Je bedoelt dé Sophie Verstappen?quote:Op maandag 29 januari 2007 02:20 schreef dsquared het volgende:
inside nieuws!
Het zal nog wel allemaal niet definitief zijn maar het was daadwerkelijk Sophie Verstappen...
daar zou ik mn hond nog vanaf trappen...quote:Op maandag 29 januari 2007 02:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[afbeelding]
Deze übergeile milf dus...
en 'r vervolgens zelf opklimmen?quote:Op maandag 29 januari 2007 03:30 schreef Djarum het volgende:
[..]
daar zou ik mn hond nog vanaf trappen...
quote:Op maandag 29 januari 2007 03:58 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
en 'r vervolgens zelf opklimmen?
En dank je wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:56 schreef mitt het volgende:
sorry SHO, maar ik vind dit meer iets voor jullie
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:36 schreef HPoi het volgende:
"Volgens mevrouw Verstappen zocht Jos vaker de Grindbak op dan zijn vrouw."
(ANP)
Ik zie hem wel eens rijden bij ons in het dorp.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:42 schreef Dacide het volgende:
maar wel in bezit van een dikke audi rs6![]()
wees blij dat je hem niet hebt ingehaald. dan had ie je bewusteloos geslagen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zie hem wel eens rijden bij ons in het dorp.
Zijn zus woont tegenover mijn ouders.
Tijdje terug reed ik achter hem, maar ik kon hem niet bijhouden......de lul
Of van de weg geredenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wees blij dat je hem niet hebt ingehaald. dan had ie je bewusteloos geslagen.
Zoals met karten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
yep.quote:
Hij kwam jaren geleden meestal 1x in de maand naar het Jos Verstappen Kartcentrum in Echt om ff een snelle ronde te rijden die dan meestal de hele maand bovenaan de lijsten prijste van snelste tijden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jos is een irritant pikkie. ik kan me wel voorstellen dat zijn grindbak afentoe op zoek is naar een auto die eigenlijk net in haar parkeerplaats past.quote:
vosss die sssneller wasss dan Josss the Bosss? Da gleuf ik nie.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij kwam jaren geleden meestal 1x in de maand naar het Jos Verstappen Kartcentrum in Echt om ff een snelle ronde te rijden die dan meestal de hele maand bovenaan de lijsten prijste van snelste tijden.
Ik ging destijds best vaak karten en was best snel. Een paar keer sneller dan Jos toen ie er niet was.
1x kwam ik binnen en zat ie aan de bar zo te kijken van: "ey fuck-it, ik ben Jos the Boss!!"
Toen ik terug kwam van mijn kartsessie met mijn toenmalige vriendin en op het blaadje zag dat ik net ietsje sneller was zei ik hardop tegen haar: "hey kijk nou! Ik ben gewoon sneller dan Jos!!!"
En dan uiteraard op een volume dat ie het kon horen.
Hij was er niet echt van gecharmeerd, dat kan ik me nog wel herrinneren
Lach me suf, notquote:
Echt?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:12 schreef Dacide het volgende:
(wij, de Echtenaren, krijgen dit grapje al te horen sinds dat we geboren zijn)
Echt niet!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik was gister wel in Echt
Tussen 22:00 uur
Ja. Ik heb weleens tegen hem gekart. Hij kan het echt niet hebben als iemand hem ook maar lijkt in te halen.quote:
Denk dat het verhaal wel waar is. Jos voor de rechter omdat hij Sopie geslagen heeftquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:30 schreef Frida-ster het volgende:
Jos Verstappen, waardeloze coureur, waardeloze minnaar....
Waardeloze coureurs winnen niet de 24 uur van Le-Mansquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:30 schreef Frida-ster het volgende:
Jos Verstappen, waardeloze coureur, waardeloze minnaar....
Denk ook dat het waar is, het is een driftkop, dat is al meerdere malen gebleken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:45 schreef Emerson het volgende:
[..]
Denk dat het verhaal wel waar is. Jos voor de rechter omdat hij Sopie geslagen heeft
Leuk stel samen op de foto, romatischJos Verstappen samen met zijn vrouw Sophie in betere tijden
Maar toen was geluk nog heel gewoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |