Van de FPquote:Op maandag 29 januari 2007 08:25 schreef JeffereyMartin het volgende:
Zo zie je maar dat geen werk hebben niet gezond is... Oversight zit 'ziek' thuis (was zo vanochtend op het nieuws iig) en gaat van dit soort bullshit verzinnen om de tijd te doden![]()
quote:OK!ker Oversight, die een identiteitskaart kon aanvragen met het uiterlijk van 'de joker', blijkt te werken als beveiliger van de overheid. In zijn beroep beveiligt hij onder meer premier Jan Peter Balkenende in het Torentje en het ministerie van Algemene Zaken. Oversight, die in het dagelijks leven Robert Coleman heet, noemt zichzelf zelfs beveiligingsmedewerker van Balkenende.
De Rijksvoorlichtingsdienst heeft inmiddels bevestigd dat Coleman als beveiliger voor het Torentje heeft gewerkt. Op de stelling dat het te denken geeft dat iemand die zo dichtbij de machtigsten van het land verkeert op deze manier met de wet omgaat, wil de RVD "om redenen van privacy" niet reageren. "Maar een persoonlijk beveiliger van Balkenende is hij niet. Coleman werkt voor een dienst die gebouwen van ministeries beveiligt, dus ook dat van Algemene Zaken", aldus RVD-voorlichter Henk Brons. Een foto geeft aan dat Coleman inderdaad
Coleman zit inmiddels enige tijd ziek thuis. Ook daarmee maakt hij gebruik van een maas in de wet. Coleman maakt wel vaker gebruik van fouten in de wet en wijst de bewuste verantwoordelijken daarop. "En dat ergert die mensen. Daarom hebben ze me naar huis gestuurd", aldus de FOK!ker. Vorige week vertelde Coleman al dat hij "in de beveiliging" zat, maar wat hij precies deed was toen nog niet bekend.
'De joker' heeft zijn identificatiebewijs nog steeds in zijn portemonnee zitten. "Ik heb keer op keer intern aangegeven dat de pasfotoregels voor de identiteitskaarten niet klopten. Maar ze wilden niet luisteren", legt hij uit. Dat was voor hem de reden om uit de school te klappen. De burgemeester van Hellevoetsluis wil dat Coleman zijn ID-kaart inlevert, maar dat is hij niet van plan. Volgens de burgemeester heeft Coleman gelogen over zijn aanvraag.
Hoe ontzettend kansloos zegquote:Op maandag 29 januari 2007 08:25 schreef JeffereyMartin het volgende:
Zo zie je maar dat geen werk hebben niet gezond is... Oversight zit 'ziek' thuis (was zo vanochtend op het nieuws iig) en gaat van dit soort bullshit verzinnen om de tijd te doden![]()
daar gaat je baantje, daahaag daahaag.quote:
dat gebeurt toch altijd, als je met je kop op de buis komt gaan mensen altijd gravenquote:Op maandag 29 januari 2007 09:21 schreef nokwanda het volgende:
Heel erg smerig stuk en foute journalistiek.
Bewuste poging om publieke opinie negatief te beinvloeden en de aandacht van de werkelijke problemen af te leiden door degeen die de actie heeft ondernomen in diskrediet te brengen.
Heel vies
Waar lees je uit dat hij in diskrediet wordt gebracht???quote:Op maandag 29 januari 2007 09:21 schreef nokwanda het volgende:
Bewuste poging om publieke opinie negatief te beinvloeden en de aandacht van de werkelijke problemen af te leiden door degeen die de actie heeft ondernomen in diskrediet te brengen.
Heel vies
OS had toch mèt alles erop en eraan.quote:Op maandag 29 januari 2007 07:08 schreef Mirage het volgende:
Rijbewijs zonder hoed en schmink
mergen dan maar ?
Des te dommer als mensen dan daardoor hard over de actie voerder persoonlijk gaan roepen en zo precies doen wat de bedoeling was.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat gebeurt toch altijd, als je met je kop op de buis komt gaan mensen altijd graven
Lees het stuk op de frontpage nog eens goed.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar lees je uit dat hij in diskrediet wordt gebracht???
dat is idd wel dubieus, hij moet mensen beschermen die verketterd worden door zijn grote roerganger jan Marijnissen. Het koningshuis; afschaffen, Balkenende; die man helpt mensen in de problemen met zijn asociaal beleid.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:35 schreef SCH het volgende:
Zou je je leven geven voor Jan Peter, Oversight
Het stuk is sowieso fout geschreven want hoe kan hij nu 'uit de school klappen'....... Maar ik vind niet dat ze hem echt in discrediet brengen, ze verhelderen de situatie alleen maar imoquote:Op maandag 29 januari 2007 09:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lees het stuk op de frontpage nog eens goed.
Joker' blijkt beveiliger Torentjequote:Op maandag 29 januari 2007 10:06 schreef Fjolle het volgende:
Heeft iemand dat stuk uit het AD?
http://www.ad.nl/binnenland/article1034291.ecequote:Op maandag 29 januari 2007 10:06 schreef Fjolle het volgende:
Heeft iemand dat stuk uit het AD?
Ik heb het stuk in het AD gezien en daar wordt hij niet in diskrediet gebracht volgens mij.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:49 schreef nokwanda het volgende:
Lees het stuk op de frontpage nog eens goed.
16 miljoen mensen die thuis 'ziek' gaan zitten zijn. Lekker makkelijk, wat tijd voor de kids het geld komt toch wel binnen. Denk dat het dan erg goed zou gaan ja, als dat er 16 miljoen zouden zijn. Miss heeft iemand er hier ook aan gedacht dat dergelijke wetten er zijn om de burgers te helpen?????quote:Op maandag 29 januari 2007 10:15 schreef longinus het volgende:
Ja hoor, ze gaan je leven uitspitten en nemen meteen aan dat als je ruim gebruik maakt van de wet je meteen een gevaar zou zijn geweest.
Ik ben er van overtuigd dat Oversight zijn werk juist goed doet vanuit zijn gevoel en overtuiging.
Deze manier van lijken pikken door de pers is walgelijk, maar helaas niks aan te doen.
Oversight, er moesten er meer zijn zoals jij, 16 miljoen of zo.![]()
Wat zit je nou interessant te doen als "bekende" van de familiequote:Op maandag 29 januari 2007 09:21 schreef nokwanda het volgende:
Heel vies
In een interview met Danny?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:49 schreef Mirage het volgende:
Ik heb mij er tot nu toe redelijk buiten gehouden, maar nu is er toch wel iets dat ik als toeschouwer even kwijt wil![]()
Ik zie een patroon.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:09 schreef JeffereyMartin het volgende:
Coleman zit al enige tijd ziek thuis. Naar eigen zeggen omdat hij vaker manco’s in allerlei regelingen aantreft en daar verantwoordelijken op wijst. ,,En dat ergert die mensen,’’ zegt Coleman. ,,Daarom hebben ze me naar huis gestuurd.’’
quote:Op maandag 29 januari 2007 10:52 schreef Echo99 het volgende:
[afbeelding]
-edit- Hij is die blonde (links)![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie een patroon.
Maar absoluut mijn (toverloze) petje af voor deze actie!
Mis ik iets, of mist het woordje 'serieus' hierin?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:57 schreef Mirage het volgende:
neem jij alle grapjes die gemaakt worden als iemand een vraag niet echt beantwoorden wil/kan ?
![]()
Dan gaat hij vreemd.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:52 schreef Echo99 het volgende:
[afbeelding]
-edit- Hij is die blonde (links)![]()
"is nog in dienst"quote:Op maandag 29 januari 2007 11:21 schreef De_Hertog het volgende:
Nu.nl: http://www.nu.nl/news/959(...)ligde_Binnenhof.html
weinig anders nieuwsquote:Op maandag 29 januari 2007 11:28 schreef FOKradio het volgende:
De NOS heeft flink wat op gang gebracht door het zo groot te brengen
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
"is nog in dienst"
"was beveiliger"
het suggestieve !
nou morgen nog niet waarschijnlijk,quote:Op maandag 29 januari 2007 11:47 schreef MikeyMo het volgende:
oh jeetje, het big brother idee...
geweldigm we leven in een van de meest vrije landen ter wereld en nog hebben we doemdenkers die bang zijn dat we morgen in een staat die strakkere regels heeft dan China
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:48 schreef Freeflyer het volgende:
het was te verwachten dat het over deze boeg gegooid zou worden.
en het is nog maar het begin.
overigens ben ik het helemaal eens met je verhaal!
Moet ik iemand nog iets uitleggen over de bewaarplicht van data. En de onzin hierachter.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:47 schreef MikeyMo het volgende:
oh jeetje, het big brother idee...
geweldigm we leven in een van de meest vrije landen ter wereld en nog hebben we doemdenkers die bang zijn dat we morgen in een staat die strakkere regels heeft dan China
Ja ! Check de post history van OS en je weet genoeg.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:53 schreef MikeyMo het volgende:
is dit het paranoia-fokkers verzamel topique?
Os is op het moment niet aanwezig en is niet in de buurt van een computer.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
OS als je die krant nog wilt PM dan maar ff waar ik 'm naartoe kan sturen.
Nee joh !quote:Op maandag 29 januari 2007 12:05 schreef Jimbo het volgende:
hey ik heb geen zin veel te lazen maar t heeft heel wat teweeg gebracht he ?hoe is t nu met met um ? , zijn dr nog problemen gekomen oid ? want ik dacht dat ik las dat ie ontslagen zo worden ? :/
okee, hij ligt klaar voor de post.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
Os is op het moment niet aanwezig en is niet in de buurt van een computer.
Hij is aan het uitwaaien van de drukte van vorige week.
ik PM je even met het adres.
euhm, ik denk het niet direct.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:21 schreef FOKradio het volgende:
Maar wordt OS nu in discridiet gebracht met het AD verhaal?
Ik zou eerder denken dat dit iets is om BZK of AZ tot een reactie uit te lokken.
Geen commentaar.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:05 schreef Drugshond het volgende:
@Mirage, zie je nergens geen nieuwe verdachte spijkers in de muur.
Het lullige aan het hele verhaal is inderdaad dat de gemeente gewoon heeft gedaan wat van hun verwacht wordt,quote:Op maandag 29 januari 2007 13:17 schreef longinus het volgende:
Het wordt duidelijk flink uitgespeeld nu, waarschijnlijk staan er belangen (geld) op het spel.
Tijdens de koude oorlog was rusland de slechterik want het hield zijn bevolking onder de duim, nu er geen koude oorlog meer is verzinnen ze een nieuwe en houden ze hier hun eigen bevolking onder de duim op een grotere en effectievere manier dan Stalin ooit had kunnen dromen.
Het valt me tegenwoordig vaker op dat de " pers" enkele gegevens bij elkaar zoekt en er een " verkopend verslag" van maakt, of het klopt maakt ze niet veel uit want mensen hebben een kort geheugen.
Oversight heeft zijn punt gemaakt, het zou de politiek sieren om hier wat van te leren.
Maak duidelijke regels die voor IEDEREEN gelden, willen ze hier niet aan voldoen dan kunnen ze of vertrekken of de gevolgen accepteren.
Het was ook de bedoeling van mij om het even duidelijk neer te zettenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:50 schreef SCH het volgende:
Bedankt voor je uitleg Mirage, kan me niet in alles vinden wat je schrijft maar snap de grote lijn wel - heb alleen de indruk dat je moet oppassen niet in alles een complot te zien - maar de gedachte achter jullie actie blijft stevig overeind hoor, daar niet van.
Klinkt alsof je hem dat zou gunnen ook... ziek.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:30 schreef -Angelus- het volgende:
Hahaha. Misschien gaat de joker wel zijn baan kwijt raken. Hahaha.
Te triest voor woordenquote:Op maandag 29 januari 2007 14:30 schreef -Angelus- het volgende:
Hahaha. Misschien gaat de joker wel zijn baan kwijt raken. Hahaha.
Klopt. Liever iemand die respect verdient dan iemand die een meeloper is - degene die respect krijgt is degene die een meerwaarde heeft, dus in the end zal overwinnen: een meeloper........ never mind......quote:Met respect en hulde koimt er geen brood o de tafel. Hahaha.![]()
Degene die respect vedient, kuck kuch, heeft een grote kans dat hij dadelijk zijn baan kan verliezen.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:08 schreef Freddie555 het volgende:
Klopt. Liever iemand die respect verdient dan iemand die een meeloper is - degene die respect krijgt is degene die een meerwaarde heeft, dus in the end zal overwinnen: een meeloper........ never mind......
Zal je maar geen zorgen maken over zijn baan - komt wel goed![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 14:52 schreef Freddie555 het volgende:
[..]
Te triest voor woorden![]()
Iemand stelt iets aan de kaak(wat al VEEL eerder had moeten gebeuren), heeft het dan ook vaker bij mensen neergelegd die er wat me zouden moeten doen(en er dus NIX mee hebben gedaan), en heeft vervolgens de BALLEN om ook echt een daad te stellen en iets duidelijk te maken naar iedereen....
Nogsteeds HULDE dat Os het heeft gedaan - ik zie anderen dit niet zomaar doen...... en zeker niet als ze iets niet eens zijn met hun baas want dan zijn ze bang hun baan kwijt te raken![]()
Mirage, geef Os nog maar eens een knuffel.... heeft hij ZEKER verdient!![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 10:24 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat zit je nou interessant te doen als "bekende" van de familie
Oversight pwned @ nieuwsbericht.
Nee klopt. Die valt wel mee vergeleken bij die op de frontpage. Die las ik vanochtend bij de koffiequote:Op maandag 29 januari 2007 10:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb het stuk in het AD gezien en daar wordt hij niet in diskrediet gebracht volgens mij.
Ohwww.. ik zie het al .. je bent eigenlijk aan het trollen HaHaHa.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:58 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Met respect en hulde koimt er geen brood o de tafel. Hahaha.![]()
Dat zal het hem zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 15:25 schreef Bastard het volgende:
Ohwww.. ik zie het al .. je bent eigenlijk aan het trollen HaHaHa.
En waarschijnlijk ben je nog een kloon ook HaHaHa.
De overheid bepaalt niet hoe jij er iedere dag uitziet. Dus hij overtreedt geen enkele regel. Levensovertuiging is niet een begrip dat uitvoerend beschreven is in de wet. Wellicht zegt zijn 'levensovertuiging' wel dat hij elke derde woensdag van het kwartaal zo geschminkt moet gaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:53 schreef bellerophon81 het volgende:
Wat ik dus niet begrijp:
Je moet kenbaar zijn op de foto zoals je door het dagelijks leven gaat. Met zijn "levensovertuiging" geeft hij aan dat hij IEDERE dag er zo uit ziet... Dan moet ie zich dus elke dag zo smincken... Anders vertreed ie vast wel een andere regel!
Ik heb perioden dat ik om de 2 maanden een andere haarkleur heb...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:53 schreef bellerophon81 het volgende:
Wat ik dus niet begrijp:
Je moet kenbaar zijn op de foto zoals je door het dagelijks leven gaat. Met zijn "levensovertuiging" geeft hij aan dat hij IEDERE dag er zo uit ziet... Dan moet ie zich dus elke dag zo smincken... Anders vertreed ie vast wel een andere regel!
Wacht even, is kleurspoeling een levensovertuiging?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:10 schreef Mirage het volgende:
Ik heb perioden dat ik om de 2 maanden een andere haarkleur heb...
van knalrood naar hoogblond en via kastanjebruin weer terug naar normaal.
En wie, wat of welke wet verplicht hem om het nu elke dag te dragen?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:53 schreef bellerophon81 het volgende:
Wat ik dus niet begrijp:
Ik zie eigenlijk niet zo verschil tussen het AD en de FP. En ik snap de kritiek richting journalistiek niet zo: het is gewoon aardig speurwerk en wel een leuke onthulling alhoewel je je kan afvragen hoe relevant het is voor de hele kwestie rond de ID dat deze jongeman de premier beveiligt of naast Maxima loopt. Dat zou interessanter zijn als hij in zijn vrije tijd bommen in elkaar knutselt of extreemrechtse demonstraties bezoekt enz.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee klopt. Die valt wel mee vergeleken bij die op de frontpage. Die las ik vanochtend bij de koffie
Ook goeiemorgen.
Dat is ook een beetje zoals ik het krantenbericht interpreteerde. Ze vallen Oversight aan, terwijl hij juist (en al veel eerder ook) wil wijzen op gaten in het systeem. En als er dan niet wordt geluisterd (waardoor in ziektewet) dan maar op deze 'ludieke' manier waar de media op afkomt.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:46 schreef SCH het volgende:
Ik vind het eerder een belastend voor het beveiligingsbedrijf en de RVD - OS wordt hier toch als een soort klokkenluider opgevoerd die misstanden aan de kaak stelt en het is typerend dat hij ziek thuis zit, in plaats van dat er iets met zijn kritiek gebeurt. Maar het is moeilijk om het naadje van de kous te weten als buitenstaander.
Wie bedoel je met 'ze'?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje zoals ik het krantenbericht interpreteerde. Ze vallen Oversight aan, terwijl hij juist (en al veel eerder ook) wil wijzen op gaten in het systeem. En als er dan niet wordt geluisterd (waardoor in ziektewet) dan maar op deze 'ludieke' manier waar de media op afkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |