abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:48:25 #201
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45843485
me neither
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:49:08 #202
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45843507
ze zijn fokking high man!
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_45846976
Mogguh...
Nog steeds met, of is het alweer met...koppijn
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_45846981
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:45 schreef Normalneo het volgende:
vampje ik ga je morgen weer spreken..maar ik ga nog even verder met het schrijven van mijn gedachtes zoo..dan leessssss..jjeeeee moorrrrgggeeen gewoon terug..wat ik wel kan proberen..is een massage op afstand..

dan heb ik je locatie nodig..

gaat de hoofdpijn misschien over...als ik zo ook ga liggen; doe ik je lekker maseren ..
Oe..... Een massage, dat klinkt goed!
  woensdag 31 januari 2007 @ 05:54:08 #205
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45846983
quote:
Het CDA, als regeringspartij in de kabinetten-Balkenende verantwoordelijk voor de invoering ervan, veranderde vorig jaar in aanloop naar de verkiezingen van standpunt. De regeling zou vooral nadelig zijn voor chronisch zieken, ouderen en gehandicapten.
Dit bovenstaande gaat over de no-claim. Ik wil hier graag even op reageren. k het is volgens de gegevens nadelig voor sommige partijen? Dan geef je deze partijen desnoods verplicht de no-claim volledig terug. De "rest" van de mensen kan dan alsnog aanspraak maken op de no-claim. Hebben de gehandicapten e.d. een mooi extra-tje, maar ook de burger in dit land die een beetje zuinig aan doet met de zorg.

Het kost ze zeker weer te veel he..ja sorry wanneer krijgen wij eens een keer wat extra's? Ik zie helemaal niks terug behalve de energieterugave omdat ik zo zeunig heb gedaan dit jaar.

Ach ik ga vanmiddag weer klagen als ik terug ben..

kijk dat mag wel morren..en klagen..maar ik moet nu echt gaan..
sollie vampje..

(je weet wel..werk)
pi_45847014
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 05:54 schreef Normalneo het volgende:

[..]

Dit bovenstaande gaat over de no-claim. Ik wil hier graag even op reageren. k het is volgens de gegevens nadelig voor sommige partijen? Dan geef je deze partijen desnoods verplicht de no-claim volledig terug. De "rest" van de mensen kan dan alsnog aanspraak maken op de no-claim. Hebben de gehandicapten e.d. een mooi extra-tje, maar ook de burger in dit land die een beetje zuinig aan doet met de zorg.

Het kost ze zeker weer te veel he..ja sorry wanneer krijgen wij eens een keer wat extra's? Ik zie helemaal niks terug behalve de energieterugave omdat ik zo zeunig heb gedaan dit jaar.

Ach ik ga vanmiddag weer klagen als ik terug ben..

kijk dat mag wel morren..en klagen..maar ik moet nu echt gaan..
sollie vampje..

(je weet wel..werk)
pi_45847653
goeie mogguh!
voor de zoessie

Gister een dinnetje van de mavo op bezoek gehad, was erg gezellig zo meteen werken...
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:00:01 #208
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45847933
mogge
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Moderator woensdag 31 januari 2007 @ 09:27:28 #209
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45848328
Hoi Metro, hoe gaat het met jou?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_45848942
zooooooo koffie pauze
collega van me heeft net hier een gevulde snoeppot neergezet, is dat toch niet heeeel gemeen???!!!
pi_45848983
ow hallo metro en senesta hoe is het met jullie?
  Moderator woensdag 31 januari 2007 @ 10:18:29 #212
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45849216
Hier gaat het goed hoor draculettetje, druk maar goed.
En met jou?
Een gevulde snoeppot voor je neus is erg gemeen inderdaad
pi_45849481
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 10:18 schreef senesta het volgende:
Hier gaat het goed hoor draculettetje, druk maar goed.
En met jou?
Een gevulde snoeppot voor je neus is erg gemeen inderdaad
heeel gemeen ja, heb het dan ook niet kunnen laten om mezelf maar te trakteren op een snoepje of 2
Voor de rest gaat het redelijk, wachten op recalidatie centrum duurt (te) lang, maar heb volgende week gesprek met arts om urgentie aan te vragen.
Voor de rest heb ik niks te klagen.....

goed te horen dat het goed met je gaat, ben je ook drukker omdat je een blauw kleurtje hebt?
ps pauze voorbij dus moet weer aan het werk...
  Moderator woensdag 31 januari 2007 @ 10:39:46 #214
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45849682
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 10:31 schreef draculettetje het volgende:

[..]

heeel gemeen ja, heb het dan ook niet kunnen laten om mezelf maar te trakteren op een snoepje of 2
Voor de rest gaat het redelijk, wachten op recalidatie centrum duurt (te) lang, maar heb volgende week gesprek met arts om urgentie aan te vragen.
Voor de rest heb ik niks te klagen.....

goed te horen dat het goed met je gaat, ben je ook drukker omdat je een blauw kleurtje hebt?
ps pauze voorbij dus moet weer aan het werk...
Het is wel wat drukker, maar ik vind het erg leuk hoor.
Het is nu zowiezo om me heen ook erg druk.
Mijn moeder is bezig met een scheiding en dus ben ik veel met haar bezig, en ondertussen zijn ze hier in en om huis ook bezig met verbouwen dus het is gewoon veel op het moment.

Balen dat je zo lang moet wachten op het revalidatie centrum, hoe lang zou je zonder urgentie nog moeten wachten?
pi_45850336
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 10:39 schreef senesta het volgende:

[..]

Het is wel wat drukker, maar ik vind het erg leuk hoor.
Het is nu zowiezo om me heen ook erg druk.
Mijn moeder is bezig met een scheiding en dus ben ik veel met haar bezig, en ondertussen zijn ze hier in en om huis ook bezig met verbouwen dus het is gewoon veel op het moment.

Balen dat je zo lang moet wachten op het revalidatie centrum, hoe lang zou je zonder urgentie nog moeten wachten?
Ik vind je ook wel mooi in het blauw hoor! Het klinkt ook idd druk om je heen!
Hoe lang ik precies nog moet wachten is moeilijk te zeggen, hangt van de ontslagen af, maar er werd gezegd dat ik nog niet zo hoog op de lijst sta dat ik binnenkort een oproep kon verwachten, de schatting was 2 a 3 mnd nu nog.
Dat was het in november ook al (en daarvoor 2 mnd gewcht voordat ik de intake kreeg)
pi_45851721
goedemiddag

ik zit in het verkeerde topic

mes excuses
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_45852535
zooo weer thuis! Oogjes willen nu echt dicht, ik kruip mn bedje in!
  Moderator woensdag 31 januari 2007 @ 12:58:50 #218
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45853466
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 12:24 schreef draculettetje het volgende:
zooo weer thuis! Oogjes willen nu echt dicht, ik kruip mn bedje in!
Slaap lekker
  woensdag 31 januari 2007 @ 13:50:19 #219
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45854856
Goede morgen

Ligt het aan mij of werd er wazig gepost in mijn afwezigheid gisteren

Ik heb vannacht goed geslapen alleen erg laat in slaap gevallen.

En NormalNeo ik kan je af en toe niet volgen Is niet erg, zo konden mensen mij ook vaker niet volgen hier.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  Moderator woensdag 31 januari 2007 @ 13:52:40 #220
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45854920
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen

Ligt het aan mij of werd er wazig gepost in mijn afwezigheid gisteren

Ik heb vannacht goed geslapen alleen erg laat in slaap gevallen.

En NormalNeo ik kan je af en toe niet volgen Is niet erg, zo konden mensen mij ook vaker niet volgen hier.
Ha ha, ja is best wazig he
Ik slaap steeds laat de laatste weken.
Ik heb zo'n zin in het voorjaar
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:01:20 #221
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45855149
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:52 schreef senesta het volgende:

[..]

Ha ha, ja is best wazig he
Ik slaap steeds laat de laatste weken.
Ik heb zo'n zin in het voorjaar
Ik val ook steeds later in slaap. Vannacht bezig geweest met oproepen van voorwerpen even in bed. En bewegende beelden opgeroepen. En dan geen trip beelden maar echte beelden. Maar ik heb geen zin om het uit te leggen nu omdat ik net wakker ben. Ik kan het even niet uitleggen hoe ik film beelden zelf produceer en hoe ik die beelden echt zie. De meest bizarre zaken kan ik naar voren toveren en dan kan ik zelf in die film stappen, een soort van eigen droom opwekken dus. Ik beeld me een film in en ik stap in de filim. Zo hoef ik maar te denken aan een willekeurig voorwerp en ik zie dat voorwerp duidelijk voor ogen. Als ik mezelf een vrachtauto zie optillen dan lijken die beelden echt te zijn en als ik dan die scene doe oproepen dan stap ik in die scene en zo kan ik dromen tijdens het waken. Een compleet andere manier van dromen.

Het voorjaar staat eraan te komen gelukkig. Even wat anders weer.

Ben overigens lekker rustig

Gisteren goed werk gedaan op de weblog. De juiste zaken naar voren gebracht.

Ben wel kapot

Maar daar is de koffie toch voor gemaakt?

[ Bericht 19% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 31-01-2007 14:07:46 ]
  Moderator woensdag 31 januari 2007 @ 14:08:23 #222
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45855357
Ik krijg altijd hartkloppingen als ik teveel koffie drink, ik probeer het dus ook te beperken.
Heb jij daar nooit last van?
Ik heb soms wel het idee gehad dat jij heel veel koffie dronk, nooit last van gehad?
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:18:30 #223
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45855673
Ik dronk vroeger super veel koffie en dan zat ik zonder grenzen te zuipen, de ene kop na de andere, tegenwoordig 5 koppen maximaal. Geen 5 potten meer want je hart gaat dan tekeer inderdaad. Het is een pep middel te noemen.

Beperken met koffie heb ik ook gedaan ondertussen dus En bij bier hou ik het op 6 kleine blikjes die ik koop in een 6-pack. Gisteren 5 uur gedronken met 6 kleine blikjes. En dat is netjes. Bij bier had ik op een gegeven moment de neiging om steeds meer te kopen. Het begint bij 3 halve liters en het worden er 4 en zo ga je richting de 6 en nog verder Doseren is dan veel beter want alcohol verstoort het denken dus ook gigantisch. Daarbij is een 6 pack meer dan genoeg Als ik om 18:00 begin met een eerste biertje en ik drink 5 uur lang met 6 kleine blikjes dan kan ik tot 23:00 drinken. Niet dat ik zo nodig heb van bier, het smaakt me gewoon goed Ik kan dus echt genieten van een biertje

Over dat oproepen van dromen, ik beeld me dan bijvoorbeeld een hele hoge toren in en dan laat ik mezelf op die toren staan en dan spring ik van die toren en dan begin ik te vliegen. Zonder dat ik echt in slaap gevallen ben. Het voelt dan wel aan als lucide droom

Vannacht ook een schommel ingebeeld en toen heb ik van mijn bed een schommelbed gemaakt, ik voelde mezelf dus echt op een lekkere schommel liggen en zo ben ik ook in slaap gevallen. Een schommel die heel vloeiend en rustig heen en weer schommelde.

Heet dat visualiseren? Ik beeld me een schommel in en ik zie een schommel voor ogen zomaar omdat ik aan een schommel denk en dan ineens ga ik plaats nemen in die schommel zodat het lijkt dat ik echt op een schommel aan het slapen ben

Een andere manier van vliegen dat is een vogel inbeelden, als ik mezelf een vogel doe inbeelden dan zie ik dus echt een vogel voor ogen die aan het vliegen is. En dan kan ik mezelf verplaatsen in die vogel vannacht.

Ook pas sinds kort mee bezig. Zo heb ik van alles opgeroepen. Complete situaties op straat waarbij ik met vrachtwagens aan het gooien was en waar mensen rondliepen en dan gaat zo'n situatie op een gegeven moment een eigen leven leiden zodat ik zelf niet meer hoef in te beelden. Dan komen complete gesprekken naar voren dus ook. Dan lijk ik aan het dromen te zijn maar ik ga hier meer op oefenen.

Inbeelden van een film en dan in de film stappen om zodoende de eigen droom te bepalen. Zo ben ik nooit meer afhankelijk van wat voor droom ik op de kiezen krijg. Ik ben actief bezig met het bepalen van de droom op dat moment en dan kan ik alles tot leven roepen.

Ik heb vannacht geprobeerd om nieuwe voorwerpen te maken, iets compleet anders naar voren brengen. Ook ogen proberen te visualiseren, ik was bezig met de meest mooie ogen te maken van de vrouw die ik in de dromen ging ontmoeten. En als ik dan aan mooie ogen denk dan zie ik ineens ogen naar voren komen, en bevalt het oog en de kleur van het oog niet, dan maak ik er wat anders van. En dat gaat impulsief van aard, ik hoef niet echt veel moeite te doen op dat moment.

Gebroeders ko kwam even spontaan naar voren, ik dacht aan de gebroeders ko en ik zie 2 broers staan naast elkaar. Heel duidelijk

En zo kon ik vannacht constant wat nieuws visualiseren.

Mijn eigen film-maatschappij openen

Als ik op de een of andere manier die dromen kan vast leggen op een compacte drager of wat anders, dan kan ik dromen gaan verkopen. Eigen entertainment op de markt brengen. Dan produceer ik die ene droom over dat paradijs met dat lekkere water en dat strand en nog meer, en vervolgens breng ik die droom op de markt zodat mensen uit 10000 keuze's een droom kunnen kiezen die echter is dan echt

Dan is het een zaak om erachter te komen hoe ik droomwerelden uit kan breiden, droomwerelden produceren die groter zijn dan het bestaan overdag. En vervolgens moet ik een manier zoeken om die droom compact te maken zodat ik op ieder moment erin kan stappen, en zodat ik die droom kan geven aan anderen.

Een droom kopen voor 24,88 euro en dan het mooiste paradijs waar je in kunt gaan leven. En dan blijven produceren van dromen Steeds wat nieuws proberen te verzinnen.

Een droom over oorlog in vietnam, dan ga ik mezelf inbeelden dat ik in vietnam ben en vervolgens gaat die film ook een eigen leven leiden, dan kan ik een tank-besturen alsof het echt is of een vliegtuig of op het veld. En vervolgens ook die droom op de markt brengen.

Total recall achtig

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 31-01-2007 14:31:26 ]
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:48:07 #224
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45856556
Vannacht was ik dus echt bezig om mijn eigen bedrijf inhoud te geven. Ik was bezig met oproepen van dromen en films en ondertussen was ik aan het denken hoe ik richting de toekomst die film of droom kan vastleggen. Wie weet kan ik het wel vast leggen met focus en gedachtes. Dat ik er met denken iets van kan maken. Dat ik helemaal geen compact disc nodig heb. Zoals ik vaak beweer dat ik materie kan maken met denken, ik heb vaker beweerd dat ik een fles spa-citroen kan maken door eraan te denken, en dat denk ik nog steeds. " De kracht van gedacht". Stel nou ik heb een complete droomwereld in elkaar gezet en vervolgens weet ik de techniek hoe ik die droom ergens op kan opslaan. Dan is mijn concept dus klaar En wie weet klinkt het wel onmogelijk en zeg dat alles mogelijk is als je weet hoe het werkt, ik zal er zeker iedere avond mee aan de slag gaan. Het gebeurt ook impulsief en spontaan. Als ik in bed lig na een dag bezig zijn dan ga ik met het denken en verklaren verder, vanzelf denk ik wel eens over iets na, en zodra ik dan over iets na denk dan zie ik het dus. Als ik nadenk over een gesprek met iemand dan zie ik die persoon samen met mij praten. Dan kan ik ruzie bijleggen of juist schelden of wat anders, en dan beweeg ik mezelf dus ook en dan kan ik weglopen of de bus pakken of met vrachtauto's gooien of zwemmen. Sinds kort dus. Sinds vannacht

Ook paas-eieren. Ik liet mensen en kinderen paas-eieren zoeken en uit die paas-eieren kwamen allemaal bewegende wezentjes uit. Kleine duiveltjes die gingen rondspringen en andere wezens die op dit moment niet bestaan. En dan zag je die kinderen in een deuk liggen. Een compleet andere manier van paas-eieren zoeken

Ik zag vannacht toekomst-perspectief hierin, een bedrijf waar meer mensen in staat zijn tot oproepen van de meest mooie en bizarre en actie dromen, en vervolgens een manier naar voren brengen waarmee je de verschillende interactieve films en dromen toegankelijk kunt maken voor iedereen.

Heb je naast de muziek-cd en de dvd en de games op dvd een ander vorm van entertainment.

En dan het liefst gratis, omdat dreaming is free mijn motto is.

Dreaming is free. En dan proberen om sponsor-geld naar voren te brengen op de een of andere manier. Sponsor-geld zodat ik overal ter wereld nieuwe indrukken kan opdoen zodat ik weer verse inspiratie hebt tot het produceren van nieuwe dromen.

Stel nou je kunt 100 verschillende vakantie-oorden vast-leggen in een compacte droom waar iedereen toegang tot heeft, waarbij mensen echt aan de coctails zijn en waar mensen in een gezonde zon liggen en waar mensen in water zwemmen die een vele grotere senstatie geeft dan in de realiteit.

Waarom zouden mensen nog dure reizen boeken als je voor 9,99 euro een trip kunt binnen halen in je huiskamer waar je onbeperkt gebruik van kunt maken?

Ik denk ook dat het technische kantjes heeft dat oproepen van beelden en het maken van een droom of film. Als ik denk aan een persoon die ik ken, dan zie ik die persoon helemaal voor me tot in details. Als ik zoals vannacht dacht aan Sonic, dat snelle computer-wezen van de Sega dan zie ik Sonic voor me tot in details.

Alsof alle elementen en beelden al vast liggen in het systeem ( ik noem het altijd systeem) en dat je alleen door eraan te denken al het beeld voor ogen krijgt.

Als iets bestaat dan ligt het misschien ergens vast gelegd, en dan hoef je maar de naam van iets te noemen en je ziet het naar voren komen.

Dromenvanger begint goede vormen aan te nemen Alleen is het dromen-lanceerder

Het mooiste zou zijn als ieder mens het zelf kan natuurlijk. Dat ieder mens plaats kan nemen in een film, droom of spel. Maar dan is het wel even zo handig dat je geen moeite meer hoeft te doen. Dat je op commando alsof je op een knop drukt de droom in kunt stappen. En dan is droom dus een manier van leven elders.

Als mensen op het vliegveld moeten wachten, dan lanceren ze gewoon een droom Of dat het zo ver gaat dat er alleen nog maar droom-werelden zijn. Als je in een paradijs kunt leven en je kunt er echt eten en drinken en alles, waarom zou je dan nog werken? Als je plaats kunt nemen in een gratis bestaan zonder betalen voor producten, waarom zou je dan kiezen om te werken voor je geld?

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 31-01-2007 14:55:00 ]
  Moderator woensdag 31 januari 2007 @ 14:54:11 #225
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45856726
Dagdromen, heerlijk he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')