Het ruige leven begint weerquote:

Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:31 schreef Tally het volgende:
PurpleRose.. Ik ben er dit keer weer niet bij!

Ik wil tally en der opel ook wel eens zien.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ik ga je zooooooooooooooo missen daar

Ik word volgende week geopereerd en mag dan 2 weken mn bed niet uit..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ik ga je zooooooooooooooo missen daar

Ik heb ook geen idee hoe ik met 2,34€ rond moet komen eigenlijkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:54 schreef RealZeus het volgende:
Godverdegodver.
Nou,mijn komst staat weer op losse schroeven.
Volgens mijn werkgever wordt het basisloon(dwz het loon over je vaste uren) van te voren betaalt en de overuren krijg je achteraf.
Kijk ik vanmorgen bij internetbankieren,hebben ze godverdegodver,maar het loon van anderhalve week werken gestort.Dus ik moet even vragen hoe dat zit en als er niet meer gelapt wordt moet ik de maand met 400 euro doorkomen.Dan kan ik dus niet naar Utrecht.
Morgen weet ik of het goed komt of niet.
![]()

nee dan een nieuwequote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:24 schreef Sebasser het volgende:
Kom, laten we de meet 3 week verzetten voor tally

Tally zegt:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:25 schreef Tally het volgende:
Nou dat dus Sebasser..
En ik kan niet antwoorden op msn
Weet niet waarom..

Daar kan je net 2 en een half broden voor kopenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee hoe ik met 2,34€ rond moet komen eigenlijk

Naja eten is het probleem niet, ik zit al bijna 48 uur zonder eten...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar kan je net 2 en een half broden voor kopen

Stuur een emailtje naar oprah.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:30 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Naja eten is het probleem niet, ik zit al bijna 48 uur zonder eten...

quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:30 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Naja eten is het probleem niet, ik zit al bijna 48 uur zonder eten...

Je bent ook bezig met het Yvonne-dieet?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:40 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb al wel 2 pakken appelsap en 4 kleine pakjes appelsap op

Dieet? Riep iemand?!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je bent ook bezig met het Yvonne-dieet?

3 maal daag 2 ons stof.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja hoi. Kan je mij een goed dieet voorschrijven?

Man oh man. Ik loop achter met m'n avatar en sig.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
3 maal daag 2 ons stof.
doorspoelen met lichaamsvocht.

Nogal ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:01 schreef Sebagger het volgende:
[..]
Man oh man. Ik loop achter met m'n avatar en sig.

vindje?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:02 schreef SiemeN het volgende:
Je nieuwe sig is wel tof trouwens, Sebas.

Goedemiddag.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:03 schreef SnowDoggg het volgende:
Wat doen die kutklonen hier?!!!!![]()
![]()
![]()
Goedemiddag![]()

quote:

Tering.quote:

hahaha, hihihihi, ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:25 schreef dominique.90 het volgende:
haha ! zin in de meet 8)
tot 9 feb allemaal

quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:27 schreef SiemeN het volgende:
Oh. Er komen nog 16 jarige tiener meisjes ook?!.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |