abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 januari 2007 @ 19:08:00 #106
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45799283
Hoe doe je dat?

Hebben je handen ogen?

Kun je met reuk zien tegenwoordig?

Je maakt met nieuwsgierig nu

Of zijn het de para-lympics in online gesprekken voeren
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 29 januari 2007 @ 19:09:33 #107
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45799350
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe doe je dat?

Hebben je handen ogen?

Kun je met reuk zien tegenwoordig?

Je maakt met nieuwsgierig nu
rennen door het bos in het donker wel ja
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 29 januari 2007 @ 19:10:16 #108
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45799383
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

rennen door het bos in het donker wel ja
Explain

Met je handen zien? Dus je handen hebben ogen?

Of is dat iets dat met gevoel te maken heeft?

Kan me er vrij weinig bij voorstellen. Of is het je hele lichaam dat meespeelt? Je kunt toch niet alleen met handen zien of wel soms?

En waarom alleen in het bos in het donker?

Lukt het in de stad niet?
  maandag 29 januari 2007 @ 19:13:27 #109
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45799509
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:10 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Explain

Met je handen zien? Dus je handen hebben ogen?

Of is dat iets dat met gevoel te maken heeft?

Kan me er vrij weinig bij voorstellen. Of is het je hele lichaam die meespeelt? Je kunt toch niet alleen met handen zien of wel soms?

En waarom alleen in het bos in het donker?

Lukt het in de stad niet?
in de stad lukt het niet.. veels te licht... heb een keertje gepaintballt in een donker bos...
als je dan hard rent moet je heel goed luister naar het geruis van bosjes en goed je handen voor je uit houden om niet full speed tegen een boom aan te rennen.

Ogen zijn zwaar overrated..
stay frosty
  maandag 29 januari 2007 @ 19:21:14 #110
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45799835
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

in de stad lukt het niet.. veels te licht... heb een keertje gepaintballt in een donker bos...
als je dan hard rent moet je heel goed luister naar het geruis van bosjes en goed je handen voor je uit houden om niet full speed tegen een boom aan te rennen.

Ogen zijn zwaar overrated..
Je bent dan toch wel bezig met je bewustzijn of niet soms

Dat ogen overrated zijn ben ik het mee eens. Maar alleen met handen red je het echt niet. Je moet een inschatting kunnen doen van de ruimte die je om je heen hebt zodat je weet hoe je je kunt bewegen en dat zit dus echt tussen de oren.

Vandaar de vraag of jij met je lichaam alleen weet in te schatten hoeveel ruimte je hebt zodat je niet tegen een boom loopt.

Tussen de oren of boven het hoofd vindt de inschatting toch plaats van beoordeling of niet soms?

En dan zijn ogen slechts een lichaamsdeel inderdaad. Toch gaat het zeker ook om kijken in het donker, je ogen staan voor focus. Ogen daar focus je mee. Dus ogen zijn zeker van belang maar daarboven is meer aan de hand volgens mij.

Een focus met de ogen kan voor meer zorgen.

Als jij rent dan gebruik je je ogen ook om te kijken recht vooruit. Zelfs in de complete duisternis. Je kijkt recht vooruit. Zouden je ogen alle wegen opdraaien dan zou je vallen.

Ogen die omhoog schieten dat staat voor dolheid. Recht vooruit kijken staat voor controle.

Dus sowieso ben je afhankelijk van je ogen.
  maandag 29 januari 2007 @ 19:25:04 #111
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45799996
Maar ik ga uit dat het jou lukt zonder ogen en hoofd even

Waar ligt je aanhechtingspunt als je zonder hoofd en ogen functioneert

Zomaar nieusgierigheid dus. Als iemand wat beweert dan wil ik meer weten daarover.
  maandag 29 januari 2007 @ 19:31:53 #112
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45800245
Ninja's kunnen het toch ook of niet?

Toch heb ik met een soort van Ninja gesproken om het maar even Ninja te noemen, maar die concentreren zich dus zeker met focus in het donker. En focus in het donker gaat toch vanaf de ogen of niet?

Als je als mens naar buiten gekeerd bent dan ga je naar buiten via de ogen toch?

Ik wel in ieder geval, alles gebeurt via mijn ogen. Als ik concentreer dan concentreer ik via mijn ogen.
  maandag 29 januari 2007 @ 19:35:56 #113
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45800383
haha ik heb het gevoel alsof ik net uit een biegthokje kom
stay frosty
  maandag 29 januari 2007 @ 19:41:49 #114
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45800592
Ik wil altijd weten hoe mensen iets meemaken.

Dat je in het donker kunt zien en lopen weet ik wel, maar goed Ik wil dan weten hoe je dat doet. Als ik in het donker loop dan ben ik ook bezig om met handen uit te reiken om muren te zoeken en heb ik ook de neiging om op tast te zoeken. Als ik lig en niet hoef op te staan is dat wat anders.

Ik kap ermee

Ik heb de neiging om opdringerig te worden omdat ik alles wil weten

Ik kap nu, ik ben te onderzoerig ingesteld en dat is niet goed.

Kom ik in de winkel en wil ik weten over pin-machines in de winkel

Op een gegeven moment ga ik teveel vragen omdat ik alles wil weten
  maandag 29 januari 2007 @ 19:45:03 #115
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45800698
Zometeen kaas-fondue

Om even wat anders aan te kaarten

Maar Barra, loop je dus echt vaker in complete duisternis in een bos rond ? Uit interesse wederom
  maandag 29 januari 2007 @ 19:49:43 #116
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45800877
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Zometeen kaas-fondue

Om even wat anders aan te kaarten

Maar Barra, loop je dus echt vaker in complete duisternis in een bos rond ? Uit interesse wederom
meestal 1x per jaar... ik trainde vaak met jongens uit dienst.. die waren buiten dienst om ook een echte einheid... en die gingen dan 1x per jaar paintballen op het dienstterrein met mensen waarvan ze vonden dat ze fysiek niet veel onderdeden ... ik hing altijd op het randje qua conditie
stay frosty
  maandag 29 januari 2007 @ 20:27:06 #117
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45802372
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Zometeen kaas-fondue
lekker heb forel gegeten met stoomgroenten.. ook goed te eten..
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  maandag 29 januari 2007 @ 20:33:10 #118
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45802596
quote:
Op maandag 29 januari 2007 20:27 schreef Normalneo het volgende:

[..]

lekker heb forel gegeten met stoomgroenten.. ook goed te eten..
ik zweer bij stoom groente... gezond en makkelijk
stay frosty
  maandag 29 januari 2007 @ 22:12:37 #119
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45807160
Respect voor Lord Oversight!
stay frosty
pi_45808226
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 30 januari 2007 @ 05:40:34 #121
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45814968
heb ik wat gemist?
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_45815803
mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_45816283
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 05:40 schreef Normalneo het volgende:
heb ik wat gemist?
och, mwoah
http://frontpage.fok.nl/page/idbewijs
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_45817511
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom denken alle TRU mensen dat ik gister jarig was?

Maar iedereen bedankt anyway
kom ik weer even met een late reactie, omdat er een bepaald persoon (zoessie ) je toen begon te feliciteren!
pi_45817553
ow en mogguh trouwens
  dinsdag 30 januari 2007 @ 11:15:45 #126
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45818360
Goedmorgen beste mensen

Ik stop met schrijven denk ik. Heb liggen nadenken en ben wakker geworden over mijn manier van schrijven en de hoeveelheid van schrijven. Het schrijven zet teveel in werking en ik word er druk van.

Ik zal in word schrijven voortaan in een dagboek, en dan geen vreemde zaken maar zaken over hoe ik me voel op een ander gebied.

Kan zijn dat ik alsnog af en toe eens een bericht op schrijf maar ik ga bewuster bezig zijn. En dan noem ik het weer bewust en dan zegt bewust dus vrij weinig maar ik bedoel meer met verstand. Ik kan in een trip gaan zitten in een mum van tijd maar ik wil iets anders.

Beide benen op de grond en andere zaken want het zet totaal geen zoden aan de dijk. Af en toe okey maar ik heb besloten om even de knoop door te hakken en alle activiteiten te staken wat betreft het zoeken naar paranormale verschijnselen. Het is leuk en aardig maar ik raak er compleet van de wereld van.

Als jullie me minder aanwezig zien dan weten jullie het even. Ik zal schrijven over de tuin die ik in orde ga maken en ik zal verder gaan over buiten fokse activiteiten maar om de hele dag bezig te zijn met trip opwekken? Spoken zien die ik zelf lanceer? Dan kan ik het diepgang noemen maar het is niet juist. It's wrong!!!!

Vannacht weer om 0300 wakker geworden en opgestaan en niet meer in slaap kunnen vallen door hoe ik bezig ben. Ben gewoon mezelf richting een hyper manie aan het toewerken en dat is niet mijn bedoeling dus ik kap ermee.

Geen grenzen opzoeken meer en geen extremen meer.

Ik vind het al extreem wanneer ik 2 uur achter elkaar aan de computer zit. Ik vind veel extreem vandaag. Ik vind niet alleen mezelf extreem maar ik vind het hele bestaan extreem. Hier kan ik dus wel verder over schrijven. Over extremiteiten.

Ik wil niet extreem zijn. Dan ben ik liever gematigd en dat is nu mijn plan. Toen ik met marietje sprak over een plan van aanpak gaat het zeker om gematigd zijn. Doel is matigen en doseren. Ook in mijn manier van schrijven want ik kan een heel leven lang de meest extreme en idiote schrijfsels laten zien maar het past niet bij mij heb ik het idee. Het is begonnen door die eerste psychose en toen ben ik constant doorgegaan en dan is het nu zo dat ik ermee stop.

Ik wil iets opbouwen en dat gaat niet als ik blijf trippen. Wie weet dat ik af en toe ga trippen maar niet meer zoveel als gisteren en eergisteren want dan loopt het mis.

Ik zeg dag even

En zal op mijn weblog even wat noteren over extremen. Niet hier alles volkalken en dat heb ik dus ook al vaak gezegd, dit topic is meer bedoeld om te praten over koetjes en kalfjes of niet soms? En dat zal ik dus wel gaan doen hier als ik zin heb.

Maar de computer gaat vaker uit.

Geloofwaardig of niet, ik ben het van plan. Vorige keren ben ik alsnog verder gegaan met hele lappen tekst maar ik onderneem een volgende poging om rust in te lassen nu.

Dus ik ga nu invoeren en dan is het voorbij.

Dan ga ik op een andere manier verder hier.

Wilde het even laten zien wat mijn nieuwe plannen zijn. Vandaag heb ik eens grondig gekeken naar mijn manier van bezig zijn en dan trek ik een juiste conclusie in mijn opzicht.

Die ene user die vertelde dat je ook met alledaagse zaken moet bezig zijn, en daar heeft hij gelijk in. Ik zal op mijn weblog gaan schrijven over hoe ik ertegen aankijk, waarom het vaak zo extreem is. Waarom het weer zo extreem is met temperatuurswisselingen en wat het met mijn biologisch proces doet.

Ik bespaar jullie de testen vanaf nu. Zal wel de link naar de weblog geven en in mijn profiel zetten voor de mensen die interesse tonen.

Beide beentjes op de grond nu

Kleine toevoeging nog, ik ben van plan om een tekstverwerker te kopen, een oude tekserverwerker. Geen antieke typmachine maar een tekstverwerker die alleen bedoeld is om op papier teksten te verwerken. Geen toegang op internet met die teksverwerker maar alleen in mijn eentje gaan schrijven.

De interactiviteit van internet zorgt ook dat ik te snel ga en teveel hectiek naar voren breng.

Niet dat het mijn bedoeling is om een boek uit te geven maar alleen om mijn visie te laten zien op papier over hoe ik nu precies denk dat een menselijke wezen in elkaar zit met onderbewuste en ego.

Zodra ik richting internet doe invoeren is het bericht dat ik schrijf vanzelf extremer omdat er een grotere impuls inzit als ik op internet schrijf. Dan ben ik benieuwd hoe het schrijven op een tekstverwerker gaat. Een apparaat zonder besturingssysteem. Zonder internet en zonder monitor.

Puur en alleen een electrische tekstverwerker

Dat is het eerste dat ik ga zoeken via E-bay, vandaag nog. Kijken of er een goede en redelijk geprijsde tussen zit.

Wie weet dat ik buiten ga schrijven. Is het in mijn ogen goed genoeg dan laat ik het misschien uitgeven in een bepaalde oplage als de uitgever er brood in zit. En dan niet om miljoenen mensen te bereiken, al zijn het er maar 100 of 1000.

Tot dusverre mijn plannen. Schrijven in een andere omgeving want ik weet 100 procent zeker dat het een compleet ander schrijven zal zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-01-2007 11:23:36 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')