Daarom zit ik ook in de commissie, om te voorkomen dat de rest zich teveel laat gaan. Maar een beetje voor lul gaat ze toch echt wel staan hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:05 schreef Levitation het volgende:
Ik weet wel -en heb dat ook duidelijk verkondigd- dat voor mij de vriendschap over zou zijn als ze me enorm voor lul zouden zetten. Vrienden doen dat elkaar gewoon niet aan.
![]()
Gezellige dag of avond vind ik prima. Maar een kippenpak of andere ongein is bij mij einde vriendschap.![]()
Duh, Verkeerstuin? April? Dat ben je toch niet vergeten hequote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Assen? Heb ik wéér wat gemist?![]()
Maar van mij hoef je geen ongein te verwachten, ik ben zo onschuldig als een pasgeboren kuikentje.
Hij hoeft er toch niet mee te lopen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:08 schreef Troel het volgende:
Ik heb vandaag bij de bloemist een boeketje op laten maken als voorbeeld, maarvindt het echt niet echt wat zeg maar
Je weet... 5 hersencellen enzo!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Duh, Verkeerstuin? April? Dat ben je toch niet vergeten he
Ik heb dat ook gezegd, en ik heb ook nog zelf besloten wie er mogen komen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik weet wel -en heb dat ook duidelijk verkondigd- dat voor mij de vriendschap over zou zijn als ze me enorm voor lul zouden zetten. Vrienden doen dat elkaar gewoon niet aan.
![]()
Gezellige dag of avond vind ik prima. Maar een kippenpak of andere ongein is bij mij einde vriendschap.![]()
Ik organiseer de boel gewoon zelfquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gezegd, en ik heb ook nog zelf besloten wie er mogen komen.
Het schiet nu lekker op Shira. Spannend hoor. Komende week nog een aantal dagen vrij?quote:
Dit zeggen we dus ipv "i do" en "i take you to be my hubby.wife, to have and to hold"quote:I (name), choose you (name) to be my (husband/wife), my partner in life, my best friend and my one true love.
I love you more each day than I did the day before, I trust you and respect you, I can laugh with you and cry with you, You are everything that I need.
I give you my hand, my heart, and my love.
Ik ook!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het schiet nu lekker op Shira. Spannend hoor. Komende week nog een aantal dagen vrij?
Ik krijg 4 dagen vrij en nog 1 dag voor ondertrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |