Boehoe.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:01 schreef F1Bas het volgende:
Nog ff en ik zet het geluid uit, wordt helemaal gestoord van die gast.
Als het niet voor Detroit was had je het zéker irritant gevonden.quote:
Je zou de andere speakers eens moeten horen.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als het niet voor Detroit was had je het zéker irritant gevonden.
Dit was de laatste dacht ik.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:06 schreef BitetheBullet het volgende:
Was dit trouwens de eerste technical waarvoor Rasheed een wedstrijd schorsing krijgt?
Het maakt het er niet beter op neequote:Op maandag 29 januari 2007 01:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Je zou de andere speakers eens moeten horen.Die van Detroit is in ieder geval origineel.
Maar Indy speelt gewoon slecht, ik begrijp dat je chagerijnig bent.
Oh jawel hoor, het gaat juist beter nu met de nieuwe spelers.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:08 schreef Djensen het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit jaar helemaal niet onder de indruk ben van Indiana, denk niet dat ze de playoffs halen..
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:41 schreef popolon het volgende:
Ik heb niet het idee dat de Pistons willen winnen van Indiana dit seizoen.
Klopt, winnen zou ook onverdiend zijn maar goed Detroit geeft ons steeds weer de kans.quote:Op maandag 29 januari 2007 02:59 schreef popolon het volgende:
10-0 run Pistons.
Dit gaat niet meer fout.
Echt overtuigend is het niet nee.quote:Op maandag 29 januari 2007 03:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt, winnen zou ook onverdiend zijn maar goed Detroit geeft ons steeds weer de kans.
hehe, go shaq..quote:Op maandag 29 januari 2007 11:25 schreef Robertje het volgende:
Shaq Chases Down Alleged Hit-and-Run Driver
MIAMI, Jan. 28 (AP)-- Shaquille O'Neal put his police skills to use early Sunday.
O'Neal, the Miami Heat's All-Star center and a reserve officer with the Miami Beach Police Department, followed a driver who allegedly crashed into his Cadillac Escalade and tried to flee the scene, the team said.
O'Neal and bodyguard Jerome Crawford followed the driver for about five minutes. When the driver, identified by The Miami Herald as 18-year-old Emmnueo Cibrin of Tampa, stopped near a gas station, O'Neal approached the car and summoned a nearby police officer.
Police did not release an incident report Sunday night. Miami-Dade Corrections officials said they had no record of anyone by Cibrin's name being booked on a criminal charge, and it was unclear if he was ticketed for any moving violations.
The incident happened around 4 a.m., shortly after the Heat got home from a Saturday game in Chicago. O'Neal was helping Crawford, a team security official, unload luggage outside Crawford's home in Miami's Coconut Grove neighborhood when the accident occurred.
O'Neal, through the team, said Sunday night that he followed proper police protocol during the chase, including pursuing at a safe distance and speed. He contacted police officers along the way, he said.
O'Neal was sworn in as a reserve officer in 2005. He has long said he intends to pursue a career in law enforcement when he retires from basketball.
Voor iedere Laker fan was dat een pijnlijk moment. Ik huil niet snel maar dat was echt om te huilen. Ik hoop echt dat het gerucht klopt.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:40 schreef ScienceFriction het volgende:
Lakers verliezen op het laatst van de Spurs... Finley die dit jaar nog niet echt geweldig speelt schiet em er op het laatst in
Het is gewoonweg treurig dat KG zolang onder het wanbeleid van Glen Taylor en Kevin McHale heeft moeten spelen en het pleit voor hem dat hij nog geen breuk geforceerd heeft.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 04:47 schreef popolon het volgende:
Tja KG speelt dit seizoen gewoon het beste seizoen.
Jullie mogen Flip wel terug hebben trouwens, ben hem al lang zat.Geruchten gaan dat ie naar de Gophers gaat.
Ja zoals in Miami bijv.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:48 schreef J-Will het volgende:
de B-B-B-Billups kerel? Wat een drama moet het in andere steden dan wel niet zijn
Ik heb alleen nog geen trade-materiaal voorbij zien komen, Miami heeft iig een point-guard nodig.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:15 schreef J-Will het volgende:
straks wellicht de laatste game van Jason in Heat-uniform? Ik zal er voor de eerste helft ofzo bijzijn in ieder geval.
Dat zou echt de grootste bonehead-move ooit zijn:quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:38 schreef popolon het volgende:
Billups zal ook wel voorbij komen in de geruchtenmolen.
Dan heb je pas een PG.
dat is geloof ik altijd een strijd tussen die tweequote:Op woensdag 31 januari 2007 01:43 schreef popolon het volgende:
Maar nog steeds, net zoal vorig seizoen, het beste TO/AST ratio.
ik denk dat Jwill's dagen over zijn hoor.
Jamison kan al niet meer meespelen, dat scheelt al.quote:Op woensdag 31 januari 2007 03:05 schreef popolon het volgende:
Dit is niet best.
En dan nog binnen de 10 punten zitten. Niet te geloven.
Jammergenoeg zend Sport1 altijd de verkeerde wedstrijd uitquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:56 schreef Colplay het volgende:
De Spurs verliezen van de Jazz en mogen vanavond aan de bak in Phoenix. Jammer genoeg zend Sport1 de andere wedstrijd uit....
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 05:05 schreef popolon het volgende:
Hup Suns.
Stu Lantz en Joel Meyersquote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:00 schreef popolon het volgende:
jack Nicholson is de commentator?
Pacers thuis, altijd lastig.quote:
Tot zover spelen de Pistons beter uit dan thuis. 12-9 thuis, 14-9 uit.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gelukkig spelen we 9 van de 11 thuis deze maand
Echt makkelijk gaat het niet, ook niet tegen de Bucks.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Tot zover spelen de Pistons beter uit dan thuis. 12-9 thuis, 14-9 uit.![]()
Ik denk dat dat overschat wordt. De East heeft duidelijk mindere cijfers dan de West maar er zijn maar weinig echt slechte teams. Elke wedstrijd zal knokken worden voor LA.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:57 schreef ScienceFriction het volgende:
Lakers doen de laatste tijd niet erg veel goeds...8 game road trip nog niet echt leker begonnen... juist een east coast trip moet toch heel wat wins opleveren zou je denken.
atlanta, milwaukee, boston, charlotte... toch wel heel slecht...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat overschat wordt. De East heeft duidelijk mindere cijfers dan de West maar er zijn maar weinig echt slechte teams. Elke wedstrijd zal knokken worden voor LA.
Misschien is de EC wat beter in balans dan de WC.
En mn stream doet het nietquote:Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef popolon het volgende:
De Nets gaan lekker, nu een OT loss tegen de Hawks.
Pistons @ Cavs is net begonnen.
TT schijnt ook gruwelijk te kunnen dunken, ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:29 schreef Djensen het volgende:
Het wil niet echt lukken voor de Nets in spannende wedstrijden, vannacht weer nipt verloren in OT. Eergister ook al dramatisch verloren door Lue..
Zeker zin in die All Star Game, en Dunk Contest > line up: Nate Robinson, Gerald Green, Dwight Howard en Tyrus Thomas. Mijn geld staat op Gerald Green
Pistons @ Knicks.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:52 schreef Sjaddaj het volgende:
Een vraag tussendoor:
Welke wedstrijd is het meest de moeite waard?
New Jersey - Washington of New York - Detroit
Als deze wedstrijden worden gespeeld ben ik zelf in New York, vandaar deze vraag.
De eerste wedstrijd bevat wat meer offensiefe teams denk ik, terwijl de laatst genoemde wedstrijd misschien een mooiere ambiance heeft......
Moeilijke keus vind ik.
Ik zou ook voor Knicks gaan, al is het alleen maar voor Madison Squire Garden. Andere wedstrijd is wel belangrijker en betere spelers. Dus als die twee te combineren zijn, is dat zeker een aanrader!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:52 schreef Sjaddaj het volgende:
Een vraag tussendoor:
Welke wedstrijd is het meest de moeite waard?
New Jersey - Washington of New York - Detroit
Als deze wedstrijden worden gespeeld ben ik zelf in New York, vandaar deze vraag.
De eerste wedstrijd bevat wat meer offensiefe teams denk ik, terwijl de laatst genoemde wedstrijd misschien een mooiere ambiance heeft......
Moeilijke keus vind ik.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef Stansfield het volgende:
Ik alleen WNBA. Dat is het nadeel van in de zomer naar NY gaan. Wel lachen om te zien.
Ik was er maar een paar dagen en toen waren de Yankees net op een uit trip van een paar wedstrijden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:26 schreef Colplay het volgende:
Das waar ja. Toen ik in de zomer in NY was ben ik bij de Yankees geweest.
Hij is alleen dit seizoen niet bepaald een underdog meer...quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:34 schreef ScienceFriction het volgende:
Arenas speelt dit jaar erg goed. Vindt het ook erg leuk om de underdog te zijn en kan overal wel een uitdaging uithalen.
Heel Washington niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:23 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Hij is alleen dit seizoen niet bepaald een underdog meer...
Dat maakt voor zijn mindset weinig uit op dit moment...quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:23 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Hij is alleen dit seizoen niet bepaald een underdog meer...
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef popolon het volgende:
De rest volgt.
Vanavond Kobe @ Detroit.
Kan ik hieruit misschien opmaken dat het de moeite loont om rond wedstrijddagen nog naar kaartjes te informeren bij de Nets?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Pistons @ Knicks.Altijd beladen wedstrijd.
Ik zou gewoon naar allebei gaan, Nets verkopen ook al niet meer uit dus.
Zou ik zeker doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:16 schreef Sjaddaj het volgende:
[..]
Kan ik hieruit misschien opmaken dat het de moeite loont om rond wedstrijddagen nog naar kaartjes te informeren bij de Nets?
De Knicks zullen wel uitverkocht zijn.....
NBC.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:59 schreef Ricard0j het volgende:
Weet iemand of Pistons-Raptors nog op een stream te zien is vannacht?![]()
Miami publiek.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:23 schreef ScienceFriction het volgende:
spurs-heat... aardige wedstrijd, maar het ziet er niet echt uitverkocht uit...
Lakers kijken is altijd zo frustrerend...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:51 schreef popolon het volgende:
Hup Lakers.
Lakers spelen vrij matig de laatste paar die ik gezien heb, the big struggle in the east.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:54 schreef ScienceFriction het volgende:
man oh man... dit gaat fou-hout!!!....
Lakers begonnen het seizoen 2-1 qua win/loss... toen werd het 3-2... and nu wordt het nog minder....quote:Op zondag 11 februari 2007 23:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Lakers spelen vrij matig de laatste paar die ik gezien heb, the big struggle in the east.
tied @ 81.
Nou is Kobe weer wel aanwezig, laat de rest het afweten.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Lakers begonnen het seizoen 2-1 qua win/loss... toen werd het 3-2... and nu wordt het nog minder....
Carter staat ook op de nominatie om weg te gaan bij de Nets.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:02 schreef Robertje het volgende:
Kidd naar de Cavs aub. Zal Vince niet erg blij mee zijn.
quote:February 11, 2007 -- IF IT'S not already a living lock, the time has come, the walrus says, for the 24-27 Nets to make a command decision - today, not tomorrow, not next week and definitely long before the Feb. 22 trade deadline when any leverage they may own now will be lessened or lost - to deal Jason Kidd and Vince Carter.
Should the franchise's two paramount players survive that cut-off date New Jersey consequentially is at the (no) mercy of Kidd's age (34) and Carter's contract opt-out option (this summer), as well as the recuperative powers of Richard Jefferson and Nenad Krstic.
Even if all four of those stars were to fall into perfect alignment next season, assuming an at-ease position would only prolong the inevitable, short term, at best. It's the fourth quarter. The wishing-and-praying-things-would-work-out-phase clearly has expired.
Two straight summers Rod Thorn and Ed Stefanski, duty-bound to avoid the luxury tax, attempted to surround Kidd, Carter and Jefferson with halfway competent understudies in hope of keeping the playoff ball/title dream alive.
Last season's good try was blunted by Cliff Robinson's untimely five-game suspension. This season is going nowhere worthwhile, either, regardless of how many games Carter can win at the end by his lonesome, or how much luck the Nets may latch onto for all the above reasons.
Time and the control of assets are dissolving on the double. Failure to dramatically renovate the roster, by getting something for Kidd and Carter while the getting is good, will trigger long-term damage.
Radical surgery, not masking tape and Band-Aids, is what's needed. Thinking creatively and constructively is what's required. Unlocking and reloading is what the situation demands.
A couple weeks ago, I revealed the Lakers had offered a couple first-round draft picks and several expiring contracts for Kidd. Chris Mihm, Aaron McKie, etc., and Jordan Farmar were mentioned.
Kwame ($8.2M/9M) Brown, out forever, and apparently four more weeks due to a mangled ankle, would almost have to be included in order to conform to with NBA trade conditions. That is, unless Shammond Williams, Smush Parker, Maurice Evans and Luke Walton were included in the mix, along with the league maximum $3M in cash to pay off McKie and Williams at least. I would also expect any deal involving Brown to include Jason Collins being re-routed to L.A.
At any rate, the L.A. media essentially confirmed the disclosure. Since then GM Mitch Kupchak and Phil Jackson have downplayed prospects any time soon of importing an established point guard or a big man to supplement an undersized 30-21 team that's dropped six of its last 10.
I tend to link deception, not discretion, with Jackson. In this case, it's a batch of both. According to the source that provided the original, juicy news, the Kidd conversation only briefly was deactivated. The way I hear it, Nets management is seriously considering accepting the offer. (Do it, then!)
The bidding isn't limited to L.A. I have it on excellent authority the Cavaliers - desperate to relieve LeBron James of his playmaking-for-others-and-himself obligation, and transform him into an open court, post-up receiver - called the Nets to voice their fondness for Kidd.
"I don't look for that to happen," said someone in the know. "Given the choice between playing in Cleveland with LeBron or in Los Angeles with Kobe, I suspect we know which way Kidd would lean. You definitely don't want an unhappy impact player."
OK, so imagine for a moment the luxurious lineup of Kobe, Lamar Odom, Andrew Bynum, Walton (I can't see them giving him up) and Kidd, who has two years left after this at $19.7M and $21.3M. A major contributing factor, of course, in the Nets' coherent thought process to let go is Marcus Williams' validation he's ready already to run the offense and handle the associated pressure. Starting fresh with the suave rookie as the team's fulcrum point is actually a comforting proposition.
Add Jefferson and Krstic and whatever you get worth keeping for Kidd (and Carter), and you've got a nice new nucleus to rebuild around. Obviously, if Kidd goes, Carter must be dispatched, too. Finding a team to assume his free agent-in-waiting risk is a problem, no doubt. It'd almost have to be a team convinced his prized presence can place it on a championship pedestal, or near enough to it to compete with the Mavericks, Suns, Spurs, Rockets, Pistons, Jazz, Lakers (with Kidd) and healthy Heat.
The Magic may fit that profile. Staggering of late, having lost six of ten, management may consider Carter exactly the offensive force it needs to compliment Dwight Howard. No question they'd torture any and all defensive concepts.
What could Orlando offer the Nets for Carter ($15.1M)? This is sheer speculation: Grant Hill's expiring $16.9M contract, a No. l pick and one of their four points, Travis Diener (664G).
What inducements can Orlando offer Carter to re-enlist? It certainly helps to have a legit co-star in place for a team on the rise, someone to share the limelight/weight with. More critical, perhaps, he was born and raised in Daytona Beach and his baby daughter lives in the Vincinity.
Then again, someone with the Nets might want to actually ask Carter what his intentions are.
Kidd is 34 jaar... en hij is goed, maar ik wil er niet teveel voor opgeven hoor.. 34 jaar en injury prone... nah... doe maar niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:07 schreef J-Will het volgende:
verschrikkelijk zoiets
Kidd naar LA of Cleveland? Zou voor beiden teams gruwelijk goed zijn. Cleveland heeft al jaren geen écht goeie guard meer gehad geloof ik. LA moet het met Streetball Parker doen. Die man zorgt wel voor highlights maar kampioenschappen win je er niet mee.
quote:Steve Nash will miss the All-Star Game because of an injured shoulder and Allen Iverson, who has a sprained ankle, will also not play in the Feb. 18 game.
Doet me denken aan een marathonrenner die echt de richting de finishlijn strompelt...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:28 schreef Colplay het volgende:
Lakers verliezen al wer hun vijfde op rij, dit keer thuis van de Cavs. De All-Star break komt voor hun echt op een goed moment.
hahaha, nu maar hopen dat ze deze serie na de break gewoon door zetten...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Doet me denken aan een marathonrenner die echt de richting de finishlijn strompelt...
Alleen de eerste drie rondes van het NCAA tournament zijn op deze manier te zien, de ontknoping (final four) wordt niet gratis aangeboden (maar is vast wel te volgen met een TVU player or sopcast).quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:40 schreef popolon het volgende:
Voor de basketballliefhebbers die March Madness (ontknoping in het college basketball) online gratis willen bekijken.
Homohaterquote:
Ja, echt te treurig gewoon.quote:
Dat wil je nu echt wel. De Lakers hebben een ervaren man nodig, dat is nu wel duidelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:10 schreef ScienceFriction het volgende:
ou me niks verbazen als hij echt weer gaat spelen dat-ie dan bij de Lakers terecht komt. Niet dat ik hem daar graag wil zien, maar het zou me niet verbazen...
Whehehehe... Niet echt een geweldige dunk of zo, maar de stickerplakker is natuurlijk een noviteitquote:Op zondag 18 februari 2007 21:12 schreef popolon het volgende:
Barkley (44) vs. Bavetta (67)
En de meest originele dunk: Dwight Howard Sticker Dunk - 2007 Slam Dunk Contest
Weet ik. 't zijn maar funbetsquote:Op maandag 19 februari 2007 01:50 schreef popolon het volgende:
Wedden op All Star games.
't kan echt alle kanten op, ik zou, als ik zou wedden, juist na de all star break wedden.
Dan gaat 't er om.
Linkje naar TNT? want in TVU zit 't niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:55 schreef popolon het volgende:
Ik kijk het op televisie, HD.
All star is op TNT, voor als je een stream zoekt.
Ik weet niet hoe dat werkt.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:56 schreef jmac het volgende:
[..]
Linkje naar TNT? want in TVU zit 't niet.
quote:Op maandag 19 februari 2007 01:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat werkt.
Ik geef je het kanaal waar het op is, hier in Michigan is dat kanaal 33. Geen idee of dat op TVU ook zo is.
Ja ik zei het net al in de live-chat van wos @ http://wos.johan-derksen.com dat 't wel intertoys basket lijktquote:Op maandag 19 februari 2007 03:05 schreef popolon het volgende:
Die ring op beide baskets, zit 'ie wel vast?
Weg, vanwege legal issues. Ze zonden nba-allstar weekend illegaal uit en hebben daardoor problemen gekregen met de NBA. Hij is dus (tijdelijk) weg.quote:
Thuis makkie. Uit ook.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat denken jullie van San Antonio Spurs to beat Atlanta
Live stream kanaalquote:
Of ze zijn gewoon niet zo goed als iedereen aan het begin dacht. Vorig jaar 7th seed, nu op plek zes, dus ook hier is de verbetering marginaal. Maar ze hebben nog zes uur de tijd om wat te doen tot de trade-deadline en anders kunnen ze Pippen nog binnen halen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:05 schreef ScienceFriction het volgende:
Wat is dat met de Lakers??? Ze missen Kwame en Walton wel heel erg...
Ervaring.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:05 schreef ScienceFriction het volgende:
Wat is dat met de Lakers???
Dat lijkt me erg overdreven... Wade komt gewoon terug over 3-4 week, en 't maakt in' het oosten ook niets uit of je nu 3e of 7e wordt...quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:51 schreef BitetheBullet het volgende:
Say goodbye to this season, Wade ligt er waarschijnlijk zes weken uit![]()
Niet echt verrassend... toch blij dat de Lakers geen trade hebben gemaakt..quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:53 schreef popolon het volgende:
Trade deadline is voorbij, geen noemenswaardige trades.
Toch wel, voor mij. Had Bibby, Kidd of Gasol eerlijk gezegd wel verwacht.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Niet echt verrassend...
Gasol werd je gewoon flauw van, die geruchten liepen maanden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:00 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Toch wel, voor mij. Had Bibby, Kidd of Gasol eerlijk gezegd wel verwacht.
Lakers hadden dat met Shaq en Kobe (zo ongeveer), maar het is wel uitzonderlijk om dan ook nog veel succes te hebben. Een van de twee hoeft maar een slechte shooting night te hebben en de kansen voor je team dalen dramatisch.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:56 schreef J-Will het volgende:
twee spelers met 30+ punten en de rest minder dan tien. Dat lijkt me geen gezonde verdeling...
Da's nou juist zijn grootste probleemquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:20 schreef Nouk het volgende:
'Pippen plans to get back out of retirement.'
De chemie is er nog niet, wat niet zo gek is als je kijkt naar hoe weinig ze samen hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 06:18 schreef popolon het volgende:
Raar dat Denver niet echt beter wordt: Met Camby, Iverson en Anthony heb je gewoon drie all stars in je team.Coaching? Hello G. Karl?
Ik zou geen moeite doen, die wedstrijd wordt nergens spannend.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:08 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen om 16:20 is er op Nederland 1 een samenvatting te zien van Miami vs Dallas.
Ik kan natuurlijk ook kijken naar de tijd die genoemd wordtquote:Op zondag 25 februari 2007 16:56 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Ik zou geen moeite doen, die wedstrijd wordt nergens spannend.
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:58 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook kijken naar de tijd die genoemd wordt![]()
True rivalry.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:13 schreef Jeroen_M het volgende:
Ja spannende pot... Benieuwd of sheed nog terug komt. Maar wat triest dat benny wordt uitgefloten zeg.
jaquote:Op zondag 25 februari 2007 19:24 schreef SixtY het volgende:
pff, wordt het weer is bij nos uitgezonden mis ik het![]()
Mart is altijd helemaal in zijn element als die een NBA wedstrijd verslaat.![]()
Vond het commentaar van Smeets juist bij tijd en wijle minder, verteld al in het begin van de samenvatting dat het nooit een wedstrijd wordt...quote:Op zondag 25 februari 2007 17:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Maaruuh, de wedstrijd was inderdaad niet al te boeiend. Zonder Wade is Heat toch wel erg kwetsbaar, en op het einde werden ze wat gefrustreerd o.a. Shaq. Dirk was trouwens wel lekker op dreef, een stuk of 31 punten en 14 (?) rebounds. Mart Smeets deed het commentaar trouwens wel aardig.
Ik vind het commentaar altijd belabberd. Smeets gooit er wat info uit, maar legt dan niet uit waarom het slecht is...quote:Op maandag 26 februari 2007 09:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Vond het commentaar van Smeets juist bij tijd en wijle minder, verteld al in het begin van de samenvatting dat het nooit een wedstrijd wordt...![]()
Doen dan een beetje moeite en doe alsof Miami nog terug kan komen (ok, zonder Wade is dat lastig).
als je niet beter wist zou je bijna denken dat hij de NBA belachelijk maakt:
" Die gek" <--- O'Neal
"Bij Dallas hebben ze ook gevonden waar ze goed in zijn - de bal afgeven aan Dirk"
Maar wel weer goed:
"Nadeel van de NBA is dat ze steeds jongere spelers aantrekken, en dat is niet goed voor die spelers, voor de NBA en de colleges"
Je zag het ook in LA hoor toen Shaq naar de Heat ging... Wat applaus en veel boe-geroep. Ik vond Shaq ook mar een lul toen hij net wegging naar Miami... eeft 2 jaar geduurd, maar nu kan ik toch glimlachen dat hij zijn 4e titel heeft.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:43 schreef Nouk het volgende:
Die Piston fans die Wallace uitfluiten....
Wat een mongolen zeg. Zonder Wallace waren ze nooit zover gekomen.
Ben je dat niet gewend op de Nederlandse voetbalvelden?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:43 schreef Nouk het volgende:
Die Piston fans die Wallace uitfluiten....
Wat een mongolen zeg. Zonder Wallace waren ze nooit zover gekomen.
zo'n geweldige basketballer was ie zelf nu ook weer nietquote:Op maandag 26 februari 2007 12:36 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik vind het commentaar altijd belabberd. Smeets gooit er wat info uit, maar legt dan niet uit waarom het slecht is...Bovendien fabriceert Smeets nogal eens wat onzin om het vervolgens als feit te brengen
![]()
Valt me wel tegen van een ex basketbalspeler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |