Ik ben veel dingen maar zeker geen mensenschuw.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:47 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Heb je een gezellige rokershoek hier, dan ga jij lekker staan flipperen.
Zelfs online kan je kennelijk nog mensenschuw zijn![]()
whehe, van rookhoek naar zuiphoek in 1 paginaquote:Op maandag 29 januari 2007 15:06 schreef BeeDee het volgende:
[..]
We gooien 't in de groep..
En wat sterke drank voor Q_B en andere liefhebbers, en frisdrank voor mixjes...![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Grote bek op internet en in het echt kwam er geen woord uit.
Eentje die zonder credit werkt! Gewoon op die knop drukken en dan komt ' ter uitquote:Op maandag 29 januari 2007 15:07 schreef Zeurberus het volgende:
Weet je wat opzich ook wel handig is
EEN PEUKENAUTOMAAT!
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:07 schreef Zeurberus het volgende:
EEN PEUKENAUTOMAAT!
En condooms!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:07 schreef Zeurberus het volgende:
EEN PEUKENAUTOMAAT!
Namen!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben veel dingen maar zeker geen mensenschuw.
Kan me wel herinneren dat in den begintijden op FOK! dat er een hoop wel waren. Grote bek op internet en in het echt kwam er geen woord uit.
guinnessquote:Op maandag 29 januari 2007 15:06 schreef Zeurberus het volgende:
Eigelijk wil ik wel Guinness op de tap (de echte he) maar denk dat daar weinig animo voor is
in de zin van 'Ik rook veilig of ik rook niet?'quote:
Hoe kunnen we dat nou vergeten idd..quote:Op maandag 29 januari 2007 15:07 schreef Zeurberus het volgende:
EEN PEUKENAUTOMAAT!
Zoiets jaquote:Op maandag 29 januari 2007 15:09 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
in de zin van 'Ik rook veilig of ik rook niet?'
Die twee gaan hand in hand...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:07 schreef Djarum het volgende:
[..]
whehe, van rookhoek naar zuiphoek in 1 pagina![]()
whehe. dit riekt naar andere activiteiten.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Laten we dan meteen een paar tabaksplanten neergooien in de hoek, we produceren onze eigen peuken wel.
En een paar cannabis sativa hollandica's...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Laten we dan meteen een paar tabaksplanten neergooien in de hoek, we produceren onze eigen peuken wel.
schuif eens op..quote:Op maandag 29 januari 2007 15:11 schreef Stommie het volgende:
bwoah gek, van al die ingevingen moet ik echt even zitten en een peuk roken mensen
*is 3 minuten passief aanwezig*
Kan jij gedachten lezen ?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:11 schreef Djarum het volgende:
[..]
whehe. dit riekt naar andere activiteiten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |