denk dat we dan moeten verhuizen jongens..quote:Op maandag 29 januari 2007 14:54 schreef Zeurberus het volgende:
Maar stommie, als je een flipperkast wilt dan krijg je die natuurlijk
Pooltafel is ook een puik idee!
quote:Op maandag 29 januari 2007 14:55 schreef Djarum het volgende:
[..]
denk dat we dan moeten verhuizen jongens..
naar een rookhok ipv een rookhoek..
(ach, scheelt maar 1 letter)
jaaa.. met tosti's!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:57 schreef BeeDee het volgende:
Als het zo doorgaat, moeten we een grotere accomodatie gaan zoeken..![]()
Maar biljart (gewoon en pool) ,flipperkast en ach..mischien ook wel een gokkast, why not ?
Beetje kroeg idee is wel goed toch ?![]()
Geen Grolsch aub.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:57 schreef BeeDee het volgende:
Als het zo doorgaat, moeten we een grotere accomodatie gaan zoeken..![]()
Maar biljart (gewoon en pool) ,flipperkast en ach..mischien ook wel een gokkast, why not ?
Beetje kroeg idee is wel goed toch ?![]()
Nice.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Aha, de computer is wordt ook jouw brood dus..Bij mij ook in zekere zin, zit in de procesindustrie, maar heb niet gestudeerd ofzo. Ben een buitenman zeg maar. Maar tegenwoordig wordt alles met PC's bediend, dus.
![]()
Alleen ouderwetsequote:Op maandag 29 januari 2007 14:46 schreef Armageddon het volgende:
Hebben jullie ook een flipperkast hier?
Ik stel voor een drietal merken te gaan tappen, om het gastvrije karakter van het rokershoekje te benadrukken...quote:Op maandag 29 januari 2007 14:59 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Geen Grolsch aub.
[/Einde mededeling]
We lopen aardig van stapel hier..quote:Op maandag 29 januari 2007 14:59 schreef Zeurberus het volgende:
Dan moeten er ook draaitafels komen!
En een podiumpje voor de muziekkanten hier
Photoplayquote:Op maandag 29 januari 2007 15:02 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil zo'n kast waar je van die spelletjes op kan doen met foto's. Hoe heet dat ook al weer![]()
Zoek de 10 verschillen enzo, en dan met touchscreen, alles.
wordt gewaardeerd...quote:Maar stommie, als je een flipperkast wilt dan krijg je die natuurlijk
Dat jaquote:
Mja sorry, maar als ik rook en drink dan wil ik ook draaienquote:
Kijk gaat helemaal goed!quote:
We gooien 't in de groep..quote:
Ik ben veel dingen maar zeker geen mensenschuw.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:47 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Heb je een gezellige rokershoek hier, dan ga jij lekker staan flipperen.
Zelfs online kan je kennelijk nog mensenschuw zijn![]()
whehe, van rookhoek naar zuiphoek in 1 paginaquote:Op maandag 29 januari 2007 15:06 schreef BeeDee het volgende:
[..]
We gooien 't in de groep..
En wat sterke drank voor Q_B en andere liefhebbers, en frisdrank voor mixjes...![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Grote bek op internet en in het echt kwam er geen woord uit.
Eentje die zonder credit werkt! Gewoon op die knop drukken en dan komt ' ter uitquote:Op maandag 29 januari 2007 15:07 schreef Zeurberus het volgende:
Weet je wat opzich ook wel handig is
EEN PEUKENAUTOMAAT!
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:07 schreef Zeurberus het volgende:
EEN PEUKENAUTOMAAT!
En condooms!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:07 schreef Zeurberus het volgende:
EEN PEUKENAUTOMAAT!
Namen!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben veel dingen maar zeker geen mensenschuw.
Kan me wel herinneren dat in den begintijden op FOK! dat er een hoop wel waren. Grote bek op internet en in het echt kwam er geen woord uit.
guinnessquote:Op maandag 29 januari 2007 15:06 schreef Zeurberus het volgende:
Eigelijk wil ik wel Guinness op de tap (de echte he) maar denk dat daar weinig animo voor is
in de zin van 'Ik rook veilig of ik rook niet?'quote:
Hoe kunnen we dat nou vergeten idd..quote:Op maandag 29 januari 2007 15:07 schreef Zeurberus het volgende:
EEN PEUKENAUTOMAAT!
Zoiets jaquote:Op maandag 29 januari 2007 15:09 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
in de zin van 'Ik rook veilig of ik rook niet?'
Die twee gaan hand in hand...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:07 schreef Djarum het volgende:
[..]
whehe, van rookhoek naar zuiphoek in 1 pagina![]()
whehe. dit riekt naar andere activiteiten.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Laten we dan meteen een paar tabaksplanten neergooien in de hoek, we produceren onze eigen peuken wel.
En een paar cannabis sativa hollandica's...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Laten we dan meteen een paar tabaksplanten neergooien in de hoek, we produceren onze eigen peuken wel.
schuif eens op..quote:Op maandag 29 januari 2007 15:11 schreef Stommie het volgende:
bwoah gek, van al die ingevingen moet ik echt even zitten en een peuk roken mensen
*is 3 minuten passief aanwezig*
Kan jij gedachten lezen ?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:11 schreef Djarum het volgende:
[..]
whehe. dit riekt naar andere activiteiten.![]()
quote:
*ziet zichzelf in een spiegelquote:Op maandag 29 januari 2007 15:14 schreef Zeurberus het volgende:
andere activiteiten zijn best, zolang we het een beetje beperkt houden.
Geen zin om hier tegen een stel lijken aan te moeten ouwehoeren die alle plantjes op roken
Alles met maten hè ...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:14 schreef Zeurberus het volgende:
andere activiteiten zijn best, zolang we het een beetje beperkt houden.
Geen zin om hier tegen een stel lijken aan te moeten ouwehoeren die alle plantjes op roken
Ja een nuttige plant Het gaat over de Cannabis Sativa Hollandica Oftewel nederwietquote:Op maandag 29 januari 2007 15:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En een paar cannabis sativa hollandica's...bijten die mekaar eik ?
![]()
Een kenner...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ja een nuttige plant Het gaat over de Cannabis Sativa Hollandica Oftewel nederwiet
Doe Maar![]()
had ik nou nooit van jou verwacht spank!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ja een nuttige plant Het gaat over de Cannabis Sativa Hollandica Oftewel nederwiet
Doe Maar![]()
Doe Maar fan.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:18 schreef Djarum het volgende:
[..]
had ik nou nooit van jou verwacht spank!![]()
*klopt op borst van BDquote:Op maandag 29 januari 2007 15:20 schreef BeeDee het volgende:
Mensen...ben ff weg.Als ik terug ben nieuw deeltje met de door mij (*op borst klopt
) aangepaste OP..
![]()
Tot laterz...
Latersquote:Op maandag 29 januari 2007 15:20 schreef BeeDee het volgende:
Mensen...ben ff weg.Als ik terug ben nieuw deeltje met de door mij (*op borst klopt
) aangepaste OP..
![]()
Tot laterz...
ah!quote:
Onkuis werk?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:23 schreef Stommie het volgende:
*is even wat werk aan het doen*
Adioskiquote:Op maandag 29 januari 2007 15:24 schreef Djarum het volgende:
*gaat even douchen en de stad in!
Tot straks mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |