Ik dronk vroeger super veel koffie en dan zat ik zonder grenzen te zuipen, de ene kop na de andere, tegenwoordig 5 koppen maximaal. Geen 5 potten meer want je hart gaat dan tekeer inderdaad. Het is een pep middel te noemen.
Beperken met koffie heb ik ook gedaan ondertussen dus 
![]()
   En bij bier hou ik het op 6 kleine blikjes die ik koop in een 6-pack. Gisteren 5 uur gedronken met 6 kleine blikjes.  En dat is netjes. Bij bier had ik op een gegeven moment de neiging om steeds meer te kopen.  Het begint bij 3 halve liters en het worden er 4 en zo ga je richting de 6 en nog verder  
![]()
   Doseren is dan veel beter want alcohol verstoort het denken dus ook gigantisch. Daarbij is een 6 pack meer dan genoeg 
![]()
   Als ik om 18:00 begin met een eerste biertje en ik drink 5 uur lang met 6 kleine blikjes dan kan ik tot 23:00 drinken.  Niet dat ik zo nodig heb van bier, het smaakt me gewoon goed 
![]()
   Ik kan dus echt genieten van een biertje 
![]()
Over dat oproepen van dromen, ik beeld me dan bijvoorbeeld een hele hoge toren in en dan laat ik mezelf op die toren staan en dan spring ik van die toren en dan begin ik te vliegen. Zonder dat ik echt in slaap gevallen ben.   Het voelt dan wel aan als lucide droom 
![]()
Vannacht ook een schommel ingebeeld en toen heb ik van mijn bed een schommelbed gemaakt, ik voelde mezelf dus echt op een lekkere schommel liggen en zo ben ik ook in slaap gevallen.  Een schommel die heel vloeiend en rustig heen en weer schommelde. 
Heet dat visualiseren?  Ik beeld me een schommel in en ik zie een schommel voor ogen zomaar omdat ik aan een schommel denk en dan ineens ga ik plaats nemen in die schommel zodat het lijkt dat ik echt op een schommel aan het slapen ben 
![]()
Een andere manier van vliegen dat is een vogel inbeelden, als ik mezelf een vogel doe inbeelden dan zie ik dus echt een vogel voor ogen die aan het vliegen is. En dan kan ik mezelf verplaatsen in die vogel vannacht.
Ook pas sinds kort mee bezig.  Zo heb ik van alles opgeroepen. Complete situaties op straat waarbij ik met vrachtwagens aan het gooien was en waar mensen rondliepen en dan gaat zo'n situatie op een gegeven moment een eigen leven leiden zodat ik zelf niet meer hoef in te beelden. Dan komen complete gesprekken naar voren dus ook.  Dan lijk ik aan het dromen te zijn maar ik ga hier meer op oefenen.
Inbeelden van een film en dan in de film stappen om zodoende de eigen droom te bepalen. Zo ben ik nooit meer afhankelijk van wat voor droom ik op de kiezen krijg.  Ik ben actief bezig met het bepalen van de droom op dat moment en dan kan ik alles tot leven roepen.
Ik heb vannacht geprobeerd om nieuwe voorwerpen te maken, iets compleet anders naar voren brengen.   Ook ogen proberen te visualiseren, ik was bezig met de meest mooie ogen te maken van de vrouw die ik in de dromen ging ontmoeten. En als ik dan aan mooie ogen denk dan zie ik ineens ogen naar voren komen, en bevalt het oog en de kleur van het oog niet, dan maak ik er wat anders van. En dat gaat impulsief van aard, ik hoef niet echt veel moeite te doen op dat moment.
Gebroeders ko kwam even spontaan naar voren, ik dacht aan de gebroeders ko en ik zie 2 broers staan naast elkaar. Heel duidelijk 
![]()
En zo kon ik vannacht constant wat nieuws visualiseren.
Mijn eigen film-maatschappij openen  
 Als ik op de een of andere manier die dromen kan vast leggen op een compacte drager of wat anders, dan kan ik dromen gaan verkopen.  Eigen entertainment op de markt brengen.  Dan produceer ik die ene droom over dat paradijs met dat lekkere water en dat strand en nog meer, en vervolgens breng ik die droom op de markt zodat mensen uit 10000 keuze's een droom kunnen kiezen die echter is dan echt 
![]()
Dan is het een zaak om erachter te komen hoe ik droomwerelden uit kan breiden, droomwerelden produceren die groter zijn dan het bestaan overdag. En vervolgens moet ik een manier zoeken om die droom compact te maken zodat ik op ieder moment erin kan stappen, en zodat ik die droom kan geven aan anderen.
Een droom kopen voor 24,88 euro en dan het mooiste paradijs waar je in kunt gaan leven.  En dan blijven produceren van dromen 
![]()
    Steeds wat nieuws proberen te verzinnen.  
Een droom over oorlog in vietnam, dan ga ik mezelf inbeelden dat ik in vietnam ben en vervolgens gaat die film ook een eigen leven leiden, dan kan ik een tank-besturen alsof het echt is of een vliegtuig of op het veld.  En vervolgens ook die droom op de markt brengen.
Total recall achtig 
[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 31-01-2007 14:31:26 ]