abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 februari 2007 @ 16:53:17 #51
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46530546
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 18:09 schreef static het volgende:

[..]

Zoals met karten.
Ja. Ik heb weleens tegen hem gekart. Hij kan het echt niet hebben als iemand hem ook maar lijkt in te halen.
Als hij thuis ook altijd maar de beste en de snelste en de dominanste wil zijn, kan ik me goed voorstellen dat dit huwelijk gestrand is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_63883904
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:30 schreef Frida-ster het volgende:
Jos Verstappen, waardeloze coureur, waardeloze minnaar....
Denk dat het verhaal wel waar is. Jos voor de rechter omdat hij Sopie geslagen heeft

Leuk stel samen op de foto, romatisch Jos Verstappen samen met zijn vrouw Sophie in betere tijden
Maar toen was geluk nog heel gewoon

[ Bericht 17% gewijzigd door Emerson op 09-12-2008 18:32:20 ]
pi_63883999
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:30 schreef Frida-ster het volgende:
Jos Verstappen, waardeloze coureur, waardeloze minnaar....
Waardeloze coureurs winnen niet de 24 uur van Le-Mans
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:42:32 #54
136666 Relin
Suomi Powerrrr!
pi_63888556
...In de LMP2 klasse

Tja, het is geen onbekend gegeven dat de handjes van Jos niet al te vast zitten. Of hij Sophie daadwerkelijk een dreun heeft verkocht, dat zou me niks verbazen. 't Is niet goed te praten als het zo is, maar je weet ook niet waarom hij dat dan gedaan zou hebben...
Go Hard Or Go Home
http://www.rp-originals.nl
pi_63889624
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:45 schreef Emerson het volgende:

[..]

Denk dat het verhaal wel waar is. Jos voor de rechter omdat hij Sopie geslagen heeft

Leuk stel samen op de foto, romatisch Jos Verstappen samen met zijn vrouw Sophie in betere tijden
Maar toen was geluk nog heel gewoon
Denk ook dat het waar is, het is een driftkop, dat is al meerdere malen gebleken.
pi_63895019
Wat een vooroordelen toch weer.

En doen alsof de 24 uur van LeMans winnen een peuleschil is alleen maar omdat het niet in de LMP01 klasse is, is natuurlijk onzin. Die win je niet zomaar. Net als bijna alle races afgelopen seizoen.

Jos is gewoon een goeie coureur die de verkeerde manager heeft gehad en dat helaas zelf nooit heeft ingezien.

En of ie dat vrouwtje van hem gemept heeft of niet dat zullen wij wellicht nooit weten en daar mag de rechter over oordelen dacht ik zo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_63897273
Laat Jos nou maar eerst proberen te winnen van zijn vrouw in deze rechtszaak. Ze heeft een Ferrari in haar handen en Jos een oude Simtek. Jos gaat 8 maanden brommen let maar op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')