denk dat we dan moeten verhuizen jongens..quote:Op maandag 29 januari 2007 14:54 schreef Zeurberus het volgende:
Maar stommie, als je een flipperkast wilt dan krijg je die natuurlijk
Pooltafel is ook een puik idee!
quote:Op maandag 29 januari 2007 14:55 schreef Djarum het volgende:
[..]
denk dat we dan moeten verhuizen jongens..
naar een rookhok ipv een rookhoek..
(ach, scheelt maar 1 letter)
jaaa.. met tosti's!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:57 schreef BeeDee het volgende:
Als het zo doorgaat, moeten we een grotere accomodatie gaan zoeken..![]()
Maar biljart (gewoon en pool) ,flipperkast en ach..mischien ook wel een gokkast, why not ?
Beetje kroeg idee is wel goed toch ?![]()
Geen Grolsch aub.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:57 schreef BeeDee het volgende:
Als het zo doorgaat, moeten we een grotere accomodatie gaan zoeken..![]()
Maar biljart (gewoon en pool) ,flipperkast en ach..mischien ook wel een gokkast, why not ?
Beetje kroeg idee is wel goed toch ?![]()
Nice.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Aha, de computer is wordt ook jouw brood dus..Bij mij ook in zekere zin, zit in de procesindustrie, maar heb niet gestudeerd ofzo. Ben een buitenman zeg maar. Maar tegenwoordig wordt alles met PC's bediend, dus.
![]()
Alleen ouderwetsequote:Op maandag 29 januari 2007 14:46 schreef Armageddon het volgende:
Hebben jullie ook een flipperkast hier?
Ik stel voor een drietal merken te gaan tappen, om het gastvrije karakter van het rokershoekje te benadrukken...quote:Op maandag 29 januari 2007 14:59 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Geen Grolsch aub.
[/Einde mededeling]
We lopen aardig van stapel hier..quote:Op maandag 29 januari 2007 14:59 schreef Zeurberus het volgende:
Dan moeten er ook draaitafels komen!
En een podiumpje voor de muziekkanten hier
Photoplayquote:Op maandag 29 januari 2007 15:02 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil zo'n kast waar je van die spelletjes op kan doen met foto's. Hoe heet dat ook al weer![]()
Zoek de 10 verschillen enzo, en dan met touchscreen, alles.
wordt gewaardeerd...quote:Maar stommie, als je een flipperkast wilt dan krijg je die natuurlijk
Dat jaquote:
Mja sorry, maar als ik rook en drink dan wil ik ook draaienquote:
Kijk gaat helemaal goed!quote:
We gooien 't in de groep..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |