Ben overigens weer op een punt belandt waar mijn zelf-vertrouwen aan het stijgen is
![]()
Ik ga weer uit van mijn mogelijkheden als individu, dat ik de beste baan kan krijgen die bestaat en dat het een baan is waar ik opperste voldoening uithaal. Een baan die staat voor pure hobby wat dus ook mijn doel is in het leven. Ik wil werk waar ik me op kan uitleven met alles dat ik heb.
Vaak genoeg denk ik aan mijn beperkingen en als ik dan alleen maar focus op mijn beperkingen dan vind ik mezelf waardeloos. Het is een wereld van verschil wanneer je als mens zijnde kijkt naar je mogelijkheden. Ik kan dus echt helemaal opleven als ik kijk naar mijn mogelijkheden. Ik kan me richten op mijn beperkingen en ik kan mezelf zien als een grote beperking. Of ik kijk naar mogeljikheden. En als ik dan naar mijn mogelijkheden kijk dan komt vanzelf de gedachte naar voren dat alles mogelijk is. En dat is dan net het riskante eraan, zodra ik alles ga beschouwen als zijnde mogeljikheid, komt het oveschatten naar voren. Ik ben dus niet van plan om mezelf te overschatten want een juiste inschatting vind ik van levensbelang. Sowieso vind ik een juiste inschatting en het juiste overzicht en inzicht belangrijk. Dat ik weet dat ik goed handel dus ook. Ik wil niet 90 graden moeten klimmen zonder bergschoenen want dan val ik.
Die vogel noemde mij " Moord-orgaan".
![]()
Even tussendoor. " Moord orgaan"
Ik heb een cd gehaald die heet " Music to listen in the dark
2De meest wazige muziek die een spontane trip in leven roept, de binnenkant van de cd hoes is een zwart vel met trip kleuren in de vorm van een ovaal vomig iets dat alle kanten opgaat.
Zulke muziek leen ik dus
![]()
Dan zoek ik door de duizenden cd's en kom ik bij een cd die heet " music to listen in the dark" en dan ben ik nieuwsgierig of het echt muziek is om in het donker te luisteren. Of die muziek wat tot leven roept.
Die cd is dus echt "wazig" in de zin dat het een rand-psychose kan oproepen en zulke muziek zoek ik dus. En dan gebruik ik liever nooit het woord psychose.
In mijn bestaan noem ik psychose een trip.
Psychose = trip.
Pscyhose staat voor een ziekte terwijl het een openbaring kan betekenen.
Ik hanteer niet graag termen die artsen gebruiken, zeker niet als het gaat bij geestelijke gezondheid. Ze denken daar in termen van ziektes en alles is ziek dat niet binnen de hokjes past.
De grootste hokjesdenkers zitten in de geestelijke gezondheidszorg of niet soms
![]()
Daar is geen enkele afwijking toegestaan en daar reken ze het onder ziek gedrag.
De users die hier grappen uithalen over mensen die anders zijn die zijn nog onschuldig te noemen omdat het niet hun beroep is. De mensen die er hun beroep van maken om andere mensen in een hoek te duwen, dat is het pure kwaad in deze maatschappij.
Toegestaan kwaad dus ook. En dan gooien ze verdovende middelen die ze medicijnen noemen ertegenaan
![]()
Hoe ziek is deze maatschappij?
Niet praten maar pillen geven
![]()
Ik sta erboven
![]()
Sowieso hebben pillen geen uitwerking en effect op mij. Heb dat al vaker gezegd. Ook bij de anti depressiva was het in zekere mate zo dat ik niet vatbaar was ervoor. En ook bij de stemmings-stabilisator heeft het geen invloed.
Ik stuiter net zo hard door, ondanks dat ik nog steeds een stemmings-stabilisator neem. En dan neem ik die stabilisator dus echt niet geregeld in omdat ik het nut niet inzie.
Ik word heftig manisch al stop je me vol met lithium
![]()
De kracht van mijn ziel misschien. Een ziel die zich niet laat onderdrukken door medicatie. Dat is ook een reden van mijn dikke dossier daar. Mijn arts noemt mij een man met karakter vanwege dat dikke dossier
![]()
Die dokter van mij is okey, ondanks zijn kortzichtige gedrag in de vorm van recepten voorschrijven. Hij weet niet goed waarmee hij bezig is volgens mij. Hij is psychiater en is niet bewust wat het beroep inhoudt in negatieve zin.
[ Bericht 18% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-01-2007 18:14:48 ]