Ranja en ik zijn het voor de verandering eens volledig eens met elkaar... Ik stem dus hetzelfde.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:48 schreef ranja het volgende:
Precies de verkeerde finale. Lang niet het beste Beach Boys nummer en al helemaal lang niet het beste Beatles nummer. Nou ja.
Beach Boys - God only knows vs Beatles - Strawberry fields forever
dan maar.
Je zit er zo te zien mooi naast anders.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:50 schreef SKETSj het volgende:
Ws. gaat een of ander beatles of Stones nummer winnen
HOE WEET IK DAT !![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe dan niet meequote:Op zondag 11 februari 2007 04:43 schreef tong80 het volgende:
God only knows natuurlijk. Wat een zeiknummer van de Beatles.
Holy fuck. Nog even en je staat voor m'n deur een handtekening te vragen.quote:
Houd je bek jaquote:Op zondag 11 februari 2007 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Holy fuck. Nog even en je staat voor m'n deur een handtekening te vragen.
quote:
Ok. Verziek er alleen geen topics mee svp...quote:Op zondag 11 februari 2007 19:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik verga geen probleem of maak geen probleem.
Hij zit op meerdere topics mij te vervelen.
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik verga geen probleem of maak geen probleem.
Hij zit op meerdere topics mij te vervelen.
Zal ik maar een topic voor jullie samen openen? Kunnen jullie daar elkaar zwart maken...quote:
Wat probeer je te zeggen?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:07 schreef Blupp het volgende:
Beach Boys - God only knows vs Beatles
weet je het zeker? ik tel 1 stem verschilquote:
eeeh, nee, ik heb alleen geteld vanaf de post van TNA van woensdag (24-24)quote:Op zondag 11 februari 2007 20:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
weet je het zeker? ik tel 1 stem verschil
nee die klopt nietquote:Op zondag 11 februari 2007 20:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
eeeh, nee, ik heb alleen geteld vanaf de post van TNA van woensdag (24-24)
of die klopte, weet ik niet
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:01 schreef Berkery het volgende:
Kut, te laat. Had ik er nog een tie-break van kunnen maken [afbeelding]
Dat.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Beatles verdienen het om ieder jaren 60-toernooi te winnen.
Dat nog veel meer.quote:Ook al is dit niet hun beste nummer.
Dat nog het meestequote:maar God Only Knows is natuurlijk veeeeel mooier
en ik had de Beach Boys de winst kunnen bezorgenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:01 schreef Berkery het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:01 schreef Berkery het volgende:
Mijn godquote:Op zondag 11 februari 2007 23:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en ik had de Beach Boys de winst kunnen bezorgen
mijn stem was voor de Beach Boys, beetje dom zitten kopieren?!quote:Op zondag 11 februari 2007 20:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Want officieel is de stemming om 20:00 gesloten met een stand 27-27. Dus als er een winnaar moet zijn, ben jij misschien verantwoordelijk voor de beslissende stem
Eensch isquote:Op zondag 11 februari 2007 20:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Beatles verdienen het om ieder jaren 60-toernooi te winnen. Ook al is dit niet hun beste nummer.
Yes! Alleen jammer dat die foto van Hello Goodbye is, maar ja...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:31 schreef Homdeck het volgende:
Na dubbele telling kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat de winnaar van dit tournament "het ultieme jaren 60 nummer" is:
The Beatles - Strawberry Fields Forever
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |