abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 januari 2007 @ 17:10:13 #85
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45795165
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Nogmaals over het vele schrijven van mij even, ik hoor mezelf niet graag praten en ik zie mezelf ook niet graag schrijven, het feit dat ik zoveel op "papier" zet dat is omdat ik indrukken te verwerken heb de hele dag. In depressie zijn er amper indrukken maar tijdens de opleving uit de depressie krijg ik te maken met een constante stroom aan indrukken. En voor mij is het opschrijven een manier om het niet over te laten stromen, de emmer stroomt al snel over als ik keer op keer een nieuwe indruk binnen krijg. Ik ga compleet trippen van al die indrukken en dan is opschrijven een manier van leeg maken. Opschrijven zorgt ervoor dat een indruk verwerkt wordt zodat ik niet vol kom te zitten met indrukken.

.......

En dan moet ik dit kwijt, hoewel ik webloggen zeker ga doen. Wie weet straks even een aanzet geven tot. Vorig jaar schreef ik vaak 20-30 logs bestaande uit veel tekst. Maar dat was een compleet ander schrijven. Zo veranderd het hier van dag tot dag. Wat ik gisteren schreef weet ik ook amper te herinneren nog. Ik leef van dag tot dag vaker, en kijk niet vaak terug. En zeker wil ik niet terug kijken met schuldgevoel over zaken die ik beter niet had kunnen doen. Schuldgevoel is zonde en heeft geen enkel nut.

De vraag wat ik dus zoek En daar weet ik zelf het antwoord niet op. Voorgevoel zegt me dat ik goed bezig ben en dat ik mezelf ontwikkel op meerdere vlakken. Sowieso gezien de ervaring van vannacht. Dat is niet iets dat je bij de supermarkt kunt kopen Het is ook prijsloos te noemen, je kunt het niet kopen omdat het persoonlijk is.

En het geeft dus zeker een kick. Uittesten hoe ver ik kan gaan dus ook. Ik probeer vaker grenzen te verleggen hierin. Steeds de grens opzoeken en daar val ik niemand mee lastig.

Hoogstens jullie hier maar niemand hoeft het te lezen

Zo zijn er 5 users die het wel lezen Die mij genomineerd hebben en dat is al een reden waarom ik het toch laat zien maar zeker ook wegens het verwerken. En het ouwehoeren. En de ervaring van anderen lezen. Zo schrijft Marietje vaker mee op basis van mijn teksten. En zo kun je ervaringen uitwisselen.

Ervaringen uitwisselen is het toch om te doen of niet?

lieve DV, ik mag idd graag met je meelezen en met mij nog veel anderen ook Vaak herken ik dingen waarover je schrijft en dan mag ik daar graag een beetje met je over mee- nadenken. En ook zonder persoonlijke herkenning vind ik je altijd een fijne usert En nogmaals, zo zijn er veel meer hier in de Ouwehoer en FOK!

Dus, schrijf op wat je opschrijven wil
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 29 januari 2007 @ 17:13:06 #86
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45795253
moet weer even weg (lastig toch, werken tussen het FOK!ken door )
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 29 januari 2007 @ 17:15:34 #87
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45795326
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:10 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

lieve DV, ik mag idd graag met je meelezen en met mij nog veel anderen ook Vaak herken ik dingen waarover je schrijft en dan mag ik daar graag een beetje met je over mee- nadenken. En ook zonder persoonlijke herkenning vind ik je altijd een fijne usert En nogmaals, zo zijn er veel meer hier in de Ouwehoer en FOK!

Dus, schrijf op wat je opschrijven wil
Danke

Ik ben iemand die sociaal is ingesteld ook in het echt knoop ik graag gesprekken aan. Als ik ergens ben dan heb ik geen zin om te zwijgen de hele tijd. Omdat je dan een beetje als een stel apen tegenover elkaar staat en elkaar gaat aankijken zonder wat te zeggen. Dan voel ik me een koe Een beetje als een koe staan te gapen zonder je mond open te trekken. Elkaar aankijken van top tot teen zonder ook maar 1 woord eruit te brengen.

Heb al snel de neiging om een gesprek aan te knopen overal waar ik kom En dan niet zoals hier op fok! zoals nu maar dan zoek ik gesprekken die passend zijn in de situatie. Real life praat ik amper over zaken als deze omdat het niet zomaar gangbaar is en omdat mensen al snel geen antwoord terug weten.

Dus ik ben niet compleet truth ingesteld, gesprekken over paranormale zaken zoek ik hier op.

En dan heb ik dus een afkeer aan het woord paranormaal, het liefst geef ik het helemaal geen naam. Paranormaal noemen van iets dat niet normaal is dat zie ik ook als in een hokje stoppen van.

Zodra ik iets paranormaal noem dan ben ik zelf bezig met etiketten opplakken. Dan noem ik het liever ervaringen en gedachtes zonder er een naam aan te geven

Paranormaal, wat zegt dat nu precies? Een verzamel-term waar je ook te maken hebt met bedrog. Niet alleen bedrog maar paranormaal is te ruim van woord en het is puur etiketteren.

Paranormaal lijkt me even erg als normaal. Noem je iets normaal dan is het ook een makkelijke weg zoeken.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 29 januari 2007 @ 17:16:11 #88
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45795347
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:13 schreef Marietje_34 het volgende:
moet weer even weg (lastig toch, werken tussen het FOK!ken door )
Wel even afwisseling

Wees blij dat je internet op je werk hebt

Als ik straks ga werken dan is een eerste vereiste dat ik toegang tot internet heb. Een computer zonder toegang tot internet is voor mij geen echte computer. Als ik een computer zie staan ergens dan vind ik het een doodnormale zaak dat je internet explorer of firefox kunt aanklikken op het bureaublad.

Is dat niet aanwezig dan is het een nep computer In geval van persoonlijk gebruik dus. Geen computers die rekenen op zichzelf. Maar als een mens een computer gebruikt dan mag je toch verwachten dat je op internet kan met die computer?
  maandag 29 januari 2007 @ 17:20:11 #89
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45795477
En nu ga ik naar buiten weer.

Ik ben op zoek naar iets. Een dieper gevoel en besef. En wie weet dat ik zometeen even ga toveren buiten weer
pi_45796078
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:20 schreef Dromenvanger het volgende:
En nu ga ik naar buiten weer.

Ik ben op zoek naar iets. Een dieper gevoel en besef. En wie weet dat ik zometeen even ga toveren buiten weer
Beste Dromenvanger,

nog dieper dan je al gaat ?

Ik merk dat jij van buiten houdt.
Ga je wel eens fietsen of heb je geen pretige omgeving om te fietsen ?
Een bos, een landweggetje, langs het water of door een mooi park ?

Ik zag een paar dagen geleden een prachtgie uil.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 29 januari 2007 @ 17:39:35 #91
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45796097
Even een voorbeeld van grenzen opzoeken

Een zwarte vogel in de tuin. Ik zoek contact op en vraag hoe het gaat. De vogel zegt dat het ellendig is omdat boven de stad vliegen geen pretje is.

Vervolgens gaat zo'n gesprek verder over dat de vogel verborgen is. Die vogel vertelde mij dat hij verborgen is.

En toen kreeg ik te horen dat hij niet kan zien zonder ogen.

Hokjesdenkers zullen het gestoord vinden maar goed, waar komen die gesprekken vandaan?

Ik heb dan vaker het idee dat ik wel kan zien zonder ogen

Een gesprek dat ook natuurlijk verzonnen kan zijn, maar wie weet zit er een betekenis achter.

Hoe kom ik dan in Godsnaam bij verborgenheid van die vogel en nog meer? Creatief Of zit er een betekenis achter

En dan heb ik schijt aan hokjesdenkers, te vaak hou ik rekening hier met users die aan de oppervlakte vast zitten. Mensen zonder diepgang die je meteen in een hokje stoppen dus ook.

Tis lente bijna, de vogels laten zich weer zien Net als vorige zomer ga ik "denkbeeldige" gesprekken voeren. En hoe denkbeeldig het is

Verklaar me maar voor gek
  maandag 29 januari 2007 @ 17:41:18 #92
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45796170
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:38 schreef Mirage het volgende:

[..]

Beste Dromenvanger,

nog dieper dan je al gaat ?

Ik merk dat jij van buiten houdt.
Ga je wel eens fietsen of heb je geen pretige omgeving om te fietsen ?
Een bos, een landweggetje, langs het water of door een mooi park ?

Ik zag een paar dagen geleden een prachtgie uil.

[afbeelding]
Mooie uil

En zeer toevallig dat ik over die vogel sprak die ik net buiten ontmoette en zag, ik sprak over die vogel zonder jou bericht te hebben gelezen, ik was al bezig met invoeren dus voordat jou bericht in beeld verscheen.

Goed idee om naar de Brunssumerheide te gaan inderdaad

Wie weet kom ik wel een hert of een vos tegen want die leven daar dus ook. Sowieso de vogels leefbaar daar, andere vogels en verschillende bomen en struiken en nog meer. Een groot bosgebied is het. Wie weet dat ik daar verse inspiratie kan opdoen? Als ik vanaf thuis ga lopen richting de heide dan ben ik binnen 20 minuten in het bos en kan ik uren lopen zonder dezelfde plekken te zien. Het is zo groot dat je kunt verdwalen daar en dan hebben ze dus gekleurde paaltjes in de grond gezet zodat je de weg terug kunt vinden.

Ik zit graag buiten omdat ik buiten andere indrukken binnen krijg, binnen en buiten is een groot verschil omdat alleen al de buitenlucht anders is

Uilen
  maandag 29 januari 2007 @ 17:43:20 #93
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45796229
En Mirage, wat mij betreft kan het niet diep genoeg gaan

Ik kan best oppervlakkig zijn en over muziek schrijven ( en dan kun je over muziek ook heel diep gaan, je kunt heel diep gaan in muziek omdat muziek vaak de meeste diepgang kent omdat er een melodie achter zit en nog veel meer) of zoals vandaag in de winkel over die pin-automaten in de winkels die vaak weigeren om de pas te lezen. Maar ik kan niet constant aan de oppervlakte blijven omdat ik een padvinder ben als het ware.

Ik ben een zoeker en als zoeker ga je vanzelf op zoek. En dan ga je vanzelf de diepte of de hoogte in om daar eens te kijken wat er te vinden is.
  maandag 29 januari 2007 @ 18:03:57 #94
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45796975
Ben overigens weer op een punt belandt waar mijn zelf-vertrouwen aan het stijgen is

Ik ga weer uit van mijn mogelijkheden als individu, dat ik de beste baan kan krijgen die bestaat en dat het een baan is waar ik opperste voldoening uithaal. Een baan die staat voor pure hobby wat dus ook mijn doel is in het leven. Ik wil werk waar ik me op kan uitleven met alles dat ik heb.

Vaak genoeg denk ik aan mijn beperkingen en als ik dan alleen maar focus op mijn beperkingen dan vind ik mezelf waardeloos. Het is een wereld van verschil wanneer je als mens zijnde kijkt naar je mogelijkheden. Ik kan dus echt helemaal opleven als ik kijk naar mijn mogelijkheden. Ik kan me richten op mijn beperkingen en ik kan mezelf zien als een grote beperking. Of ik kijk naar mogeljikheden. En als ik dan naar mijn mogelijkheden kijk dan komt vanzelf de gedachte naar voren dat alles mogelijk is. En dat is dan net het riskante eraan, zodra ik alles ga beschouwen als zijnde mogeljikheid, komt het oveschatten naar voren. Ik ben dus niet van plan om mezelf te overschatten want een juiste inschatting vind ik van levensbelang. Sowieso vind ik een juiste inschatting en het juiste overzicht en inzicht belangrijk. Dat ik weet dat ik goed handel dus ook. Ik wil niet 90 graden moeten klimmen zonder bergschoenen want dan val ik.

Die vogel noemde mij " Moord-orgaan". Even tussendoor. " Moord orgaan"

Ik heb een cd gehaald die heet " Music to listen in the dark 2

De meest wazige muziek die een spontane trip in leven roept, de binnenkant van de cd hoes is een zwart vel met trip kleuren in de vorm van een ovaal vomig iets dat alle kanten opgaat.

Zulke muziek leen ik dus

Dan zoek ik door de duizenden cd's en kom ik bij een cd die heet " music to listen in the dark" en dan ben ik nieuwsgierig of het echt muziek is om in het donker te luisteren. Of die muziek wat tot leven roept.

Die cd is dus echt "wazig" in de zin dat het een rand-psychose kan oproepen en zulke muziek zoek ik dus. En dan gebruik ik liever nooit het woord psychose.

In mijn bestaan noem ik psychose een trip.

Psychose = trip.

Pscyhose staat voor een ziekte terwijl het een openbaring kan betekenen.

Ik hanteer niet graag termen die artsen gebruiken, zeker niet als het gaat bij geestelijke gezondheid. Ze denken daar in termen van ziektes en alles is ziek dat niet binnen de hokjes past.

De grootste hokjesdenkers zitten in de geestelijke gezondheidszorg of niet soms

Daar is geen enkele afwijking toegestaan en daar reken ze het onder ziek gedrag.

De users die hier grappen uithalen over mensen die anders zijn die zijn nog onschuldig te noemen omdat het niet hun beroep is. De mensen die er hun beroep van maken om andere mensen in een hoek te duwen, dat is het pure kwaad in deze maatschappij.

Toegestaan kwaad dus ook. En dan gooien ze verdovende middelen die ze medicijnen noemen ertegenaan

Hoe ziek is deze maatschappij?

Niet praten maar pillen geven

Ik sta erboven

Sowieso hebben pillen geen uitwerking en effect op mij. Heb dat al vaker gezegd. Ook bij de anti depressiva was het in zekere mate zo dat ik niet vatbaar was ervoor. En ook bij de stemmings-stabilisator heeft het geen invloed.

Ik stuiter net zo hard door, ondanks dat ik nog steeds een stemmings-stabilisator neem. En dan neem ik die stabilisator dus echt niet geregeld in omdat ik het nut niet inzie.

Ik word heftig manisch al stop je me vol met lithium

De kracht van mijn ziel misschien. Een ziel die zich niet laat onderdrukken door medicatie. Dat is ook een reden van mijn dikke dossier daar. Mijn arts noemt mij een man met karakter vanwege dat dikke dossier

Die dokter van mij is okey, ondanks zijn kortzichtige gedrag in de vorm van recepten voorschrijven. Hij weet niet goed waarmee hij bezig is volgens mij. Hij is psychiater en is niet bewust wat het beroep inhoudt in negatieve zin.

[ Bericht 18% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-01-2007 18:14:48 ]
  maandag 29 januari 2007 @ 18:15:58 #95
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45797342
whatsup people?

gefeliciteerd nog bijtje
haaai mirage
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 29 januari 2007 @ 18:16:37 #96
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45797357
Even afreageren
  maandag 29 januari 2007 @ 18:18:27 #97
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45797418
Hier is alles goed Met jou ook Barra?

Ik sta op het punt om boven op de Mount Everest te staan met beide armen in de lucht om te schreeuwen dat iedereen de pot op kan.

Onafhankelijk van andermans oordelen dus ook. En zeker ook zo in het leven staand dat ik uitga van kansen en niet van bedreigingen.

Ik ben nu in zo'n stemming dat ik mezelf op de punt van de mount everst heb gezet waarbij ik schijt heb aan alles en iedereen.

Ik walg dus ook van mezelf als ik teveel rekening hou met anderen. Wat anderen denken en beweren over mij, het zal me een grote reet roesten.
  maandag 29 januari 2007 @ 18:20:34 #98
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45797489
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Hier is alles goed Met jou ook Barra?

Ik sta op het punt om boven op de Mount Everest te staan met beide armen in de lucht om te schreeuwen dat iedereen de pot op kan.

Onafhankelijk van andermans oordelen dus ook. En zeker ook zo in het leven staand dat ik uitga van kansen en niet van bedreigingen.

Ik ben nu in zo'n stemming dat ik mezelf op de punt van de mount everst heb gezet waarbij ik schijt heb aan alles en iedereen.

Ik walg dus ook van mezelf als ik teveel rekening hou met anderen. Wat anderen denken en beweren over mij, het zal me een grote reet roesten.
im alright... vandaag even gehad over mijn carriere mogelijkheden
its all good
stay frosty
  maandag 29 januari 2007 @ 18:22:55 #99
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45797563
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

im alright... vandaag even gehad over mijn carriere mogelijkheden
its all good
Dus groei zit in het perspectief?

Af en toe bezig zijn met groei-mogelijkheden is super okey

Succes ermee

Ik gun ieder mens de beste carriere en de meeste voldoening omdat ik dat zelf ook wil. Maar dan nogmaals wel op een gebied waar ik me kan uitleven.

Was jij het niet die eerst moest werken op een gebied waar je niet achter stond en niet voor gestudeerd had Barra?
  maandag 29 januari 2007 @ 18:35:18 #100
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45798005
hoi hoi
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  maandag 29 januari 2007 @ 18:43:05 #101
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45798290
Hallo

Even een nummer die een goed gevoel geeft hier

Cliff Richard - Some people

Some people they tease one another
Take pride in themselves
Keeping the other one down
Well Im not like that at all

Some people they hurt one another
They love to see
Hurt in the other ones eyes

Some people are born for each other
They love to walk
Holding the other ones hand
They always understand
Some people cry
Some people know why

Oh ah ah
Some people they use one another
So aimlessly
Not like lovers do

Some people they long for each other
They love to walk
Holding the other ones hand
They always understand
Some people cry
Some people know why

With a word unspoken
With a voice unheard
When a thought is broken
By a tender word
When a heart is moved
When a heart is thrown
The silence tells you
Youre not alone

Some people are born for each other...

(some people are born for each other)
They love to walk holding the other one
(some people they long for each other)
They love to talk holding theother one
(some people are born for each other)
They love to walk holding the other one
Holding the other one
Holding each other
  maandag 29 januari 2007 @ 18:50:32 #102
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45798601
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:22 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Dus groei zit in het perspectief?

Af en toe bezig zijn met groei-mogelijkheden is super okey

Succes ermee

Ik gun ieder mens de beste carriere en de meeste voldoening omdat ik dat zelf ook wil. Maar dan nogmaals wel op een gebied waar ik me kan uitleven.

Was jij het niet die eerst moest werken op een gebied waar je niet achter stond en niet voor gestudeerd had Barra?
jubs dat was ik.,.... maar ben daarna ook van baan geswitched
stay frosty
  maandag 29 januari 2007 @ 19:01:29 #103
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45798996
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

jubs dat was ik.,.... maar ben daarna ook van baan geswitched

Goede keuze Als een baan niet bevalt dan is het wegwezen.
  maandag 29 januari 2007 @ 19:02:55 #104
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45799065
Even mijn oog in mijn icoon

Omdat ik mijn ogen als meest belangrijke zie.

Met ogen zien in het donker

De flits van het licht op mijn netvlies
  maandag 29 januari 2007 @ 19:07:29 #105
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45799254
mijn handen en neus zien in het donker
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')