quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.![]()
Duke was toch de gedoodverfde favoriet?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | Pittsburgh North Carolina Alabama Ohio State Texas A&M Duke Florida LSU Wichita State Wisconsin Kansas Washington Arizona Butler Memphis Marquette Gonzaga Connecticut Nevada Syracuse Oklahoma State Maryland Xavier Georgia Tech |
Invasion niet meer afgekeken, was een beetje flets aan het einde, toen bekend was dat de serie geen tweede seizoen zou krijgen. moet wel eerst mijn pc thuis een plekkie geven en weer aansluiten voordat ik weer kan gaan downloadenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:00 schreef popolon het volgende:
Ik geef weinig om Pitt, ik heb er niet op de universiteit gezeten. Ik ken iemand die dat wel heeft.
o.t. Guard, heb je invasion nog uitgekeken? Een nieuwe serie in de VS, Heroes, is echt goed. Zou ik zeker eens bekijken.
Staan ook nog bovenaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:41 schreef Robertje het volgende:
Ik vond Forida heel erg goed....eigenlijk nog steeds.
Voor het eerst in 8 jaar een keer drie op rij verloren...quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Duke...Drie op rij verloren... gaat nog niet echt lekker of zo.
Heb je je Duke shirt wel meegenomen naar Ierland?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Duke...Drie op rij verloren... gaat nog niet echt lekker of zo.
Uiteraard!! Is mn lievelingst-shirt... (misschien tijd voor n nieuwe)quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Heb je je Duke shirt wel meegenomen naar Ierland?
Is ie nou al versleten?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:15 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Uiteraard!! Is mn lievelingst-shirt... (misschien tijd voor n nieuwe)
hmmm tempting....quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Is ie nou al versleten?Nou je weet me te vinden. Misschien wil Guard ook wel een bestelling.
Ik weet niet naar welke zender jij kijkt maar de Amerikaanse tv laat zelden dequote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:22 schreef Guard het volgende:
Goede redenen om toch maar te kijken:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
't Is de moeite niet, hij weet zelf ook niet waar 'ie het over heeft.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:07 schreef Guard het volgende:
hmm lastig om zo'n niet zo'n serieuze opmerking (voorzien van een licht ironische ondertoon) te begrijpen, ondanks het gebruik van smilies....![]()
Dus voor de mensen die geen March Madness op tv ontvangen....quote:NCAA March Madness on Demand registration is now open! Once again, you will be able to watch live game broadcasts of CBS Sports television coverage of the NCAA Championship on your computer for free!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |