abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45782580
quote:
Op maandag 29 januari 2007 08:30 schreef sigme het volgende:
Als een stel kutpubertjes voetbalt met 4 meikransen is dat een duidelijk bewijs van het ultieme kwaad van De Moslim, als een stel kutpubertjes hitlergroetend provoceert is het iedereen duidelijk dat het gewoon kutpubertjes zijn. (Maar wacht maar als blijkt dat het "wéér" moslimpjes zijn.. )
Tussen voetballen met bloemen die voor overledenen worden neergelegd en dit zit nog wel een flink verschil hoor Het is natuurlijk a-sociaal, maar driekwart van de nederlanders heeft weleens een hitlergroet gemaakt na wat te drinken, ik ken niemand die met bloemen van overledenen gaat voetballen
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_45782610
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:02 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Tussen voetballen met bloemen die voor overledenen worden neergelegd en dit zit nog wel een flink verschil hoor Het is natuurlijk a-sociaal, maar driekwart van de nederlanders heeft weleens een hitlergroet gemaakt na wat te drinken, ik ken niemand die met bloemen van overledenen gaat voetballen
inderdaad.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  maandag 29 januari 2007 @ 10:06:35 #53
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45782658
Maar sigme heeft wel een punt: ik kan wel tien users opnoemen van de familie de Saviourtjes die dan op de achterste benen zouden staan.
pi_45782820
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:06 schreef Floripas het volgende:
Maar sigme heeft wel een punt: ik kan wel tien users opnoemen van de familie de Saviourtjes die dan op de achterste benen zouden staan.
Dit is ook onbehoorlijk maar staat in de verste verte niet in verhouding tot het vernielen van herdenktekens voor overleden mensen.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_45782928
Laatst zag ik een dominee met 2 armen de Hitlergroet brengen

Waar het om gaat is de intentie: waarom doen mensen iets.
Deze 14 jarige pubers deden het waarschijnlijk gewoon om te treiteren, en dat heeft natuurlijk oo z'n grenzen. Vroeger sprak een ouder iemand de jeugd daarop aan of gaf desnoods een klap, waarna de zaak was afgedaan. Nu wordt de politie erbij gehaald

Volgens linkse mensen zijn deze vermeende rechtse pubers dermate dom dat ze de reikwijdte en de inhoud van het gebaar niet begrijpen. Dan zouden deze pubers volgens hun eigen regels (slechte jeugd, achterstand wijken etc) vrijuit moeten gaan.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  maandag 29 januari 2007 @ 10:31:44 #56
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45783147
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:20 schreef Oud_student het volgende:
Volgens linkse mensen zijn deze vermeende rechtse pubers dermate dom dat ze de reikwijdte en de inhoud van het gebaar niet begrijpen. Dan zouden deze pubers volgens hun eigen regels (slechte jeugd, achterstand wijken etc) vrijuit moeten gaan.
Kun jij niet gewoon eigen argumenten geven? Dan geven "wij, linkse mensen," de onze wel.

Ik heb nog nooit een normaal argument van je gehoord. Als je alleen bestaat bij gratie van links woorden in de mond hangen, mag je je wel afragen wat je hier aan het doen bent.
pi_45783351
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:20 schreef Oud_student het volgende:
Laatst zag ik een dominee met 2 armen de Hitlergroet brengen

Waar het om gaat is de intentie: waarom doen mensen iets.
Deze 14 jarige pubers deden het waarschijnlijk gewoon om te treiteren, en dat heeft natuurlijk oo z'n grenzen. Vroeger sprak een ouder iemand de jeugd daarop aan of gaf desnoods een klap, waarna de zaak was afgedaan. Nu wordt de politie erbij gehaald
Vroeger werd er ook wel een agent bijgehaald, dan gaf die een klap.
Nu mag je geen klappen meer uitdelen. Als ouder niet, als agent niet. Zelfs een corrigerende opvoedende tip is verboden. Dan lopen die kutkinders naar de politie .
quote:
Het gaat vaak heel erg fout als de een het argument van de ander meent met iets wat als een soort 'consequentheid' wordt gepresenteerd, toepast.

Volgens rechtse mensen zijn deze jochies zelf verantwoordelijk, en moeten ze dus de straf van de overtreding ondergaan. Het is ieders burgerplicht aangifte te doen van zo'n voorval. Hitlergroeten is verboden, regels zijn regels, als ze het niet bevalt rotten ze maar op naar hun eigen land.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 29 januari 2007 @ 10:46:00 #58
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45783488
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:42 schreef sigme het volgende:
Nu mag je geen klappen meer uitdelen. Als ouder niet, als agent niet. Zelfs een corrigerende opvoedende tip is verboden. Dan lopen die kutkinders naar de politie .
Eens
Vroeger moest je dan strafregels schrijven op het bureau, nu krijgen ze een boete die door de ouders betaald moet worden.
quote:
Het gaat vaak heel erg fout als de een het argument van de ander meent met iets wat als een soort 'consequentheid' wordt gepresenteerd, toepast.

Volgens rechtse mensen zijn deze jochies zelf verantwoordelijk, en moeten ze dus de straf van de overtreding ondergaan. Het is ieders burgerplicht aangifte te doen van zo'n voorval. Hitlergroeten is verboden, regels zijn regels, als ze het niet bevalt rotten ze maar op naar hun eigen land.
Volgens rechts heb je idd eerst een eigen verantwoordelijkheid, die mensen van dat centrum hadden gewoon adequaat moeten optreden en er niet zoveel ophef van moeten maken. De politie heeft belangrijkere taken te doen.
Exaudi orationem meam
  maandag 29 januari 2007 @ 10:50:52 #60
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_45783506
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:06 schreef StefanP het volgende:
Nou nou, de wereld komt ten einde hoor. 2 pubertjes die een Hitlergroet brengen. Dat is inderdaad reden om een nachtje in de cel door te brengen. Wat een onzin De politie had zeker weer niets beters te doen.
Hahaha, o wee als het moslims waren, dan had je ze moeten horen.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_45783639
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:49 schreef Oud_student het volgende:

Volgens rechts heb je idd eerst een eigen verantwoordelijkheid, die mensen van dat centrum hadden gewoon adequaat moeten optreden en er niet zoveel ophef van moeten maken. De politie heeft belangrijkere taken te doen.
Wat is er nou belangrijker dan preventief ontsporende jeugt aanpakken? Hard ! En ik vrees dat het tegenwoordig 'adequaat' is om de politie in te schakelen bij zoiets. Een tik uitdelen mag niet, doodzwijgen mag ook al niet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 29 januari 2007 @ 12:52:24 #62
3542 Gia
User under construction
pi_45786733
Mijn kinderen hebben dat ook weleens gedaan. Hier in huis. Ze deden toen die mafkees van Fawlty Towers na. Heb ze meteen uitgelegd dat ze dit nooit in het openbaar mogen doen, omdat het mensen kan kwetsen.

Als dit een kind van mij was geweest dan had ik de agenten bedankt voor de goede zorgen en het kind er nog een fikse straf bij gegeven. Dit hoort niet.

Ben het dus eens met het nachtje brommen. Denk niet dat deze kids dat nog eens zullen doen.
pi_45786890
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:42 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]
Ik weet cker dat mijn kids later toch echt wel een corrigerende tik kunnen verwachten van mij.
Moet kunnen, de keren dat ik die heb gehad is ontelbaar. ja indd k was een ettertje
Bont en blauw uiteraard niet, maar gewoon een tik op de vingers ofzo als ze weer is ergens aan zitten wat niet mag.

ALs k dat nu zie in supermarkten ofzo,
ma: "Wil je dat niet doen "insert kids naam"
kind: "nog een keer doen"
ma: "laat dat is "insert kids naam"
ma: "nou hou nou is op "insert kids naam"
kind: "gewoon doorgaan"
ma: half schreeuwend "nou (insert kids naam" hou nou is op.

Na de 2e keer krijgt dat kind toch echt een tik.
Op maandag 29 januari 2007 10:57 schreef sigme het volgende:
Wat is er nou belangrijker dan preventief ontsporende jeugt aanpakken? Hard ! En ik vrees dat het tegenwoordig 'adequaat' is om de politie in te schakelen bij zoiets. Een tik uitdelen mag niet, doodzwijgen mag ook al niet.
Als de overheid dat belangrijk had gevonden, dan zouden ze niet zoietsals het VMBO hebben bedacht.
Opvoeden is primair de taak van de ouders en de omgeving van de kinderen.
De overheid dient de opvoeders te steunen en de middelen te geven om hun belangrijke taak succesvol uit te kunnen voeren, maar faalt hier jammerlijk in.
Het zijn idd geen goede tijden voor opvoeders.
Exaudi orationem meam
  maandag 29 januari 2007 @ 13:03:34 #65
151835 SuperbDeLux
Een ietwat hautain.
pi_45787069
En is dat omdat die jaren '70 hippies verzuimen om op te voeden of omdat de wereld van vandaag toch zo vreselijk ingewikkeld is en de jeugd bij voorbaat bederft?
He wept for there were no more worlds to conquer.
  maandag 29 januari 2007 @ 13:05:18 #66
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45787124
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:03 schreef SuperbDeLux het volgende:
En is dat omdat die jaren '70 hippies verzuimen om op te voeden of omdat de wereld van vandaag toch zo vreselijk ingewikkeld is en de jeugd bij voorbaat bederft?
De grote denazificering stamt uit de jaren '70. Kinderen die toen zijn opgevoed, zijn nu zo'n beetje 30 of ouder
  maandag 29 januari 2007 @ 13:06:45 #67
3542 Gia
User under construction
pi_45787177
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:57 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Ik weet cker dat mijn kids later toch echt wel een corrigerende tik kunnen verwachten van mij.
Moet kunnen, de keren dat ik die heb gehad is ontelbaar. ja indd k was een ettertje
Bont en blauw uiteraard niet, maar gewoon een tik op de vingers ofzo als ze weer is ergens aan zitten wat niet mag.

ALs k dat nu zie in supermarkten ofzo,
ma: "Wil je dat niet doen "insert kids naam"
ma: "laat dat is "insert kids naam"
ma: "nou hou nou is op "insert kids naam"
kind: "gewoon doorgaan"
ma: half schreeuwend "nou (insert kids naam" hou nou is op.

Na de 2e keer krijgt dat kind toch echt een tik.
Ligt aan de leeftijd. Onder de 3 à 4 jaar een tik. Daarboven slecht gedrag negeren.
  maandag 29 januari 2007 @ 13:10:44 #68
3542 Gia
User under construction
pi_45787312
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

De grote denazificering stamt uit de jaren '70. Kinderen die toen zijn opgevoed, zijn nu zo'n beetje 30 of ouder
En dat (die 30-jarigen) zijn dan ook de ouders die zogenaamd van die engeltjes hebben die nooit iets fout doen. Van die ouders die meteen verhaal gaan halen bij de leerkracht als één van de engeltjes eens straf krijgt. Van die ouders die tegen een corrigerende tik zijn. Van die ouders die er op hun hurkjes bij gaan zitten om met het kind te 'praten'.

Brrr. Heb dat één keer gezien. Mijn kids zaten toen nog op zwemles en een jongetje uit de klas van de jongste wilde niet gaan zwemmen. Moeder op haar knietjes naast de auto om op het jongetje in te praten. Resultaat? Geen. 't Jong wilde niet, dus hoefde niet.
Ik heb ze nooit gevraagd of ze op zwemles wilden, ze moesten gewoon, punt.
  maandag 29 januari 2007 @ 13:12:19 #69
151835 SuperbDeLux
Een ietwat hautain.
pi_45787363
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

Met andere woorden voeden nu zelf kinderen op (en slecht).. Leesch.
He wept for there were no more worlds to conquer.
pi_45788040
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Ligt aan de leeftijd. Onder de 3 à 4 jaar een tik. Daarboven slecht gedrag negeren.
Jij hebt zelf ook kids of niet?
K ben zelf nu 21, en k kan me nog wel menig tik herrinneren. had k ook wel min of meer verdiend imo

Die van mij krjigen op latere leftijd ook gewoon een tik als t aan mij ligt.
Bij negeren wordt het testen om te kijken hoe ver je kan gaan, en krijg je dus van die etterstraaltjes.
Ja is uit ervaring en praktijk gebleken/hoe ik het ervaar.

Ennuh praten met een kind van 1t/m +-8??
Waarschuwen ja,.. daarna,.. *tik*

[ Bericht 5% gewijzigd door het.ismij op 29-01-2007 13:39:52 ]
  dinsdag 30 januari 2007 @ 07:38:33 #71
3542 Gia
User under construction
pi_45815211
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:33 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Jij hebt zelf ook kids of niet?
K ben zelf nu 21, en k kan me nog wel menig tik herrinneren. had k ook wel min of meer verdiend imo

Die van mij krjigen op latere leftijd ook gewoon een tik als t aan mij ligt.
Bij negeren wordt het testen om te kijken hoe ver je kan gaan, en krijg je dus van die etterstraaltjes.
Ja is uit ervaring en praktijk gebleken/hoe ik het ervaar.

Ennuh praten met een kind van 1t/m +-8??
Waarschuwen ja,.. daarna,.. *tik*
Ja, ik heb kids, 12 en 14 jaar, jongens.
Ben geen voorstander van slaan, ook nooit geweest. Maar er zijn situaties, vooral met hele kleine kinderen dat een beheerste tik voldoende is om de situatie op te lossen.
Op leeftijden boven de 4 jaar is dat niet meer wenselijk. Dan zijn er andere goede manieren om te straffen. Dreinerig gedrag in de winkel zonder meer negeren. Denk dat andere mensen meer last hebben van het gekrijs van die overspannen ouders dan van het gezeur van zo'n kind. En als een kind jankt, is dat hinderlijk misschien, maar een tik erbij geven maakt hem niet stil. Dus, negeren en thuis een tijdje in de hoek zetten tot ze weer normaal kunnen doen.

En inderdaad 'praten'!
Probeer een kind maar eens over te halen om vrijwillig mee te gaan naar een ziekenhuis om bloed te prikken. Dan kun je 'praten' zoveel je wilt, maar als ie niet wil zul je toch tegen zijn/haar wil in moeten gaan. En zo is dat met meer dingen. Zwemmen moet, bloedprikken moet, tandarts moet, school moet, sportclub moet. Geen zin of ik wil niet, bestaat bij ons niet. En daar hoef ik niet met ze over te 'praten'.
pi_45815244
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:50 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Hahaha, o wee als het moslims waren, dan had je ze moeten horen.
Ik heb vooralsnog niets over de religie van deze jongens vernomen.
pi_45815246
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Boven de 4 met de volle vuist in het gelaat. Binnen 2 weken het gezin in het gareel.
pi_45815840
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 07:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, ik heb kids, 12 en 14 jaar, jongens.
Ben geen voorstander van slaan, ook nooit geweest. Maar er zijn situaties, vooral met hele kleine kinderen dat een beheerste tik voldoende is om de situatie op te lossen.
Op leeftijden boven de 4 jaar is dat niet meer wenselijk. Dan zijn er andere goede manieren om te straffen. Dreinerig gedrag in de winkel zonder meer negeren. Denk dat andere mensen meer last hebben van het gekrijs van die overspannen ouders dan van het gezeur van zo'n kind. En als een kind jankt, is dat hinderlijk misschien, maar een tik erbij geven maakt hem niet stil. Dus, negeren en thuis een tijdje in de hoek zetten tot ze weer normaal kunnen doen.
oke 12 en 14 is wel een verschil met 4-8.
echter, op hun 4e krijgen ze van mij echt nog een tik, weet ik bijna 100% zeker. (tis nog niet zo ver maar toch. mochten ze er ooit komen).
quote:
En inderdaad 'praten'!
Probeer een kind maar eens over te halen om vrijwillig mee te gaan naar een ziekenhuis om bloed te prikken. Dan kun je 'praten' zoveel je wilt, maar als ie niet wil zul je toch tegen zijn/haar wil in moeten gaan. En zo is dat met meer dingen. Zwemmen moet, bloedprikken moet, tandarts moet, school moet, sportclub moet. Geen zin of ik wil niet, bestaat bij ons niet. En daar hoef ik niet met ze over te 'praten'.
Kan k me helemaal in vinden.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:21:57 #75
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_45819956
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:39 schreef Lucille het volgende:

[..]

Of naar een concentratiekamp. Een bezoekje aan Dachau of iets dergelijks maakt je over het algemeen vrij stil kan ik je zeggen.
Eensch. Geen gigantisch vergrijp, maar wel een dat beloond mag worden met een blik op een Genickschussanlage, een fijn crematorium oid.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_45820043
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 07:46 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik heb vooralsnog niets over de religie van deze jongens vernomen.
Je gaat geloof ik aan het punt voorbij.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 17:56:59 #77
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_45830049
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:21 schreef Verbal het volgende:

[..]

Eensch. Geen gigantisch vergrijp, maar wel een dat beloond mag worden met een blik op een Genickschussanlage, een fijn crematorium oid.

V.
Worden ze daar dan ook per goederentrein afgeleverd?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_45830182
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:33 schreef footbal_lad het volgende:
Stuur die 2 gasten naar 't voormalig Oost-Duitsland of Polen,schijten ze allebei in hun broek voor die skinheads daarzo.
Denk dat ze van een nachtje cel ook wel even geschrokken zijn .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_45830283
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:31 schreef Floripas het volgende:

[..]

Kun jij niet gewoon eigen argumenten geven? Dan geven "wij, linkse mensen," de onze wel.

Ik heb nog nooit een normaal argument van je gehoord. Als je alleen bestaat bij gratie van links woorden in de mond hangen, mag je je wel afragen wat je hier aan het doen bent.
Hij heeft zo z'n twijfels over het al niet waar zijn van de holocaust en al helemaal bij het aantal dode Joden. Niet overdreven serieus nemen dus .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')