer nieuwsluwe maand januari te doen, zeker met deze stille formatie al denk ik dat het genie OS met al die dingen niet echt rekening heeft gehouden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |