Nu al? Het begon vorige week pas bij mijquote:Op zondag 4 maart 2007 21:40 schreef pluisje het volgende:
Poeh, het is nog een half jaar, en het begint nu wel te kriebelen hier
Jij bent een manquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nu al? Het begon vorige week pas bij mij
(we gaan over 2 weken trouwen)
Die zijn inderdaad akelig nuchterquote:
Alleen van mijquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Rick heeft dus ook nog nergens last van?
Wauw wat een adviezen allemaal! Zo zie je maar dat je veel meer aan gevraagde (FOK!)adviezen hebt dan ongevraagde uit de familie!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:46 schreef leonieke het volgende:
Wokje: in jullie geval zou ik niet persé een huwelijkscontract aangaan. Als jullie allebei ongeveer evenveel hebben, lijkt het mij niet nodig om dat nu te doen. Later kan je nog altijd zien wat je wilt doen met de erfenissen (als er bv kinderen zijn, naar wie gaat dan het persoonlijk vermogen van de overledene? ...)
Wat wel interessant kan zijn bij een eventuele aankoop van een huis ofzo en één persoon brengt meer in dan de ander is dat even noteren op een blaadje papier met bv de afspraak dat als je uit elkaar gaat de persoon die meer heeft ingebracht dat deel extra krijgt bij een verdeling, het allebei ondertekenen en bij de notaris laten bewaren. Kost je normaalgezien niets extra en dan zit je ook al safe.
Hebben jullie de kaart bij een drukker laten maken? Of via internet?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:39 schreef wokje het volgende:
eeh unicode support is ff weg.. sorry voor de typos
En @Diaan73: Dan wordt het dubbel feest op de 25e!!![]()
Ja ach.. Je trouwt maar een keer..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:44 schreef freecell het volgende:
Hmm , wij hebben 170 kaarten verstuurd, was wel erg duur geworden dan
170quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:44 schreef freecell het volgende:
Hmm , wij hebben 170 kaarten verstuurd, was wel erg duur geworden dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |